Partyflock

Forumonderwerp · 881329
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00

Waarschuw beheerder
kon er zelf niet bij zijn dit jaar.
dus voor de mensen die er wel bij zijn geweest wat vonden jullie ervan.
barst los!!!!!

Waarschuw beheerder
Was een heerlijk feestje foto's die ik gemaakt heb staan op http://dimi.partygangers.nl/ en als het goed is een aantal op q-dance.nl en dan moet je bij q-factor kijken, als het goed is komen er bij het verslag een aantal te staan... have funn kijken!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gelukkig niet gehaald dus :)

Waarschuw beheerder
was echt van plan deze keer op meerdere stages te kijken maar was na 2 uurtjes blue niet meer weg te krijgen uit de black stage.....wat een supergave sets zeg....:respect: Partyraiser :respect:....
Waarschuw beheerder
Bountyhunter, Lars Tindy, Showtek, Zatox, Technoboy! :bounce: :respect:
Wat een wreed feest! Ik wil terug!
See ya next year!
Artiest Noiko
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op maandag 19 juni 2006 om 00:03:
Eey kerel, je hebt een foto! Moet goed komen met je speurtocht toch nu? Ik ga nu ff teruglezen of iemand de mijne kan identificeren

jah idd haha:D vonnut eerst lullig om te posten maar dom want staatn gewoon op een website allemaal:D:D hahahah

jij al wat meer geluk?!
Uitspraak van Dave'79 op maandag 19 juni 2006 om 00:06:
Yep, vanmiddag al gedaan, iets van 40 mariska's! Ik werd er niet blij van en ze zat er dus ook niet tussen

hmm niet dus:( maar t kutte is dat iedereen foto's loopt t eposten en beerichten dus hij steeds weer weggaat hahaha

gwoon stug doorblijven gaan dus:P:P
[img width=480 height=320]http://www.parastuff.nl/defqon/Go%20Fast%20at%20DEFQON.1/Albums/Album1/Large/DSC_3734.jpg[/img]

GEZOCHT MET SPOED HOU HET NIET MEER(L):D hahaha jaa liefst levend blabla we kennen t nu wel na 3 keer:P hahastop nou is met posten mense;P:bounce:

Waarschuw beheerder
Het was echt GEWELDIG!!!! :yes:
Waarschuw beheerder
als je haar zo geweldig vond, waarom heb je dan haar nummer ofzo niet gevraagd?:P
Waarschuw beheerder
Die van heeft idd zeker wel wat Noiko! Die kerel erachter is ook errug lekker trouwens :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op maandag 19 juni 2006 om 00:36:
Die van heeft idd zeker wel wat Noiko! Die kerel erachter is ook errug lekker trouwens

Die van jou dus! Is al laat he :-)
Waarschuw beheerder
was erg leuk, wilde een filmpje van het Derb moment posten maar dat lukt helaas niet zo goed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tini Tulpetaat op maandag 19 juni 2006 om 00:30:
als je haar zo geweldig vond, waarom heb je dan haar nummer ofzo niet gevraagd?

haha das eeeen heeeleee goeie vraag!! de moed niet bij elkaar kunnen verzamelen:P vandaar dat ik nu een 2e kans wil:P:P haha

Waarschuw beheerder
geweldig feest , een dikke tien 10!!!!

volgend jaar zekerz weer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Noiko op zondag 18 juni 2006 om 23:33:
vinnut tog dom dat mensen zo in hokjes denken!!

In ons geval is het irritant, maar zo begrijpen mensen beter en sneller wat er om ons heen gebeurt.

Alleen..... iemand die niet zo denkt, haalt misschien wel een paar hokjes weg maar verzint daarvoor wel weer een nieuw hokje :P

Hebben die mensen een groter hok, maar in feite los je weinig op :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Defqon.1 op zondag 18 juni 2006 om 18:13:
www.clubix.de staan ook veeeeeeeel pics op.. teveel om mn eigen fotos te gaan zoeken

ben ik nou de enige die helemaal geen defqon foto's kan vinden op die site?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noiko op maandag 19 juni 2006 om 00:19:
hmm niet dus maar t kutte is dat iedereen foto's loopt t eposten en beerichten dus hij steeds weer weggaat hahaha

gwoon stug doorblijven gaan dus

Ik heb het Noiko! Ik bel Robert ten Brink. Hij kan dat vast wel regelen voor me, lovedocter ten Brink :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op maandag 19 juni 2006 om 00:45:
Alleen..... iemand die niet zo denkt, haalt misschien wel een paar hokjes weg maar verzint daarvoor wel weer een nieuw hokje

