Dat doe ik inderdaad ook altijd. Ik ben al uit over het bankstel.. maar nu nog stoelen die erbij passen. Het wordt nog wat
wij kopen een salontafel en tv meubel van de Ikea...gewoon omdat ik die het mooiste vind! en natuurlijk lekker goedkoop voor een starter
Met bankstellen/kledingkasten/stoelen etc zie je wel dat het tot het goedkopere segment behoort.
Ik persoonlijk zou dit soort meubels er ook niet kopen, maar degelijk is het wel.
Eerst ga ik de stoel (het houtwerk) wit verven
alsof dat een schande is ..
ieder gewoon zijn/haar smaak, maar is op zich echt niet zo heel veel mis met Ikea (en nee, ik heb geen aandelen )
gaan de muur dezelfde kleur bruin verfen
beter spuiten inderdaad, wordt wel een vette stoel, vind barok altijd mooi, wil denk ik de slaapkamer wat barok gaan doen
![[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/66401851.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/66401851.jpg)
Maar ja, dat wordt v/d winter pas denk ik, eerst de trap opschuren en helemaal strak krijgen
Is kut werk ja, goede professionele schuurmachine huren en geduld hebben. Goed gereedschap is halve werk Wij gaan hem laten bekleden, lekkere warme voeten s winters
ik zou hem spuiten voor mooier resultaat
Hoe ga je dat doen met die nagels?
Is een lastige klus hoor
beter spuiten inderdaad, wordt wel een vette stoel, vind barok altijd mooi
Dat wordt toch niet gezegd?
Wij hebben een barok eethoek
ook heerlijk inderdaad, wij hebben alleen 3 katten en een hond, dus alles van stof is not done
Ohhhh ik vind zoveel dingen mooi
al ben ik met spuitbus verf minder goed dan zelf verven
&gewoon onwijs gaaf als ie straks af is, heb ik 't toch maar zelf gedaan! plus dat ik dan een uniek stoeltje heb.
Vandaag de verjaardag van onze kleine meid vieren en morgen weer hard aan de klus
hou zelf ook van barok, maar heb t dan gecombineerd met strak. hou wel van dat contrast!
Vandaag de verjaardag van onze kleine meid vieren
Idd en met hippe kleuren
Eerst ga ik de stoel (het houtwerk) wit verven, en daarna bekleden met de stof van foto 2 (ook op de "armleuningen") ... foto als ie klaar is volgt nog!
en snel ordinair wordt
ben benieuwd!
Deze blijft ook geweldig:
http://www.moooi.com/producten/39-smoke-chair.html
wel veel te kollossaal voor in mijn bescheiden appartementje
ps: zo'n stoel is ook te zien in de nieuwste clip van milk inc, maar dan in fluoriserend geel ...
Dan zoek je toch een bijpassend huis bij je stoel...?
Waarschijnlijk niet hetzelfde procedé...
deze stoelen worden dus letterlijk in brand gestoken en het verkoolde hout met epoxyhars gelakt...
Tis antracietgrijs, al vind ik donkerbruin ook een gave kleur voor een muur, vind eigenlijk veel kleuren wel mooi
Grappig hoe anders mensen hun inrichting hebben, mooi
zit 10 weken levertijd op dus ja..dan maar vast bestellen anders moeten we straks op een kratje zitten
Bij mij zat er 8 weken levertijd op, maar dat zouden er 11 worden ivm vakanties
Bij mij zat er 8 weken levertijd op, maar dat zouden er 11 worden ivm vakanties. Ik heb hem in juni besteld en inmiddels mag ik blij zijn als hij er eind oktober is Nu woon ik gelukkig nog thuis maar het is toch vervelend
Die van Rofra Home toch?
Ja... Was hij bij jou wel gewoon op tijd binnen?
De vitrinekast die ik daar had besteld is ook een drama.. Werd eerst met 1 plank te weinig geleverd. Toen kwamen ze die plank naleveren, is hij te groot En nu komen ze vandaag de hele kast maar omruilen.
wil zo graag de sleutel krijgen! kunnen we aan de slag
wanneer staat de sleuteloverdracht bij jullie gepland?
al een bank gevonden?
Ik ben op zoek naar een laagpolig donkerpaars, mosgroen of fuchsia vloerkleed van toch zeker wel 240x200
Laagpolig omdat mijn dochtertje zo makkelijker kan kruipen ( ze begint dit namelijk te leren)
Iemand tips?
Staat al gepland voor 2 november. We hadden verwacht dat alles veel eerder zou zijn maar het blijkt nu van niet. We zijn nu aan het wachten op akkoord van de bank.
Hebben jullie al veel van het meubilair?
Ik ben op zoek naar een laagpolig donkerpaars, mosgroen of fuchsia vloerkleed van toch zeker wel 240x200
Laagpolig omdat mijn dochtertje zo makkelijker kan kruipen ( ze begint dit namelijk te leren)
http://www.loods5.nl/info.aspx
gister bank besteld
gister bank besteld en de eetkamer stoelen