Partyflock

Forumonderwerp · 881469

Waarschuw beheerder
Wie van de mannen heeft de vloeibare Kamagra al getest?

[img width=200 height=200 cacheid=000015b80005729928bf3f171a0174437b]http://images.speurders.nl/images/21/2133/21339353_1_detail.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van **KittyCat** op maandag 7 augustus 2006 om 12:42:
voor meer info viamax pb me ff.

doe mij maar 20 strippen :cheer:

heb ik mn komende avonden wel weer vol geplant :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 12:47:
doe mij maar 20 strippen

heb ik mn komende avonden wel weer vol geplant

:O :bloos: ongelovelijk jij bent echt een sletje he...
:X
Waarschuw beheerder
voor SERIEUZE reacties pb me ff:p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eromoods op woensdag 21 juni 2006 om 18:00:
ik heb het wel getest tis lekker spul werkt snel en je pik is gewoon bikkelhard. Daarbij word je ook nog geiler

maar het prijsverschil is wel aanzienlijk groter met een normale 100 mg kamagra in doordrukverpakking terwijl de werking idem dito is.

maar ik kan het elke vent aanraden want hoe stoer we ook lullen met zijn allen met een tabletje of jellytje neuk je harder langer en intensiever en voel je je gewoon een sportman

Hear hear...heb het zelf 2 keer gebruikt en geloof me...dat is dus echt wel leuk om te doen op zijn tijd. Heeft niks te maken met of je impotent of wat dan ook bent.....je kan gewoon letterlijk uren doorgaan (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 12:53:
je kan gewoon letterlijk uren doorgaan

:yes: da klopt idd..maar dit spul is wel super chemisch, en absoluut ongezond..als je pech hebt krijg je er hartkloppingen van etc..
viamax is een natuurlijk product zonder bijwerkingen..en de werking is hetzelfde..nog langer zelfs: 20 uur
maar idd, onze klanten zijn over het algemeen jonge mannen waar nix mee aant handje is. een enkeling is wel impotent. en natuurlijk veel homo's ;)
het is populair spul..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 7 augustus 2006 om 12:49:
ongelovelijk jij bent echt een sletje he...

ikke niet begraip... ;)

Uitspraak van **KittyCat** op maandag 7 augustus 2006 om 12:52:
voor SERIEUZE reacties

ben heeeeeeeeeeeeel serieus :D