Partyflock

Forumonderwerp · 880446
1 volger · 5778x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
De politie heeft in Leeuwarden acht leden van een jeugdbende opgepakt die zichzelf Money Making Machine (MMM) noemde. De bende wordt verdacht van inbraken, straatroven en drugshandel. De medio 2005 opgerichte bende had een eigen website waar MMM zich op provocerende wijze presenteerde. Dat heeft justitie in Leeuwarden woensdag bekendgemaakt.

De aangehouden personen zijn jongens van 16 tot en met 18 jaar. Justitie verwacht nog meer aanhoudingen. De bende zou bestaan uit twintig tot 25 leden.

De website van MMM is uit de lucht gehaald, maar nog wel via zoekmachines te vinden. Daar zijn foto's te zien waarop de bendeleden zich met neppistolen presenteren.

Heroïne en cocaïne

De politie kwam de bende op het spoor, toen een van de leiders op 2 maart op heterdaad werd betrapt tijdens een inbraak. Aan de hand van zijn verklaringen, konden de anderen worden aangehouden. De opgepakte jongeren hadden als belangrijkste activiteit de handel in heroïne en cocaïne. De drugs werden vooral met junks geruild tegen gestolen goederen, zoals fietsen, kleding en mobiele telefoons.

De bende was sinds het najaar van 2005 voornamelijk actief in Leeuwarden, maar ook de stad Groningen behoorde tot het 'werkgebied' van MMM. De bendenaam Money Making Machine komt uit het rapnummer California Love van de rappers Tupac Shakur en Dr. Dre. Bron: Nieuwnieuws.nl

website nodig? http://72.14.207.104/search?q=cache:mZLM4U_S0lsJ:www.partypeeps2000.com/asp/AccountInfo.asp%3FnAccountID%3D595716+money+making+machine+%22MMM%22&ct=clnk&cd=4&lr=lang_nl

En pak die domme lui aan! Weg ermee!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
website doet het niet :flower:

Waarschuw beheerder
:nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:57:
website doet het niet

Nu wel?

Waarschuw beheerder
Nu wel?

:yes:
Waarschuw beheerder
:looser: wat een loosers! :looser:

Waarschuw beheerder
Toch niet best dit. :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:51:
. De medio 2005 opgerichte bende had een eigen website

:X :X :X
Waarschuw beheerder
HAhahahahhahahahahahahha

wat een broekies.. :S

Waarschuw beheerder
net goed tuig
Waarschuw beheerder
Wel lachen als een stel van die broekies een semi-arrogante blik trekken naar de camera..... en dan die spastische handjes allemaal. Kunnen ze geen van allen hun vingers tegen elkaar krijgen? Lijkt me lastig bij het veters-strikken. :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fredelien op woensdag 14 juni 2006 om 16:19:
Lijkt me lastig bij het veters-strikken.

doen ze immers niet, ze hebben allemaal van die instappertjes :P en winterjas en muts kunnen ze nooit afkrijgen, vandaar dat die zomers ook gedragen worden!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aan de hand van zijn verklaringen, konden de anderen worden aangehouden

Stelletje dombo's....8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een sukkels, met van die vieze vlassige snorretjes.........

Waarschuw beheerder
donateur
een mooie groepsfoto :
[img width=400 height=300]http://www.fuckfame.nl/partypics/03-12-2005E/CIMG3463.JPG[/img]

Lekker slim hoor, om naast je verslagen over je inbraken, ook nog foto's van jezelf te plaatsen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:35:
Lekker slim hoor, om naast je verslagen over je inbraken, ook nog foto's van jezelf te plaatsen

Zo willen ze gezien worden he, want al die chickies (sletjes) vinden dat vet stoer!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:37:
Zo willen ze gezien worden he, want al die chickies (sletjes) vinden dat vet stoer!!

[img width=320 height=235 cacheid=00013fe30002bca542b3f6c01a0172e2ec]http://images.sugababes.nl/user_pics/470/470546_850f3828e2.jpg[/img]

[img width=400 height=300]http://www.fuckfame.nl/partypics/04-11-2005F/IMG_0141%20(2).jpg[/img]

Wat ook wel lachen is, op de vorige groepsfoto heet de meest rechtse "Koelie" en die naast hem "BlaCka" hahaha :P :P
Waarschuw beheerder
niet slim inderdaad ken ze allemaal
ze zijn allemaal opgepakt.. (paar zitten nog wel even achter slot en grendel)

..op 1 na en dat is mijn broertje, staat ook op 1 van de fotos maar gellukig was hij de slimste van t groepje hij heeft niks fouts gedaan :)

Waarschuw beheerder
och die boefjes...

vaak genoeg slaanderij met zuh gehat mietjes...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Onbekend op woensdag 14 juni 2006 om 16:42:
niet slim inderdaad ken ze allemaal

ik een paar :) stakkers.

Waarschuw beheerder
..op 1 na en dat is mijn broertje, staat ook op 1 van de fotos maar gellukig was hij de slimste van t groepje hij heeft niks fouts gedaan

Ik had toch wel even een hartig woordje met mn broertje gesproken als hij dit soort vrienden had :S
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha zo maak je het wel heel makkelijk voor de politie :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahahhahah, Snotneuzen :D

Waarschuw beheerder
Whahahaha de wiggerbende van Leeuwarden...:nocheer:

Slimme jongens ook om te bluffen over wat ze allemaal wel niet uitspoken...

..op 1 na en dat is mijn broertje, staat ook op 1 van de fotos maar gellukig was hij de slimste van t groepje hij heeft niks fouts gedaan

En ik jou was had ik me broertjuh een paar flinke corrigerende klappen gegeven alleen al om het feit datie met zulke sukkels omgaat...:flower:

XXL
Waarschuw beheerder
donateur
van zijn verklaringen, konden de anderen worden aangehouden.

Matennaaier :d

Waarschuw beheerder
[img width=533 height=400 cacheid=000c7d390023f462eca175f11a0172e792]http://pic15.picturetrail.com/VOL583/4226830/8861812/121704244.jpg[/img]

check hem met zn watergun:O wat een boefjes

:looser:

Waarschuw beheerder
:roflol: te grappig die site van die Qneus :woop: wat een mongeaul :looser:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 17:16:

pas maar op zometeen bezorgt tie je nog een nat pak :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pff tientjesdieven van 14..niggerwonnabe's

gaaaaaaaaaaaaap
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:54:
Ik had toch wel even een hartig woordje met mn broertje gesproken als hij dit soort vrienden had

Als of hij dan niet meer met hun om zou gaan..

