Partyflock

Forumonderwerp · 881047

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Net uit het ziekenhuis ontslagen, en nu alweer bezig met Uitspattingen die zijn weerga niet kennen.

Hier het verhaal van Danosch en Thirza..
Daan is op Thirza :lol:

Daan en Thirza en de overlevering
-Daan en Thirza kijkend naar den ondergaanden zon in deng duinen.
Samen liepen zij daar, romantisch hand in hand, hun ogen verrieden diepe liefde en zwijmelend keken zij elkaar aan.
Het zwoele weer maakte het deze romantische wandeling helemeel af. Vogeltjes floten en daan neuriede hen lied mee, waarop Thirza in vuur en vlam stond en hem een dikke pakkerd gaf...
-Toen was het genoeg, Thirza nam Daan zn kloppende lul in haar mondje. Daan trilde van genot, dit was lang geleden voor hem. Thirza werd geiler en geiler en deed haar grote onderbroek uit....
-Waarop Daan het niet meer hield, Thirza op haar rug in de prikkelduinen legde en haar vol passie begin te kussen, langzaam gleed hij met zijn vochtige tong richting het onderlichaam van zijn knapperd….
- ....Thirza krioelde van plezier en daan verwende haar met zijn alom geprezen tong. "Daan, maak me gek" zei Thirza niet tegen dovemansoren en Daan maakte haar gek, en hoe?....
- Zinderend van passie, beroerde hij haar vulva met wisselende techniek Thirza kreunde en trilde Daan stopte en keek haar met ogen vol geilheid aan, inmiddels was Daan ook niet onberoerd gebleven en draaide Thirza om om er ff een 69'tje tegenaan te gooien..........
- ... helaas voor daan had Thirza nog nooit van een 69tje gehoord, zodat hij het moest uitleggen: "Nou thir, ik lig met mijn mond bij jou klitje en jij ligt met je mond bij mijn uitstekend grote penis." Thirza werd geiler en geiler en kon niks anders meer uitbrengen dan '69 hallelujah' tussen het wegspugen van de schaamhaartjes...
- Maar toen
Daan had niet aan protectie gedacht, geen durex op zak
Maar tijd zat, terwijl Thirza de Kama Sutra bestudeerde, schoot daan een Everzwijn, om vervolgens een darm te drogen te hangen in de zwoele avond zo'n, verder gaande met het voorspel droogde de darm en had Daan zijn condoompie
- ...maar daar diende zich weer een nieuw probleem aan. De condoom was veel te klein voor Daan zn reusachtige lul. Thirza, iinmiddels een ervaring rijker, hield het niet meer en sommeerde Daan haar hard te nemen, dan maar zonder condoom.
- Vol overgave begon Daan zijn gevaarte naar binnen te rampeneren, en had spoedig Thirza's G plek gevonden welke hij op bekwame wijze beroerde. natter en natter werd het
Vocht hoopte zich als schuim op rond de hals van zijn straffe penis.........
- ..toen kwam thirza dr geheimpje naar boven. Ze begon opeens te schreeuwen: "Daan ik wil dat je me geile slet noemt!" Daan twijfelde maar er kwam een zacht "geile slet" uit. Thirza nam hier geen genoegen mee en gilde"harder". Daan snapte nu de boodschap en schreeuwde het uit: "GEILE SLET!"...
- Waarop ze daan woest op zijn rug legde, bovenop zijn heipaal ging zitten en begon te rossen alsof ze op een amsteerdammerte zat
aan schreeuwde het uit als een geit, geen wonder, zijn toompje scheurde. Liters bloed verloor hij maar Thirza had geen genade, sprong van daan af en begon te deepthroaten....
- ... Thirza dr mond zat vol bloed, maar het leek haar niet te deren. Thirza staat bekend om haar EHBO opleiding en toverde onder haar oksel naald en draad. "Daan, ogen dicht en niet zeuren", sprak zei uitdagend. Daan deed zijn ogen dicht en zijn toompje werd gehecht....
- Na het hechten, draaide Daan thirza om op handjesen knietjes, heerlijk zei thirza neem me doggy, maar boefje Daan prikte een gaatje te hoog
- ... Waar Daan een afwijzend gebaar had verwacht, krijste Thirza van geluk: "Dit gat wilde ik gevuld zien Daan, noeste anusrammer". Daan straalde van oor tot oor en besloot tijdens de daad met het ziekenhuis te bellen: "zuster ik ben er weer helemaal bovenop hoor"...
- Terwijl daan de zuster mee liet genieten, liep er een geitenhouder langs. Die pardoes zijn geiten liet staan, en met het kwijl uit zijn bek begon te trekken zijn penis, vanuit haar ooghoek zag thirza dit, en gebarde dat de geitenhoeder er maar bij moest komen....
- .. ook dit was niet tegen dovemansoren gezegd, en de geitenhoeder zei tegen de geiten 'dat ie er even tussen uit ging' en kroop naast thirza. Daan wist niet wat hem overkwam en zei tegen de man "he geitenneuker, thirza is van mij". Thirza suste de gemoederen en deed het af met een slappe "daan rustig aan, hij ziet er lief uit, hoe meer ziel hoe meer vreugd"...
- Thirza kleedde de geitenhouder uit, maar liet zijn kaplaarzen aan, zo weer een fetisj van ons aller thirz geopenbaard, en begon aan het lang niet gebruikte verschrompelde piemeltje van de arme geitenhoeder te trekken...
- ...Daan werd niet goed van de penetrante geur van het verschrompelde piemeltje en besloot de melkboer te bellen voor een kaasschaaf. Thirza leek de kopkaas niet te deren en likte de Franse 'le coq' gulzig schoon....
- Na het schoonlikken wilde daan eigenlijk ook wel eens weten hoe een anus penetratie daadwerkelijk voelde, gewillig bukt hij voorover en trok zijn blanke anusje uit elkaar....Zinderend douwde de geile heitenhoeder zijn lid nar binnen, en begon tegen Daan's darmen te stoten, dit werd hem niet in dank afgenomen want...
- want de darmen waren nog ietwat gevoelig. Een dag eerder had Daan al met eigen ogen gezien hoe het er van binnen uit zag, als een soort second opinion...[img width=307 height=400 cacheid=0000bbf100016209c445e5ab1a0173b18d]http://users.aol.com/bobgto65/nospam.jpg[/img]
- Maar aan alles komt een eind, zo ook nu, daan voelde de spieren in zijn lichaam aanspannen trok thirza aan haar haar en spoot haar bek vol
- ..thirza was niet opgewassen tegen de grote hoeveelheid sperma en begon te kokhalzen. De geitenhouder begon opeens "pour moi" te schreeuwen en deed zijn mond bij die van Thirza, en een nieuwe fetisj van thirza was geboren
- Daarna moest ook de geitenhoeder sproeien en ook dit gulpte over thirza heen, Echter het veranderde snel in poeder omdat het sinds 1783 niet meer voorgekomen had dat de geitenhoeder Ejaculeerde, en jaja Daan zag zijn kans schoon, pakte thirzjes make up spiegeltje en legde 4 noeste lijnen, welke gewillig door zijn neus gejaagd werden

2b continued......
Copyright BoesBoy productions
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:roflol: :lol:

welkom terug Daan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:looser:

Zegt iemand die van sneeuw een piemol moet maken, om zijn zelfvertrouwen enigszins op te krikken :looser: :bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wahahahha :roflol: Hij blijft goed.. Vanavond ga ik ook ff inhaken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 12:14:
piemol

Breezer slet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van StevieW op vrijdag 16 juni 2006 om 12:15:
Breezer slet

(K)

Probeer het nu eens echt? :lol: :bye:
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: feli daan :cheer: Eindelijk gescoord (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StevieW op vrijdag 16 juni 2006 om 12:15:
Breezer slet

zit je dan met een lul van sneeuw tussen je benen als 23 jarige vader :lol: :looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 12:19:
zit je dan met een lul van sneeuw tussen je benen als 23 jarige vader

:lol:

Zou hi jer nog zitten, kijkend naar zijn echte schrale dingetje en dromend van zijn sneeuw lul? :lol:

Waarschuw beheerder
:roflol:

hahaha nerd :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje bijgekomen Thirs :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Damn boy :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 16 juni 2006 om 12:24:
Beetje bijgekomen Thirs

:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 12:24:
Damn boy

begin wel een btje aan onszelf te twijfelen als ik t teruglees :s
Uitspraak van Richard op vrijdag 16 juni 2006 om 12:24:
Beetje bijgekomen Thirs

die is behoolek uitgewoond :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 12:14:
Zegt iemand die van sneeuw een piemol moet maken, om zijn zelfvertrouwen enigszins op te krikken

whahahaha :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 12:25:
begin wel een btje aan onszelf te twijfelen als ik t teruglees

:X :lol:

Waarschuw beheerder
WTF! :|

whahahahah :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
dit verhaal vraagt om een vervolg

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 12:11:
De condoom was veel te klein voor Daan zn reusachtige lul.

Daan, ik wil ook O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:39:
Daan, ik wil ook

achteraan aansluiten...

maar het gaat snel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:38:
dit verhaal vraagt om een vervolg

Ik denk dat jij in 't 2e deel voorkomt :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:39:
achteraan aansluiten...

:/

:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 16 juni 2006 om 12:40:
Ik denk dat jij in 't 2e deel voorkomt

dat zou wel leuk zijn ja :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

:X:D:D:D:D:D:D:D

Waarschuw beheerder

ja dat vermoeden had ik ook al :/
Waarschuw beheerder
geil hoor, Daan die gaat neuken :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 16 juni 2006 om 12:45:
geil hoor, Daan die gaat neuken

Zou het geil zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:42:
ja dat vermoeden had ik ook al

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:42:
dat vermoeden had ik ook al

komt ie dan he :woop:

komt ie dan he :woop:

Wen en sjon :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 16 juni 2006 om 12:45:
geil hoor, Daan die gaat neuken

jaja wederom met Carla...

Hop Heeeejjjjjjjjj Carla is spagaatstand :kwijl:
Waarschuw beheerder
wat een verhaal :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 12:45:
Wen en sjon

goh verrassend :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:45:
Zou het geil zijn?

ken me er niks bij voorstellen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het was een beetje rare avond, die Zaterdag in juni.
Op de bank zat ene Johnny met zijn fotocamera op schoot, beetje de lensen poetsen en kijken naar de fantastische plaatjes die hij geschoten had.
Maar na drie uur begon dit toch te vervelen, en Johnny besloot naar de Fun te gaan. Hij had immers gasdtenlijst plaatsen als gewild fotograaf zijnde.....

