Partyflock

Forumonderwerp · 882060
gaan ze laatst nog in een bericht zetten dat ze geen kaarten weggeven, stonden de akties van ground zero zelfs op sugababes, kreeg net in amsterdam twee kaarten in m'n handen gedrukt!

de weggeefregen is weer begonnen!
geef maar hier dan :9

Uitspraak van [s.o.s.] op woensdag 21 juni 2006 om 12:27:
geef maar hier dan

Uitspraak van PeteTong op woensdag 21 juni 2006 om 12:26:
kreeg net in amsterdam twee kaarten in m'n handen gedrukt!

zomaar op straat :/

Uitspraak van [s.o.s.] op woensdag 21 juni 2006 om 12:27:
geef maar hier dan

idd

Je zou wel gek zijn om nog kaarten te kopen voor UDC feesten, ik heb er nog nooit voor betaalt iig.
laatste aanpassing
fake
donateur! Je zou wel gek zijn om nog kaarten te kopen voor UDC feesten, ik heb er nog nooit voor betaalt iig.

waar haal je je kaartje dan :/
laatste aanpassing

Vorig jaar ook al 2 kaarten gewonnen bij de Veronica gids voor Impulz Outdoor

Geloof er niks van, waarom zouden ze dat doen?
Moet je zien hoeveel leden van pf alleen al gaan.. Lijkt me niet dat de voorverkoop dan zo slecht loopt dat ze kaarten gaan weg geven..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 12:48:
Geloof er niks van, waarom zouden ze dat doen?
Moet je zien hoeveel leden van pf alleen al gaan.. Lijkt me niet dat de voorverkoop dan zo slecht loopt dat ze kaarten gaan weg geven..

Ja, want alle mensen van PF gaan werkelijk :x heel representatief..not.

Uitspraak van PP_mode op woensdag 21 juni 2006 om 12:49:
Ja, want alle mensen van PF gaan werkelijk heel representatief..not.

:x Nee maar je kan er wel aan zien of een feest populair is ja of nee..
En de meesten die gaan echt wel hoor..
zomaar op straat

had wel een shirt aan met 'hang the dj' erop, misschien dat ze daaraan afleidden dat ik van feesten hou.. waren gasten met witte pakken aan.

maar goed, niet de eerste keer natuurlijk dat ze kaarten weggeven.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 12:59:
:x Nee maar je kan er wel aan zien of een feest populair is ja of nee..
En de meesten die gaan echt wel hoor..

Waar baseer jij dat op? :/ Doe niet zo naïef :no:

:x verkeerde been uit bed gestapt vanochtend? :frusty:
Voor impulz gaven ze ook altijd 3 kwart gratis weg.

Die dingen kun je idd ''winnen'' bij een pakje boter (y)
Uitspraak van PeteTong op woensdag 21 juni 2006 om 12:59:
waren gasten met witte pakken aan.

whehe weet je zeker dat je geen spoken zag :|

Uitspraak van FAKE op woensdag 21 juni 2006 om 12:40:
waar haal je je kaartje dan

Ik heb meerdere malen gewoon lief per email gevraagd of ik een kaartje mocht en ook veel aan prijsvragen en radiospelletjes meedoen ;)

:gaap:
is toch al jaren duidelijk dat UDC gratis kaarten weg geeft voor hun feesten omdat domweg geen enkel feest van hun uitverkoopt op DV na
en t is maar de vraag of dv dit jaar t wel gaat redden met al die festivals dat weekend;)
laatste aanpassing
Artiest Epox
vandaag kaartje gehaald
**heb toch twijfels bij/aan de topicstarter/topic**
Ik geloof er geen zak van! Er wordt op veel meer mensen gerekend dan op Impulz.

Naar de PF aantallen moet je dus echt niet kijken, er zijn dus zeker wel meer stijlen dan Hardcore ja, en dat zit zeker niet allemaal op PF :)

Uitspraak van actief op woensdag 21 juni 2006 om 21:02:
Naar de PF aantallen moet je dus echt niet kijken, er zijn dus zeker wel meer stijlen dan Hardcore ja, en dat zit zeker niet allemaal op PF

Dat is ook niet wat ik zeg ;) Ik bedoel er mee dat je aan pf kan zien dat het wel een druk en populair feest is ja of nee :)

Ik heb UDC gemailt, dus als het werkelijk zo is, wat de topicstarter zegt, dan laat ik het hier wel weten :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 21:08:
Ik heb UDC gemailt

net alsof udc laat weten dat ze bij lange na niet gaan uitverkopen en met kaarten gaat strooien:/
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 14:11:
Ik heb meerdere malen gewoon lief per email gevraagd of ik een kaartje mocht en ook veel aan prijsvragen en radiospelletjes meedoen

Ja dus.. ;)
Voor alle edities van impulz nooit kaarten gekocht... altijd gratis...

