Ik ken iemand die me nog geen paar dagen 'kent' en helemaal gek van me is...
Ik kan het me niet voorstellen, want hij kent me geeneens, ben 2 jaar ouder en hij heeft me maar 1 keer gezien
Wanneer kun je dan zeggen dat je iemand leuk vind? Ik ben nooit niet zo snel daarin, dus vroeg het me af!
Ik kan het me niet voorstellen, want hij kent me geeneens, ben 2 jaar ouder en hij heeft me maar 1 keer gezien
Wanneer kun je dan zeggen dat je iemand leuk vind? Ik ben nooit niet zo snel daarin, dus vroeg het me af![/quote]
Uuuhhhhh na een tijdje...
Je kan het rustig zeggen als iemand een keer met je uit is geweest, ladderzat is geworden en vervolgens je hele wc ondergekotst heeft. Als je dat kan verdragen en niet flauwvalt tijdens het schoonmaken, DAN kun je wel stellen dat je iemand leuk vindt...
Of wanneer hij/zij wat langer bij je is blijven slapen en na een groot toiletbezoek EVEN is vergeten de WC door te trekken. Als je daar niet misselijk van wordt, DAN kun je zeggen dat je iemand leuk vind...
Maw. mensen die na 2 dagen al enorm plakkerig gaan doen (of zich gaan gedragen als potentiele marokkaanse loverboy), die kun je beter niet serieus nemen