Waarschuw beheerder
donateur
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 12:48:
Het was een beetje rare avond, die Zaterdag in juni.
Op de bank zat ene Johnny met zijn fotocamera op schoot, beetje de lensen poetsen en kijken naar de fantastische plaatjes die hij geschoten had.
Maar na drie uur begon dit toch te vervelen, en Johnny besloot naar de Fun te gaan. Hij had immers gasdtenlijst plaatsen als gewild fotograaf zijnde.....

bij de ingang werd hij gelijk herkend door Wendy die hem enthousiast om de nek vloog. "johnny, ik ben blij je te zien, wanneer duiken we samen nou eens op de foto" Johnny wreef over zijn dekselse sikje en antwoordde kort en krachtig: "schatje, ik kom zo bij je terug"....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 16 juni 2006 om 12:47:
ken me er niks bij voorstellen

daar ben ik ook best wel blij om eiglijk

Waarschuw beheerder
nou komt t hoor :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 12:49:
bij de ingang werd hij gelijk herkend door Wendy die hem enthousiast om de nek vloog. "johnny, ik ben blij je te zien, wanneer duiken we samen nou eens op de foto" Johnny wreef over zijn dekselse sikje en antwoordde kort en krachtig: "schatje, ik kom zo bij je terug"....

Immers hij moest eerst even twee bandjes regelen, Voor iemand als onze gesikte vriend geen probleem.
Om niet te gewillig over te komen zette ons aller Johnny eerst nog even wat andere schepsels der natuur op de gevoelige plaat, om daarna met een bandje in de aanslag, Wendy op te gaan zoeken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 12:50:
daar ben ik ook best wel blij om eiglijk

Zie hem al gaan :lol:
Waarschuw beheerder
Nee eigenlijk niet :Lol: ( waar is de kotssmile als je hem nodig hebt )

:p

Waarschuw beheerder
:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 16 juni 2006 om 12:52:
( waar is de kotssmile als je hem nodig hebt )

:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 12:51:
Immers hij moest eerst even twee bandjes regelen, Voor iemand als onze gesikte vriend geen probleem.
Om niet te gewillig over te komen zette ons aller Johnny eerst nog even wat andere schepsels der natuur op de gevoelige plaat, om daarna met een bandje in de aanslag, Wendy op te gaan zoeken...

...hij liep door zaal 1 en tikte terreurengel https://partyflock.nl/user/7750 aan. Shit, jij bent wendy niet, sprak johnny teleurgesteld en liep verder. Toen hij aan het begin aankwam zag hij haar staan, in volle ornaat...
Waarschuw beheerder
:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 12:56:
hij liep door zaal 1 en tikte terreurengel https://partyflock.nl/user/7750 aan. Shit, jij bent wendy niet, sprak johnny teleurgesteld en liep verder. Toen hij aan het begin aankwam zag hij haar staan, in volle ornaat...

Glunderend van geluk krabde Johnny zich aan zijn sik, en de mensen die hem kennen weten dat het dan wel goed zit met zijn gevoel.
Waar waren we?
Juist: Daar stond zij, klein maar fijn met het haar zorgvuldig in de plooi. Johnny kreeg het er warm van en met trillende benen liep hij op zijn prinsesje af.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 12:58:
Glunderend van geluk krabde Johnny zich aan zijn sik, en de mensen die hem kennen weten dat het dan wel goed zit met zijn gevoel.
Waar waren we?
Juist: Daar stond zij, klein maar fijn met het haar zorgvuldig in de plooi. Johnny kreeg het er warm van en met trillende benen liep hij op zijn prinsesje af.....

...ho ho hoi wendy, wat zie je er mooi uit. ik vind dit het moment om ons voor eeuwig op de gevoelige plaat vast te leggen. Johnny kroop met zn hoofdje naast het hoofd van wendy en maakte een foto. Dity beviel zo goed dat hij haar een tedere zoen op haar mond gaf en nog een foto maakte. Wendy schrok hier eerst van maar....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 12:58:
met het haar zorgvuldig in de plooi

8) jij heb t ook altijd over m'n haar :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 13:01:
...ho ho hoi wendy, wat zie je er mooi uit. ik vind dit het moment om ons voor eeuwig op de gevoelige plaat vast te leggen. Johnny kroop met zn hoofdje naast het hoofd van wendy en maakte een foto. Dity beviel zo goed dat hij haar een tedere zoen op haar mond gaf en nog een foto maakte. Wendy schrok hier eerst van maar....

De schrik was snel omgeslagen in een diep warm gevoel van binnen.
Geloof dat er zelfs een topic door haar vriendin geopend is over zulke gevoelens.https://partyflock.nl/topic/846854 Maar dat begrijp je na wat Daan met haar beleefd heeft.
Wijfelend keek Wendy Johnny aan die even zijn wenkbrauw omhoog trok en daarmee aangaf wel een avontuur te willen aangaan....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 13:04:
De schrik was snel omgeslagen in een diep warm gevoel van binnen.
Geloof dat er zelfs een topic door haar vriendin geopend is over zulke gevoelens.https://partyflock.nl/topic/846854 Maar dat begrijp je na wat Daan met haar beleefd heeft.
Wijfelend keek Wendy Johnny aan die even zijn wenkbrauw omhoog trok en daarmee aangaf wel een avontuur te willen aangaan....

..dit gebaar van johnny werd zonder pardon aangenomen door wendy en zij besloot zijn fototoestel voor even aan de wilgen te hangen en ongegeneerd en public johnny's zn broek naar beneden alwaar ze een flinke bos met jhaar tegenkwam. Thirza fluisterde in Wendy dr oor: "psst, ik heb een schaar bij me...

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 13:09:
..dit gebaar van johnny werd zonder pardon aangenomen door wendy en zij besloot zijn fototoestel voor even aan de wilgen te hangen en ongegeneerd en public johnny's zn broek naar beneden alwaar ze een flinke bos met jhaar tegenkwam. Thirza fluisterde in Wendy dr oor: "psst, ik heb een schaar bij me...

Tsja, de security mag nu eenmaal niet op elk plekje visiteren dus schaar was zo mee naar binnen.
Wendy nam de schaar aan en zakte door haar knietjes....
Oooh Wendy wat doe je nu? Vroeg de blozende Johnny verliefd...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 13:17:
Tsja, de security mag nu eenmaal niet op elk plekje visiteren dus schaar was zo mee naar binnen.
Wendy nam de schaar aan en zakte door haar knietjes....
Oooh Wendy wat doe je nu? Vroeg de blozende Johnny verliefd...

...nou johnny, ik heb jaren bij de plantsoenendienst gewerkt en weet dit zaakje wel te klaren. Wild begon ze bij johnny's balharen die de lengte van bin laden zn baard hadden. OOOOO ga door, kreunde Johnny en hij kwam voor de eerste x klaar in het poezelige gezicht van wendy...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 b continued moet weg :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 13:20:
nou johnny, ik heb jaren bij de plantsoenendienst gewerkt en weet dit zaakje wel te klaren. Wild begon ze bij johnny's balharen die de lengte van bin laden zn baard hadden. OOOOO ga door, kreunde Johnny en hij kwam voor de eerste x klaar in het poezelige gezicht van wendy...

*kots*
Waarschuw beheerder
donateur

Nu wordt 'ie wel behoolek *puke alerd* :lol:
Hij ken er wel gelijk foto's van maken voor in 't plakboek :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 16 juni 2006 om 13:30:
plakboek

ja wordt behoorlijk plakkerig als ik t zo lees :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 13:20:
...nou johnny, ik heb jaren bij de plantsoenendienst gewerkt en weet dit zaakje wel te klaren. Wild begon ze bij johnny's balharen die de lengte van bin laden zn baard hadden. OOOOO ga door, kreunde Johnny en hij kwam voor de eerste x klaar in het poezelige gezicht van wendy...

Nadat Johnny nog staat na te trillen van wat hem overkomen was, tenmidden van een bos apenhaar tot aan zijn knietjes, veegde Wendy haar gezicht af.
Natuurlijk vergat zij niet haar vinger af te likken en de rest af te vegen aan Johnny's navel...

Waarschuw beheerder
boy aan t werk of is z'n inspiratie op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 13:52:
boy aan t werk

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 13:38:
Nadat Johnny nog staat na te trillen van wat hem overkomen was, tenmidden van een bos apenhaar tot aan zijn knietjes, veegde Wendy haar gezicht af.
Natuurlijk vergat zij niet haar vinger af te likken en de rest af te vegen aan Johnny's navel...

..johnny pakte zijn fototoestel en vond dat dit een foto verdiende. Wendy's spermabek werd mooi op beeld gezet en gek als ze is gaf ze johnny een fikse tongzoen. Wendy kreeg de harde haren van johnny niet door met de ietwat botte schaar en besloot er dreads in te leggen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 14:02:
en gek als ze is

ben niet gek

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 14:02:
..johnny pakte zijn fototoestel en vond dat dit een foto verdiende. Wendy's spermabek werd mooi op beeld gezet en gek als ze is gaf ze johnny een fikse tongzoen. Wendy kreeg de harde haren van johnny niet door met de ietwat botte schaar en besloot er dreads in te leggen...

Na het leggen van de dreads besloten ze dankbaar gebruik te maken van de bandjes, en gingen een stil plekkie opzoeken.
Dit duurde echter wel ff, want Johnny boy moest allemaal foto fans te woord staan, en toen daar backstage in de fun gebeurde het...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 14:25:
Na het leggen van de dreads besloten ze dankbaar gebruik te maken van de bandjes, en gingen een stil plekkie opzoeken.
Dit duurde echter wel ff, want Johnny boy moest allemaal foto fans te woord staan, en toen daar backstage in de fun gebeurde het...

wendy maakte haar haren los en gooide johnny op de loungebank. Johnny hield zijn camera vast, dit tot woede van Wendy: "nu ben je van mij, die camera komt straks wel weer" John wreef weer over zn verdomde sik en legde zijn camera weg. Wendy maakte zijn broek open en schrok van de flits. "sorry" sprak johnny "dit is het nieuwste van het nieuwste snufje op fotogebied, een broekflitser" Wendy ging niet bij de pakken neerzitten en deed haar geleende onderbroek van thirza uit. JHohnny kon niet meer uitkramen dan "Oe la la, schatje, dit is lekker"....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 14:31:
wendy maakte haar haren los en gooide johnny op de loungebank. Johnny hield zijn camera vast, dit tot woede van Wendy: "nu ben je van mij, die camera komt straks wel weer" John wreef weer over zn verdomde sik en legde zijn camera weg. Wendy maakte zijn broek open en schrok van de flits. "sorry" sprak johnny "dit is het nieuwste van het nieuwste snufje op fotogebied, een broekflitser" Wendy ging niet bij de pakken neerzitten en deed haar geleende onderbroek van thirza uit. JHohnny kon niet meer uitkramen dan "Oe la la, schatje, dit is lekker"....

Opeens schoot er als een flits door Johnny's hoofd dat hij nog foto's had liggen in de donkere kamer bij hem thuis:O
Maar ja je moet prioriteiten stellen dacht onze sikkenman.
Intussen had Wendy haar te grote geleende onderbroek over Johnny's camera gelegd zodat deze aan het gezicht ontrokken werd.
Speels pakte de immers ietsjes groter geworden plasser van Johnny boy beet en begon deze zachtjes te masseren. Dit tot groot genoegen van Johnny, die bijna zijn lachen niet kon inhouden "Warempel wat gebeurt mij allemaal" flitste er als een nachterlijke fotoshoot door zijn besikte hoofd...