Hebben die mensen een groter hok, maar in feite los je weinig op

hahaha idd je houdt het tog wel:D maar leuk voor de mensen met een groter hok voel me goed in mn hokkie:D gezellig tog zo!:P haha:bounce:
Waarschuw beheerder
Was een superfeest, ookal was Defqon 2005 een stuk beter! Het weer was perfect, mooie aankleding, vond alleen de indeling wat minder overzichtelijk dan vorig jaar.

haha das eeeen heeeleee goeie vraag!! de moed niet bij elkaar kunnen verzamelen vandaar dat ik nu een 2e kans wil haha

Haal dan in ieder geval je relatie 'Ja' status weg... :-S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van poupoulossos op zondag 18 juni 2006 om 21:05:
Of uit Den Bosch.....

Veel mensen uit Groningen en Den Bosch stonden bij de main nml heel de dag bij en door elkaar...

Was weer met de 'Grunnigers'

haha indd ;) Heb trouwens de hele dag in de black gestaan :D lekker fris daar :D hoest verder ?

Uitspraak van L@R!SSA op zondag 18 juni 2006 om 21:31:
Het was G-E-W-E-L-D-I-G ..
maar zo snel afgelopen

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Noiko op maandag 19 juni 2006 om 00:48:
voel me goed in mn hokkie

ons hok :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 21:23:
Ik heb een soort van zwarte bakstenen in m'n neus zitten en mijn ogen gloeien als kooltjes.

indd kut zand grrrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noiko op maandag 19 juni 2006 om 00:48:
hahaha idd je houdt het tog wel maar leuk voor de mensen met een groter hok voel me goed in mn hokkie gezellig tog zo! haha

De groepjes waar ze het eerder over hadden heb je op ieder feest. Ook op outdoorfeestjes. Zijn de gespierde jongens zonder shirt, stel blonde vrouwtjes erbij die er meestal wel redelijk goed uitzien. Dat zijn ook de gasten die veel soorten drugs door elkaar gebruiken, ze snuiven de coke van de sleutel voor je neus, daarna wat ghb door de baco en een pilletje erachter aan. Al die zooi door elkaar maakt dat soort jongens vaak opgefokt/agressief en zijn ze inderdaad soms echt puur uit op ruzie. Daar doe je niks aan en hou je ook niet tegen, dus of je loopt er voor weg of je gaat het aan, dat laatste is vaak niet slim omdat ze vaak met minstens 10 man zijn...Je voelt het vaak al aankomen, als je de boel een beetje in de gaten houdt weet je wat er in de lucht hangt...Dit is 1 van de weinige gevallen waarin weglopen niet laf is maar gewoon slim.
Waarschuw beheerder
Ik hou zelf ook niet van hokjes, die dingen zijn veel te klein en pas ik zelf ook niet in maar bovenstaande is helaas een feit.

Waarschuw beheerder
Zker hard feesT!!! :bounce: sfeer muziek alles top!!

Maar die mc bij paars ... Mc Se7en haha wat een Slechte mc :lol:
Dat hij zoizo op Defqon1. mocht staan haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noiko op zondag 18 juni 2006 om 22:53:
ooooooh ik heb de angerfist vs outblast liveset!!! gwoon op limewire!!!

uploaden !!!!!!!!

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 juni 2006 om 00:52:
Het was G-E-W-E-L-D-I-G ..
maar zo snel afgelopen

ow. ik was tegen het eind zo kapot dat ik letterlijk én figuurlijk dat ik in slaap viel...
Waarschuw beheerder
nou zeggg.... drum n bass @ white was wel super VETTTTTTTTTT al me favo nrs maar die langskwamen .. te mooi voor woorden.. en nog wel 3de keer op een rij erbij geweest ! :d volgend jaar maar weer..
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
defqon was weer super dit jaar.. ben elk jaar gegaan en ieder jaar wordt het weer groter en mooier en beter georganiseerd. Niet zoals vorig jaar eindeloos in de rij wachten op FOOD.
Stunned guys en Promo waren wel de toppers :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 01:05:
.laatste aanpassing 19 juni 2006 01:05

Goede en vooral nuttige bijdrage (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op maandag 19 juni 2006 om 00:48:
Ik heb het Noiko! Ik bel Robert ten Brink. Hij kan dat vast wel regelen voor me, lovedocter ten Brink

jaaaaaaa superrr en dan bel ik hem voor jouw:D:D dat lukt hem makkelijk!:D:D
Uitspraak van Dave'79 op maandag 19 juni 2006 om 00:56:
Dit is 1 van de weinige gevallen waarin weglopen niet laf is maar gewoon slim.

