Partyflock

Forumonderwerp · 880580
2 volgers · 8950x bekeken
Betreft: evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00
Waarschuw beheerder
was zeker een geslaagd feestje!!!! daar kan ik wel weer een tijdje op teren ;)

Waarschuw beheerder
aaaah zo hoort het toch ook annetje of niet soms
Waarschuw beheerder
das mijn feestje kijk der nu al weer na uit

maja jammer dak van de te ver van de kaart was(na 1,5 gr mdma) en te laat binnen waren

ben zekker volgend jaar weer van de partij
Waarschuw beheerder
Mij hebben ze ook gepakt op defqon met het eea. Ik werd overgedragen aan de politie.

Is verder geen probleem, ik zat fout en beveiliging en politie deden gewoon hun werk (uitermate correct overigens).Mijn fout, klaar.

Na opmaken pb kreeg ik de keuze, of meteen een x-boete betalen of voorkomen. Keus leek mij op dat moment duidelijk, ik mocht gelukkig binnen blijven en wou weg daar.

Later besefte ik dat ik eigenlijk vrijwel geen papierwerk van de politie had meegekregen. Geen kwitantie, geen bekeuring, 1 ding alleen. Ik had de boete gedeeltelijk contant/pin betaald en heb alleen maar een bonnetje van "rent a pin" gehad voor het gepinde bedrag.

Ben die week daarna eens gaan bellen, vroeg me af of dit normale gang van zaken was. Ben uiteindelijk beland bij het
openbaar ministerie in lelystad. Bij de secretaris van de op die dag dienstdoende off. van justitie. Die vertelde mij dat er die dag interne problemen waren of zoiets waardoor er geen kwitanties uitgeschreven konden worden. Ik heb hem verzocht om mij een brief oid te sturen en die heb ik een paar dagen geleden ook gekregen.

Ik wilde gewoon zwart op wit hebben dat de zaak afgehandeld was. Wellicht heeft een aantal van jullie wat aan deze info!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kleine Bob op vrijdag 30 juni 2006 om 21:19:
Is verder geen probleem, ik zat fout en beveiliging en politie deden gewoon hun werk (uitermate correct overigens).Mijn fout, klaar.

(Y)
en zo is het ook :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wellicht heeft een aantal van jullie wat aan deze info!

Zeker, ik heb precies hetzelfde meegemaakt namelijk. Maar het zal inderdaad wel gewoon afgehandeld zijn ;-)
Waarschuw beheerder
Mij hebben ze ook gepakt op defqon met het eea. Ik werd overgedragen aan de politie.

Na opmaken pb kreeg ik de keuze, of meteen een x-boete betalen of voorkomen. Keus leek mij op dat moment duidelijk, ik mocht gelukkig binnen blijven en wou weg daar.

Later besefte ik dat ik eigenlijk vrijwel geen papierwerk van de politie had meegekregen. Geen kwitantie, geen bekeuring, 1 ding alleen. Ik had de boete gedeeltelijk contant/pin betaald en heb alleen maar een bonnetje van "rent a pin" gehad voor het gepinde bedrag.

Ben die week daarna eens gaan bellen, vroeg me af of dit normale gang van zaken was. Ben uiteindelijk beland bij het
openbaar ministerie in lelystad. Bij de secretaris van de op die dag dienstdoende off. van justitie. Die vertelde mij dat er die dag interne problemen waren of zoiets waardoor er geen kwitanties uitgeschreven konden worden. Ik heb hem verzocht om mij een brief oid te sturen en die heb ik een paar dagen geleden ook gekregen.

Ik wilde gewoon zwart op wit hebben dat de zaak afgehandeld was. Wellicht heeft een aantal van jullie wat aan deze info!

Ook hetzelfde meegemaakt, kreeg alleen de pinbon en daarmee is alles klaar zeiden ze!
Ik wil weten of ik een aantekening heb nu!? Dat vroeg ik aan een agent en die zei ja! en de ander weer nee!
Ik moest allemaal dingen tekening zeiden ze, maar nooit gedaan, ik vroeg een kopie van al papierwerk wat ze hadden, kreeg ik niet!

vaage shit! ga ook maar eens verhaal halen bij politie!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op zondag 25 juni 2006 om 18:47:
khoorde dat er iemand was overleden op Defqon1, aan gevolg van drugs...
mjah.. kan t nerges vinde, dus weet nie of t waar is

is waar vrienden van mijhebben dat zien gebeuren maar verder nix va gehoord weet iemand er niet meer van ?? want ze probeerde m nog te redden met zon schokding?? (fibo nog wat weet ik hoe dat dat heet)
maar was dus niet gelukt.. k had gehoord een ouder persoon maja verhalen worden zo vaak aangepast op et eind was t iemand uit omgeving eindhoven maja aangezien ik er zelf vandaan kom en hier ook nix heb gehoord zal dat ook wel onzin zijn..
Waarschuw beheerder
denk het ook niet want als er iemand dood gaat op zo`n feest hoor je dat heus wel...op internet is niets te vinden erover...en denk dat meer mensen het wel gezien zouden hebben!

Waarschuw beheerder
Na elk feest word er gespeculeerd dat er wel weer iemand het hoekje om is gegaan!
Als iemand alleen al out gaat dan zeggen mensen al dat er 1tje bijna lag dood te gaan!!!!

Als er echt een dode valt dan komt dat heus wel naar buiten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op dinsdag 4 juli 2006 om 14:26:
was t iemand uit omgeving eindhoven

mensen maken jou gek volgens mij. Je moet niet alles geloven
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 7 juli 2006 om 10:23:
mensen maken jou gek volgens mij. Je moet niet alles gelovenlaatste aanpassing 7 juli 2006 10:23

lees mijn verhaal goed ik zei toch dat t onzin was ;)