Partyflock

Forumonderwerp · 882078
Waarschuw beheerder
GRONINGEN - Het bezit van vier megawuppies is een automobiliste uit Groningen duur komen te staan. De politie slingerde haar op de bon, omdat de oranje pluizenbollen op het dashboard van de Groningse het zicht door de voorruit ernstig zouden belemmeren.

De eigenaresse van de wuppen kreeg een boete van 130 euro, liet een woordvoerder van de politie in Groningen woensdag weten. De vrouw heeft inmiddels een klacht ingediend, omdat ze de bekeuring niet terecht vond. De politie bekijkt deze week of de klacht gegrond is. Volgens de zegsman bestaat daarmee de kans dat de boete ingetrokken wordt. Hij benadrukte dat in de afweging de populariteit van de wuppies geen enkele rol zal spelen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey, 2 dezelfde forumpic (y)

Origineel (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een lol :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
:(.
Waarschuw beheerder
weheh ja iedereen heeft ze hier in de auto staan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj lacoste op woensdag 21 juni 2006 om 13:46:
GRONINGEN - Het bezit van vier megawuppies is een automobiliste uit Groningen duur komen te staan. De politie slingerde haar op de bon, omdat de oranje pluizenbollen op het dashboard van de Groningse het zicht door de voorruit ernstig zouden belemmeren.

Poeh hé meneer Aart!:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat een actie van de politie :x zo zie je maar weer de blauwe petten hebben alleen zin om burgertjes te pesten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op woensdag 21 juni 2006 om 14:09:
wat een actie van de politie zo zie je maar weer de blauwe petten hebben alleen zin om burgertjes te pesten

denk dat je wel anders zou praten als stel: muts met wups voor de ruit rijd klein kind aan en vond dat dit niet haar schuld was ivm. de hype op wups..

op de weg moet je gewoon aan de regels houden klaar..

of mag ik tijdens het WK ook dronken achter het stuur? :)

politie doet gewoon hun werk, altijd dat geklaag haha

Waarschuw beheerder
wuppies taking over the world
Waarschuw beheerder
Gewoon terecht, die dingen horen daar niet thuis.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 14:15:
denk dat je wel anders zou praten als stel: muts met wups voor de ruit rijd klein kind aan en vond dat dit niet haar schuld was ivm. de hype op wups..

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 21 juni 2006 om 13:49:
hey, 2 dezelfde forumpic

Origineel

Dit soort dingen vind ik altijd zo triest,wat maakt het nou eigenlijk uit????????????

Waarschuw beheerder
politie doet gewoon hun werk

deden ze dat maar (goed) dan zouden er veel minder mensen klagen denk ik.

Waarschuw beheerder
ze doen misschien hun werk maar kom op
een boete voor wuppies :S
er zijn wel ergere dingen toch...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 14:45:
deden ze dat maar (goed) dan zouden er veel minder mensen klagen denk ik.

dus je bent het oneens met mijn voorbeeld :)

ze doen hun werk zogoed ze dat kunnen (overal zijn uitzonderingen ja dat weet ik..)

maar ze doen nu eens hun werk.. en juist DAN zeuren diegenen (die het zelf dus ook doen) die de regels overtreden!

ander voorbeeldje

vriend van me vind agentjes naaizakken: rijd scooter opgevoerd.. boetes! (zoals het hoort.. agent doet zijn werk!)

ik rij een keer tehard.. en word geflits! krijg boete.. terecht.. IK rij te hard.. en niet KUTWOUT STAAT TE LASEREN!!!

hooguit de plek waarop dat dat beter kon.. maar het blijft gewoon zijn werk.. word gezegt wat die moet doen.. en dat doet die

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 14:48:
ze doen misschien hun werk maar kom op
een boete voor wuppies
er zijn wel ergere dingen toch...

ja die dingen boeit ze niet.. maar niet voor je f#$ing raam...

Waarschuw beheerder
ach tja niets meer aan te doen nu behalve met zn alleen hier ff flink afreageren :P

Waarschuw beheerder
donateur
Lang leven de mega wup:P
Waarschuw beheerder
Dan ben je toch een debiel ook om 4 van die knoeperts achter je VOORRUIT te zetten! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt triest die wouten!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
jammer dat heel NL niet AH aansprakelijk kan stellen voor al dat wuppieleed in NL

Waarschuw beheerder
triest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:48:
triest

4 Wuppen in de auto zetten bedoel je ?

Inderdaad behoorlijk triest, tenzij je 8 jaar bent, maar dan rijd je nog geen auto..

Waarschuw beheerder
mijn ouders hebben ook een megawuppie op het dashboard!