ben k t zeker mee eens en idd je voelt t heel goed aankomen dat soort dingen!! en dat soort dingen hou je ook altijd! op ieder feest heb je dat wel!! moet daarentegen wel zeggen dat ik liever op een groot feest loop met cokesnuivende en pilleslikkende mensen:D:bounce: dan in de discotheek!! daar is t sfeertje vaak veel agressiever! of tenminste je loopt daar tegen iemand aan en dan heb je bonje hier op een feest niet je kijkt elkaar aan begint te lachen en loopt verder:D
Waarschuw beheerder
maar weetje dat is ook met bv hardcore veel mensen zeggen jaa kwordt echt agressief van die muziek tja dan moet je er niet naar luisteren en niet naar die feesten gaan!!

ik wordt totaaal nie agressief van die muziek wel lekker hyper maar tis maar net waar je dat in omzet agressie of blijheid en springveer-activiteiten!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noiko op maandag 19 juni 2006 om 01:23:
ben k t zeker mee eens en idd je voelt t heel goed aankomen dat soort dingen!! en dat soort dingen hou je ook altijd! op ieder feest heb je dat wel!! moet daarentegen wel zeggen dat ik liever op een groot feest loop met cokesnuivende en pilleslikkende mensen dan in de discotheek!! daar is t sfeertje vaak veel agressiever! of tenminste je loopt daar tegen iemand aan en dan heb je bonje hier op een feest niet je kijkt elkaar aan begint te lachen en loopt verder

Psies. Het voordeel van een groot feest is dat je ff een andere plek kunt zoeken, in een disco is het of vechten of naar huis gaan en naar huis gaan doe je dan dus niet. Wat dat betreft kun je ze beter tegenkomen op een feest :-)
En het slikken en snuiven etc. is niet zo'n probleem maar het denken dat als je je al lekker voelt je meer moet gebruiken om je nog lekkeder te voelen wel...heeft vaak een averechts effect en ga je helemaal van je padje.
Waarschuw beheerder
jah is kut want het is m niet helemaal:cry::cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op maandag 19 juni 2006 om 01:38:
Psies. Het voordeel van een groot feest is dat je ff een andere plek kunt zoeken, in een disco is het of vechten of naar huis gaan en naar huis gaan doe je dan dus niet. Wat dat betreft kun je ze beter tegenkomen op een feest

jah idd das mooi gezegd!:D maar moet zeggen dat ik vrij weinig last heb van mensen op een feest ook qua wat je ziet en hoe vaak je denkt dat t fout gaat!! voel me altijd goed en ook veilig op een feest!! mjah je houdt tog wel die nare opstootjes en t jammere is dat t vaak de popie jochies zijn die met zn 10en zijn hoeven t nog nieteens de brede grote gasten te zijn haha!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noiko op maandag 19 juni 2006 om 01:25:
ik wordt totaaal nie agressief van die muziek wel lekker hyper maar tis maar net waar je dat in omzet agressie of blijheid en springveer-activiteiten!

Klopt helemaal! Dat soort gasten gaan ook vaak niet los op de muziek, staan alleen breed en a-relaxed te wezen, af en toe ff een minuutje lomp en hard gaan om te kijken of er al geinteresseerden zijn voor ruzie en dan weer breed en vooral a-relaxed zijn. Ik sta op een feest geen minuut stil en dat is niet omdat ik steeds aan het vechten ben. Iedereen de energie omzetten in blijheid en saamhorigheid is mijn motto. Ik ga een partij oprichten denk ik, de slogan heb ik al :-)
Waarschuw beheerder
ik join je:D zeker weten haha! de woorden van angerfist von ik ook zo mooi in duitsland dattie zei de samenhorigheid van de gabbers is gewoon terug godverdomme! zit ook in een nr van m:D want de meeste zijn wel superrchill en hebben echt het feest gevoel!:D en dan niet alleen bij gabbers hoor maargoed wel mooi voorbeeldje:)

maargoed ik gaat lekker naar mn nest toe man en heerlijk dromen over
[img width=480 height=320 cacheid=000c83520024059c1aad61621a01747129]http://www.parastuff.nl/defqon/Go%20Fast%20at%20DEFQON.1/Albums/Album1/Large/DSC_3734.jpg[/img]
(nog even voor de duidelijkheid... (L)gezocht met spoed levend als het kan(L)) hahahaha:D:D

mensen gaan straks helemaal gek van me worden hierow:D met al mijn gepost over HET GO-FAST LIEFIE:D

ik spreek je weer man!:D in onze zoektocht naar onze moppies:D hahaha slaap lekkerrr!laterzzz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Noiko op maandag 19 juni 2006 om 01:49:
de woorden van angerfist von ik ook zo mooi in duitsland dattie zei de samenhorigheid van de gabbers is gewoon terug godverdomme!

