update
balkon zit eraan!
Moeten ze die meubels verwekken ofzo?
Hey mensen, wat zijn jullie ervaringen met Goossens (BeterMeubel)?
Ik kom in dit topic een aantal berichten tegen die niet altijd even positief zijn.
Vrienden van mij hebben daar een leren hoekbank gekocht, maar toen ze deze uit hadden uit gepakt zat er al een scheurtje in...
Dus meteen daar heen gebeld en zijn ze weer op komen halen, maar moeten nu dus weer 2 maanden ofzo wachten tot het gemaakt is
Wel 2 banken te leen gekregen, maar daar zit je dan ook niet echt op te wachten
wat zijn jullie ervaringen met Goossens (BeterMeubel)?
Iemand gaf zelfs aan dat de levertijd 9 maanden was!!
Na de bouwvakantie is het al klaar!
is gewoon een 1-gezinswoning?
Yes.... 3 slaapkamers.
Daarnaast heeft het huis gewoon vloerverwarming en koeling
in welke plaats is het?
vanaf september 2009 ongeveer en het is over 3 weken klaar
vloerverwarming heerlijk voor de koude voetjes
Alleen nu hebben we maar 1 slaapkamer, beetje klein voor 2en.
Ow dat is toch best lang inderdaad. Is er daar niet zo veel vraag naar huurwoningen?
De kat zal het ook wel fijn vinden
ja dat wel, alleen in de winter heeft het een tijdje platgelegen met de vorst.
Van de week wezen kijken, ze zijn al ver
misschien leuke tip...wij gaan ook elke keer kijken, fototoestelletje mee, kun je de bouw leuk bijhouden
Zelf heb ik net een steigerhouten bank binnen neergezet met als kussens schapenvachten er over heen. Is niet heel logisch aangezien steigerhouten meubels normaal natuurlijk altijd buiten staan maar het ziet er wel heel erg cool uit vooral omdat de rest van het huis redelijk strak is. Ik heb de bank gekocht bij mijnpicknicktafel.nl wel drie weken levertijd maar goed goedkoper dan welke aanbieder dan ook en naar mijn wensen en eisen en de schapen vachten kon ik ook daar kopen. Dus zeker een aanrader.
Aangemeld op: 1 april 2010 14:18
Zelf heb ik net een steigerhouten bank binnen neergezet met als kussens schapenvachten er over heen. Is niet heel logisch aangezien steigerhouten meubels normaal natuurlijk altijd buiten staan maar het ziet er wel heel erg cool uit vooral omdat de rest van het huis redelijk strak is. Ik heb de bank gekocht bij mijnpicknicktafel.nl wel drie weken levertijd maar goed goedkoper dan welke aanbieder dan ook en naar mijn wensen en eisen en de schapen vachten kon ik ook daar kopen. Dus zeker een aanrader.
Je maakt ze zeker zelf?
dat kut! sterkte meid!
maar jij had toch een huisje gekocht en opgeknapt?
Wat een mooi bed zeg! Ik wil wanneer ik ga verhuizen deze in het zwart, en dan steentjes in die "gaatjes"
![[img width=640 height=451]http://www.roseslaapcomfort.nl/images/assortiment/producten/Milano.jpg[/img]](http://www.roseslaapcomfort.nl/images/assortiment/producten/Milano.jpg)
zegt iemand met standaard inrichting
zo een heb ik gezien bij rose slaapcomfort. die was echt heel gaaf,
nou ik zou een dezer dagen gaan samen wonen...
maar de relatie is voorbij...
mjaaa of naieve kopers
Jullie schieten aardig op?
Wij zijn met de tuin bezig en nog een beetje met de slaapkamer
nou lekker dan!
heb je het wel goed geregeld met verdeling enzo?
Dus beetje kansloze opmerking
nou hij heeft alles eigenlijk gekocht omdat ik geen vaste baan heb.. en weinig spaargeld..
aan de ene kant heb ik er wel vrede mee want iedere aaf ruzie is ook nix..
maarja nu woont hij daar in een half afgemaakt huis..
de hele benedenverdieping moet nog afgewerkt worden..
er is nog geen douche of nix..
we hebben een definitieve datum 19 April de sleutel
dat zit tegenwoordig standaart in een nieuwbouw woning
Vandaag naar tegels gekeken... wordt een duur grapje
Vandaag naar tegels gekeken... wordt een duur grapje
tip! kijk in Duitsland naar tegels. is wel ff een stukkie verder rijden maar scheelt enorm veel geld.
ik woon wel wat dichter bij de grens en echt iedereen in mijn omgeving gaat in Duitsland tegels kopen.
http://www.fliesen-huening.de/
enne ze spreken er ook nederlands