Doe jij altijd wat je moeder zegt :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op woensdag 14 juni 2006 om 17:30:

Doe jij altijd wat je moeder zegt

Ja O:)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 17:09:
En ik jou was had ik me broertjuh een paar flinke corrigerende klappen gegeven alleen al om het feit datie met zulke sukkels omgaat...

Wij zijn het eens :jaja:
Waarschuw beheerder
ha.. dat zal helpen zeker!
kan er niks aan veranderen, maakt niet uit wat ik of mn ouwelui zeg of doe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Geertje B) op woensdag 14 juni 2006 om 17:30:

Als ik zo kijk naar jou persoonlijke tekst zijn jou vriendjes net zulke wannabe's met spastische handjes :S
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha

wat een aapjes 8) :lol:

Name: BlaCka

:roflol:

Waarschuw beheerder
hehe lekker voor ze.. gun die mannetjes het luizenleventje niet. nu maar hopen dat ze niet nog meer thug worden in de jeugdgevangenis.

Waarschuw beheerder
zijn wel knappe meisjes die donkere :jaja:

terwijl ik niet eens echt op donkere meisje val

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 17:58:
zijn wel knappe meisjes die donkere

Slutties eerste klas:D
Waarschuw beheerder
HAHAHA sukkeltjes

Waarschuw beheerder
:lol:

Waarschuw beheerder
Deze is ook grappig;

''fuck maar..gevolgen zijn voor jezelf..!!'' :roflol:

Hahaha, zou je ze niet een pak voor hun broek geven? Billenkoek, verder niks want anders draai je de cel in omdat je een kind heb mishandeld!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:42:
"Koelie"

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:42:
"BlaCka"

:respect:

Ik heb gehoord dat die neger "Melkfles" heet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 16:43:
och die boefjes...

vaak genoeg slaanderij met zuh gehat mietjes...

grappemaker :lol:
Waarschuw beheerder
Als je zo graag respect wil, dan moet je dat vooral niet doen op deze manier, met inbreken plegen e.d. en daarna stoer lopen doen van:"Yo g, check what wij geflikt hebben.". Je leeft hier niet in een slechte semi-maffia film. This is the real world. En als je een beetje logisch nadenkt dan begrijp je ook wel dat je daar alleen maar respect mee verliest...

Als je echt respect verdient, krijg je dat vanzelf.

Waarschuw beheerder
grappemaker

leg uit :)
Waarschuw beheerder
is geen uitleg voornodig ofwel accu
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 18:44:
leg uit :)

grote praatjes ;)

Uitspraak van .Onbekend op woensdag 14 juni 2006 om 18:52:
is geen uitleg voornodig ofwel accu

eigenlijk niet nee :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 17:49:
Ja

:rollendeogen:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 17:52:
Als ik zo kijk naar jou persoonlijke tekst zijn jou vriendjes net zulke wannabe's met spastische handjes

Dus nu gaan we mijn vrienden met hun vergelijken..?

wannebe's jezus waar praat je over pfff alleen door die vingers. Snap niet waar je nou eigenlijk een probleem van maakt...Ik zeg gewoon alsof hij nou jou zal luisteren kinderen doen alles juist wat hun verboden word :S En dan ga je gelijk over Mijn vrienden beginnen :loser:

hoe kun je nou oordelen alleen door een paar van die vingers..?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je zou toch spontaan zin krijg om ff een razia te houden daar.
kan je toch moe worden van dat soort figuren.:s

Waarschuw beheerder
Aaaaah wat een schatjes :D

Waarschuw beheerder
2 kay style: grappenmaker omdat je hem kent of grappenmaker omdat je die gasten kent?

ik ken die hele buurt & de mensen niet dus ik ben benieuwd waarom grappenmaker?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 19:59:
2 kay style: grappenmaker omdat je hem kent of grappenmaker omdat je die gasten kent?

ik ken hem ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op woensdag 14 juni 2006 om 20:38:
ik ken hem

dou kist mij idd :/ :lol: 8)

Waarschuw beheerder
Ken deze luitjes ook wel.Maar had ze wat slimmer in geschat.Leeuwarden is toch the place to be.[img width=485 height=364 cacheid=000c7d910023f5ac2985218f1a017302bf]http://members.lycos.nl/highshockwave/images/achmea1.jpg[/img] Deze tijd heb ik al gehad gelukkig:P:P

Waarschuw beheerder
ze zullen nu wel met lippenstift op lopen in de bajes en zijn nu vast iemand z,n bitch...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 21:08:
ze zullen nu wel met lippenstift op lopen in de bajes en zijn nu vast iemand z,n bitch...

8) whehehe.Zijn allemaal minderjarigen dus denk dat ze nog niet hoeven te bukken om het zeepje op te rapen8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 20:46:
dou kist mij idd :/ :lol: 8)

zie je wel b)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fredelien op woensdag 14 juni 2006 om 16:19:
Lijkt me lastig bij het veters-strikken

Wiggers :/ :vaag:

Waarschuw beheerder
respect....

dont drop the soap.... hahahahahahahahahahahaha
Waarschuw beheerder
Jeugbende ?????
Kinderbende lijkt me eerder op de plaats.

Waarschuw beheerder
De politie kwam de bende op het spoor, toen een van de leiders op 2 maart op heterdaad werd betrapt tijdens een inbraak. Aan de hand van zijn verklaringen, konden de anderen worden aangehouden.

Hahaha wat een bende dan zeg..
kijken of ze die sjap ze keel door snijden en een rat in z'n mond douwen.. die snitch

Waarschuw beheerder
Hahaha wat grappig zie ik daar m,n buurjongen staan op de foto,en ach er zijn ergere zaken...
Goede opvoeding van de moeder...buurjongen moet/gaat na zijn straf het leger in.
Waarschuw beheerder
Lekker zulke gasten in het leger.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 01:28:
buurjongen moet/gaat na zijn straf het leger in

:X zoiets moet ons land verdedigen? :/
Waarschuw beheerder
donateur
De bendenaam Money Making Machine komt uit het rapnummer California Love van de rappers Tupac Shakur en Dr. Dre

Waarom verbaasd me het nou niet dat zulke mannetjes hun 'inspiratie' uit nummers van Pimp Ass Gangstaz Straight Outta Mutha Fucking Hood halen? MTV, The Box & TMF zijn echt leerzaam. Daar leer je dat je vrouwen als hoertjes/seksslavinnetjes kunt behandelen en je geld moet verdienen met drugs verdienen.:no:

50 Cent & Co.:looser:
Waarschuw beheerder
Snap niet dat mensen zich daar mee bezig houden laat ze gwn man waar bemoeien jullie je mee?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nooooooooooobz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 17:16:

:lol: Wat een kneuzen! :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 17:58:
zijn wel knappe meisjes die donkere