Het woord 'angerfist' en 'gabber' in 1 zin, vloekt behoorlijk :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noiko op maandag 19 juni 2006 om 01:49:
ik spreek je weer man! in onze zoektocht naar onze moppies hahaha slaap lekkerrr!laterzzz

K, ik ga ook m'n bedje ff zoeken. Weer dromen hoop ik :-)

Laterz!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JP Energyflash op zondag 18 juni 2006 om 20:21:
Uitspraak van #Jochem op zondag 18 juni 2006 om 20:11:
Oh, en da die vent bijna elke keer zo'n perfecte kring kon blazen met zijn vlam.

Prachtig
[img width=669 height=459]http://www.pvdplanet.net/images/rook2.jpg[/img]

Haha, zag op een gegeven moment ook zo'n kringel, dacht echt dat ik wat teveel op had ofzo.. :D
(had toen nog niet gezien waar die dingen vandaag kwamen ;))
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hehe :D

Mooi feessie, Zeker goed vermaakt vooraan bij Manu le Malin en Angerfist :D:D

Topfeessie, het weer zat goed mee.. mooie vrouwen :jaja: en een toppppiee sfeertje :D:D

tnx mensen :D:D

Waarschuw beheerder
het was super
wilde echt niet naar huis
hahahahah
Waarschuw beheerder
in 1 woord G E W E L D I G net als vorig jaar alleen anders O:) en wat een mooie dames ongelofelijk :D

Technoboy nummero uno !! B-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Noiko op zondag 18 juni 2006 om 22:50:
jochie als ik van 70 kilootjes... tegen iemand die 120 weegt en zwaar gespierd is haha!

heb ook vette van 130 gezien die die gespierde van 100 omverlopen hahaha
Waarschuw beheerder
Het woord 'angerfist' en 'gabber' ..

Gabbers... dat ware toch de zwabbers van tien jaar geleje die gisteren lekker soft core op de bank zaten..

Artcore 2 da Bone :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 juni 2006 om 23:12:
Hahaha willem ging ook al met 'r op de foto

ook mee op de foto gweest ..ik wou me arm op haar rug houden ..mocht niet ...ik daarna stikkwaad en d8 : nou zo mooi ben je nou ook weer nie. ik snapte er nix van maar was ook poepiezat. misshcien was de ver nog nat of d8 ze dat ik in haar ass wou knijpen ofzo hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op maandag 19 juni 2006 om 00:56:
De groepjes waar ze het eerder over hadden heb je op ieder feest. Ook op outdoorfeestjes. Zijn de gespierde jongens zonder shirt, stel blonde vrouwtjes erbij die er meestal wel redelijk goed uitzien. Dat zijn ook de gasten die veel soorten drugs door elkaar gebruiken, ze snuiven de coke van de sleutel voor je neus, daarna wat ghb door de baco en een pilletje erachter aan. Al die zooi door elkaar maakt dat soort jongens vaak opgefokt/agressief en zijn ze inderdaad soms echt puur uit op ruzie. Daar doe je niks aan en hou je ook niet tegen, dus of je loopt er voor weg of je gaat het aan, dat laatste is vaak niet slim omdat ze vaak met minstens 10 man zijn...Je voelt het vaak al aankomen, als je de boel een beetje in de gaten houdt weet je wat er in de lucht hangt...Dit is 1 van de weinige gevallen waarin weglopen niet laf is maar gewoon slim.

ik ruik jaloezie .. de echte gespierde mannen gaan gewoon op water en er zullen er misschien wle zijn maar de meeste zetten roken zuipen snuiven lekker eten ..lange nachte en gewoon heel hun leven naar deze vorm van sport.bodybuilding is een levenswijze . mensen die intensief trainen en goed gezond eten worden weer in een hokje gestopt. krijg zo nog meer respect voor de snuivers als de burgerlijke brave jongens die nooit wat verkeerd doen ..maar ook weinig goeds haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op maandag 19 juni 2006 om 01:43:
blijheid en saamhorigheid is mijn motto

jij bent echt veel relaxter als die brede mensen die allemaal zo a relaxt zijn. fitness en bodybuilding mannetjes en misschien vrowutjes schudden elkaar ook allemaal de hand op feestjes. heb ook goedkeurende blikken gehad van andere sportschoolboys en andersom ook me duimpie omhoog gedaan voor andere fanatiekelingen die ik totaal niet ken. die mensen zijn hartstikke relaxed. je moet alleen juist bij die coole trendy boys juist je eigen verstoppen ..anders zijn ze al geintimideerd