| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Eey kerel, je hebt een foto! Moet goed komen met je speurtocht toch nu? Ik ga nu ff teruglezen of iemand de mijne kan identificeren
Yep, vanmiddag al gedaan, iets van 40 mariska's! Ik werd er niet blij van en ze zat er dus ook niet tussen
![[img width=480 height=320]http://www.parastuff.nl/defqon/Go%20Fast%20at%20DEFQON.1/Albums/Album1/Large/DSC_3734.jpg[/img]](http://www.parastuff.nl/defqon/Go%20Fast%20at%20DEFQON.1/Albums/Album1/Large/DSC_3734.jpg)
als je haar zo geweldig vond, waarom heb je dan haar nummer ofzo niet gevraagd?
vinnut tog dom dat mensen zo in hokjes denken!!
hmm niet dus maar t kutte is dat iedereen foto's loopt t eposten en beerichten dus hij steeds weer weggaat hahaha
gwoon stug doorblijven gaan dus
Alleen..... iemand die niet zo denkt, haalt misschien wel een paar hokjes weg maar verzint daarvoor wel weer een nieuw hokje
Hebben die mensen een groter hok, maar in feite los je weinig op
Of uit Den Bosch.....
Veel mensen uit Groningen en Den Bosch stonden bij de main nml heel de dag bij en door elkaar...
Was weer met de 'Grunnigers'
Het was G-E-W-E-L-D-I-G ..
maar zo snel afgelopen
hahaha idd je houdt het tog wel maar leuk voor de mensen met een groter hok voel me goed in mn hokkie gezellig tog zo! haha
Ik heb het Noiko! Ik bel Robert ten Brink. Hij kan dat vast wel regelen voor me, lovedocter ten Brink
Dit is 1 van de weinige gevallen waarin weglopen niet laf is maar gewoon slim.
Uitspraak van Noiko op zondag 18 juni 2006 om 22:53:
ooooooh ik heb de angerfist vs outblast liveset!!! gwoon op limewire!!!
uploaden !!!!!!!!
ben k t zeker mee eens en idd je voelt t heel goed aankomen dat soort dingen!! en dat soort dingen hou je ook altijd! op ieder feest heb je dat wel!! moet daarentegen wel zeggen dat ik liever op een groot feest loop met cokesnuivende en pilleslikkende mensen dan in de discotheek!! daar is t sfeertje vaak veel agressiever! of tenminste je loopt daar tegen iemand aan en dan heb je bonje hier op een feest niet je kijkt elkaar aan begint te lachen en loopt verder
Psies. Het voordeel van een groot feest is dat je ff een andere plek kunt zoeken, in een disco is het of vechten of naar huis gaan en naar huis gaan doe je dan dus niet. Wat dat betreft kun je ze beter tegenkomen op een feest
ik wordt totaaal nie agressief van die muziek wel lekker hyper maar tis maar net waar je dat in omzet agressie of blijheid en springveer-activiteiten!
Uitspraak van #Jochem op zondag 18 juni 2006 om 20:11:
Oh, en da die vent bijna elke keer zo'n perfecte kring kon blazen met zijn vlam.
Prachtig
Hahaha willem ging ook al met 'r op de foto
De groepjes waar ze het eerder over hadden heb je op ieder feest. Ook op outdoorfeestjes. Zijn de gespierde jongens zonder shirt, stel blonde vrouwtjes erbij die er meestal wel redelijk goed uitzien. Dat zijn ook de gasten die veel soorten drugs door elkaar gebruiken, ze snuiven de coke van de sleutel voor je neus, daarna wat ghb door de baco en een pilletje erachter aan. Al die zooi door elkaar maakt dat soort jongens vaak opgefokt/agressief en zijn ze inderdaad soms echt puur uit op ruzie. Daar doe je niks aan en hou je ook niet tegen, dus of je loopt er voor weg of je gaat het aan, dat laatste is vaak niet slim omdat ze vaak met minstens 10 man zijn...Je voelt het vaak al aankomen, als je de boel een beetje in de gaten houdt weet je wat er in de lucht hangt...Dit is 1 van de weinige gevallen waarin weglopen niet laf is maar gewoon slim.
blijheid en saamhorigheid is mijn motto