Partyflock

Forumonderwerp · 881931
5 volgers · 144889x bekeken
Waarschuw beheerder
Mensen, hoe hebben jullie je huis of kamer ingericht? Of wat voor soort inrichting of zelfs losse meubelen vind je mooi? Vooral Foto's laten zien! :D

Ben erg nieuwsgierig en misschien kan ik nog inspiratie opdoen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KS op donderdag 1 oktober 2009 om 14:20:
Dat doe ik inderdaad ook altijd. Ik ben al uit over het bankstel.. maar nu nog stoelen die erbij passen. Het wordt nog wat

heerlijk toch, beetje rondsnuffelen...voorpret :)

wij kopen een salontafel en tv meubel van de Ikea...gewoon omdat ik die het mooiste vind! en natuurlijk lekker goedkoop voor een starter :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **marloes** op vrijdag 2 oktober 2009 om 09:15:
wij kopen een salontafel en tv meubel van de Ikea...gewoon omdat ik die het mooiste vind! en natuurlijk lekker goedkoop voor een starter

Ikea heeft ook prima degelijke spullen hoor....ideaal voor starters of mensen die niet te veel geld kwijt kunnen/willen zijn.

Met bankstellen/kledingkasten/stoelen etc zie je wel dat het tot het goedkopere segment behoort.
Ik persoonlijk zou dit soort meubels er ook niet kopen, maar degelijk is het wel.

Bij ons gaat over maandje stucadoor aan de slag op de eerste etage en de 2 trapgaten, dus nu maar gaan orienteren voor de kleuren, moeilijk altijd....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op vrijdag 2 oktober 2009 om 09:38:
Met bankstellen/kledingkasten/stoelen etc zie je wel dat het tot het goedkopere segment behoort.
Ik persoonlijk zou dit soort meubels er ook niet kopen, maar degelijk is het wel.

ja dat koop ik daar ook niet...oogt toch een beetje wankel.

en de bankstellen daar zijn niet echt mijn smaak :/
Waarschuw beheerder
Dit word mijn nieuwste projectje:

[img width=240 height=320 cacheid=0010cead002df9f73a1ab0531a0292b040]http://img24.imageshack.us/img24/2047/advertentiefoto26194102.jpg[/img] [img width=240 height=320 cacheid=0010ceb1002df9fb2ed31ba91a0292b040]http://img19.imageshack.us/img19/984/advertentiefoto26194101.jpg[/img]

Eerst ga ik de stoel (het houtwerk) wit verven, en daarna bekleden met de stof van foto 2 (ook op de "armleuningen") ... foto als ie klaar is volgt nog! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op zaterdag 3 oktober 2009 om 01:10:
Eerst ga ik de stoel (het houtwerk) wit verven

ik zou hem spuiten voor mooier resultaat ;)
Heel goed opschuren en ontvetten, dan spuiten met grondverf, weer opschuren en dan 2 lagen lak, evt blanco lak als finishing touch.

Hoe ga je dat doen met die nagels?

Is een lastige klus hoor

Succes! :)
Waarschuw beheerder
donateur
beter spuiten inderdaad, wordt wel een vette stoel, vind barok altijd mooi, wil denk ik de slaapkamer wat barok gaan doen :jaja:

Uitspraak van melodiii. op donderdag 1 oktober 2009 om 23:26:
alsof dat een schande is ..
ieder gewoon zijn/haar smaak, maar is op zich echt niet zo heel veel mis met Ikea (en nee, ik heb geen aandelen )

Dat wordt toch niet gezegd? Vind het gewoon 9 van de 10 keer niet mooi, heb er echt nog nooit wat gehaald, maar m'n hele interieur bij elkaar heeft ook weinig gekost hoor, gewoon slim shoppen, kan je alleen maar meer kopen b)

Uitspraak van **marloes** op maandag 28 september 2009 om 11:15:
gaan de muur dezelfde kleur bruin verfen

