ik kan me nooit voorstellen dat mensen een hekel hebben aan de zon ik kan echt niet ZONder
nee jij zuigt
BijZONder hoor dat ik die mannen ZONder broeken aan elkaar mag presenteren en dat onder t genot van een hapje en een ZOnnetje
kijk ze heeft een hele goede reden dat ze de ZON vind zuigen haha
dan heb ik het wel zonnig met alleen dit dagje!
vast wel
thanx haha
weetje wat mijn zonnige humeur verpest? als er iemand loopt te klikken dat ik iets getiept heb wat niet mag
en dat ik daardoor al 3 waarschuwingen heb
amen
Ik krijg er gewoon een goed idee van
Maar misschien ben je 30 juli weer genezen en kan je komen kijken naar de mannenverkiezing
ik voel me momenteel te zonnig voor woorden
Kom jij kijken en aanmoedigen?? want van het damespubliek moeten we het natuurlijk ook hebben
Noem maar een plaats, datum, tijd en ik zal dr zijn hoor, jammie mannen wel een zwembroekronde dan ook he, hou niet van mannen met buikjes
Want de jury is zeer vakbekwaam
dat zijn rianne en ik...
weet niet of we die uit willen breiden ligt eraan hoe druk het wordt met inschrijvingen maar je mag je gerust opgeven als je interesse hebt!!!
Nee hoezo is het zo slecht weer dan??
dat wk is niet goed voor je gezondheid..
meestal wel
hou niet zo van depri mensen en mensen die altijd doen alsof ze zielig zijn
ben altijd wel vrolijk en gek, zeker bij vrienden
Jij verkoopt zeker zonneschermen
Achter je ponnie schijnt de zon
Hmmm ja zonnig Morgen weer zo mooi weer
Me broertje heeft vandaag zijn diplomauitreiking
lekker weer!!!! vanavond naar de kermis in best hihi....
gefeliciteerd met het slagen van je broertje!!
Vandaag ook een zonnig dagje Me broertje heeft vandaag zijn diplomauitreiking Ben zo trots Zonnetje schijnt en een zonnig feesie
Serveren ze daar......??
Gefeliciteerd
Beter blijft het nog lang lekker weer
Bewolkt
ladingen.. heb alleen het probleem dat ik met de auto naar huis moet...
Esszz??? Vind jij ook niet dat Ruud mee moet doen aan de verkiezing Hij is zeker geschikt Ruud geintreseerd in een hele leuke dag?????
Ziet er goed uit,,, is naar mijn inziens en hoe ik het zo kan inschatten goed gebouwd... precies wat we zoeken is het niet??
Ruud????? Zin om mee te doen????
Kan het ook te zonnig zijn???? Damn op het strand ook vet warm.... maar vanmiddag kwam er ook een lekker windje dat was wel zonnig
En de zon haat jou
Let the sun shine
de zon haat iedereen.. hij maakt iedereen zwart
Ik word bruin
give me more
Zal zwart op je los laten
zul je net zien dat we moeten gymen en dat die mongool van een 20 plusser leraar die net 31 geworden is ons rondjes laat rennen met 30 graden buiten