Meisjes? Ik krijg alleen maar:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Waarschuw beheerder
Nieuw bericht:

Het waren vervelende kudtcrimineeltjes, die ongeschoolde randgroepers van de Money Making Machine-jeugdbende. Maar toch zijn er wijze lessen uit hun acties te trekken. Nieuwe hete info bereikte ons zojuist over de organisatiegraad van de huilebalken uit Leeuwarden. Blijkt namelijk dat ze er in slaagden om een hele groep meisjes voor zich te winnen die schoonmaakten, de boodschappen deden en er goedverdoemme de hele godgansche dag sexy bijliepen. Ja, laat dit maar eens aan je 'din lezen. Dus geen joggingbroek op vrijdagavond of zonder make-up naar de Appie. De ho's van de MMM maakten strakgeschoren en zonder morren de vloer schoon. Hoe de snotapen dat in godsnaam voor elkaar kregen? De meisjes vonden zo'n bende gewoon superspannend. Volgens verklaringen vonden ze het kewl, dat hun leventje leek op een gangstervideoclip. Er als een hoerrr bijlopen en alle kudtklusjes in en om het huis doen hoort daar gewoon bij weet je. Yo SkAtjes (18+), op zoek naar een nieuw onderkomen? Doe eens netjes melden bij je favo internetweblogredactie! Wij hebben Hummers, Haribo en een hoop afwas...

Bron: geenstijl.nl
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, op de een of andere manier vinden veel meisjes het geil als je ze net als 50 cent aanspreekt als hoer, je ze behandelt als stront en je ze meeneemt met een tijdmachine naar een tijd waarin vrouwenemancipatie een scheldwoord was...raar. TMF, de Box en MTV romantiseren deze walgelijke vorm van machistische manier van leven. Triest...:s

Waarschuw beheerder
tsjaa, hier kun je iegenlijk alleen maar om lachen....zielige kereltjes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 juni 2006 om 23:30:
tsjaa, hier kun je iegenlijk alleen maar om lachen....zielige kereltjes

Apart gevoel voor humor heb je dan...:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 23 juni 2006 om 23:36:
Apart gevoel voor humor heb je dan...

Idd hier zou je niet om moeten laggen :no:

Waarschuw beheerder
De bendenaam Money Making Machine komt uit het rapnummer California Love van de rappers Tupac Shakur en Dr. Dre. Bron: Nieuwnieuws.nl

:X goh wat zou het zijn...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 23 juni 2006 om 23:29:
Tja, op de een of andere manier vinden veel meisjes het geil als je ze net als 50 cent aanspreekt als hoer, je ze behandelt als stront en je ze meeneemt met een tijdmachine naar een tijd waarin vrouwenemancipatie een scheldwoord was...raar. TMF, de Box en MTV romantiseren deze walgelijke vorm van machistische manier van leven. Triest...

ik snap niet dat mensen dat leuk kunnen vinden:S of is het tegenwoordig stoer om anderen respectloos te behandelen
Waarschuw beheerder
blijkbaar :S jmmr nou ben ik niet stoer :(:/
Waarschuw beheerder
ik snap echt niet dat dit soort mensen zich daar mee bezig houden :S:S Diep triest.. Blijkbaar vinden jullie het alleen ma mooi om hier jullie engerie in te steken:S
Doeloos!!#@$@$ Maarja boeit ook niet steek lekker je engerie hier in er zijn wle betere dingen waar je je tijd in kan verdoen;)

Waarschuw beheerder
ag ja zulke jochies denken dat ze stoer zijn omdat ze het ene wijf na de andere pakken.
ik vind ze gewoon kleine losertjes.
voor een leuke meid mag je best wat moeite doen (Y) dat maakt het pas interresant en geeft tenminste nog voldoening ook (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op vrijdag 23 juni 2006 om 23:29:
Tja, op de een of andere manier vinden veel meisjes het geil als je ze net als 50 cent aanspreekt als hoer, je ze behandelt als stront en je ze meeneemt met een tijdmachine naar een tijd waarin vrouwenemancipatie een scheldwoord was...raar. TMF, de Box en MTV romantiseren deze walgelijke vorm van machistische manier van leven. Triest...

tjah...zieklijk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aliiee(L)Dalisha op dinsdag 27 juni 2006 om 00:25:
Maarja boeit ook niet steek lekker je engerie hier in er zijn wle betere dingen waar je je tijd in kan verdoen

Jij wel ja...:x
Waarschuw beheerder
ik snap echt niet dat dit soort mensen zich daar mee bezig houden :S:S Diep triest.. Blijkbaar vinden jullie het alleen ma mooi om hier jullie engerie in te steken:S
Doeloos!!#@$@$ Maarja boeit ook niet steek lekker je engerie hier in er zijn wle betere dingen waar je je tijd in kan verdoen;)

ow jij keurt t cker goed 8) je kent ze?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 27 juni 2006 om 19:28:
ow jij keurt t cker goed je kent ze?

Leeuwarden is net een dorp in dat geval iedereen kent elkaar wel;)
Waarschuw beheerder
Mijn neefje is hier voor gepakt(het leidertje) hij was ook die lijer die de hele bende er bij heeft genaaid!Moet je maar niet met die antilianen om gaan en de wigger uit willen hangen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 21:08:

Hij is al 2 keer over geplaatst omdat hij het pispaaltje was....zit nu in groningen in een speciaal project ofzo met allemaal van die koters.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 20:18:
Leeuwarden is net een dorp in dat geval iedereen kent elkaar wel;)

ik weet t ;)

Uitspraak van Brother JWT op dinsdag 27 juni 2006 om 20:59:
Mijn neefje is hier voor gepakt(het leidertje) hij was ook die lijer die de hele bende er bij heeft genaaid!Moet je maar niet met die antilianen om gaan en de wigger uit willen hangen!

idd. maar denk dat dat de halve jeugd nie nadenkt en t stoer vind

Waarschuw beheerder
California Love

ik haat dat nummer vanaf het begin :[
Waarschuw beheerder
Nieuw bericht:

Het waren vervelende kudtcrimineeltjes, die ongeschoolde randgroepers van de Money Making Machine-jeugdbende. Maar toch zijn er wijze lessen uit hun acties te trekken. Nieuwe hete info bereikte ons zojuist over de organisatiegraad van de huilebalken uit Leeuwarden. Blijkt namelijk dat ze er in slaagden om een hele groep meisjes voor zich te winnen die schoonmaakten, de boodschappen deden en er goedverdoemme de hele godgansche dag sexy bijliepen. Ja, laat dit maar eens aan je 'din lezen. Dus geen joggingbroek op vrijdagavond of zonder make-up naar de Appie. De ho's van de MMM maakten strakgeschoren en zonder morren de vloer schoon. Hoe de snotapen dat in godsnaam voor elkaar kregen? De meisjes vonden zo'n bende gewoon superspannend. Volgens verklaringen vonden ze het kewl, dat hun leventje leek op een gangstervideoclip. Er als een hoerrr bijlopen en alle kudtklusjes in en om het huis doen hoort daar gewoon bij weet je. Yo SkAtjes (18+), op zoek naar een nieuw onderkomen? Doe eens netjes melden bij je favo internetweblogredactie! Wij hebben Hummers, Haribo en een hoop afwas...