Waarschuw beheerder
hehehe 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 14:31:
een broekflitser

:RESPECT:
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 14:35:
flitste er als een nachterlijke fotoshoot door zijn besikte hoofd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 14:35:
Opeens schoot er als een flits door Johnny's hoofd dat hij nog foto's had liggen in de donkere kamer bij hem thuis
Maar ja je moet prioriteiten stellen dacht onze sikkenman.
Intussen had Wendy haar te grote geleende onderbroek over Johnny's camera gelegd zodat deze aan het gezicht ontrokken werd.
Speels pakte de immers ietsjes groter geworden plasser van Johnny boy beet en begon deze zachtjes te masseren. Dit tot groot genoegen van Johnny, die bijna zijn lachen niet kon inhouden "Warempel wat gebeurt mij allemaal" flitste er als een nachterlijke fotoshoot door zijn besikte hoofd...

..Wendy nam de siklul van Johnny lafjes in haar mondje tot er opeens geluid uit de radio kwam: NieuwsFLITS! Johnny sprong op en Wendy moest genoegen nemen met een tand door haar lip. Johnny bleef cool en maakte zijn fout goed door met zijn sik over wendy dr klitje heen te gaan. "zeg beeeeeeeh" zei Wendy tegen john. "Dan doe ik mn ogen dicht en denk ik dat je een geit ben, dat vind ik geil"....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 14:40:
..Wendy nam de siklul van Johnny lafjes in haar mondje tot er opeens geluid uit de radio kwam: NieuwsFLITS! Johnny sprong op en Wendy moest genoegen nemen met een tand door haar lip. Johnny bleef cool en maakte zijn fout goed door met zijn sik over wendy dr klitje heen te gaan. "zeg beeeeeeeh" zei Wendy tegen john. "Dan doe ik mn ogen dicht en denk ik dat je een geit ben, dat vind ik geil"....

Johnny Beeehde alsof zijn leven eraf hing.
Wen wet nater en natter. Op de achtergrond draaide Johnny's remix van "Flesh is the fever" Flash in a beaver"
Hoe toepasselijk:lief:
"Op handen en knieën jij" Brieste Wendy ineens, uit haar handtas toverde ze een halsband een stel hoorntjes en een ketting. Deze deed ze voorzichtig om Johnny's nek. (De sik moest namelijk wel in model blijven) en deed de hoorntjes op sijn hoofd. Ben je wel goed Sik vroeg? Johnny...
Zodoende ging ze voor hem staan en gaf het bevel dat Johnny al geitend moest likken alsof hij een zoutblok op de kinderboerderij te grazen nam. Wendy vond dat het wat tijd werd voor spanning, en besloot een stukje te gaan lopen met Johnny Goat...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=316 height=234 cacheid=000c800e0023fd3af4c25df91a0173c3b5]http://home.planet.nl/~maane248/pict-stil2/slappe%20lach.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 14:47:
Johnny Beeehde alsof zijn leven eraf hing.
Wen wet nater en natter. Op de achtergrond draaide Johnny's remix van "Flesh is the fever" Flash in a beaver"
Hoe toepasselijk
"Op handen en knieën jij" Brieste Wendy ineens, uit haar handtas toverde ze een halsband een stel hoorntjes en een ketting. Deze deed ze voorzichtig om Johnny's nek. (De sik moest namelijk wel in model blijven)
Zodoende ging ze voor hem staan en gaf het bevel dat Johnny al geitend moest likken alsof hij een zoutblok op de kinderboerderij te grazen nam. Wendy vond dat het wat tijd werd voor spanning, en besloot een stukje te gaan lopen met Johnny Goat...laatste aanpassing 16 juni 2006 14:47

johnny liet alles over zich heen komen en besloot wendy's bevel op te volgen. Johnny, liep op handen en voeten door de Kalverstraat met alleen een band om zn hoofd. Gevolgd door Wendy, die de poedelnaakte bitch uithing. Ze liepen langs een skateboardwinkel, waar Johnny beehde tegen Wendy: Ik moet bescherming hebben voor mn knieen en handen". Dit verzoek wilde Wendy wel inwilligen en ze liepen naar binnen. Wendy sommeerde Johnny om het pashokje in te gaan en in het pashok aangekomen ging het gordijn dicht. Johnny, zoals het een echte geit betaamt, liet zijn stront de vrije loop en Wendy hield gewillig haar mondje open....

Waarschuw beheerder
:|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik zie ons aller vrienden denken:
Kalverstraat? en de fun dan?
Wendy was zo leip geworden van het gelik en gebleeeh van Johnny dat ze waanideen kreeg, ook de GHB die ze te drinken heeft gekregen hielp niet echt mee.
Natuurlijk is er geen kalversraat in de fun, Maar in Wen's fantasieën is alles mogelijk

Enfin, Johnny liep dus in werkelijkheid als een geit, met op handen en knieën door de main.
Voortgetrokken door Wendy die een heel slakkenspoor naliet van opwinding. Als een op hol geslagen geit besnuffelde John het vochtop de grond om zijn prinsesje te kunnen volgen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 14:56:
Ik zie ons aller vrienden denken:
Kalverstraat? en de fun dan?
Wendy was zo leip geworden van het gelik en gebleeeh van Johnny dat ze waanideen kreeg, ook de GHB die ze te drinken heeft gekregen hielp niet echt mee.
Natuurlijk is er geen kalversraat in de fun, Maar in Wen's fantasieën is alles mogelijk

Enfin, Johnny liep dus in werkelijkheid als een geit, met op handen en knieën door de main.
Voortgetrokken door Wendy die een heel slakkenspoor naliet van opwinding. Als een op hol geslagen geit besnuffelde John het vochtop de grond om zijn prinsesje te kunnen volgen...

en toen gebeurde het.... Terwijl Johnny snuffelend door de fun liep kwam hij een toompje tegen. Hij had op pf gelezen over een gescheurd toompje en wist gelijk dat dit niet pluis was. Hij volgde het bloedspoor en kwam uiteindelijk samen met wendy terecht op de mannen wc, waar Thirza en Daan in een intieme omhelzing werden betrapt...

Waarschuw beheerder
oh god :|
Waarschuw beheerder
donateur
Jezus, is 't nou nog an de gang :D

Waarschuw beheerder
nee alweer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 15:01:
en toen gebeurde het.... Terwijl Johnny snuffelend door de fun liep kwam hij een toompje tegen. Hij had op pf gelezen over een gescheurd toompje en wist gelijk dat dit niet pluis was. Hij volgde het bloedspoor en kwam uiteindelijk samen met wendy terecht op de mannen wc, waar Thirza en Daan in een intieme omhelzing werden betrapt...

Als een bok op de haverton rukte Johnny zich los, en vond het een gesikt moment om binnen te trappen bij Thirza en Daan, die overigens blij was zijn toompje weer te zien.
Wendy ging er maar achteraan en toen stonden ze daar... Met zijn viertjes op het mannen toilet.
Meteen besprong Johnny Daan en Wendy dacht....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 15:02:
nee alweer

Arme jij :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 15:03:
Als een bok op de haverton rukte Johnny zich los, en vond het een gesikt moment om binnen te trappen bij Thirza en Daan, die overigens blij was zijn toompje weer te zien.
Wendy ging er maar achteraan en toen stonden ze daar... Met zijn viertjes op het mannen toilet.
Meteen besprong Johnny Daan en Wendy dacht....

...he, waarom bespring ik thirza niet. Echte vriendinnen delen immers alles. Terwijl Johnny op de grote bonestaak van daan zat heen en weer te banjeren, ramde Wendy haar linkervuist in de enorme schede van Thirza. Thirza kon weer weinig anders zeggen dan: "noem me geile slet". Wendy ging akkoord en bleef herhalen: "Geile slet!" Johnny hield het ondertussen niet meer en drukte daan dieper en dieper de wc in....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 15:03:
een gesikt moment

whehehehe :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 15:08:
een gesikt moment

whehehehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 15:08:
...he, waarom bespring ik thirza niet. Echte vriendinnen delen immers alles. Terwijl Johnny op de grote bonestaak van daan zat heen en weer te banjeren, ramde Wendy haar linkervuist in de enorme schede van Thirza. Thirza kon weer weinig anders zeggen dan: "noem me geile slet". Wendy ging akkoord en bleef herhalen: "Geile slet!" Johnny hield het ondertussen niet meer en drukte daan dieper en dieper de wc in....

Zo diep zat daan het hokkie in geprst dat Wen en Yhirza erachteraan vielen en toen: Deur dicht en op slot :O
Daan overspannen van geiligheid pakte Thirza beet en begon haar anus te rampeneren met een toiletborstel die daar stond.
Terwijl Thirza maar bleef luisteren naar het "GEILE SLET"
van Wendy beroerde ze intussen ook de sik van Johnny met haar mond.
Voor Johnny was dit een openbaring en schreeuwde uit: "DOE HET DOE HET PIJP ME SIK SLET, PIJP ME SIK"
en zo geschiede....

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 15:12:
Zo diep zat daan het hokkie in geprst dat Wen en Yhirza erachteraan vielen en toen: Deur dicht en op slot
Daan overspannen van geiligheid pakte Thirza beet en begon haar anus te rampeneren met een toiletborstel die daar stond.
Terwijl Thirza maar bleef luisteren naar het "GEILE SLET"
van Wendy beroerde ze intussen ook de sik van Johnny met haar mond.
Voor Johnny was dit een openbaring en schreeuwde uit: "DOE HET DOE HET PIJP ME SIK SLET, PIJP ME SIK"
en zo geschiede....

..Thirza peep Johnny's sik alsof het haar lieve lust was. Wat johnnyu was vergeten, is dat Thirza hiervoor stiekem een drol had gepijpt. Na verloop van tijd zat Johnny dus met een strontsik, zijn reactie was duidelijk: "Sik heb ook altijd pech, ze moeten altijd mij hebben" Daan had inmiddels de toiletborstel iets te diep bij Wendy naar binnen gewerkt met als gevolg dat hij er bij haar navel weer uitkwam. Netals bij het gescheurde toompje was ook nu Thirza weer de reddende engel...
Waarschuw beheerder
donateur
:| :| :| :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jajaja spreekwoordelijke engel,want als je deze engel https://partyflock.nl/user/7750 's nachts in de mannen wc van de fun tegenkom, weet je ook weer niet wat je overkomt, een eventuele strakke plasser is dan zo weer zo slap als Daan's stront.
enniewee
Thirza naaide de vavel van Wen Met naald en draad hoor ;)
en zei: Johny Johyn er komt goor sap uit je sik:O

Ow zei johnny denk dat dat nog wat ontwikkelingsvloeistof is, heb er denk ik met me sik ingehangen.
Dat kon iedereen waarderen en begonnnen weer een rampeneer sessie op de grond waarbij....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 16 juni 2006 om 15:17:
Thirza weer de reddende engel...

wist ik wel, wist ik wel B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 15:41:
Jajaja spreekwoordelijke engel,want als je deze engel https://partyflock.nl/user/7750 's nachts in de mannen wc van de fun tegenkom, weet je ook weer niet wat je overkomt, een eventuele strakke plasser is dan zo weer zo slap als Daan's stront.
enniewee
Thirza naaide de vavel van Wen Met naald en draad hoor
en zei: Johny Johyn er komt goor sap uit je sik

Ow zei johnny denk dat dat nog wat ontwikkelingsvloeistof is, heb er denk ik met me sik ingehangen.
Dat kon iedereen waarderen en begonnnen weer een rampeneer sessie op de grond waarbij....

