Partyflock
 
Forumonderwerp · 880339
ik heb zaterdag 10 juni m`n "nieuwe" auto opgehaald in tilburg...het gaat hier om een fel gele honda civic VTI hatchback uit 94 (EG model) kenteken JN-ZR-86
helaas heb ik er weinig plezier van gehad want 2 dagen later was ie gestolen.

op de nacht van maandag op dinsdag (12/13 juni) tussen 00.00 en 02.00 is m`n civic voor de deur in Heemskerk gestolen.

- het is een zeer opvallende auto hij is extreem laag en ligt zo`n 5cm van de grond
- hij is fel geel met zwarte 15" velgen
- de achterklep is strak gemaakt en het kenteken is in de onderbumper weggewerkt.
- maakt een opvallend geluid door de open uitlaat van voor naar achter.

heeft iemand m`n civic gezien, of zie je onderdelen aangeboden worden waarvan ze van m`n civic zouden kunnen zijn zou je me dan a.u.b. een berichtje kunnen sturen.




ik ben er echt kapot van en heb er alles voor over m`n auto terug te vinden.
PB me maar mocht iemand misschien een tip hebben

bryce.
 
Tja, ik durf te wedden dat je niet eens het originele kenteken hebt meegehad...
 
je bent lekker genaaid

p.s

ik vind het al een rare vti zonder kantel dak

ik rijd in een vti van '96 met alles er op en er aan (alles dus electrich)

dus bij die van jou hoorde ook een dakje in

volgens mij moet hij dan ook 150 pk hebben?? of 160 bij die van mij ik weet de jaartallen niet zo goed wanner ze zijn overgestapt
 
hmm vaag gegaan:S ik pas sowieso op met als ik particulier een auto koop. maar als je beetje goed nadenkt en beetje checkt kan er al stuk minder misgaan.

succes met vinden van degene. je kan vast wel in contact metm komen toch? je hebt lijkt mij die auto ergens opgehaald.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 18:51:
Hij wilde "ergens" afspreken en heeft een prepay nummer..

Lijkt me van wel... :yes:
 
Uitspraak van peppie is link op woensdag 14 juni 2006 om 18:58:
Het was ook een 1.3 omgebouwd tot vti

nog nooit van gehoord, hoe doe je dat :D

Ik zou eens kijken in de omgeving tilburg ;)
laatste aanpassing
Ander blok erin hange denk zo dom... :/

We hebbe die gozer al aan de telefoon gehad hoor!
En die klonk er ook best wel zuur van!
Het was ook best wel een liefhebbertje van ze auto maja hou deed hem weg omdat hij een civic Hb wou kopen met een K20 blok erin....

Zijn bij die gozer binne geweest hebbe ze email en telefoon nummer alls!
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 19:04:
nog nooit van gehoord, hoe doe je dat

b16a2 motorblok er leggen :)
 
Uitspraak van peppie is link op woensdag 14 juni 2006 om 19:07:
We hebbe die gozer al aan de telefoon gehad hoor!
En die klonk er ook best wel zuur van!
Het was ook best wel een liefhebbertje van ze auto maja hou deed hem weg omdat hij een civic Hb wou kopen met een K20 blok erin....

hmm dus hij heeft er denk je toch niets mee te maken??
Ja of hij acteerd als de beste maja btje onwaarschijnlijk!
Maar niet uit te stelle natuluk...
Aardig genaaid ja. :S Succes ermee
 
jezus bryce! dit is wel het laatste wat je verwacht:/

Ik zal me ogen open houden pik:)

leef met je mee(F)
 
Wil je em terugkopen?
Standaard kut grappen :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 13:07:
Datum aanvang tenaamstelling N.v.t.

Is dat niet bij ingevoerde auto's, dat je de eerste
eigenaar in Nederland bent.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 19:57:
Wil je em terugkopen?

Achter elk grapje schuild een kern van waarheid he...
Dus vertel op gast :)
 
Uitspraak van peppie is link op woensdag 14 juni 2006 om 20:04:
Achter elk grapje schuild een kern van waarheid he...
Dus vertel op gast :)

Gister voor 1500 euro gekocht bij iemand uit Helmond
Ik woon goed bij je in de buurt. Zal wel een oogje open houden!