Bron: geenstijl.nl

haha! dat hebben ze leuk verzonnen die mense van geenstijl :P
Waarschuw beheerder
maar zit geen kern van waarheid in..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brother JWT op dinsdag 27 juni 2006 om 20:59:

(y) een verstandige opmerking van een overigens zelf niet zo verstandige neef is het wel?;)

XXL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 16:25:
Uitspraak van Leeuwarden op dinsdag 27 juni 2006 om 20:59:

een verstandige opmerking van een overigens zelf niet zo verstandige neef is het wel?

XXL

Hehe ach ja;) Dat van mij is een hobby:D

Waarschuw beheerder
Wat een rukkers.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 17:38:
Wat een rukkers.......

In Deventer wonen alleen maar rukkers......

Waarschuw beheerder
dat zij dr tijd wel in beter dingen kan steken en hj niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brother JWT op woensdag 28 juni 2006 om 17:54:
In Deventer wonen alleen maar rukkers......

In leeuwarden niet dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 juni 2006 om 18:29:
In leeuwarden niet dan?

nee maar n paar :yes:
Waarschuw beheerder
In leeuwarden niet dan?

Nee....No one schould go where eagles dare *Gaaaaaaaaap*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hehe ik hou me mond...:X

XXL

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aliiee(L)Dalisha op woensdag 28 juni 2006 om 21:49:
Jaa idd ken ze

En omdat jij ze kent mogen zij hun meningen niet geven?
Kom op zeg!
Hoe kun je zoiets nou goedkeuren?

Diep triest..

Wat je vriendjes gedaan hebben is DIEP TRIEST ja!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 00:36:
En omdat jij ze kent mogen zij hun meningen niet geven?
Kom op zeg!
Hoe kun je zoiets nou goedkeuren

HEB IK HET OVER GOED KEUREN GEHAD NEE TOCH DUS..
WAT IS JE PROBLEEM
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 00:36:

IK KEN ZE MAAR DAT HOEFT NIET TE ZEGGEN DAT HET MIJN VRIENDEN ZIJN,..? OF WEL DAN JU
Waarschuw beheerder
ik ben naar friesland verhuist voor mijn rust hoor :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aliiee(L)Dalisha op donderdag 29 juni 2006 om 01:00:
K KEN ZE MAAR DAT HOEFT NIET TE ZEGGEN DAT HET MIJN VRIENDEN ZIJN,..? OF WEL DAN JU

er ligt iets op je caps lock

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brother JWT op woensdag 28 juni 2006 om 20:21:
Nee....No one schould go where eagles dare *Gaaaaaaaaap

Zie je nog wel een keer in Leeuwarden, of hier, als jullie eindelijk is eens ons weten te bereiken...

Waarschuw beheerder
IK KEN ZE MAAR DAT HOEFT NIET TE ZEGGEN DAT HET MIJN VRIENDEN ZIJN,..? OF WEL DAN JU

Waarom prop je je er dan steeds weer tussen?
En zeg je dat je niet snapt waarom die mensen zich ermee bemoeien, Dit is een forum meid!
Hier mag en kan iedereen hun mening geven!!
En dat jij dr dan net ff iets anders over denkt. sja das niet mijn probleem!

Waarschuw beheerder
sjonge jonge wat een jochies....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 09:31:
Zie je nog wel een keer in Leeuwarden, of hier, als jullie eindelijk is eens ons weten te bereiken...

Laten we het hopen gozer....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 09:02:
er ligt iets op je caps lock

moeten wij daarom lachen?
Is het een grap?
nou lach me echt verrot:no:

Waarschuw beheerder
Volgens mij bedoelt hij dat je niet MET ZULKE LETTERS HOEFT TE SCHRIJVEN. Zielige jochies trouwens, die gangsta pimp cultuur van MTV heeft zijn nodige werking op de jeugd. Maar ja als ze eenmaal een paar jaartjes ouder zijn en zich schamen voor hoe zielig ze zich gedroegen komt het allemaal wel weer goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × B i a n c a (F) op donderdag 29 juni 2006 om 00:36:

HEB IK HET OVER GOED KEUREN GEHAD NEE TOCH DUS..
WAT IS JE PROBLEEM

zo hee jij gaat er zwaar op in...
Volgens mij ken je ze aardig goed je zegt zelf steek er geen energie in en toch verdedig je hun :-S
eet je wel goed...hier heb je een [img width=404 height=643]http://www.carrotcompany.com/images/wortel.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 14:58:
Volgens mij ken je ze aardig goed je zegt zelf steek er geen energie in en toch verdedig je hun

Nou idd!
Dat is precies wat ik bedoel :yes:
Ze maakt zich nogal druk :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stelletje sukkeltjes mogen van mij betreft lekker tussen de"zware" criminelen zitten :D hoop dat ze dan een keer gaan nadenken als er 1 of andere boekoe ze liefdespaal bij 1 van die pestventjes oraal of anaal inbrengt!
Waarschuw beheerder
op 1 na en dat is mijn broertje, staat ook op 1 van de fotos maar gellukig was hij de slimste van t groepje hij heeft niks fouts gedaan

nee hij niet (f)
en onder welke steen woon jij???
Waarschuw beheerder
Volgens mij ken je ze aardig goed je zegt zelf steek er geen energie in en toch verdedig je hun
eet je wel goed...hier heb je een

stuur ma naar me huis of geef hem aan je konijn ofzo;)

Waarschuw beheerder
eet je wel goed...hier heb je een

[img width=404 height=643 cacheid=0012d64800127d162c5ed0891a0178a2de]http://www.carrotcompany.com/images/wortel.jpg[/img]

geef die wuttel maar aan je moeder oke? kan ze zich ook vermaken ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Martijn op dinsdag 27 juni 2006 om 18:50:

Heb je een woordenboek ingeslikt ofzo:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 21:31:
geef die wuttel maar aan je moeder oke? kan ze zich ook vermaken

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 21:34:
Heb je een woordenboek ingeslikt ofzo