Tis antracietgrijs, al vind ik donkerbruin ook een gave kleur voor een muur, vind eigenlijk veel kleuren wel mooi :lief:

Slaapkamer wordt donkerbruin, brons/goud en wit met 1 muur behang, heel gave print :lief:

Maar ja, dat wordt v/d winter pas denk ik, eerst de trap opschuren en helemaal strak krijgen :bloos: (kutwerk :lol: )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 3 oktober 2009 om 08:55:
beter spuiten inderdaad, wordt wel een vette stoel, vind barok altijd mooi, wil denk ik de slaapkamer wat barok gaan doen

Barok is tegenwoordig niet erg duur meer.

Zou zelf zoiets gewoon bij een meubelmaker/goede winkel kopen.
Blijft toch het mooiste vind ik persoonlijk.

Wij hebben een barok eethoek, stoelen waren na afdingen 80 per stuk. Ze vroegen 109.

Tafel was 200 via marktplaats. (Nieuwwaarde ca 1000 bij Loods 5)

[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/66401851.jpg[/img]

Gewoon slim shoppen idd, kom je een eind mee. (y)

Laatst voor onze kleine meid via marktplaats een supermooi prinsessen bed gekocht voor 25% v d nieuwwaarde, ding was 2 jaar oud, nieuw matras gekocht, nieuw likje verf er op en is weer als nieuw :)
Zal binnenkort ff foto plaatsen, hij moet nog in elkaar nml, gisteravond laatste laag lak erop gebracht ;)

Zo kom je de crisis wel door :lol:

Maar ja, dat wordt v/d winter pas denk ik, eerst de trap opschuren en helemaal strak krijgen

Is kut werk ja, goede professionele schuurmachine huren en geduld hebben. Goed gereedschap is halve werk (y) Wij gaan hem laten bekleden, lekkere warme voeten s winters ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ohhhh gaaf hoor die tafel en stoelen :respect: Grappig hoe anders mensen hun inrichting hebben, mooi (y)

Marktplaats is inderdaad erg handig :9

die raampjes zijn mooi :o

Uitspraak van P@S op zaterdag 3 oktober 2009 om 09:22:
Is kut werk ja, goede professionele schuurmachine huren en geduld hebben. Goed gereedschap is halve werk Wij gaan hem laten bekleden, lekkere warme voeten s winters

ook heerlijk inderdaad, wij hebben alleen 3 katten en een hond, dus alles van stof is not done :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
http://www.jackysplace.nl/N_frame.html?http://www.jackysplace.nl/N_art_439.html

dat vind ik nou gaaf :9

Maar teveel wit wordt te klinisch, we hebben rode stoeltjes, dat maakt het wat gezelliger :9

Ohhhh ik vind zoveel dingen mooi :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zaterdag 3 oktober 2009 om 06:09:
ik zou hem spuiten voor mooier resultaat

thnx!
mss dat ik dan dat wel ga doen, al ben ik met spuitbus verf minder goed dan zelf verven (afg. zomer wat bloembakken gespoten ... wat een bende werd dat! :lol: )

Hoe ga je dat doen met die nagels?

die heb ik heel makkelijk op een stripje zitten, moet ik om de zoveel nagels mini spijkertje (koperkleur) in doen & zitten ze allemaal keurig op dezelfde afstand van elkaar ... easy does it! :D

Is een lastige klus hoor

hou wel van een btje uitdaging :yes:
&gewoon onwijs gaaf als ie straks af is, heb ik 't toch maar zelf gedaan! plus dat ik dan een uniek stoeltje heb.

beter spuiten inderdaad, wordt wel een vette stoel, vind barok altijd mooi

thnx!
hou zelf ook van barok, maar heb t dan gecombineerd met strak. hou wel van dat contrast! :yes:
(mijn eethoek is qua model btje zoals die van jou krullbugs, enkel dan smaller)

Dat wordt toch niet gezegd?