Volg hem ook wel als ik hem zie :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 20:50:
Gister voor 1500 euro gekocht bij iemand uit Helmond

proof....
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 20:50:
Gister voor 1500 euro gekocht bij iemand uit Helmond

dom grapje als het niet zo is.

maar hij valt wel op dus zal denk ik snel naar buitenland gaan?
flink klote man......... moet er niet aan denken dat me wagen morgen nie meer op de stoep staat........!

hopen dat je hem nog terugvind ofzo...... en niet afgetrapt op gestript is!
zat er ook dikke audio enzo in???

dat apk verhaal is wel wat vaag, je hebt toch keuringspapieren ,met een datum lijkt mij???

en van te voren krijg je altyd bericht van de rdw.

maja dit gun je niemand!

volgende keer wel wat voorzichtiger wezen
 
Dat die kerel niet wist wanneer die afliep
is wel een heel vaag verhaal.

Iedereen kent zo ondertussen www.rdw.nl
en daar staat alles op 8)

Dan heeft hij hem dus ook niet lang gehad
mocht dat echt zo zijn.....
dus of ie dan wel zo'n liefhebber van de auto was ;)



Uitspraak van peppie is link op woensdag 14 juni 2006 om 19:07:
Zijn bij die gozer binne geweest hebbe ze email en telefoon nummer alls!

Dat zegt niks.
Dat soort gasten weten meestal wel waar ze mee bezig zijn
en als ik moest kiezen tussen brommen of acteren dan wist ik het wel.

Mocht er een politie onderzoek komen,
dan zou ik hem sowieso als verdachte aangeven.
Aardige vent of niet!
Ja zo ver waren wij ook wel :D
MA is al doorgegeven....
 
(Y)

Ik wens jullie succes iig.


Gelukkig hebben ze mijn nog nooit meer afgejat dan wat fietsen
en een autoradio
en daar was ik al zuur van...
Ja idd....
Zijn mensen die er hard voor werke tog :)

Danke schon
je word ook gek he :S ben ik voor de 2e keer een heel bericht aan het typen staat dat vinkie niet aan als je gaat inloggen...word ik tijdens het typen uitgelogt...kan ik voor de 3e keer beginnen :S

ik wou iig zaggen dat ik het echt zeer wadeer dat iedereen zo meeleefd en het ff in de gaten houd

ik heb weinig hoop m`n civic ooit nog terug te zien maar wie weet kan ik ooit nog een positief bericht posten dankzij al deze behulpzame mensen

iemand van het KHK hondaforum had m`n post daar al gecopiered en hier geplaatst hoorde ik van een vriend van me die me vannacht opbelde...ik heb het zelf niet kunnen zien omdat het een dubbel topic was want ik had het er zelf natuurlijk al op staan maar ik vond het wel leuk om te horen dat er mensen zijn die ik niet eens ken maar op deze manier toch een beetje helpen (Y) echt super

dan nog ff de vragen beantwoorden...

er zat gelukkig nog niks van audio in en ik ben maar wat blij dat ik de spullen die ik bij showoffimports had gekocht op m`n kamer had gelgt omdat ze anders van links naar rechts in de auto gingen...dus dat was dan wel weer een massoltje

ik had gevraagt aan die jongen voor de keurings papieren maar die had ie niet en hij had geen idee waneer ie voor de APK moest
ik was nog niet bekend met het systeem van de RDW dus ik kwam er pas achter dat ie gaan APK had toen ik hem gestolen op had gegeven

ik ben zelf automonteur geweest en had zoiets van die APK fix ik er wel op dat is geen probleem...dus vandaar dat ik er verder niet bij stil heb gestaan

ik nu al 2 nachten aan bod gekomen bij midden in de nacht rick op radio 538...wel leuk maar het heeft niks opgeleverd

igg hardstikke bedankt voor alle reacties, ik ga nog ff slapen
 
Uitspraak van IROCZ op donderdag 15 juni 2006 om 07:43:
je word ook gek he ben ik voor de 2e keer een heel bericht aan het typen staat dat vinkie niet aan als je gaat inloggen...word ik tijdens het typen uitgelogt...kan ik voor de 3e keer beginnen

moet je effe je instellingen veranderen
Uitspraak van D.E.N.N.I.S. op woensdag 14 juni 2006 om 23:48:
flink klote man......... moet er niet aan denken dat me wagen morgen nie meer op de stoep staat........!

zit er dik in dat dat gebeurd, aangezien je niet op de stoep mag parkeren, en ze hem dus weg kunnen slepen ;)

nee maar ff serieus, echt goed zuur dit :/
 
Heey..

ik kom uit tilburg, en ik zal me ogen open houden naar een gele honda civic..