:cheer: GO SHARONA :cheer:
Whahahaahha ;)
Waarschuw beheerder
whaha waren jullie een van die schoonmaaksters ofzo dat jullie je zo druk maken :roflol:
Waarschuw beheerder
Heb je een woordenboek ingeslikt ofzo:P

gaat jouw vo-ca-bu-lai-re niet verder dan t woordje BREEZAH ofzo:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 21:31:
geef die wuttel maar aan je moeder oke? kan ze zich ook vermaken

Uitspraak van Aliiee(L)Dalisha op donderdag 29 juni 2006 om 21:42:
:cheer: GO SHARONA :cheer:
Whahahaahha ;)

Het zegt al genoeg...
2 ex collega's bij elkaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:02:
Het zegt al genoeg...
2 ex collega's bij elkaar

Uitspraak van Busty. op donderdag 29 juni 2006 om 22:05:
gaat jouw vo-ca-bu-lai-re niet verder dan t woordje BREEZAH ofzo

hou je bek!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Rachel:bounce: op donderdag 29 juni 2006 om 23:38:
hou je bek!

woeiii we hebben een internet hooligan

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

go hoolibabeee woeiii :cheer:
Waarschuw beheerder
hou je bek!

zeggen die homeboys vaak tegen je ofniet 8)

Waarschuw beheerder
hou je bek!

was ook niet van plan om hem weg te geven
Waarschuw beheerder
dus alliee is 17 en heeft een kind?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op vrijdag 30 juni 2006 om 02:01:

tsjah krijg ej als je moet boenen,schrobben en je beentjes wijd moet doen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 30 juni 2006 om 03:10:
tsjah krijg ej als je moet boenen,schrobben en je beentjes wijd moet doen

:respect: :respect:

Waarschuw beheerder

hier verder geen woord aan vuil maken,d'r valt hier niks aan toe te boenen.

Waarschuw beheerder
:D ik vermaak me hier prima

Heb je een woordenboek ingeslikt ofzo

Hahaha :looser:
Waarschuw beheerder
Zo zo Wat maakt jullie dat dat zijn een kind heeft? Isdat jullie zorg..?
:looser: Stakkers en idd dat zeggen de homeboys:D Lekker he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Rachel:bounce: op vrijdag 30 juni 2006 om 13:12:
Zo zo Wat maakt jullie dat dat zijn een kind heeft? Isdat jullie zorg..?
Stakkers en idd dat zeggen de homeboys Lekker he

Maak daar maar 3 ex colega's van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Rachel:bounce: op vrijdag 30 juni 2006 om 13:12:
Wat maakt jullie dat dat zijn een kind heeft

cursus nederlands? 8)

Waarschuw beheerder
Die wiggervriendinnen hebben echt geen zelfwaarde......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 13:44:
Die wiggervriendinnen hebben echt geen zelfwaarde......

en een gebrek aan kennis van de Nederlandse taal..

Waarschuw beheerder
whehehe het zijn gewoon een stelletje etterende pubers (die doen altijd wel iets fout als ze jong zijn)

veel plezier met jullie werkstraf :D whahaha

wie van die ventjes is the game dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 13:58:
veel plezier met jullie werkstraf whahaha

Werkstraf?Zitten al een maand of 3 vast hoor...

Waarschuw beheerder
haha ja das beter voor ze...
werken laten ze wel aan hun bitches over muhahaha
:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van jelken op vrijdag 30 juni 2006 om 02:01:

ja toevallig heeft ze een kind ja een heeeel mooi prinsesje zon mooi kindje zou jy nooit krygen.. en tis tog niet jou probleem?.. je weet er geen reet vanaf dus hou je bek dan dicht als je niet eens weet hoe t gegaan is ;).. maak je over jezelf druk inplaats over haar.. dom gelul...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

nou van die benen wijd staat dr nie bij, dus dat ze een kind heb moet ze zelf weten, heb dat kind iig een jonge moeder(y)

maar dat boenen en schrobben blijf ik wel lache vinden, iig als ze dat echt gedaan hebben :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rattekop op vrijdag 30 juni 2006 om 17:05:
nou van die benen wijd staat dr nie bij, dus dat ze een kind heb moet ze zelf weten, heb dat kind iig een jonge moeder(y)

:respect: helemaal waar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 16:57:
als je niet eens weet hoe t gegaan is

Goh hoe zou een baby ter wereld komen?

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 18:53:

whahahahaahahaha :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 18:53:

Schoonmaken?
boenen?
afwassen?
de was ophangen?

:)
Waarschuw beheerder
Ja heb een kind zo wat??

Schoonmaken:S?
Boenen?
Afwassen?
De Was ophangen?

NEE HEB FF LEKKER GEVERFD;);)
Zo zo wat jarloerzie;):) Mijn kind heeft tenminste jonge moeder als jullie kinderen krijgen loop je met een rolater achter je kind aan;)
Lekker man
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aliiee(L)Dalisha op vrijdag 30 juni 2006 om 22:44:
Ja heb een kind zo wat??

Schoonmaken?
Boenen?
Afwassen?
De Was ophangen?

NEE HEB FF LEKKER GEVERFD
Zo zo wat jarloerzie Mijn kind heeft tenminste jonge moeder als jullie kinderen krijgen loop je met een rolater achter je kind aan
Lekker manlaatste aanpassing 30 juni 2006 23:00

Als je even op mijn naam klikt,zul je er achter komen dat ik 2 kinderen heb ;-)

*EDIT: kijk eens naar links
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 23:19:
Als je even op mijn naam klikt,zul je er achter komen dat ik 2 kinderen heb ;-)

en mooie ook:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op vrijdag 30 juni 2006 om 23:21:
en mooie ook

Thank u thank u thank u :respect:
Waarschuw beheerder
die foto met hun samen is tof maat:)

hij beschermd zn zusje nu al zie ik :yes:

Waarschuw beheerder
je moest eens weten hahahaha hij is de jongere ik duld geen concurentie hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 juni 2006 om 23:39:
je moest eens weten hahahaha hij is de jongere ik duld geen concurentie hahaha

happen naar de baas?8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aliiee(L)Dalisha op vrijdag 30 juni 2006 om 22:44:
NEE HEB FF LEKKER GEVERFD

Met de juiste kwast ja! :P
Waarschuw beheerder
Bantsiez citeer 14 juni 2006 17:50
ha.. dat zal helpen zeker!
kan er niks aan veranderen, maakt niet uit wat ik of mn ouwelui zeg of doe

------------

Nou denk het niet hoor volgends mij zijn er nog andere niet gepakt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 juli 2006 om 13:47:
Met de juiste kwast ja!

