Partyflock

Forumonderwerp · 882001
Ik ben zaterdag na Defqon geweest en ben daar gepakt met 9 pillen..

moest ik mee na achter, waar de politie en heel de bende stond..
Is er aangifte gedaan..

Justitie heeft direct bepaald (er was daar een officier van justitie) wat er verder volgt..

ik kreeg een taakstraf..

Reclassering heeft een gesprek met me gehad daar..
Maar nu het volgende, op de brief waar ik moest tekenen en waar alles op staat, daar staat als datum 18-06-2005..
en binnen 6 maanden moet je de taakstraf gedaan hebben.

Kan ik hier bezwaar op in dienen of iets anders??
laatste aanpassing
Uitspraak van Gaarlap op woensdag 21 juni 2006 om 00:21:
Dat wil ik ook wel ff weten dus, of ik hiervoor een strafblad krijg.....??

:jaja: iig een aantekening:).
Uitspraak van AngelDoll op woensdag 21 juni 2006 om 09:23:
Dat wil ik ook wel ff weten dus, of ik hiervoor een strafblad krijg.....??

jij krijgt ZEKER een strafblad, 4 jaar lang jonge,

defqon 2010 ben je weer strafbladloos :9..
Je krijgt zeer waarschijnlijk een strafblad. Wat hier beweerd wordt dat als je een boete krijgt je geen strafbald krijgty is niet waar. Je kunt bijvoorbeeld 3 dagen in voorarrest zitten, daarna een boete moeten betalen en dan heb je gewoon een strafblad. Je kunt een taakstraf krijgen. Ik denk dat het het zo'n 70 uur wordt en als je werk het niet toelaat (omdat je bijvoorbeeld een zware functie hebt binnen een bedrijf), dan kun vragen of ze het omzetten in een boete.

Vraagje: hoe hebben ze je gepakt, had je je spul niet goed verstopt?

Succes in ieder geval. Heb je vragen, stuur me dan even een PB.
laatste aanpassing

Uitspraak van kies voor mij op woensdag 21 juni 2006 om 08:18:
ik vraag me af op welke feesten jij eerder bent geweest, op ELK feest in de afgelopen 1½ jaar, dat ik was, is dit zo geweest.

Ik zeg toch ook niet dat het iets nieuws is, ik zeg alleen dat ik het erg triest vind. Dat ze dit al langer doen weet ik ook wel. ;)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 23:53:
Ik zeg toch ook niet dat het iets nieuws is, ik zeg alleen dat ik het erg triest vind. Dat ze dit al langer doen weet ik ook wel. ;)

Inderdaad!

Vooral dit vind ik te ver gaan:

Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op woensdag 21 juni 2006 om 01:06:
Naast mij zat trouwens een jongen die was gepakt met 19,5 pillen. Ze hadden hem binnen gefouilleerd omdat ie een joint stond te roken. 60 uur taakstraf :|

:S

Je moet je gewoon ff onschuldig houden, en als ze echt met die taakstraf aankomen laat je het papier zien met de verkeerde datum en dan kan je zeggen dat je er toen niet was in 2005. :O (Niet dat ik er verstand van heb, maar zo had ik het denk ik aangepakt dan)