nee, maar zo bedoelde ik m'n opmerking niet ... leek net of de persoon die ik gequote heb zich min of meer aan 't verontschuldigen was voor 't feit dat ze bij Ikea kocht ;)
ik ben soms ook zooooo lekker duidelijk! O:) :P

Uitspraak van P@S op zaterdag 3 oktober 2009 om 09:22:
Wij hebben een barok eethoek

flinke eettafel :O wow!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 3 oktober 2009 om 09:37:
ook heerlijk inderdaad, wij hebben alleen 3 katten en een hond, dus alles van stof is not done

Ik ken het, wij alleen 2 katten, maar die haren altijd...ahhhhhhhh

Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 3 oktober 2009 om 09:43:
Ohhhh ik vind zoveel dingen mooi

Keuzes maken is idd altijd moeilijk, ha ha!

Uitspraak van melodiii. op zaterdag 3 oktober 2009 om 11:33:
al ben ik met spuitbus verf minder goed dan zelf verven

Oefening baart kunst ;)

&gewoon onwijs gaaf als ie straks af is, heb ik 't toch maar zelf gedaan! plus dat ik dan een uniek stoeltje heb.

Zeker weten! Eer van je werk is altijd leuk! :)

Vandaag de verjaardag van onze kleine meid vieren en morgen weer hard aan de klus :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P@S op zaterdag 3 oktober 2009 om 11:44:
Vandaag de verjaardag van onze kleine meid vieren en morgen weer hard aan de klus

ohh fijne dag :cheer: vandaag ook jarig? Congrats enniewee :D

hou zelf ook van barok, maar heb t dan gecombineerd met strak. hou wel van dat contrast!

Idd en met hippe kleuren :9 had wel hele gave barokke zebra stoelen gezien zoooo gaaf, maar ja dat past hier echt niet :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P@S op zaterdag 3 oktober 2009 om 11:44:
Vandaag de verjaardag van onze kleine meid vieren

gefeliciteerd & fijne dag!!
jullie hebben echt een mooie meid! :yes:
(had al eens gespiekt in album ;))

Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 3 oktober 2009 om 12:04:
Idd en met hippe kleuren

kleur!!jaaaa! :D
heb al basis allemaal witte meubels, op mijn bank na (zwart leer, strak model)
&daarom ook flink wat kleur op mijn muren en accessoires :lol:

zebraprintje is ook altijd grappig ja!
maar wat je zegt ... moet wel passen in 't geheel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat zebraprint snel verveeld en snel ordinair wordt, maar ja vind het wel moooooooi :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op zaterdag 3 oktober 2009 om 01:10:
Eerst ga ik de stoel (het houtwerk) wit verven, en daarna bekleden met de stof van foto 2 (ook op de "armleuningen") ... foto als ie klaar is volgt nog!

ben benieuwd!

Deze blijft ook geweldig:

http://www.moooi.com/producten/39-smoke-chair.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 3 oktober 2009 om 12:16:
en snel ordinair wordt

idd, dat is zeker zo ja! :yes:

Uitspraak van Onitsuka op zaterdag 3 oktober 2009 om 13:38:
ben benieuwd!

ik ook!:D

Uitspraak van Onitsuka op zaterdag 3 oktober 2009 om 13:38:
Deze blijft ook geweldig:

http://www.moooi.com/producten/39-smoke-chair.html

mooi ja!
wel veel te kollossaal voor in mijn bescheiden appartementje :lol:
(ps: zo'n stoel is ook te zien in de nieuwste clip van milk inc, maar dan in fluoriserend geel ... vind ik errug gaaf:bloos:8) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van melodiii. op zaterdag 3 oktober 2009 om 20:18:
wel veel te kollossaal voor in mijn bescheiden appartementje

Dan zoek je toch een bijpassend huis bij je stoel...? ;)

Uitspraak van melodiii. op zaterdag 3 oktober 2009 om 20:18:
ps: zo'n stoel is ook te zien in de nieuwste clip van milk inc, maar dan in fluoriserend geel ...