Ja met de Juiste kwast en de goede kleur;)!

Maarja,Daar ging het niet over..T ging over de jeugbende toch en niet over kinderen en hoe oud enz..
Waarschuw beheerder
Het zijn gewoon allemaal kneuzen....die wiggers en die lui die er mee om gaan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aliiee(L)Dalisha op maandag 3 juli 2006 om 11:13:
Maarja,Daar ging het niet over..T ging over de jeugbende toch en niet over kinderen en hoe oud enz..

I know! :)
Want daar heb je mij niks over horen zeggen :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brother JWT op maandag 3 juli 2006 om 11:49:
Het zijn gewoon allemaal kneuzen....die wiggers en die lui die er mee om gaan!

en dat zijn er nogal wat hoor lwd is echt een broed plaats voor dat soort figuren

Waarschuw beheerder
maar nog wel via zoekmachines te vinden.

link site kan niks vinden
Waarschuw beheerder
:cheer: bedreigingen via pb:D :respect: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 12:39:
:cheer: bedreigingen via pb :D:respect::D

Tof....daar drink ik een bakkie troost op:)
Waarschuw beheerder
Nog wel ja :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M-d0n- op dinsdag 4 juli 2006 om 13:59:
Nog wel ja :cheer:

ah we verplaatsen t hier naartoe.
Waarschuw beheerder
Vind je dat stoer ofzo om alles te kopieren?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 14:02:
ah we verplaatsen t hier naartoe.

Is goed..
Waarschuw beheerder
Hij is Stumpertje man
Waarschuw beheerder
och popje:( ga je de leider van de bende hiernaartoe halen? kom jij ook naar wolvega dan?:(

Waarschuw beheerder
hahaha wat een topic weer (Y)

Lach me wel helemaal ziek om de friese ''gangstahs''. Waarom kan het VMBO nou niet 2 jaartjes verplicht langer duren om dit soort imbecielen van de straat te houden :cry:.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 15:22:
Waarom kan het VMBO nou niet 2 jaartjes verplicht langer duren om dit soort imbecielen van de straat te houden :cry:.

la

omdat ze dat toch niet halen.
Waarschuw beheerder
Waarom kan het VMBO nou niet 2 jaartjes verplicht

Heb wel ff HAVO
Waarschuw beheerder
friese

De meesten zijn togh echt buitenlanders.:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M-d0n- op dinsdag 4 juli 2006 om 15:28:
Heb wel ff HAVO

hoor jij bij die bende dan :| want ik had het over hun...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 juli 2006 om 16:22:
hoor jij bij die bende dan :| want ik had het over hun...

hij is de leider 8)
Waarschuw beheerder
hehe werelds dit
:x
Waarschuw beheerder
oppakke mei die mantsjes
Waarschuw beheerder
Praat jij nou maar nederlands!
Waarschuw beheerder
ooh ooh ooh.... waar gaat het naartoe met die jeugd van tegenwoordig, op een normale manier geld verdienen zit er niet meer in!!
Weinig te doen natuurlijk in dat LWD, dan ga je een beetje doelloos de "gangster" uithangen!!
Stuur ze allemaal maar naar een 1 of ander strafkamp in een leuk & grauw oostblokland (Y)

Waarschuw beheerder
Lach me wel helemaal ziek om de friese ''gangstahs''. Waarom kan het VMBO nou niet 2 jaartjes verplicht langer duren om dit soort imbecielen van de straat te houden

Hahahahaha ROTFLMFAO
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lengte op woensdag 5 juli 2006 om 04:41:
Weinig te doen natuurlijk in dat LWD

Zegt een mongool uit Alphen aan den Rijn....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brother JWT op woensdag 5 juli 2006 om 09:30:

we dwalen af ;) we hadden t over mmm en niet over een mongool uit alphen aan den ryn ..

Waarschuw beheerder
om een lang verhaal kort te maken:

de gangster mannetjes hier zullen of
- inzien dat het niet zo nuttig is en dat ze jong waren en dat scar face een mooie film is en dat groepsdruk rare dingen met je kan doen en uiteindelijk leren ze van de gevangenis/jeugdiets en worden ze lief en krijgen ze huisje boompje beestje.

geloof je nu natuurijk niet mr gangster maar komt heus wel goed. (als je tenminste gaat nadenken over wat je allemaal doet en wat je met je leven wilt)

of

- ze laten de mensen daar lekker lullen en lullen mee zodat het uurtje is afgelopen. En dna weer vrij en in de kleine criminaliteit en af en toe iemand beuken en maar proberen cool stoer, gangsta etc te zijn.

kutleven tenzij je de koning bent en miljonair wordt.. kans is helaas erg klein.

dus..

lieve gangsters ga nou maar voor optie 1. Is nu wel niet cool. maar ja je wilt toch niet op je 40ste nog steeds een straatschoffie zijn.

thugs :/

Waarschuw beheerder
wow volgens mij heb ik zojuist een kort vehraal lang gemaakt.

Waarschuw beheerder
denken jullie dan eigenlijk nooit na over het leven?

of uhh wat nou als er een grotere thug komt en die terroriseert jou of je familie zoals jullie bij anderen doen.

dat is toch niet leuk?

Of is je brein zo beperkt dat je je niet kan verplaatsen in iemand anders leven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 11:12:
wow volgens mij heb ik zojuist een kort vehraal lang gemaakt

je bedoeld een lang verhaal kort gemaakt?? 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee omdat de post toch nog wel aardig lang was :)

maareh [C]huckie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 11:17:
denken jullie dan eigenlijk nooit na over het leven?

of uhh wat nou als er een grotere thug komt en die terroriseert jou of je familie zoals jullie bij anderen doen.

dat is toch niet leuk?

wat zeg je hier dan eigenlijk van?

En met nadenken over het leven bedoel ik: hoe zit het met leven en dood, leef je maar 1x, hoe zouden mensen met elkaar om moeten gaan, is er misschien toch wel een God die je ergens op afrekent etc etc.

misschien wel niet echt tof om hierover na te denken.. maareh doe eens en vertel ons wat er dan in je opkomt :)

en hoe zou je het vinden als JIJ geterroriseerd wordt? zeg je natuurlijk: dan fix ik iets en dan druipt ie af. Maar wat nou als het zo gebeurt dat elke keuze een foute is? Hoe zou je dat vinden? En waarom doe je dat bij andere mensen?
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300]http://www.fuckfame.nl/partypics/04-11-2005F/IMG_0141%20(2).jpg[/img]

deze gast stond weleens bij mijn sgool stomme flikker
K had daar nog ruzie met hem en nu is ie er nooit meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van robv op woensdag 5 juli 2006 om 15:45:

weet je t zeker :P
Waarschuw beheerder

Wat ga je hun foto daar neer zette, dikke mafkeesz
Waarschuw beheerder
K had daar nog ruzie met hem en nu is ie er nooit meer

Het zijn allemaal van kleine kotertjes man....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M-d0n- op woensdag 5 juli 2006 om 15:51:

Dusz? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 juli 2006 om 16:35:

ze staan op heel internet...
Waarschuw beheerder

Hij is geen flikker hij is wel oke(Y)

Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 15:02:
och popje ga je de leider van de bende hiernaartoe halen? kom jij ook naar wolvega dan?