:dood:

na deze nachtelijke wc sessie van dit kwartet dropen ze af naar Daan zn woning in Diemen, alwaar ze met zn 4tjes in bad kropen en johnnyweer het stralende middelpunt was met zn lens :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo klaar :|

Waarschuw beheerder
foto? o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 16 juni 2006 om 15:41:
Ow zei johnny denk dat dat nog wat ontwikkelingsvloeistof is,

hahahahaha :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie zijn echt niet goed hoor :S

Waarschuw beheerder
ik ga naar huis :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 16:27:
ik ga naar huis

spreek je zo doeii :bye:
Waarschuw beheerder
whahahahahahahahahaahah schitterend :D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 16:27:
ik ga naar huis

Ik niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 16 juni 2006 om 16:32:
Ik niet

ik ben al thuis :nosmile:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik nog niet... half 6 naar huis :nosmile:

Waarschuw beheerder
:aai:

Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
t zonnetje begint al te schijnen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Komt omdat ik zo naar huis ga :cheer:

Waarschuw beheerder
nee omdat t morgen defqont is :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Maar morgen zal er vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeee zijnnn (aldus Marco B. ) :D

Waarschuw beheerder
Zal de zon je streeeeheelen :vaag:

Waarschuw beheerder
tering gast! :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Jullie zijn niet goed

Waarschuw beheerder
heus wel :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
echt niet

Waarschuw beheerder
Daan :lief: Thirza

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 juni 2006 om 09:51:
Daan Thirza

:9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daan is op Thirza :lol:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:woep:
Waarschuw beheerder
donateur
D :lief: T

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daan en thirza sitting in a tree
Waarschuw beheerder
donateur
K
I
S
S
I
N
G

Waarschuw beheerder
D & T 4-EVER!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:O
Daan viesurt

Waarschuw beheerder
D & T NTB :X

Waarschuw beheerder
NTB zeker!!!

Waarschuw beheerder
hehehe :X

Waarschuw beheerder

moppie :lief:
Waarschuw beheerder
vechten met ali b de gekste :|

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
flora en fauna
Waarschuw beheerder
beton motte we hebben
Waarschuw beheerder
betondorp

EL Salvador :respect:

Waarschuw beheerder
a natuulijk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Noeste kernreactoren GAST
Waarschuw beheerder
whahaha.. wat een verhalen..

ga stuk hier:respect:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
T :lief: D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op woensdag 21 juni 2006 om 00:11:
whahaha.. wat een verhalen..

zie je ze nu pas :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zeg dan niks man
Waarschuw beheerder
idd

of bedoeldde je mij

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ook:P
Waarschuw beheerder
hou mn bakkus wel

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
doe dat:aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Boes is verdrietig kiojk maar naar zijn gezicht :) :lol:

Waarschuw beheerder
ja max, die naam
Waarschuw beheerder
donateur
Max.. Wat is de achterliggende gedachte met die naam?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Gewoon heb het ff gehad overal mee :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 21 juni 2006 om 11:14:
Gewoon heb het ff gehad

:dood: met een gezwel an je kontgat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 21 juni 2006 om 11:14:
Gewoon heb het ff gehad overal mee

Alweer :/ blijf dan gewoon thuis het weekend ;) is elke keer na het weekend :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 21 juni 2006 om 11:17:
Alweer blijf dan gewoon thuis het weekend is elke keer na het weekend

Heb niks gedaan dit weekend :)
Maar heeft er niks mee te maken.
Meer werk enzo.......:)
Zit hier maar te zitten beetje nutteloos te doen :frusty:
Kenker zooi, wil gewoon weer normaal me werk doen
Waarschuw beheerder
donateur

Max.. Je naam (alweer)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mooie naam he max :lol:

nog 1.5 uur :cheer: :frusty: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 21 juni 2006 om 11:19:
Heb niks gedaan dit weekend
Maar heeft er niks mee te maken.
Meer werk enzo.......
Zit hier maar te zitten beetje nutteloos te doen
Kenker zooi, wil gewoon weer normaal me werk doen

Misschien volgend jaar bij mij ;) :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 21 juni 2006 om 11:36:
Misschien volgend jaar bij mij

Ok:
Maandag: "Kef ik ben ziek"
Kef: Ik begrijp het blijf maar lekker liggen jongen, ik heb ook geen kracht vandaag :lol:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op woensdag 21 juni 2006 om 18:35:
ja man

heb m op me werk laten lezen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 18:46:
heb m op me werk laten lezen

Had deze vulgaire uitspattingen niet van je verwacht thirz.. als je dat maar laat op de dominicaanse :[
Waarschuw beheerder
donateur
Hoiiiiiiiiiiiiiiiii :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op woensdag 21 juni 2006 om 18:47:
Had deze vulgaire uitspattingen niet van je verwacht thirz.. als je dat maar laat op de dominicaanse

tuurlijk o:)

Uitspraak van Richard op woensdag 21 juni 2006 om 18:47:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiii

:cheer: hooiiii :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Mike (Y)

Thirz (K)

FF broodjes shoarma eten... brb :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 18:52:
tuurlijk

Ik houi je in de gaten daaro :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op woensdag 21 juni 2006 om 18:55:
Ik houi je in de gaten daaro

doe dat maar (6)

Uitspraak van Richard op woensdag 21 juni 2006 om 18:54:
Thirz

eetse (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 18:57:
doe dat maar

I will..
wil een rustige nette, onstpannen vakantie, zonder stront enz..okay!?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op woensdag 21 juni 2006 om 18:59:
wil een rustige nette, onstpannen vakantie,

ik hoorde je zondag nog zeggen.. dat je dik gaat hoeren en sloeren :|
Waarschuw beheerder
donateur
:O :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 juni 2006 om 19:00:
ik hoorde je zondag nog zeggen.. dat je dik gaat hoeren en sloeren

Heb me bedacht O:)
na het zien van jou verhalen, moet ik wel t goeie voorbeeld geven :9
Waarschuw beheerder
donateur
Zo.. Ik vind 't wel weer genoeg geweest, ik ga er vandoor.. Voetballe kijken en :bier: drinken..

(k) voor Thirza en :bier: voor Mikie

:bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op woensdag 21 juni 2006 om 19:10:
moet ik wel t goeie voorbeeld geven

sinds wanneer 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 21 juni 2006 om 19:22:
Voetballe kijken

kutwedstrijd :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 08:34:
kutwedstrijd

Ben na de eerste helft dan ook mooi me nest in gedoken :gaap:
En nog amper geslapen :/

Waarschuw beheerder
tja zelfde probleem dus :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 08:34:
kutwedstrijd

kut avond
kut dit
kut dat
kut zus
kut zo

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 08:37:
tja zelfde probleem dus

Je lag aan me te denken he? :D

Waarschuw beheerder
je hebt me door max :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
b)

Snap ik hoor :9

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 08:46:
Snap ik hoor

wij begrijpen elkaar b)

Waarschuw beheerder
goeie morgen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
FF geen goeie :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Whehehehe :lol:

Waarschuw beheerder
voor mij ook niet hoor...
maar ik wens t je wel :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:06:
maar ik wens t je wel

Nah gisteravond heb ik voorlopig geen goeie :[ :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 09:09:
Nah gisteravond heb ik voorlopig geen goeie

Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 09:05:
FF geen goeie

ja ja nu weten we t wel :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 09:05:
FF geen goeie

zeker niet nee :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:aai: voor jullie

Waarschuw beheerder
dank je (F)
nieuw bloemetje voor je vaasje :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Steenbok (22-6-2006)
----------------------------­--------------------------------------------------­--

U overdrijft een beetje in een belangrijk­e kwestie. Vandaag zult u uw talent tot relativere­n uit de kast moeten halen. Het valt allemaal best­ mee en morgen kijkt u er vast heel anders tegenaa­n.

ik hoop t :/
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is booschutter?

Waarschuw beheerder
Boogschutter (22-6-2006)
------------------------­--------------------------------------------------­------

U probeert een mislukking weg te stop­pen. Dat kan niet, accepteer het. Laat dat nare ge­voel even op u inwerken en zet het daarna van u af­. Kop op en leer van uw fouten, zo doet u het nooi­t meer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:15:
dank je
nieuw bloemetje voor je vaasje

Werd tijd, helemaal verdort al die ouwe :p

Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 09:16:
Wat is booschutter?

En weegschaal?

Waarschuw beheerder
Weegschaal (22-6-2006)
--------------------------­--------------------------------------------------­----

Er komt liefde op uw weg, maar u durft ­er niet aan toe te geven. Hij/zij gooit vastberade­n uw hele leven op zijn kop en dat is niets voor u­. Maar hij/zij is wel alles waar u ooit van heeft ­gedroomd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:O :lief:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Damn, straks zit ik thuis met 2 kinderen en een hond :O :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:18:
U probeert een mislukking weg te stop­pen. Dat kan niet, accepteer het. Laat dat nare ge­voel even op u inwerken en zet het daarna van u af­. Kop op en leer van uw fouten, zo doet u het nooi­t meer

Wahahaha.. Me bekeuring gister, dus klopt helemaal :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Horoscopen zijn onzin :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 09:28:
Wahahaha.. Me bekeuring gister, dus klopt helemaal

bij mij klopt t ook wel.. hoop dat ik er morgen anders tegen aan kijk :/ maar ja dan is t weekend dus zal wel 8)

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 09:27:
Damn, straks zit ik thuis met 2 kinderen en een hond

vind je dat erg dan o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 09:19:
Werd tijd, helemaal verdort al die ouwe

ja sorry :bloos:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 09:19:
En weegschaal?

en vissen????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:29:
vind je dat erg dan

Dat van die hond wel ja :D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:37:
en vissen????

Blub Bluib
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:20:
Er komt liefde op uw weg, maar u durft ­er niet aan toe te geven. Hij/zij gooit vastberade­n uw hele leven op zijn kop en dat is niets voor u­. Maar hij/zij is wel alles waar u ooit van heeft ­gedroomd

daan en thirza, sitting on a tree :lief:

wat doet de Maagd?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:37:
en vissen????

Die zeggen blub blub

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op donderdag 22 juni 2006 om 09:58:
wat doet de Maagd?

