Partyflock

Forumonderwerp · 882015

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
Vrouwen die een ivf-behandeling ondergaan hebben meer kans om zwanger te worden als zij rond de behandeling worden vermaakt door clowns. Dat hebben Israëlische wetenschappers dinsdag gezegd op een internationale conferentie over vruchtbaarheid in de Tsjechische hoofdstad Praag.

De medici baseren zich op een onderzoek dat zij hielden in een hospitaal in Zerifin. Ze stelden 93 vrouwen rond de ivf-behandeling bloot aan "een goede dosis humor", en een even grote groep niet.

Van de vrouwen die geen clown op bezoek hadden gehad, raakten er achttien zwanger, van de anderen 33.

Volgens onderzoeksleider Shevach Friedler, die niet alleen een gediplomeerd arts maar ook een professionele paljas is, is er sprake van een "significant verschil". Hij zei verrast te zijn door de uitkomsten van de studie.

bron www.nieuwsnieuws.nl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
PEZCAMMERS dit topic is wel anti-clownt, ik stel een verhuizing voor naar het volgende clown topic :yes:

Marja :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
good thinking!!

pak jij de geweren in? Dan neem ik de martelwerktuigen mee naar 't volgende topic..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 21 juni 2006 om 23:23:
Je neus zegt mij dat je dat niet eens zo'n ramp zou vinden

ahhahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 01:50:
gediplomeerd arts maar ook een professionele paljas is

is gewoon een wannabe clini clown :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van agk op vrijdag 23 juni 2006 om 14:25:
ahhahahahaha

Verwarrend, ineens een konijn dat een kusje op z'n/haar kont wil.:9

Waarschuw beheerder
hmmm...of die cliniclowns waren net wat vruchtbaarder als de oorspronkelijke mannen van die vrouwen :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:33:
hmmm...of die cliniclowns waren net wat vruchtbaarder als de oorspronkelijke mannen van die vrouwen

goed lezen :flower:

Waarschuw beheerder
goed lezen

ja zal best ;) ben ik nooit zo van :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:33:
of die cliniclowns waren net wat vruchtbaarder als de oorspronkelijke mannen van die vrouwen

Laatst op discovery mensen die zich verkleedden als clowns. Een soort fetish dus, raar verhaal was het...:p
[img width=135 height=119 cacheid=000c8c1700241d53b43fd2f91a01765135]http://www.wweek.com/photos/3202/culture49.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
of ze wilden niet herkenbaar in beeld?
Waarschuw beheerder
donateur
Leuk hoor zo'n clown als vader.
[img width=480 height=409]http://www.stolaf.edu/offices/alum/classifieds/1945/images/Don%20Albertson%20Clown.jpg[/img]
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je aandacht tekort komt op school.
Waarschuw beheerder
donateur
Lief hoor