Waarschijnlijk niet hetzelfde procedé...deze stoelen worden dus letterlijk in brand gestoken en het verkoolde hout met epoxyhars gelakt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op zondag 4 oktober 2009 om 16:37:
Dan zoek je toch een bijpassend huis bij je stoel...?

is ook weer zo'n dure hobby ;) :lol:

Waarschijnlijk niet hetzelfde procedé...

ik had het ook btje verkeerd gezegd, 't moet zijn: die stoel lijkt er op qua model e.d. ;)

deze stoelen worden dus letterlijk in brand gestoken en het verkoolde hout met epoxyhars gelakt...

dat wist ik niet eens joh!
vandaar ook de naam natuurlijk, helder momentje hoor op de zondag! 8)
Waarschuw beheerder
Tis antracietgrijs, al vind ik donkerbruin ook een gave kleur voor een muur, vind eigenlijk veel kleuren wel mooi

ow...haha!!

wij maken de slaapkamer antraciet met wit! heb al helemaal in gedachten hoe het moet worden (L)

afgelopen zaterdag een bank+hocker gekocht :)

zit 10 weken levertijd op dus ja..dan maar vast bestellen anders moeten we straks op een kratje zitten 8)

Waarschuw beheerder
wij zijn gister bij ikea geweest..

2 rolgordijntjes gekocht voor kleine slaapkamer en kantoor...
en voor de rest beetje kleine dingen...
vind de banken daar niet veel aan..
binnenkort maar weer andere woonboulevard over hihih..
moeten echt een nieuwe bank hebben..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 3 oktober 2009 om 09:37:
Grappig hoe anders mensen hun inrichting hebben, mooi

Zeker grappig, ik zie bij de meeste hier dat die het in ieder geval veel strakker inrichten dan ik :) En dat vind ik dan ook wel weer mooi, maar zelf heb ik het wat ouderwetser zeg maar. Als het helemaal af is zal ik wat foto's plaatsen. Hopelijk binnenkort, want ben al 5 maanden bezig, ik wil erin!

Uitspraak van **marloes** op maandag 5 oktober 2009 om 09:18:
zit 10 weken levertijd op dus ja..dan maar vast bestellen anders moeten we straks op een kratje zitten

Bij mij zat er 8 weken levertijd op, maar dat zouden er 11 worden ivm vakanties. Ik heb hem in juni besteld en inmiddels mag ik blij zijn als hij er eind oktober is :S Nu woon ik gelukkig nog thuis maar het is toch vervelend :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 oktober 2009 om 11:59:
Bij mij zat er 8 weken levertijd op, maar dat zouden er 11 worden ivm vakanties

ja wij krijgen eind januari waarschijnlijk de sleutel...en kerst zit er nog tussen...dus is maar goed dat we hem alvast besteld hebben.
en als de bank te vroeg is dan mag hij daar in opslag blijven staan....dus dat scheelt.
Waarschuw beheerder
10 December kijkmiddag bij de bouw :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 oktober 2009 om 11:59:
Bij mij zat er 8 weken levertijd op, maar dat zouden er 11 worden ivm vakanties. Ik heb hem in juni besteld en inmiddels mag ik blij zijn als hij er eind oktober is Nu woon ik gelukkig nog thuis maar het is toch vervelend

Die van Rofra Home toch?

Ik ben toch weer van alles aan t veranderen hier... verhuizen zal nog ff duren O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mirz op maandag 12 oktober 2009 om 15:30:
Die van Rofra Home toch?

Ja... Was hij bij jou wel gewoon op tijd binnen?
De vitrinekast die ik daar had besteld is ook een drama.. Werd eerst met 1 plank te weinig geleverd. Toen kwamen ze die plank naleveren, is hij te groot :S En nu komen ze vandaag de hele kast maar omruilen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 10:39:
Ja... Was hij bij jou wel gewoon op tijd binnen?

:yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 oktober 2009 om 10:39:
De vitrinekast die ik daar had besteld is ook een drama.. Werd eerst met 1 plank te weinig geleverd. Toen kwamen ze die plank naleveren, is hij te groot En nu komen ze vandaag de hele kast maar omruilen.

Omg... :nocheer: Fijn weer.... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben verbouwmoe, ben gewoon te brak om schoon te maken :[

:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op dinsdag 13 oktober 2009 om 17:52:
Ik ben verbouwmoe, ben gewoon te brak om schoon te maken

ik kan niet wachten!! :lol:

wil zo graag de sleutel krijgen! kunnen we aan de slag :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **marloes** op woensdag 14 oktober 2009 om 12:35:
wil zo graag de sleutel krijgen! kunnen we aan de slag

ik ook! Alles duurt zo lang. Wordt er helemaal gek van.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KS op donderdag 15 oktober 2009 om 16:25:
ik ook! Alles duurt zo lang. Wordt er helemaal gek van.

wanneer staat de sleuteloverdracht bij jullie gepland?

al een bank gevonden?

Waarschuw beheerder
donateur
Lees al een tijdje mee om leuke ideeën om te doen maar nu heb ik toch echt eens hulp nodig 8)

Ik ben op zoek naar een laagpolig donkerpaars, mosgroen of fuchsia vloerkleed van toch zeker wel 240x200
Laagpolig omdat mijn dochtertje zo makkelijker kan kruipen ( ze begint dit namelijk te leren)
Iemand tips?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van **marloes** op donderdag 15 oktober 2009 om 16:28:
wanneer staat de sleuteloverdracht bij jullie gepland?

Staat al gepland voor 2 november. We hadden verwacht dat alles veel eerder zou zijn maar het blijkt nu van niet. We zijn nu aan het wachten op akkoord van de bank. :Gaap:

Uitspraak van **marloes** op donderdag 15 oktober 2009 om 16:28:
al een bank gevonden?

:jaja: en hij is ook al binnengekomen. Een donkergrijze hoekbank/chaise longue of hoe je dat ook noemt :lol: Het is niet echt een hoekbank eigenlijk. Nu alleen de rest nog!
Het is echt moeilijk om iets passends te vinden in de meubelwinkels.

Hebben jullie al veel van het meubilair?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 oktober 2009 om 16:30:
Ik ben op zoek naar een laagpolig donkerpaars, mosgroen of fuchsia vloerkleed van toch zeker wel 240x200
Laagpolig omdat mijn dochtertje zo makkelijker kan kruipen ( ze begint dit namelijk te leren)
Iemand tips?

ik weet niet of er een action bij jullie in de buurt zit.

ze hebben daar sinds een tijdje namelijk ook vloerkleden te koop voor een prikkie!

en misschien een tip :flower: : toen de kleine van mijn broer begon te kruipen, heeft ie een mooi stuks vloerkleed af laten knippen van zo'n rol...zag er ook super uit. en die kleine gleed natuurlijk niet meer uit bij de pogingen tot kruipen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KS op donderdag 15 oktober 2009 om 16:34:
Staat al gepland voor 2 november. We hadden verwacht dat alles veel eerder zou zijn maar het blijkt nu van niet. We zijn nu aan het wachten op akkoord van de bank.

aha, ja wij gaan huren...wel nieuwbouw.
ze zijn volop bezig, word 1e kwartaal 2010 dus kan Januari zijn maar ook Maart bijvoorbeeld. ff afwachten dus.
maar het verloopt voorspoedig dus verwacht wel eind januari, duurt helaas ook nog ff :cry:

Uitspraak van KS op donderdag 15 oktober 2009 om 16:34:
Hebben jullie al veel van het meubilair?

uhm ja wel wat spulletjes.
bank is besteld maar komt pas in januari binnen, eethoek hebben we, roomdivider, bed ( gaat gewoon mee ).
en de rest hebben we al uitgezocht, moeten het alleen nog kopen!
zelfs de vloer hebben we al :)

dus tsja we zijn al bijna compleet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 oktober 2009 om 16:30:

Tip: zwarte markt in beverwijk , laatst een vloerkleed van 170x230 gekocht voor 15 euro!

