6 volgers · 113624x bekeken
Vrouwen met tattoos zijn. ,,,
dat is jouw mening,
tattoo kan zeker wel sexy zijn
ik vind het heel mooi
hmm lig er aan wat het is lijkt me,,
moet ook wel eerlijk verdeelt zijn, niet je ene ledemaat vol met losse kleine plaatjes, je andere ledemaat vol gezet met tribal,
geen doelose plaatjes omdat je er bij wil horen.. of dat totaal niet alles bij elkaar past.. bedoel maar
Vindt ut superrr!!! Ik ga chinese tekens zetten weet nog niet waar sowiweos in me nek of hals ofzo armen heb ik ook plannen van die maori denk ik op me armen overal.. wil ook van die draken en karpers erges nog zette maar nog ff kijken waar sowieso ook wel van die calligraffiti segmaar op me borst zoo dikk!!! iemand een adresje waar dit alles kan??
Zelf bezig met een arm sleeve. Vind het sexy, als de man sexy is.
Tattoo's zelf zijn niet sexy
Daar heb ik altijd een vreselijke hekel aan
Kom je een leuke sexy man tegen heeft ie ergens zo'n vieze tattoo zitten. Altijd weer een kut moment, dan is alle interesse ineens vergaan.
Een sleeve, dat is toch je hele arm onderkalken he? Zodat je bijna geen huid meer ziet?
laatste aanpassing
alleen liever wel echte kunstwerkjes en niet van die standaard dingen
Vind ik zelf ook meer waarde hebben en ook mooier om te zien.
vind het bij sommige vrouwen wel sexy
En zo is dat ook bij mannen. Het maakt niet automatisch sexy, want tegenwoordig heeft iedereen tribals, maori tattoos en andere niets zeggende schilderwerken op het lijf.
sexy een sleeve
Wat vind je dan sexy aan een laag inkt op een arm?
Als een vrouw veel make-up op doet is het niet goed, maar veel inkt op een arm is sexy?
wat een vreemde wereld
Tatoos neem je voor jezelf
Maar dan wel op je rug / schouder zodat je ze zelf niet ziet zeker
laatste aanpassing
En zo is dat ook bij mannen. Het maakt niet automatisch sexy, want tegenwoordig heeft iedereen tribals, maori tattoos en andere niets zeggende schilderwerken op het lijf
ja dat klopt alleen die van mij is in japanse styl omdat ik het mooi vind en omdat alles een betekenis heeft
laatste aanpassing
Wat vind je dan sexy aan een laag inkt op een arm?
Als een vrouw veel make-up op doet is het niet goed, maar veel inkt op een arm is sexy?
ligt eraan wat voor tattoo het is ja en ja over dat make up wat je zegt soms smeren ze een beetje teveel plamuur erop ja dat vind ik weer niet mooi
dat bedoel ik.
Wat heb je er dan aan?
Kom ik zet een vlinder met een naam op mijn schouder.
Leuk, je ziet hem zelf nooit en andere ook maar zelden. Wat heb je er dan aan?
Er zijn ook mensen die een tattoo laten zetten omdat het een betekenis voor ze heeft, en niet om te showen.
En als je een tattoo laat zetten omdat je denkt dat het sexy stoer of wat dan ook is ben je gewoon zielig bezig. Dat was het punt dat ik probeerde te maken.
Er zijn ook mensen die een tattoo laten zetten omdat het een betekenis voor ze heeft, en niet om te showen.
En als je een tattoo laat zetten omdat je denkt dat het sexy stoer of wat dan ook is ben je gewoon zielig bezig. Dat was het punt dat ik probeerde te maken.
Idd, Zelfde voor mij. Door de jaren heen laten zetten en kan er letterlijk een boek over schrijven. Alles heeft zo zijn verhaal en betekenis (soms zwaar beladen, soms erg bevrijdend) en zitten allemaal in elkaar verwoven.
Sommige zijn mss niet de mooiste, maar mss wel de meest betekenisvolle. Een oordeel is is snel gemaakt, het begrip daarentegen is een ander verhaal
dat vind ik weer niet mooi
dat zeg ik, en veel inkt vind je wel mooi?
tsja goed, dat sprookje heb ik nooit begrepen. Hoe kan een inkt tekening in je huid betekenis hebben?
O, mijn moeder is dood en ze hield van vlinders, kom ik zet er een op mijn schouder?
Van mij mag je hoor, ik begrijp het alleen totaal niet.
Je lichaam is een tempel, dus waarom niet versieren?
Omdat 99% van de mensen er lelijk op word? Zonde van een vaak hele mooie tempel.
Dan heb je nog geluk als ze van vlinders hield
Precies, mijn moeder is dol op brandnetels. Weet je wel niet hoe erg dat prikt op je schouder?

![q8-]](/images/user/1264746_2476087.jpg)