WHAHA WOLVEGA SUCKS!
en hij is niet de leider
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brother JWT op woensdag 5 juli 2006 om 09:30:

hahahahaha..... Oh, wat zijn we weer stoer (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lengte op woensdag 5 juli 2006 om 20:45:
hahahahaha..... Oh, wat zijn we weer stoer

En dat zeg jij *Gaaaap*
Waarschuw beheerder
Zijn ze allemaal zo snel op hun teentjes getrapt bij jullie... (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lengte op donderdag 6 juli 2006 om 05:52:
Zijn ze allemaal zo snel op hun teentjes getrapt bij jullie...

wij op ons teentjes getrapt? dacht het dus echt niet ,wij friezen zijn (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 06:37:
dacht het dus echt niet ,wij friezen zijn

Dan zijn die andere waarschijnlijk geen Friezen ;-)
Waarschuw beheerder
Niet spotten met friezen;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van × Kim (F) # op donderdag 6 juli 2006 om 08:58:
Niet spotten met friezen

idd ;)
Waarschuw beheerder
ben geen fries bin een liwadder

:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op dinsdag 4 juli 2006 om 15:02:
och popje

ach het is wat met jou kan je niet tegen kritiek moest je het weer ff melden bij pf je bent ook zo zielige stakker :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 14:10:
ach het is wat met jou kan je niet tegen kritiek moest je het weer ff melden bij pf je bent ook zo zielige stakker :looser:

wat melden bij pf? ik heb volgens mij niets gemeld :no:
Uitspraak van Aliiee(L)Dalisha op woensdag 5 juli 2006 om 19:21:
WHAHA WOLVEGA SUCKS!

:yes: but u swallow
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Busty. op donderdag 6 juli 2006 om 16:07:
Uitspraak van [lwd]mamaterreur[lwd] op donderdag 6 juli 2006 om 14:10:
ach het is wat met jou kan je niet tegen kritiek moest je het weer ff melden bij pf je bent ook zo zielige stakker

wat melden bij pf? ik heb volgens mij niets gemeld

Uitspraak van Aliiee(L) op woensdag 5 juli 2006 om 19:21:
WHAHA WOLVEGA SUCKS!

but u swallow

Jij bent echt een stakker..!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Rachel:bounce: op donderdag 6 juli 2006 om 23:05:

het is onbeleefd om te praten als je mond vol met penis zit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een agressie weer.

Goed idee:
Nieuw wetsvoorstel, iedereen die zichzelf ganster noemt geeft toe criminele activiteiten te plegen. Dus preventief berechten en veroordelen tot een (bij jeugdige gevallen) naar een (her)opvoedingskamp

Waarschuw beheerder
Echte gangsters zitten in `t kabinet, als zij hun plannen maken ligge deze jongetjes al lang in bed.
Waarschuw beheerder
jaaaa :cheer:
ken je dat programma, van etter tot engel?
dat is echt wel iets voor zulk soort figuurtjes...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Onbekend op donderdag 6 juli 2006 om 12:56:
ben geen fries bin een liwadder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 17:24:
ben geen liwadder bin een fries

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rattekop op vrijdag 7 juli 2006 om 18:59:
ben voor fietstas niet voor nec

:x boefje
Waarschuw beheerder
opsluiten die handel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:Rachel:bounce: op donderdag 6 juli 2006 om 23:05:

jezus waarom neem je het nog steeds op voor die jongetjes...wil je zo graag weer boenen en boodschapjes doen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aliiee(L)Dalisha op vrijdag 7 juli 2006 om 10:49:

tja knielen zou je nog veel moeten doen in leven, dan waarschijnlijk om te bedelen, want met zon instelling kom je niet veel verder....(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EdvP op zaterdag 8 juli 2006 om 12:43:
tja knielen zou je nog veel moeten doen in leven, dan waarschijnlijk om te bedelen, want met zon instelling kom je niet veel verder....

Zoek jij nou maar een leven internetheld.
Waarschuw beheerder
tja knielen zou je nog veel moeten doen in leven, dan waarschijnlijk om te bedelen, want met zon instelling kom je niet veel verder

Jij bent stoer(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ach jeeh wat vrouwtjes met een negatief zelfbeeld nemen het op voor wat domme crimineeltjes die gepakt zijn.

En vervolgens gaan we daar ruzie over maken :s :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 13:34:
Ach jeeh wat vrouwtjes met een negatief zelfbeeld nemen het op voor wat domme crimineeltjes die gepakt zijn.

En vervolgens gaan we daar ruzie over maken

Mensen als jou zien we hier weinig in Leeuwarden,De reden kan jezelf wel bedenken of niet,nerdje.:aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:21:
Mensen als jou zien we hier weinig in Leeuwarden,De reden kan jezelf wel bedenken

Tal van redenen, maar de voornaamste is dat daar geen zak te beleven is :)

Waarschuw beheerder
In leeuwarden niet dan?

nee leeuwarden is het beste plekje ooit
www.liwwaden-anti-fries.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 12:52:
Zoek jij nou maar een leven internetheld.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 17:21:
Mensen als jou zien we hier weinig in Leeuwarden,De reden kan jezelf wel bedenken of niet,nerdje

:cheer:

tja knielen zou je nog veel moeten doen in leven, dan waarschijnlijk om te bedelen, want met zon instelling kom je niet veel verder....

Bedelen? knielen?
Wahhah wat een praat jong...
Waarschuw beheerder
donateur
Haha wat een topic zeg.

Lache die wannebee gangsters hier op PF die hun vriendjes verdedigen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zaterdag 8 juli 2006 om 20:55:
Lache die wannebee gangsters hier op PF die hun vriendjes verdedigen

problemen mee :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zaterdag 8 juli 2006 om 20:55:
Lache die wannebee gangsters hier op PF die hun vriendjes verdedigen

idd problemen mee ju?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aliiee(L)Dalisha op zaterdag 8 juli 2006 om 21:45:
idd problemen mee ju?

