Ok kan me voorstellen dat iemand tattoo's niet echt mooi vind, maar afknapper? rot toch op...het zegt namelijk niks over hoe diegene verder is!
Ik heb 4 tattoos die bijna nooit iemand ziet, en als ze me tattoos zien krijg ik te horen ow dat had ik niet echt verwacht van een meisje zoals jij?
mensen doen alsof het iets 'ergs' is....belachelijk!
IK vind het MOOI...en het interesseert me helemaal niet of anderen het wel of niet mooi vinden..
het is mijn lichaam, ik ben en blijf de persoon die ik van binnen ben en dat veranderd niet omdat ik tattoos op mijn lichaam heb!
zo da's eruit.
1 Kan nog wel(mits ie niet zo groot is), maar meer wordt echt een afknapper
ik hou wel van tattoo's, kehb dr ook een
Ik heb self un tattoo en zonder de tattoo van mijn vriend had ik hem niej lere kenne want ik sprak hem er overaan....
in mijn ogen:
LANG LEVEN DE TATTOO!!!!
tattoo heel mooi
maar ligt er aan waar en hoe groot en wat de meeste vind ik super.
ik laat als vrouw zijnde een tatoeage zetten over mijn complete schouderbladen heen
veel zeggen dat is een mannen plek en veel vinden het te groot voor een vrouw.
nou bij deze ik doe t toch vind het een super tatoeage.
daarnaast laa ik nog 2 zetten in t randje van de overgang van tiet naar borstkas.
en nog 1tje op mijn bovenarm of schouder.
duss
Een subtiele plek en grootte vind ik toch wel belangrijk bij een tattoo. En hij moet goed gezet zijn, je komt tegenwoordig toch exemplaren tegen zeg ...
ligt eraan, als ze niet te groot en opzichtig zijn vind ik het wel mooi..ik ken een jongen die het sterrenbeeld schorpioen in het Chinees op zijn onderarm heeft en vind ik wel heel mooi
ligt er helemaal aan waar/wat en hoe groot de tattoo is....
daar sluit ik me bij aan, tattoo's waar een betekenis aanvast zit vind ik vaak het mooiste. En zolang het er niet te veel zijn vind ik het helemaal super. Daarbij heb ik er zelf ook 1 dus zou apart zijn als t een afknapper zou zijn
Ik heb 4 tattoos die bijna nooit iemand ziet, en als ze me tattoos zien krijg ik te horen ow dat had ik niet echt verwacht van een meisje zoals jij?
Erg herkenbaar! een tat zegt helemaal niets over wat voor 'type' je nou bent! Het zegt iets over smaak... en smaken verschillen! Maar zolang je er blij mee bent is het goed!
ik vind het echt geen afknapper heb ze zelf ook..alleen in het gezicht ofzo vind ik niet mooi
idd in het gezicht vind ik ook niet mooi!
Zon Aarsgewei is wel een beetje te standaard
Kan een flinke afknapper zijn!
vind het geen afknapper, maar zonder tattoo vind ik wel het mooist. zolang ie niet heel groot is vind ik het nog wel gaan. zelf hoe ik er geen 1 want ik ben nog veranderlijker dan het weer dus dat is geen strak plan
idd een tattoo bij een man/vrouw kan wel mooi zijn, maar als ik een vriend had die het had heb ik er egt geen problemen mee, zolang hij maar niet ze hele lichaam...en grote dingen er laat op zetten
ik vind het een totale af knapper,je laat je toch niet pijnigen om een beetje inkt in je donder te laten steken!