Waarschuw beheerder
als het maar strak en zwart en groen is.:D

Waarschuw beheerder
donateur
Dank jullie wel :Respect:! Ik denk dat ik dit weekend maar eens naar Beverwijk ga :D
Action hebben ze hier geen vloerkleden, helaas.
Ben ook al wezen kijken voor kleed op een rol maar dat is weer zo lastig :/ Vaak zijn deze kleuren net hoogpolig...
Ik ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
misschien zit hier nog wat voor je bij:

http://www.neck.nl/produkt/produkte.mb1?fh_url=fh_location%3D%2F%2Fnm%2Fnl_NL%2Fcategories%3C%7Bnm_50000000%7D%2Fcategories%3C%7Bnm_50000000_152287949%7D%2Fcategories%3C%7Bnm_50000000_152287949_152287311%7D
Waarschuw beheerder
donateur
eiken wit gekalkte vloer en de meubels van teak:yes:

en de bank zwart leer en de keuken grijs kozijnen en deuren zelfde kleur als de keuken:)
Waarschuw beheerder
[img width=700 height=525]http://94.100.118.50/766750001-766800000/766754001-766754100/766754099_6_Tdq-.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://94.100.115.228/766750001-766800000/766754001-766754100/766754042_6_0lse.jpeg[/img]

[img width=700 height=525]http://94.100.115.67/766750001-766800000/766753901-766754000/766753984_6_p71q.jpeg[/img]

Dit is een beetje een id van de kleuren en hoe het behang gaat worden..

Er komt ook nog een nieuwe kast enzow dus als et klaar is zet ik het resultaat hier ook wel neer :)

Waarschuw beheerder
Succes ermee (y)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/72779526.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/72779557.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/72779710.jpg[/img]
Binnen is bijna klaar nu. Volgend jaar de tuin verder mooi maken :)
Waarschuw beheerder
leuke winkel :)

http://www.loods5.nl/info.aspx

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **marloes** op donderdag 29 oktober 2009 om 12:55:
http://www.loods5.nl/info.aspx

Daar hebben wij onze bank + lamp vandaan :) Heel leuk en goed betaalbaar :D

Waarschuw beheerder
Ik heb mn bank afgezegd :(
Elke keer kreeg ik te horen: mevrouw volgende week komt hij echt binnen hoor. Maar ik heb nog steeds niets.
Eigenlijk zou hij 9 september al geleverd worden, bijna 2 maanden geleden dus.
Toen vond ik ook nog dit op internet:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=14&t=41526

dus ik heb hem nou maar afgezegd.. Ik baal wel het was zo'n leuke bank en hij zat zo lekker :( Plus dat ik nu weer een andere bank moet gaan zoeken en die heb ik dan natuurlijk nooit voor kerst binnen..
Waarschuw beheerder
donateur
loods 5 is leuk (y)
Waarschuw beheerder
Wij hebben nu eindelijk alles rond.. Midden december gaan ze starten met de bouw van ons huisje:cheer:
Erg spannend allemaal, ons eerste huis !!

Nu even dit forum doorspitten voor leuke tips natuurlijk ;)

Waarschuw beheerder
gister bank besteld en de eetkamer stoelen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2009 om 16:54:
gister bank besteld

gister mail ontvangen over de bank!!:D

de bank is binnen :cheer:

nu ons huisje nog :nocheer: haha!!
gelukkig mag ie bij de meubelboer in opslag blijven staan :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2009 om 16:54:
gister bank besteld en de eetkamer stoelen

vertel vertel, hoe ziet het eruit?
laatste aanpassing