Nee, maar op je 16de zwanger worden van iemand die aan de drugs hangt en opgepakt is, is ook niet perfect vind je niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 23:14:
Nee, maar op je 16de zwanger worden van iemand die aan de drugs hangt en opgepakt is, is ook niet perfect vind je niet?

He nerdje ga lekker hier de internerd uithangen,In het echte leven kotst iedereen je uit:X sukkeltje.Die kop alleen al van je.
Waarschuw beheerder
b

whahhaha kan ik je ff uit LACHEN
Dat het niet van 1 van hun is maar ben jou ook geen vrantwoording schuldig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 01:53:
He nerdje ga lekker hier de internerd uithangen,In het echte leven kotst iedereen je uit sukkeltje.Die kop alleen al van je.

:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 21:12:
problemen mee

In tegendeel. Ik lach me rot om jullie. Das nou juist leuk.

Vooral dan nog dat dreig pbtje. Grote jongen.

Waarschuw beheerder

waar haal jij het lef weg om iemand te veroordelen was je erbij? ben jij zo perfect dan,nou ik dacht het niet. dus hou die bek es van je, want je doet niks anders dan oordelen en veroordelen :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 11:56:
In tegendeel. Ik lach me rot om jullie. Das nou juist leuk.

ik hoop dat je er niet in blijft hangen zielig sukkeltje en dan ff over het dreig pbtje ik weet niet of je lezen kan maar ik ben 37 jaar geleden voor jongetje afgekeurd :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 11:56:

8)jwt.
Was niks dreigens aan hoor.ik gunde je alleen wat toe;)hai hai
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 12:12:
ik hoop dat je er niet in blijft hangen zielig sukkeltje en dan ff over het dreig pbtje ik weet niet of je lezen kan maar ik ben 37 jaar geleden voor jongetje afgekeurd

Had ik het over jou dan?

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 12:15:
jwt.
Was niks dreigens aan hoor.ik gunde je alleen wat toehai hai

Ik weet toch!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 12:20:
ad ik het over jou dan?

moet je het ff goed citeren en volgens mij doe je dat niet ik heb geen shit in mijn ogen hoor :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 12:23:
moet je het ff goed citeren en volgens mij doe je dat niet ik heb geen shit in mijn ogen hoor

De 1e regel ging over het citeren.

Heb jij een pbtje gestuurd? nee. Dus reageren is overbodig daarop van jou kant.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 13:05:
Dus reageren is overbodig daarop van jou kant.

het staat er anders wel zo dus vandaar dat ik daar op reageer en als jij dan vindt dat het overbodig is dat ik reageer dan heb je pech :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 13:05:
Dus reageren is overbodig

hou dan ff je muil dicht wil je :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 15:07:
hou dan ff je muil dicht wil je

Moet jij niet aan het inbreken zijn?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 16:23:

wat voor onzin gooi jij nu weer uit dat mondje verzin iets anders wat orginelers :looser:
Waarschuw beheerder
donateur
Tja kan er ook niks aan doen dat ik niet origineel genoeg ben om wannabee gangsters te gaan verdedigen.

Respect voor jou mamaterreur.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 16:50:
mondje

kontje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 19:02:
wannabee gangsters

maar heel toevallig is stampgevaar niet 1 van de jeugdbende en ik ben zijn ma en ik kan het weten want anders had die nu ergens anders gezeten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Jij bent echt een Stakker!:x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 19:16:
maar heel toevallig is stampgevaar niet 1 van de jeugdbende en ik ben zijn ma en ik kan het weten want anders had die nu ergens anders gezeten

Ach als je ze verdedigt ben je voor mij hetzelfde als dat je er bij hoort. Het is allebei even kansloos!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 19:24:
Ach als je ze verdedigt ben je voor mij hetzelfde als dat je er bij hoort

ik verdedig ze niet maar ik verdedig mijn zoon wel en dat is er toevallig niet eentje van dus daar zit het verschil hem ff snap je

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 19:24:
Ach als je ze verdedigt ben je voor mij hetzelfde als dat je er bij hoort. Het is allebei even kansloos!

Jaloers? Jij hebt zeker geen vrienden:x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 19:27:
ik verdedig ze niet maar ik verdedig mijn zoon wel en dat is er toevallig niet eentje van dus daar zit het verschil hem ff snap je

Voordat hij hier net reageerde tegen mij was je toch al flink bezig.

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 juli 2006 om 19:37:
Jaloers? Jij hebt zeker geen vrienden

Als ik ze volgens jou niet heb. Dan liever geen vrienden dan zulke.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 19:46:

hou nou je muil toch ff :looser:
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 19:02:
Tja kan er ook niks aan doen dat ik niet origineel genoeg ben om wannabee gangsters te gaan verdedigen.

Respect voor jou mamaterreur.

schijnheilige onderdeurtje :looser:
Uitspraak van Dip op zondag 9 juli 2006 om 16:23:

nee hoor ben geen crimineel net als jou sorry:S:X:X:X:X

Waarschuw beheerder

is dat zo? nou ik weet van niks maar ik reageer ff op die domme opmerkingen van je en zoals ik al zei ik verdedig deze bendeleden dus niet maar mijn zoon wel en nogmaals dat is niet eentje van hun dus hou nu dat smoeltje maar ff dicht :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 9 juli 2006 om 19:37:
Jij hebt zeker geen vrienden

Jij wel dan ?
Waarschuw beheerder
Dan liever geen vrienden dan zulke.

Haha , Jankerdd...:x

Waarschuw beheerder
liever geen vrienden

oh gut meid moet je :flower: hebben :d stuur ze wel ff op bedwelmde krijg juh van muh dan ok
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 20:08:
is dat zo? nou ik weet van niks

Weet je van niks?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 21:12:
problemen mee

ik hoop dat je er niet in blijft hangen zielig sukkeltje en dan ff over het dreig pbtje ik weet niet of je lezen kan maar ik ben 37 jaar geleden voor jongetje afgekeurd

Ik zie het!

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 19:53:
nee hoor ben geen crimineel net als jou sorry

Je bent inderdaad geen crimineel. Jullie reageren het meest op wannabee. Dus wannabee crimineel slaat meer op jou.

Uitspraak van M-d0n- op zondag 9 juli 2006 om 20:46:
Jij wel dan ?

Uitspraak van M-d0n- op zondag 9 juli 2006 om 20:47:
Haha , Jankerdd...

Identiteitscrisis????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 21:16:
oh gut meid moet je hebben stuur ze wel ff op bedwelmde krijg juh van muh dan ok

Aah op je 4e al naar thunderdome en nou al in bed liggen! goed bezig!
Waarschuw beheerder
He Rooie is het niet al te laat voor jou ?
Artiest Dummy
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Offtopic mensen..