Uitspraak van inactief op maandag 11 oktober 2010 om 17:21:
En Single, hoe is het in je huis?
beton boorder/frezer is geweest.
wat een elende vrijdagaaf

2 x dwars door elektra leidingen heen gegaan is echt sterkt beton.
Heeft me flink wat tijd gekost dat verder uit te hakken,leidingtrace te volgen om te kijken waar die draden heen gingen.
kreeg oude er niet uit en nieuwe er niet in ... zat ergens een plug met dikke schroef errin dwars erdoorheen en heeft er 19 jr probleemloos gezeten

.
Hoe het er verder voor staat ? kwa elektra en leidingwerk is BIJNA alles klaar

schutting tussen mij en de buren staat, hoop morgen nog even frees machine op te halen voor laatste handelingen in de keuken.
wil volgend weekend stucadoor laten komen.
Mijn Douche drain is eindelijk binnen dus vloer kan ook beetje uitgehakt worden.
leidingwerk in douche moet nog wel aangepast worden hoop ik voor het weekend of aankomend weekend klaar te hebben.
vandaag niet geklust maar wel Nieuwe ketel gekocht nefit topline cw5 (extra veel warm water toevoer ivm heerlijke stortdouche die nog gekocht moet worden.
Bankstel uitgezocht

echt is heel aparts en best wel robuust! 3hoek3 zits maar dan 3,60 m lang aan beide zeiden, de zittingen kan je uitschuiven

kan je als je wilt met 4 mand op slapen dan

levertijd helaas 8 tot 14 weken word op maat gemaakt, kleur zwart dik leer!
(volgende keer ga ik zonder mijn moeder! had er een leuke auto of motor voor kunnen kopen

)
Hopelijk morgen snel weg bij de tandarts

dan kan ik zelf weer aan het boren,hakken en gaatjes dichtsmeren thuis

aanstaande zaterdag wil ik een dressior,salon tafel en eetkamer tafel met stoelen kopen/bestellen.
keuken komt 22ste.
Helaas is de uitgekozen vloer niet leverbaar in 60x60 dus zo min of meer gedwongen 30x60 te gaan bestellen en dan maar een heel donkere voeg errin zodat voeg naden niet opvallen en de vloer mooi een geheel gaat lijken.
deze vloertegels komen boven op de slaapkamers en overloop
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6S84IEMN.jpg
en deze wilde ik in 60x60 maar helaas alleen in 30x60 te krijgen
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-SLVXE3OR.jpg
Baal er wel beetje van dan ik in positie zit dat ik momenteel geen vrij kan krijgen op mijn werk!
smorgens om 7 uur sta ik op mijn werk (gelukkig dichtbij huis) vanuit me werk bijna dagelijks naar mijn huisje toe en dan aan het klussen tot gemiddeld 11uur voordat de deur achter mij dicht gaat.
Maar een geluk! als stucadoor begint word het resultaat al zichtbaar!.
Uitspraak van inactief op maandag 11 oktober 2010 om 17:21:
Bij ons is het nu echt mooi. Donderdag komen de tafels (en de UPC komt alles controleren... Zeggen dat t signaal niet goed is ofzo). Vrijdag gaan we over! SPANNEND!
Het is zooo leuk nu t steeds meer af is!
Nice

foto's!!!!