Uiteraard ook voor ground zero weer gratis :)

Blij dak zo dicht in de buurt woon dat ik vrijkaarten krijg :P

hhmmmmmmm

gratis is niet duur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 17:24:
hhmmmmmmm

gratis is niet duur

Nee he Kippenslachter, dus we zullen maar gewoon gaan.
ik wil ook gratis kaarten! als iemand er wat heeft ff een PM plz!

boeiend...Awakenings it is :yes:
euhm beide? ik woon er vlakbij dus :D altijd leuk als afterfeestje :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 18:29:
boeiend...Awakenings it is

Inderdaad! maar leuk feestje erna...supermooi! Dus waar kan je ze krijgen?? voor niks?

Uitspraak van 10uZ op donderdag 22 juni 2006 om 18:34:
altijd leuk als afterfeestje

tja...helaas geen mogelijkheid toe :no:

"Dat is natuurlijk onzin. Je kunt beter een niet uitverkocht feest hebben met echte liefhebbers, dan een volle bak met een groot aandeel mensen dat geen liefhebber is’. Met die reden is UDC ook gestopt met het weggeven van kaarten. ’We waren bezig ons eigen graf te graven. We hebben het kunnen zien met de 2 voor 1 actie van ID&T met Innercity. Een heel mooi concept dat hierdoor om zeep is geholpen.’. Geen kaartje voor Ground Zero bij je mobieltje of een paar schoenen dus. Toegang is echter €39 (ex fee) en daarmee heeft de organisatie in ieder geval een goede stap gezet om de bezoekers financieel geen rib uit het lijf te nemen. "

Dit staat bij de nieuwsberichten..Dus..Wat moeten we ervan geloven?!
Toevallig deel ik flyers uit voor Ground Zero en kan ik verklappen dat er maar HEEEL weinig kaarten uitgedeeld worden aan winkels etc.

Vandaag in Zwolle geweest en Deventer en hoor er veel mensen over.

Zaterdag 1 juli 20.000 mensen knallen:P

Komt allemaal wel goed, kijk naar de goeie drukte vorig jaar Dance Valley:yes:

Ik heb er heel veel zin in:bounce:
ik heb er ook zin in als 1 van de 1000 VIP's!

Uitspraak van !:bounce:! op donderdag 22 juni 2006 om 20:06:
20.000

:| zoveeel
Mannen in witte pakken zijn promoters dus zou wel goed kunnen!

UDC moet eens wat meer line krijgen in de concepten die ze neerzetten.

Ze kunnen toch ook besluiten voor een kleinere opzet te gaan ipv telkens die vrijkaarten weggeven. Telkens die vrijkaarten levert dit soort mensen op:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 12:38:
Je zou wel gek zijn om nog kaarten te kopen voor UDC feesten, ik heb er nog nooit voor betaalt iig.laatste aanpassing 21 juni 2006 12:38

En gelijk heeft hij...

Alleen de brabanthallen al
Impulz indoor, 4 elements, DV indoor, strike one, toch maar weer Impulz.....

Er is geen touw aan vast te knopen.

En ze moeten concepten laten groeien, geen enkel concept haalt de eerste keer 15000 mensen. Begin is met 5 ipv meteen zo massive.
k wil der ook wel een paar :9 voor niks!! mischien kome ze wel een keer aanwaaien dan.....8)
2 vipkaartjes gewonnen op fresh fm :)
hmm zolang het maar niet op innercity gaat lijken :S ben toevallig gister ff naar het festivalterrein gefietst (12km) maar was nog niet veel te zien.. de toegangspoortjes stonden er al wel.. maar dat waren er niet erg veel --> hopelijk geen zwemporium taferelen? verder stond er pas 1 tentje.. en al aardig wat hekwerk maar nog lang niet alles.. zal binnenkort wel ff fotoreportage maken
Werkzaam bij ITSOTC Events
Artiest {SHOWLIST artist 23969, 25565}
doe maaar:) is vet:d
nou moet ik zeggen dat ze bij udc geen helden zijn in het organiseren van feesten.. ik heb het er gewoon niet zo naar mijn zin...:[ daarom ga ik ook niet :D
geloof er niks van
2 jaar geleden stonden ze bij strike one ook gewoon kaarten uit te delen aan de ingang van de kuip..... dat was helemaal zuur voor de mensen die er wel 1 gekocht hadden ..