Niet neuken :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 10:00:
Niet neuken

toen ik het neerzette wist ik dat je het zou neerzetten maxje :aai: alsof ik t zelf ben :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Whehehe
Broertjes :P

Ik ben weg moet naar een klant me baas overnemen die is ziek :|
Als dat maar goed gaat :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 10:00:
Niet neuken

Tenzij anaal.. Zoals alle fatima's en shouf shoufie's :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 10:04:
Tenzij anaal.. Zoals alle fatima's en shouf shoufie's

Anaal is noest :yes:
Daarom iek ook vail neukie neukie zoekeng in main boert :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 10:04:
Whehehe
Broertjes

gister met mn broers bij Loetje, 3 maal biefstuk :lief: Tering daar kan je me echt voor wakker maken. Alleen zaten er wat irritante mannetjes om ons heen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 09:39:
Blub Bluib

vage horoscoop :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 10:09:
vage horoscoop

dit zijn 2 vreemde woorden

vage
horoscoop

zeg eens 3 x horoscoop achter mekaar

Waarschuw beheerder
en dan?
Waarschuw beheerder
al die collega's om je heen, trappelend van geluk
Waarschuw beheerder
zit jij nou weer stom te lachen :lol:

ik ben me een partij happy vandaag :woop:

goed nieuws is lief
Waarschuw beheerder
donateur
Lachen is noest :lol:

Ik probeer nog te lachen... :lol:

Maar eigelijk zit ik :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 10:54:
Maar eigelijk zit ik

watskebeurt :aai:

zit hier alleen op mn werk, en moet eigenlijk een lading werk doen voor mn school ,maar geen zin in :no:

mn broer wordt bedreigd door een neger, altijd grappig :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op donderdag 22 juni 2006 om 10:30:
al die collega's om je heen, trappelend van geluk

niet dus :/
Uitspraak van wil-lems op donderdag 22 juni 2006 om 10:50:
goed nieuws is lief

oh vertel??
Uitspraak van wil-lems op donderdag 22 juni 2006 om 10:56:
mn broer wordt bedreigd door een neger, altijd grappig

:vaag: vind je?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wil-lems op donderdag 22 juni 2006 om 10:56:
watskebeurt

Verkropte versie :

Boete.. Veel geld.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 10:57:
oh vertel??

:no: :d
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 10:57:
vind je?

ach stelt toch niks voor. mn broer is makelaar en een negertje uit west wilde wel folders gaan lopen voor hem. Hij moest er 19000 lopen en hij heeft het niet gedaan, dus krijgt hij geen geld. Niet meer dan logisch toch :d

Dus gister belde zn mattie op dat ie maar snel het geld moest geven anders had ie een groot probleem :lol:

De neger dreigde met: "Kijk nou maar uit, wij zijn geen kleintjes" Waarop mn broer reageerde met: "NEe daarom lopen jullie folders he stumper" :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 10:59:
Boete.. Veel geld..

ja die is kut man :(

schurftbakken met laserpistool achter een lantaarnpaal? :@

die mensen mogen ze van mij echt aan de lantaarnpalen vastbinden voor een jaartje ofzo

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wil-lems op donderdag 22 juni 2006 om 11:00:
schurftbakken met laserpistool achter een lantaarnpaal?

Nee, motoragent die een babbeltje maakte met me :lol:

En wat zit jij te lachen Wen :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 11:11:
Nee, motoragent die een babbeltje maakte met me

allemaal mensen die in de oorlog fout zullen zijn, nsb'ers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 11:11:
En wat zit jij te lachen Wen

ik lachte om boy z'n verhaal om dat negertje :/
Waarschuw beheerder
hilarisch :d

Wordt vervolgd

Waarschuw beheerder
tbc

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Geen makkelijke jongens die folderlopers:D
Holleeder doet het ook, maar die heeft een wijk geeft nu leiding JWT!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:34:
Geen makkelijke jongens die folderlopers

nee niet echt

de jongen zelf heette Andrew en woont op de Bos en Lommerweg 5 ongeveer, of het was 25. Gister was er niemand thuis :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar hij gooit wel folders weg mang
Dat zijn linke figuren

Waarschuw beheerder
dat zijn de ergste die folderweggooiers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:40:
Maar hij gooit wel folders weg mang
Dat zijn linke figuren

ja die zijn moeilijk :lol:

hij zei ook: "Andrew heeft 1300 kaarten gelopen, je gaat hem geld geven"

"Luister vriend, Andrew moest 19000 kaarten lopen, hij krijgt dus geen rooie cent" :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wil-lems op donderdag 22 juni 2006 om 11:15:
allemaal mensen die in de oorlog fout zullen zijn, nsb'ers

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:29:
ik lachte om boy z'n verhaal om dat negertje

Oh.. Oke.. Dacht dat je me uitlachte :[ :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 11:50:
Oh.. Oke.. Dacht dat je me uitlachte

niet zo onzeker over jezelf he :p

Waarschuw beheerder
vinkook

Waarschuw beheerder
daan :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
GAAAAAAASsssssssssssssssssssssssssssst

Waarschuw beheerder
Wen :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:55:

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeentttttttttttttt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blurp

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:55:
Wen

:cheer: ik mis je hoor :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:57:
ik mis je hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 11:57:
ik mis je hoor

.... Thirza werkte normaal tot 5 uur maar had deze dag totaal geen puf meer en besloot richting huis te gaan en Daan te verrassen. Ze koopte nog even snel een pikant lingeriesetje en deed de voordeur open. Toen ze binnenkwam zag ze iets wat haar deed huilen. Daan stond in zn blote reet zich zelf af te trekken met een foto van Wendy in zijn hand....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat doe JIJ nou? brieste Thirza, dat ken je toch niet maken?
Dat is mijn Wendy geil foto, speciaal geschoten door Johnny.
Daan begon te blozen en zijn erectie zwakte wat af...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op donderdag 22 juni 2006 om 12:04:
Daan stond in zn blote reet zich zelf af te trekken met een foto van Wendy in zijn hand....

pffff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 11:55:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 12:05:
Wat doe JIJ nou? brieste Thirza, dat ken je toch niet maken?
Dat is mijn Wendy geil foto, speciaal geschoten door Johnny.
Daan begon te blozen en zijn erectie zwakte wat af...

Hij ging teneergeslagen met zn poeperd op de bank zitten en Thirza kwam naast hem zitten. "Kop op Daan, zet je dr overheen". Daan wilde iets gaan zeggen toen plotseling de deurbel ging en Wendy voor de deur stond...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Naakt met een bos tulpen voor haar knietjes...
Daan deed open en meteen schoot zijn erectie weer op positie en begon de bos tulpen heftig te zoenen op de trap
Verbaasd stond wendy//

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 22 juni 2006 om 12:10:
s noest?

Ja hoor
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 12:10:
Naakt met een bos tulpen voor haar knietjes...
Daan deed open en meteen schoot zijn erectie weer op positie en begon de bos tulpen heftig te zoenen op de trap
Verbaasd stond wendy//

te kijken naar de erectie van Daan. Er kwam weinig anders uit dan: "Godverpielekes, komt dat door mij daan". Thirza voelde zich inmiddels op het tweede plan gezet en liet een harde scheet om de aandacht op zich te richten. Ze schreeuwde:...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 12:11:
Ja hoor

ok hoor

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op donderdag 22 juni 2006 om 12:12:
kijken naar de erectie van Daan. Er kwam weinig anders uit dan: "Godverpielekes, komt dat door mij daan". Thirza voelde zich inmiddels op het tweede plan gezet en liet een harde scheet om de aandacht op zich te richten. Ze schreeuwde:...

Pffft, ik heb er geen zin in boy.
Ga maar aalleen verder met je verhaaltje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 12:14:

Flauw hoor :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 22 juni 2006 om 12:15:
Flauw hoor

Whehehe :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 12:14:

ik ben eten mazzel

is idd wel weer leuk geweest :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 12:16:
Whehehe

;)

Uitspraak van wil-lems op donderdag 22 juni 2006 om 12:17:
ik ben eten mazzel

is idd wel weer leuk geweest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op donderdag 22 juni 2006 om 12:04:
hirza werkte normaal tot 5 uur maar had deze dag totaal geen puf meer en besloot richting huis te gaan en Daan te verrassen. Ze koopte nog even snel een pikant lingeriesetje en deed de voordeur open. Toen ze binnenkwam zag ze iets wat haar deed huilen. Daan stond in zn blote reet zich zelf af te trekken met een foto van Wendy in zijn hand....

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind ze leuk hoor:D

Waarschuw beheerder
behoorlijk :p
Waarschuw beheerder
donateur
Oh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geil

Waarschuw beheerder
best wel
Waarschuw beheerder
donateur

:kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 09:20:
Weegschaal (22-6-2006)
--------------------------­--------------------------------------------------­----

:X:X:X:X

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Bedoelde nog steeds de :O voor :

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 13:24:
geil

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 13:45:
best wel

:O :D

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
idd ja :O

Die ga ik ff onthouden O:)

Waarschuw beheerder
:vaag: welk gedeelte?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 16:20:
welk gedeelte?

Ehh.. 2e :vaag:

Waarschuw beheerder
en dat is :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:S

Waarschuw beheerder
hooi :9 ik heb weeekend :cheer:
Waarschuw beheerder
zo ff de stad in :bier:

voetjebal kijken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 18:35:
kilo's

was jij niet dat meisje dat in die hooibaal is geboren?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 18:20:
ik heb weeekend

Ik ook :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 18:59:
Ik ook

:D :Cheer:
nu wel weer blij?
Waarschuw beheerder
donateur
Mwoah.. Gaat ... :)

Ben alleen blij da'k weekend heb :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 19:15:
Ben alleen blij da'k weekend heb

:jaja: ik ook.. hoop dat t weekend een stuk beter gaat worden B)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop 't ook, wil zondag naar bloemendaal B)

Waarschuw beheerder
word toch geen mooi weer?
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik niet.. Ik ga ff checke

Waarschuw beheerder
wel 25°C maar :S wel bewolkt volgens mij
Waarschuw beheerder
donateur
25 graden is (Y) B)

Waarschuw beheerder
moet de zon wel schijnen :/
en dan bedoel ik niet achter de wolken :\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 19:31:
moet de zon wel schijnen
en dan bedoel ik niet achter de wolken

Als 't 25 graden is, is 't ook al goed te doen hoor.. En na paar flessies corona (voor jou br33z3r) merk je niks meer :lol:
Waarschuw beheerder
wat is drank toch lekker spul he :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik weet het nog niet
Misschien Misschien niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neuh geen twijfel, ligt weer eens aan dingen
Waarschuw beheerder
ik heb twijfel twijfel :D
Waarschuw beheerder
ik niet lekker genieten man

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ow jij.

Nou en da's niet belangrijk :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 22 juni 2006 om 19:51:
ik niet lekker genieten man

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 19:51:
Nou en da's niet belangrijk

:c

;p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Whahahahahahaha :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 21:48:
das waar

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: :lol: :cheer:

Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit hier ff alle livesetjes van defkont te beluisteren B)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben gelijk in me sos .. ehmm... sas :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 22:09:
Ik zit hier ff alle livesetjes van defkont te beluisteren

defqont is me aardig voor bij geschoten.. :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 22:11:
defqont is me aardig voor bij geschoten..