8)

maarja die hebben ook n bus ;)
als je er niet overheen kan kijken kan ik me er iets bij voorstellen.

maarja hier in groningen moeten ze volgens mij de kas weer spekken :/

pieserds ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 16:50:
4 Wuppen in de auto zetten bedoel je ?

Inderdaad behoorlijk triest, tenzij je 8 jaar bent, maar dan rijd je nog geen auto..

In de auto zetten is dan nog tot daar aan toe.. Maar elk dom kalf zal toch snappen dat ze het zicht niet mogen belemmeren?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van doc op woensdag 21 juni 2006 om 15:36:
echt triest die wouten!!!!!!

zou je dat ook gezegt hebben als ze geen boete had gekregen en een uur later een kind dood had gereden omdat ze deze niet had gezien?
Waarschuw beheerder
donateur
en terecht.. kut wuppies
Waarschuw beheerder
kijk, die "wouten" hadden bij de vrouw in kwestie natuurlijk ook gewoon de handeling kunnen uitvoeren zoals in de avatar van Kay-Style :D

Waarschuw beheerder
Opzich wel logisch want kan gevaarlijk zijn, maar 130 euro is gewoon te veel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dy-namic Hogh op woensdag 21 juni 2006 om 17:13:
kijk, die "wouten" hadden bij de vrouw in kwestie natuurlijk ook gewoon de handeling kunnen uitvoeren zoals in de avatar van Kay-Style :D

B)
Waarschuw beheerder
die wuppen zijn aardig groot en 4 (!!!) op je dashbord is inderdaad TE gervaarlijk! Ik weet alleen niet wat netter was geweest, een waarschuwing of een boete.
Waarschuw beheerder
wuppies zijn niet cool... :9

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Dit doet mij denken aan 't vrijwel vergelijkbare verhaal over een TomTom-apparaat, een tijd geleden. En wat schetste m'n verbazing toen ik, vlak nadat dat verhaal in de media kwam, 'Blik op de weg' zag? Ome verkeerspliesie-agent rijdt met een enorme camera voor z'n voorruit rond...

Zo geeft de overheid 't goede voorbeeld én laten ze duidelijk merken dat 't hun niet om ons geld te doen is! (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahahaha :lol:

Prachtig gewoon. :roflol:
Goedzo (Y)

Anti-Wup :cheer:

Waarschuw beheerder
Whahaha die zijn (Y)

:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat er dan wel erg veel een bekeuring kunnen krijgen echt veel mensen hebben die daar staan:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op woensdag 21 juni 2006 om 17:09:
zou je dat ook gezegt hebben als ze geen boete had gekregen en een uur later een kind dood had gereden omdat ze deze niet had gezien?

ey das mijn tekst zowat :|

;P

Uitspraak van Rotterdam Records op woensdag 21 juni 2006 om 20:20:
denk dat er dan wel erg veel een bekeuring kunnen krijgen echt veel mensen hebben die daar staan

veel domme mensen dus die nu gewaarschuwd zijn (Y)
dan ben je echt dom.. op de hoedenplank kan ik me nog wel wat bij bedenken.. maar dashboard? :frusty:

Waarschuw beheerder
zij blijft boetes krijgen en aanklachten in dienen net ook al
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja met 4 van die beesten kan je ook niet echt denderend veel zien :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 00:43:
ey das mijn tekst zowat :|

haha, niet gelezen :D
Waarschuw beheerder
wuppies maken meer kapot dan je lief is

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
boete is omgezet in waarschuwing!!gelukkig maar want vond het al te ziek voor wooden !!!
Waarschuw beheerder
afschaffen die wuppies.... ;-P
Waarschuw beheerder
Ga boefen vangen :x
Waarschuw beheerder
laat ze die malloten maar aanpakken die met die achterlijke vlaggetjes rondrijden op de auto.
das pas storend (en ook zwaar triest)

Waarschuw beheerder
hoorde dat de boete was ingetrokken en de vrouw zelfs bloemen kreeg van de politie,of was dat al bekend hier?
geen zin om alles door te lezen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj bassie op vrijdag 23 juni 2006 om 18:52:
laat ze die malloten maar aanpakken die met die achterlijke vlaggetjes rondrijden op de auto.
das pas storend (en ook zwaar triest)

van mij mogen ze heel die gekte om het WK afschaffen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee niet de gekte rondom het WK, maar al die geld uitzuigerijen!

Die wuppies, rot op man, bij AH wisten ze gewoon niet wat ze moesten gaan doen geloof ik. ooh dan jatten we toch snel iets!

Blehh ik vindt het goed, ze had eigenlijk een boete per wup moeten krijgen! Kut dingen!