Ben benieuwd hoe jouw eindresultaat word! Heb gister mn deuren en raam paars geschilderd in de tint van t behang en t is al best druk moet k zeggen. Dus ben heel benieuwd naar jouw resultaat! Als mijn kamer af is, zal ik hier ook eens wat foto's neerzetten.
Me woonkamertje
Me woonkamertje
Heb gisteren besloten dat m'n slaapkamer dus dat paars wordt, paarse muren. Wit plafond en plinten. En zwarte gordijnen en beddengoed
ik heb alleen een beetje een nachtmerrie gehad over t oranje haha... ma dat zal wel loslopen, heb namelijk maar een hele lichte kleur oranje gepakt!!
Je moest es weten wat voor vage dromen ik allemaal gehad heb de laatste tijd
Dan eerst een weekje a 2 weken klussen (verven, behangen, sauzen & vloer leggen) en dan de spulletjes erin Dus hoop er half maart ofzo in te zitten.
Ik heb 't zelfde ja..ben ook echt bang dat ik 't niet krijg zoals ik in m'n hoofd heb En dat moet wel
Oke ook ff de andere kant
dat schapje heb ik ook gezien, bij IKEA!! denk dat wij m ook halen, heb een groene muur en dan zo'n wit schap er tegen aan!!
Oke ook ff de andere kant
Ja wij ook, ik denk dat wij week 2 of 3 van januari erin zitten! moeten ook nog de keuken plaatsen, en ja we zitten nu met kerst en oud en nieuw en dan doen ze niet veel
ma die paar weken kunnen we ook nog wachten
en dan dit kastje er links boven op en dan rechts daarvan de tv!!
Tuurlijk wel! Je hebt toch je second opinion continu bij de hand
Over paar maandjes huissie kopen maak ik het nog mooier
en dan dit kastje er links boven op en dan rechts daarvan de tv!!
nee je beledicht me zeker niet, mensen verwachten echt een jongenshuis, maar hou gewoon van netjes en een stijl.....
Trouwens, wat heb jij een mooi ventje zeg (je zoontje
Gaaf he!!!!!!!!!!!! wou trouwens als eerste idee ook een groene muur maken, alleen 1 muur dan groen is mooi!!!!
Ik laat de keuken en badkamer hetzelfde..scheelt véél werk!
Haha ok dan.. Valt me op dat jongens vaak wel een hele mooie inrichting hebben, maar gewoon niet zo gezellig.. En dat heb jij wel Me like laatste aanpassing 7 december 2006 18:48
haha ik ook al..., wat een stress allemaal!! in me gedachtes ziet alles er ook super leuk uit, nu in t echt ook nog
Stuur de fototjes naar je toe.....speciaal voor jou
Tja ben ook altijd bezig met hoe ik het nog mooier of het er beter uit kan laten zien.......Het is ej huissie je woond er in dus moet er ook mooi uitzien, zou me er erg aan storen als het er niet uit ziet...
thnx, lijkt op z'n mama
scheelt zeker werk ja!!
de badkamer is bij ons "standaard" gezet en ja een standaars keuken zag ik toch echt niet zitten haha
nog 5 nachtjes en dan gaan we beginnen
Nee als die er bij mij in had gezeten (zoals in veel flats wel het geval is) had ik er ook een nieuwe ingezet. Maar deze zit er net 'n jaartje in en is nog prima. Als ik hem zelf had gekozen, was 't niet deze geworden Maar ik vind 'm wel mooi!
thnx, lijkt op z'n mama
Wij beginnen over 6 nachtjes
Laikra is het nog gelukt met je bank??
keuken praat je al over ong 3.500 euro en dan nog plaatsen voor 500 euro
maar dan heb je ook wel wat
ik ook man pff
ik tel de nachten
maja zn vriendjes zijn voor ajax haha
![[img width=200 height=53]https://album.partyflock.nl/1175004.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/1175004.jpg)
feyenoord
onwijze vriendjes heeft dat zoontje van jou!
Wij wachten ook al 13 maanden op ons huis
Wij ook in hart en nieren.
Zag alleen die foto van hem met zijn vader en toen dacht aaajjjjj vervelend
maja de hypotheek kosten zijn toen gestegen in de tijd dat we moesten wachten BALEN dus extra duur!!
ma goed, eind goed al goed
Zo lessebes dat is goed balen, maar waar hebben ze protest tegen aangetekend dan
elke x kwam het protest net tegen de einddatum aan, dus werd t weer opgeschorst
Ik weet niet wanneer we over gaan, me droger komt pas in week 1
eindelijk heb ik wat foto's gemaakt van ons nu al niet zo nieuwe stulpje
Leuk die paneelgordijnen!
En wat een schattig stoeltje voor je dochtertje
Pff ben nog bezig met 't kastje. Eerst 2x grondverf, nu eerste laag zwart erop. En dan nog een x zwart erop (kutkleur zeg, dekt voor geen meter ) en dan nog het sjabloon erop en 't beslag erop. Wat een werk zeg
Haha is zo maar eigenlijk wil ik er in als het helemaal af is
@ mamsie kim: leuke vloer ligt erin..!!
af is t nooit, toch??