Alci :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 22:13:
Alci

net die film the fog gekeken :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 22 juni 2006 om 22:14:
8)

Ik ga voorlopig niet meer naar 020 :[

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 22:15:
net die film the fog gekeken

Ken ik niet :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 22:17:
Ken ik niet

ik kon m ook niet :/
maar is een leuke film.. schrok me alleen elke x een rolberoerte :dood: dat was minder..

http://www.sonypictures.com/movies/thefog/site/mainsite.html
en dan is ie aan t laden en daarna zie je een deur.. moet je opklikken en dan kaartje kopen :9
en dan op t middelste plaatje klikken en dan video.. dan krijg je de trailer ervan :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik wil niet zoveel moeite doen :lol:

Waarschuw beheerder
hehehe dacht ik al 8)

wacht zoek m wel ergens anders :9

Waarschuw beheerder
http://media.filmforce.ign.com/media/039/039783/vids_1.html

Waarschuw beheerder
lukt t ?

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
tadaaaa B)

http://www.imdb.com/title/tt0432291/trailers-screenplay-X29721-10-2

Waarschuw beheerder
echt wel B)
Waarschuw beheerder
donateur
komt er ook porno in voor?

Waarschuw beheerder
ze doen t onder de douche maar dat zie je niet o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 23:02:
ze doen t onder de douche maar dat zie je niet

Kutfilm :lol:

Waarschuw beheerder
hehehe :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op donderdag 22 juni 2006 om 23:04:
Kutfilm

Juist niet :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 23:06:
Juist niet

Een net niet kut film :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
donateur
ga je weg ?
Waarschuw beheerder
donateur
mzzls

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mzzls he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 22:11:
defqont is me aardig voor bij geschoten

goh vreemd :X
Waarschuw beheerder
donateur
dronkelappen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 08:45:
goh vreemd

niet echt o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Goh verrassend

Waarschuw beheerder
ook niet echt he 8)
Waarschuw beheerder
donateur
neuh :lol:
Waarschuw beheerder
plakken jullie ook altijd potjes onder je bureau?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 23 juni 2006 om 10:36:

:\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 10:09:
dronkelappen..

ik viel wel mee hoor :jaja:

Uitspraak van wil-lems op vrijdag 23 juni 2006 om 10:36:

mn zusje rolde ze vroeger altijd over d'r neus heen totdat t een balletje werd :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:38:
mn zusje rolde ze vroeger altijd over d'r neus heen totdat t een balletje werd

wat is daar vreemd aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 23 juni 2006 om 10:39:
wat is daar vreemd aan

nix.. t is gewoon pure ranzigheid?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op vrijdag 23 juni 2006 om 10:39:
wat is daar vreemd aan

zeg toch niet dat t vreemd is
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:38:
ik viel wel mee hoor

jij dan een net niet dronkelappie :9

Waarschuw beheerder
dronken zijn is noest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:45:
dronken zijn is noest

jwt! B)

Waarschuw beheerder
iwh :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
dronken zijn is noest

Maar je zelf opofferen om de bob te zijn is :lief:

O:)
Waarschuw beheerder
dronken zijn is noest

hoe voelt dat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 10:51:
Maar je zelf opofferen om de bob te zijn is

Ben ook altijd bob

Waarschuw beheerder

opofferen :/

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 10:52:
Ben ook altijd bob

Jij ben altijd boes...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:52:
opofferen

Neem dat toch met een korreltje zout (net als bij tequilla :lol: )

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:55:
:x

Ging jij niet opruimen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 10:57:
Neem dat toch met een korreltje zout (net als bij tequilla )

ok is idd lief ja :lief: maar achteraf niet gaan zeiken dat je zo zielig bent omdat je heeeeeeeeeeelemaal vanuit utrecht naar wormerveer moet rijden :[ :lief:

Waarschuw beheerder
doet ie graag ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 10:57:
Ging jij niet opruimen

dat zeg je goed :D
niet o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:58:
maar achteraf niet gaan zeiken dat je zo zielig bent omdat je heeeeeeeeeeelemaal vanuit utrecht naar wormerveer moet rijden

Nee joh, zo ben ik niet :[ :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:59:
doet ie graag

Daan, ben je thuis?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 10:59:
dat zeg je goed
niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 11:03:
Daan, ben je thuis

ben bij mn moeder in heerhugowaard, ga morgen weer naar amsterdam

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
*Zucht* mot ik nog vervelen ...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 11:06:
*Zucht* mot ik nog vervelen ...

waarom? ik ga vanmiddag naar egmond kom je toch daarheen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:07:
ik ga vanmiddag naar egmond kom je toch daarheen

Wie zijn daar allemaal?

Waarschuw beheerder
ikke
Waarschuw beheerder
donateur
Oh, gezellig ... in je remy? :D

Waarschuw beheerder
egmond is :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 11:12:
Oh, gezellig ... in je remy?

met mn moeder op terras zitten, of met jou alleen met zn tweetjes :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Met de juiste personen wel :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:13:
of met jou alleen met zn tweetjes

Ganz geil...

Ik zou zo'ie zo nog ff met jill hier wat doen, die moest wat kopen.. Maar dat vervroeg ik dan wel, dus neem ik haar ook wel mee (als ze dat trekt ;) )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 11:14:
Met de juiste personen wel

:@

hoor het alweer...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:12:
egmond is

zwembad in egmond :jaja: :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:15:
hoor het alweer...

horen, zien en zwijgen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 11:19:
horen, zien en zwijgen

je malle
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:16:
zwembad in egmond

duitse toeristen meisjes in egmond :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:12:
egmond is

Egmond is ver

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:07:
waarom? ik ga vanmiddag naar egmond kom je toch daarheen

Gast het is kenker koud mang :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:21:
duitse toeristen meisjes in egmond

begraven in hun eigen kuil

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 11:21:
Gast het is kenker koud mang

zit hier buiten op het balkon in het zonnetje, tis lekker weer mang hier
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 11:22:
begraven in hun eigen kuil

:yes:

Waarschuw beheerder
Egmond is ver

valt best mee :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Egmond is ver

Als je 't moet lopen wel :lol:

Waarschuw beheerder
Gast het is kenker koud mang

stel je niet zo aan :/
je bent toch niet van poppenstront :rot:

Waarschuw beheerder
whehehehe :p

Waarschuw beheerder
:D:D

that's the spirit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:30:
je bent toch niet van poppenstront

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:28:
zit hier buiten op het balkon in het zonnetje, tis lekker weer mang hier

Aha O:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:29:
valt best mee

Vind het een kenker end rijden

Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 11:29:
Als je 't moet lopen wel

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:30:
je bent toch niet van poppenstront

Jawel last van?

Waarschuw beheerder
noeste barbiekak gast

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dikke kenblurp ouwe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:36:
barbiekak

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 juni 2006 om 11:35:
Jawel last van?

:no: :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou dan
Waarschuw beheerder
donateur
Barbie en Max.. Sitting in a tree :cheer:

Waarschuw beheerder
dikke schanulleke stront gast

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 11:38:
Barbie en Max.. Sitting in a tree

Lijkt me wel wat hoor met Barbie

Waarschuw beheerder
die jankt tenminste niet om alles
Waarschuw beheerder
donateur
Ze is alleen zo "stijvig".. Totaal geen beweging in die benen en armen te krijgen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:39:
die jankt tenminste niet om alles

lekker zo een stijfwijf 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 11:39:
Ze is alleen zo "stijvig".. Totaal geen beweging in die benen en armen te krijgen

:D:D
bij der knieen ken je de benen knikken o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:40:
bij der knieen ken je de benen knikken

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:40:
bij der knieen ken je de benen knikken

dat schiet al op 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Barbie mot je flink misbruiken :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Barbie is uitgevonden om gewoon woest geanaaliseerd te worden hopheeej rammen met die bende, kenker pop :@ Godverdomme :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:41:
dat schiet al op

kwam ik trouwens ook laat achter..
vriendinnetje van me deed dat doen.. ik dacht dat ze barbie sloopte :[
Waarschuw beheerder
donateur
Ken houd er ook van om barbie te rimmen :jaja:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 11:46:
Ken houd er ook van om barbie te rimmen

bij mijn barbies ging ken altijd vreemd :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:44:
ik dacht dat ze barbie sloopte

8) ik trok hun hoofd er altijd af :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:49:
bij mijn barbies ging ken altijd vreemd

hahahhaa ja bij mij ook :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:49:
ik trok hun hoofd er altijd af

dat deed me broer :[
ik werd dan altijd bloedlink :[
niemand maar dan ook niemand komt aan mijn barbies (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
We gaan van Daan zo over naar Barbie's ... Goh, verrassend :lol:

Waarschuw beheerder
je moet gewoon je muil houwe rich

Waarschuw beheerder
iemand me 1000 zinnen cindy lenen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 11:56:
je moet gewoon je muil houwe rich

Waarschuw beheerder
niemand? 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
1000 x rimmen met cindy vind het goed hoor (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Doet ze ook aan fistfucken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 12:05:
Doet ze ook aan fistfucken

:jaja: vieze slet 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Geil :kwijl:

Kommaar hier met 'r .. 8)

Waarschuw beheerder
zal der vanavond wel voor je meenemen :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind ik ook wel wat, daarna met me hoofd baarmoederinspectie :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 12:07:
zal der vanavond wel voor je meenemen

Geil, zal ik 'r 'es ff me dashbord laten voelen :devil:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 12:11:
Geil, zal ik 'r 'es ff me dashbord laten voelen

Als je maar niet te hard gaat met je dashboard :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 12:11:
Geil, zal ik 'r 'es ff me dashbord laten voelen

Richard zegt:
Ga je d'r echt zoeken
Richard zegt:
doe's normaal

terug krabbelen (6)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 12:15:
terug krabbelen

Waarschuw beheerder
(L)
Waarschuw beheerder
donateur
:lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:bye:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
leuk hier :/

Waarschuw beheerder
ken iemand me een schop onder me reet geven.. straks zit ik hier morgen nog :nocheer:
kut kamer :/

Waarschuw beheerder
kan er niet bij :/

ruim meteen mijn kamer ff op als je wil
Waarschuw beheerder
donateur

[img width=373 height=400]http://fotos.schwarzes-muenchen.de/albums/userpics/11821/asskick.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
geil hoor :X
Waarschuw beheerder
donateur
noeste latex :x

Waarschuw beheerder
ben jij dat rich> :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 13:00:
ben jij dat rich>

Ja, dat is me outfit voor vanavond.. Wilde eigelijk nog niks zeggen, maar dacht aaaachhhh :lol:

:vaag:

Waarschuw beheerder
zal "cindy" leuk vinden :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 23 juni 2006 om 13:01:
Ja, dat is me outfit voor vanavond.. Wilde eigelijk nog niks zeggen, maar dacht aaaachhhh

goed dat je t nu zegt, dan trek ik wat bijpassend aan :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 13:20:
goed dat je t nu zegt, dan trek ik wat bijpassend aan

Waarschuw beheerder
:bloos:

Waarschuw beheerder
hoi :cheer:

Waarschuw beheerder
:woep:

Waarschuw beheerder
wat een saaie dag vandaag :/

Waarschuw beheerder
wel he :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 14:54:
wat een saaie dag vandaag

Heb net heelek gewerkt nu weekend b)

Waarschuw beheerder
ik nog 2 uurtjes

Waarschuw beheerder
ja dat lijkt me wel :knuffel:

Waarschuw beheerder
anders maar niet he :9

Waarschuw beheerder
niet zo lelijk he :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:04:
anders maar niet he

ga met je poppen spelen jij :aai:

Waarschuw beheerder
niet schrikken kef :aai:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:16:
ga met je poppen spelen jij

me vader wil ze niet van zolder halen :\ :[

Waarschuw beheerder
:'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 15:55:
me vader wil ze niet van zolder halen

doe je t toch zelf :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:01:
doe je t toch zelf

ken niet bij t luik :/
en ben bang als ik op een krukkie ga staan en aan dat luik trek.. dat ie trap om me kop donderd :/

Waarschuw beheerder
vraag ff of je vader erbij gaat staan met een camera dan O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:10:
vraag ff of je vader erbij gaat staan met een camera dan

erg leuk :/

Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 23 juni 2006 om 16:10:
mietje

denk jij B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:17:
erg leuk

Waarschuw beheerder
dan ken ik vanavond ook niet mee en dan ga je weer janken :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:30:
dan ken ik vanavond ook niet mee en dan ga je weer janken

zo hard hoef je ook weer niet te vallen :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:32:
zo hard hoef je ook weer niet te vallen

ik val niet.. maar een trap valt dan op me hoofd :/

Waarschuw beheerder
ow....ach ja doe je je pony over je bult heen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:38:
ow....ach ja doe je je pony over je bult heen

nee :/

Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 23 juni 2006 om 16:42:
ja

wat nou ja? bemoei je ffies met je eigen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:42:
bemoei je ffies met je eigen..

pony?

Waarschuw beheerder
zo iets :vaag:

Waarschuw beheerder
of net iets anders :vaag:

Waarschuw beheerder
nee zo iets :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 16:42:
wat nou ja? bemoei je ffies met je eigen..

doe stoer

Waarschuw beheerder
(L)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
zeker :Z

Waarschuw beheerder
BEhoolijk ja :Z
Waarschuw beheerder
donateur
idd behoolek ja :Z

Waarschuw beheerder
jou is niks gevraagd...

Waarschuw beheerder
mij wel?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nog 5 minuten :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:49:
mij wel?

weet ik niet.. :/
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 27 juni 2006 om 12:54:
nog 5 minuten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:43:
jou is niks gevraagd...

Klopt, er werd uberhaubt niks gevraagd.. Geef alleen een reactie :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 12:55:
weet ik niet..

ow :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 14:52:
ow

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
:woop:

lekker een rustig avondje vanavond :yes:
ben ik wel aan toe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome R*nnie op dinsdag 27 juni 2006 om 19:01:
lekker een rustig avondje vanavond
ben ik wel aan toe

ik ga straks tennissen voor het eerst in 12 jaar :lol: :vaag:

waarom ben ik de enige die niet op de gewone msn kan :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op dinsdag 27 juni 2006 om 19:25:
ik ga straks tennissen voor het eerst in 12 jaar

Wil ik ook weer is doen Boy dat meen ik :) keertje doen ? Heb het 10/11 jaar gedaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 27 juni 2006 om 19:26:
Wil ik ook weer is doen Boy dat meen ik keertje doen ? Heb het 10/11 jaar gedaan

Lees wel de kleine lettertjes voor je contract tekent :lol:
Waarschuw beheerder
:lol: vandaag nog geweest :D
Waarschuw beheerder
Wil ik ook weer is doen Boy dat meen ik keertje doen ? Heb het 10/11 jaar gedaan

gaan we zeker een x doen (y)

ik moest op een gegeven moment kiezen tussen voetbal en tennis

alleen het tennisvolk kon ik niet zo goed tegen :Dood:

vond het wel altijd een leuke sport
Waarschuw beheerder
Ik deed voetbal, honkbal en tennis laatste 2 ging niet :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb fiereljeppen gedaan
Waarschuw beheerder
Wil ik ook weer is doen Boy dat meen ik keertje doen ? Heb het 10/11 minuten gedaan

Waarschuw beheerder
nee ik bedoel me zelf hoor kefje
Waarschuw beheerder
was wel weer ff wennen

wel weer vaker doen :)

Waarschuw beheerder
:moe:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op woensdag 28 juni 2006 om 08:43:
:sjaggie:

waarom dan?
Waarschuw beheerder
ach :)

heb je wel is he

t leven is niet altijd eerlijk he

Waarschuw beheerder
nee das waar :aai:
Waarschuw beheerder
misschien eens tijd om t allemaal heeeeeeeeeel anders te gaan doen
Waarschuw beheerder
donateur
:mogguh: :moe:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op woensdag 28 juni 2006 om 08:57:
misschien eens tijd om t allemaal heeeeeeeeeel anders te gaan doen

dat weet je zelf t beste :)
Waarschuw beheerder
absoluut

ach we zien t allemaal wel weer :)

ik ben wat nuttigs doen :bye:

Waarschuw beheerder
ok :bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ben al hele ochtend nuttog aan hetd doen :O
Waarschuw beheerder
kan me er niet toe zetten :nocheer:

Waarschuw beheerder
ik ook niet echt...

heb m'n auto weg gebracht net, vond ik wel nuttig
Waarschuw beheerder
donateur
Zoo.. 2 nieuwe banden incl uitlijnen.. € 216,= :(
Waarschuw beheerder
ik zit nu op een computereiland dat op de gang zit

iedereen loopt hier langs en achter me zit een wanhopig wijf van een jaar of 35/40 die alleen maar kan praten over haar blind dates en wat Bernhard gister wel niet allemaal op msn zei tegen dr :frusty:

in staat iemand de nek om te draaien vandaag

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op woensdag 28 juni 2006 om 10:14:
Zoo.. 2 nieuwe banden incl uitlijnen.. € 216,=

Pak geld man.
Mij kost het uitlijnen enzo nooit iets :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 10:16:
Pak geld man.
Mij kost het uitlijnen enzo nooit iets

Nja, maar mos 2 nieuwe bangdeng.. Dan moeten ze wel uitlijnen.. Uitlijnen opzich was "maar" 40,=..

Waarschuw beheerder
autos zijn :lief: maar soms :[
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm.. Me pa heb goeie connecties :D

Nu wordt 't 180,= alleen dan geen bon erbij :P Boeiend die bon :D

Waarschuw beheerder
dan kun je je reparatie niet ruilen :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 10:29:
dan kun je je reparatie niet ruilen

*zucht* :D

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Kommeuhhh :lol:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op woensdag 28 juni 2006 om 10:22:
maar mos 2 nieuwe bangdeng.. Dan moeten ze wel uitlijnen.. Uitlijnen opzich was "maar" 40

Vriend vang mijng broer heeft eigeng garage :lief:

Waarschuw beheerder
das handig :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja kost ook wel geld hoor, maar niet zoveel als bij degewone garage
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 11:33:
Vriend vang mijng broer

kan je daar ook zo mee lachen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 11:33:
Vriend vang mijng broer heeft eigeng garage

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 11:34:
das handig

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 11:36:
Ja kost ook wel geld hoor, maar niet zoveel als bij degewone garage

Uitspraak van wil-lems op woensdag 28 juni 2006 om 11:46:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op woensdag 28 juni 2006 om 11:46:

Meer als met me broer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 11:54:
Meer als met me broer

onze broers kan je mee lachen, niet normaal

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Noeste top aai gast

Waarschuw beheerder
top aai?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat was ook een noeste aai

:kkhardetopboeksie: voor kef's super aai

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
boeksie

[img width=200 height=145 cacheid=0013cd7f0023dcb5128f9ccc1a017808aa]http://www.janus.co.yu/vrujci/img/boks.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:42:
boeksie

Waarschuw beheerder
wat een geboeksie hier

:boeksie:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 12:57:
wat een geboeksie hier

:boeksie:

Idd .. Geef :kusje:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 28 juni 2006 om 13:06:
Geef :kusje:

bepaal jij niet :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Geef :pijpbeurt:

Waarschuw beheerder
waarom zeg je dat tegen kef :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zei het tegen jou, maar kef mag ook wel :yes:

Waarschuw beheerder
boeksies zijn kut!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:51:
boeksie in je kut!

Waarschuw beheerder
wil je dr 1?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:18:
bepaal jij niet

Oke dang niet :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 13:55:
wil je dr 1?

eh nee vandaag ff niet :vaag:

Waarschuw beheerder
:nocheer:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Richie :knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Daanie.. ijs al op? :lol:

Waarschuw beheerder
GAST!

goed dat je me herinnerd :D:D:D

Waarschuw beheerder
Ijs, goed plan:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 15:17:
goed dat je me herinnerd

Zwijn :lol:

Waarschuw beheerder
eerst mn appeltje opeten
Waarschuw beheerder
snoep gezond, eet een appel B)

Waarschuw beheerder
jwt!

Waarschuw beheerder
ik heb een grapefruit

Waarschuw beheerder
is te bitter

Waarschuw beheerder
ja maar heb m evengoed

Waarschuw beheerder
dat dan weer wel :nocheer:

Waarschuw beheerder
pijn in mn nek :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 15:49:
pijn in mn nek

:hug: ff masseren? :P

Waarschuw beheerder
ja doe dan ook meteen mij ffies
Waarschuw beheerder
en mij:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 15:52:

Uitspraak van ..Mike op woensdag 28 juni 2006 om 15:53:
en mij

Doen jullie elkaar maar :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Ik heb een komkommer op :/
Waarschuw beheerder
:no:
ik pas:D

daan :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op woensdag 28 juni 2006 om 15:50:
ff masseren?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 15:52:

Uitspraak van ..Mike op woensdag 28 juni 2006 om 15:53:
en mij

massage party :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb de olie b)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 15:56:
Ik heb een komkommer in me kont

Waarschuw beheerder
dat zei hij helemaal niet :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 15:58:
Ik heb de olie

Ik heb de baco B)
en voor max en porn de 7-up:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op woensdag 28 juni 2006 om 15:59:

Toch heppie wel humor :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ..Mike op woensdag 28 juni 2006 om 16:03:
Ik heb de baco
en voor max en porn de 7-up

Hou me wel bezig met olie en vrouwen lichamen.
Concentreer jij je met pornie maar op wat drinken (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 16:04:
Hou me wel bezich met olie en vrouwen lichamen.

8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 16:02:
raar mannetje is die max toch ook hé

idd :/

Uitspraak van ..Mike op woensdag 28 juni 2006 om 16:03:
Ik heb de baco

Wie zegt dat jij uitgenodigd bent :lol:

Waarschuw beheerder
rich :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 16:12:
rich :kwijl:

Ja? :bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nah lekker dan Wen zal het onthouden.

En geef jij haar ff lekker gelijk pornie-boy :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 16:13:
En geef jij haar ff lekker gelijk pornie-boy

Ik geef wen altijd gelijk :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op woensdag 28 juni 2006 om 16:14:
Ik geef wen altijd gelijk

Fiieetfiieeuuuw
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 16:15:
Fiieetfiieeuuuw

*zucht* Ga ff wat sommen maken ivm je stelling Max :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 28 juni 2006 om 16:18:
ik zie iets

Ik ook .. Een noeste zak cote d'or toffe's hiero.. Die zijn mooi van mij :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op woensdag 28 juni 2006 om 16:18:
zucht* Ga ff wat sommen maken ivm je stelling Max

Ouwehoer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op woensdag 28 juni 2006 om 16:21:
ook .. Een noeste zak cote d'or toffe's hiero.. Die zijn mooi van mij laatste aanpassing 28 juni 2006 16:21

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 16:23:
Ouwehoer

ja?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 16:23:
me Ouwe is een hoer

:O Max :nocheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Rich :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 juni 2006 om 16:13:
Nah lekker dan Wen zal het onthouden.

En geef jij haar ff lekker gelijk pornie-boy

ik zei t helemaal niet :Cry:
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 28 juni 2006 om 16:18:
ik zie iets

alweer :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 16:34:
ik zei t helemaal niet

Nee snel aanpassen :gaap:

Aanpasseng de gekste

Waarschuw beheerder
nou ja zeg :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 16:34:
alweer

heb van die momenten he :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 28 juni 2006 om 16:48:
heb van die momenten he

ja heb je wel es last van ja :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
vandaag lekker van 9 tot 9 werken :|

Waarschuw beheerder
kindje toch :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik tot 13.00 :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zo naar de tandarts :/

Waarschuw beheerder
altijd leuk :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben benieuwd :X

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
doei en hoi

Waarschuw beheerder
je kan er ook 1 woord van maken hoei of doi :/
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh :gaap:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Morgehh

Zomer!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:04:
Morgehh

Zomer!!!

vandaag al toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gisteren ook

Waarschuw beheerder
:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Daan de nymphomaan
Waarschuw beheerder
daan cellofaan

Waarschuw beheerder
Daan Adriaan

Waarschuw beheerder
Daan Opblaasbanaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Daan Duit

Waarschuw beheerder
Daan Nikkel

Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
samen naar de kapper :lol:
Waarschuw beheerder
Daanwielaandrijving

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Naakt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 29 juni 2006 om 11:25:
samen naar de kapper

ik ga eerst! :@

Waarschuw beheerder
geen ruzie maken he :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:27:
ik ga eerst!

samen tegelijk :P
Waarschuw beheerder
donateur
Daan zwetende baviaan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
WHAHAHAhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
niet zo hard :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
excuus

Waarschuw beheerder
vooruit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 11:50:
niet zo hard

Hoe moet ik dat opvatten :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op donderdag 29 juni 2006 om 12:15:
Hoe moet ik dat opvatten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 29 juni 2006 om 12:15:
Hoe moet ik dat opvatten

jij moet t niet opvatten want zei t tegen max :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:45:
jij moet t niet opvatten want zei t tegen max

Zal zachtjes met je doen hoor :aai: :kwijl:
Tenzij je het anders wilt

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 12:45:
jij moet t niet opvatten want zei t tegen max

Het is een openbaar forum :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 12:49:
Tenzij je zonder poespas volgas anaal gepenetreerd wil worden

:s

Waarschuw beheerder
tering max!

zoiets zeg je toch niet

Waarschuw beheerder
t lijkt me wel wat eigenlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 14:35:

Daan biedt zich aan zegt ie net, dus rij na je werk ff langs bij hem (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 14:35:

Whehehe :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 29 juni 2006 om 14:47:
Daan biedt zich aan zegt ie net, dus rij na je werk ff langs bij hem

er zijn nog een paar wachtende voor hem :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 16:06:
er zijn nog een paar wachtende voor hem

Een paar nog wel :lol:

Waarschuw beheerder
ja dat zeg ik toch :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 16:12:
ja dat zeg ik toch

Ja, maar bevestigde 't nog ff :lol:

Waarschuw beheerder
nergens voor nodig :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Oh sorry heur :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 13:33:
tering max!

zoiets zeg je toch niet

Waarvoor niet?
Mooi verwoord boy(Y)

Hopheeej enne afrekenen bij mij he8)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
[img width=426 height=650 cacheid=0000d13d0002e19110ec88d51a01788601]http://www.backwardglances.com/images/pimp%20suit.jpg[/img]

Max in z'n pimp suit B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zekerrrrrrrrrrrr Hippppeeeeeeeeeeeeeee vogeeeeeeel b)
Waarschuw beheerder
donateur
Hij lijkt meer op Dekkert :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
turkie:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op donderdag 29 juni 2006 om 16:28:
Hij lijkt meer op Dekkert

whhahahaha :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 16:30:
whhahahaha

Ja is toch zo .. Eg 2 druppels water :roflol: :lol:
Waarschuw beheerder
8)

dekker had alleen een roze moeten hebben:D
Waarschuw beheerder
donateur
Nee.. een burka style :lol:
Waarschuw beheerder
dan zie je alleen die turken ooggies van m :9:lol:

dekker:Aai:

Waarschuw beheerder
Dekker de enige goeie turk die ik ken :lol:
Waarschuw beheerder
whahaha:D:D:D

Waarschuw beheerder
;)

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
rare engelsen op tv:/

Waarschuw beheerder
waar?
Waarschuw beheerder
was op veronica.. the villa ofzo heette t..:/

Waarschuw beheerder
oh datte
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 16:06:
er zijn nog een paar wachtende voor hem

paar nog wel :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op vrijdag 30 juni 2006 om 01:20:
was op veronica.. the villa ofzo heette t

ja die gasten zijn echt ziek :vaag:

Uitspraak van Ouwehoeren op vrijdag 30 juni 2006 om 09:03:
paar nog wel

grapje hoor :/

daan :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 11:47:
a die gasten zijn echt ziek :vaag:

simpele zieltjes:yes:

Waarschuw beheerder
gisteren had ik ook een stukje gekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Oh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 11:53:

met die krokodilletjes? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 11:53:

toen t begion ben ik gaan slapen..

temptation island:kwijl: (L)

Waarschuw beheerder
opblaaskrokojill :cheer:
Waarschuw beheerder
hilarisch was die he

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:O:D
Waarschuw beheerder
toet toet boing boing

blackuh en zaguh

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geloof dat ik al een triljoen liter water op heb
Waarschuw beheerder
Ga waarschijnlek ook zaterdag:woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 11:58:
opblaaskrokojill

Uitspraak van ..Mike op dinsdag 4 juli 2006 om 11:58:
krokojilletjes

Jilldo :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Zonnejill :vaag:
Waarschuw beheerder
heeft ie een sik?

dan is het jill

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kill Jill (2)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ook

Bef(verly) Jill 90210 :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hasj coke en jillen
Waarschuw beheerder
donateur
Koken met jillen :vaag:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een Jillboor in me bus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 12:12:
geloof dat ik al een triljoen liter water op heb

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 12:31:
geloof dat ik al een jilljoen liter water op heb

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder
donateur
Lekkere Jillpudding :kwijl:
Waarschuw beheerder
das wel tjill:D
Waarschuw beheerder
jillen jillen jillen in een bubbelbad

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wou dat ik een Lambourghjillie had
*Vroem Vroem toeeeeeeeeet*

Waarschuw beheerder
echt jillarisch zijn jullie
Waarschuw beheerder
Ik ben werken.. mzl:D

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Die cd van de prodigy Music voor the Jillted generation is :lief:
Waarschuw beheerder
Jillllllllllllllllllseakerrrrrrr
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..Mike op dinsdag 4 juli 2006 om 12:39:
mzzjill

Ga ik net flipperen, slaat die kast op jillt
Waarschuw beheerder
Wie keek vroeger ook naar Jill I joe
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, wel de jillrider

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=259 height=263 cacheid=00129810000069968b9fe08c1a0179fe60]http://www.weirdspace.dk/Lucky%20Luke/Graphics/Jolly%20Jumper.jpg[/img]

Jilly Jumper

Waarschuw beheerder
mag ik ook mee doen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 4 juli 2006 om 12:39:
Jillllllllllllllllllseakerrrrrrr

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 12:43:
mag ik ook mee doen?

Denk dat ze al op zijn allemaal :/

Waarschuw beheerder
[img width=485 height=323 cacheid=0008243500165645491d38ad1a0179fee6]http://members.lycos.nl/therealklingon/weblog/filljill.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Jill kelly :respect:

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Porno is noest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 12:49:
Porno is noest

Dank je B)
Waarschuw beheerder
wanneer gaan we van jill

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op dinsdag 4 juli 2006 om 12:49:
Dank je

Euh ik vind jou nou niet bepaald porno :no: :D

Uitspraak van wil-lems op dinsdag 4 juli 2006 om 12:50:
wanneer gaan we van jill

Eerst kikkerjilletjes eten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 12:49:
Porno is noest

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben ervandoor HOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIii Bloemendaal :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 juli 2006 om 12:54:
Bloemendaal

:| je ging toch naar de plas :/
Waarschuw beheerder
donateur
Bloemendaal is toch niet gezellig zonder ons.. Dus ga ga gaaaaaaaaaaaa asjeblief :[

Hopheej en we nemen weer een blikkie cola, 3e al in een kwartier :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 4 juli 2006 om 13:37:
Bloemendaal is toch niet gezellig zonder ons

:nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op dinsdag 4 juli 2006 om 13:37:
Hopheej en we nemen weer een blikkie cola, 3e al in een kwartier

wanneer gaan we blikkie trappen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wil-lems op dinsdag 4 juli 2006 om 14:09:
wanneer gaan we blikkie trappen?

Zaterdag, op sensation :jaja:

Waarschuw beheerder
ik niet echt
Waarschuw beheerder
zit al ad cup a soup

straks carpaccio eten :kwijl:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
daan?
Waarschuw beheerder
joehoe?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je mongd is skeef

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:nocheer:

Waarschuw beheerder
wat max?

Waarschuw beheerder
:aai: voor mij of voor max?

Waarschuw beheerder
dank je wel :lief:

Waarschuw beheerder
goh zal ik weer eens wat gaan doen?
Waarschuw beheerder
:bier: zuipeng:yes:
Waarschuw beheerder
Morgeng kef ook sengzeesjong:yes:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
vreemd eigenlijk :lol:

Waarschuw beheerder
:Z

Waarschuw beheerder
boy :lief:
Waarschuw beheerder
was wel ff gezellig weer

Waarschuw beheerder
ja zeker :D

je zag er alweer goed uit toen we je tegenkwamen :X 8)

Waarschuw beheerder
leeft dit ook nog 8)

Waarschuw beheerder
naja een beetje dan :D

Waarschuw beheerder
wat nee :o

moet je nyet zuypen :vaag:
Waarschuw beheerder
ken er nýks aan doen he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 juli 2006 om 22:15:
leeft dit ook nog