Ben zelf ook autoliefhebber en ben nu al 3 jaar bezig met een auto te bouwen, alsk er dan aan zou denken dat iemand mijn auto jat als ie net klaar is... moet er nie aan denken :S

gaat nie goed komen ;-)

Ik zal mijn maten ook wel vragen om jouw wagentje in de gaten te houden..

Hoop dat je hem weer terugkrijgt en niet beschadigd..

die het gedaan heeft mag wel een ellendige dankjewel krijgen ;-)

Groeten uit Tilburg...
Als ik jou was ging ik ff naar de Falga buurt in Den Helder, daar rijden er tif rond misschien zit jouwe er ook wel bij (Y)
 
klote voor je :nocheer:

hopen dat je m snel vindt :bloem:
Je zal toch op dit moment ook een gele honda met zwarte velgen hebben. Dan heb je nu half partyflock kwaad op je dak... :P
Sorry, had per ongeluk zelfde topic aangemaakt! was zo pissed toen ik t las!

Maar ff ter info, wij hebben de 18e een meeting met alleen maar honda's.... Wij zullen een extra oogje daar open houden, wie weet is de mongool zo dom om ook voorbij te komen of te komen kijken....

Je weet maar nooit, je heb er van die dombo's tusse zitte!
Uitspraak van IROCZ op donderdag 15 juni 2006 om 07:43:
word ik tijdens het typen uitgelogt...kan ik voor de 3e keer beginnen :S

Als je op de pijl 'terug' of 'back' klikt linksboven kun je gewoon weer doorgaan, knip en plak je het nadat je opnieuw bent ingelogd.

Of lange reply's in word maken. Heeft niks met je auto te maken, dat weet ik, maar 3 keer een (lange) reply overnieuw typen over zoiets, is wel het laatste waar je zin in hebt denk ik.

Wat betreft die auto, vind ik het heel erg voor je. Zoiets gun je niemand. Je hebt vast hard gewerkt hiervoor, gezien de foto's :/

Uitspraak van 42 op woensdag 14 juni 2006 om 08:52:
je houdt 1 sleutel achter en je weet waar je volgende eigenaar woont.

Tering, in wat voor kutmaatschappij leven we toch :S
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:08:
Als je bij een particulier koopt zou je kunnen vragen of je eigen garage er even naar kan kijken

Iemand die ik goed ken is automonteur en laatst toen een andere gast hier een auto zou kopen, ging hij mee. De koper (om het zo te zeggen) was al eerder langsgeweest en vond dat die verkoper nogal dwingend overkwam, maar hij vond de auto wel vet. Die vriend van mij een paar gerichte vragen stellen en toen had hij niet meer zo'n grote mond. Al snel werdt duidelijk dat de voorkant helemaal was opgeknapt voor de verkoop, de airco het niet goed deed en er waarschuwingslampjes expres waren gesaboteerd.

Ging er opeens 1500 van de prijs af. Die gast mag blij zijn dat we hem gewoon hebben laten lopen :@
laatste aanpassing
 
Is dat

1.openbaar

Maar zonder persoonlijke gegevens van de eigenaar.
Wel erg handig mbt APK datum en je kan zien of de auto uit het buitenland komt.
Sorry dat mijn post weg was, maar toen ik wat had rondgekeken zag ik het al ;)
@ xOLuv_­AngelOxo

sorry ? waarom dan...ik vind het alleenaam goed om te horen dat mensen m`n topic van KHK naar andere forums verplaatsen om zo meer aandacht te krijgen
bedankt daarvoor.

politieonderzoek in heemskerk / beverwijk heeft niks opgeleverd :S
maarjah wie had ook anders verwacht...
 
er staat ``hondaperformance.nl`` op je blok.

mischien is dat het bedrijf die het blok er in gelegt hebben en zo`n gele bak herinneren ze zich wel.

ik zou daar eens informeren.

maar wie koopt er nou een dxi met een b16a2 blok zonder apk ??

maar ja, hier leer je van !!
 
denk niet dat die gozer het gedaan heeft, want dat zou ik een half jaar later of een jaar later pas die auto terugjatten, aangezien je toch niet de sleutel gaat veranderen.

2 dagen later is wel erg dom.

maar ik geloof niet dat hij niet wist wanneer zijn apk afliep, want dat kan je zo op een papiertje zien, daar kijk je normaal gesproken ook naar of ie reparaties had enzo.
 
Dikke kans dat ie vanwege de ombouw niet meer door de APK zou komen en dat ie het daarom verzwegen heeft.

Maar goed, het blijft zwaar naadje dat ie gejat is. :(
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 15:20:
Het is wel mogelijk om een total-loss auto te ontdoen van kenteken en chassisnummer en deze dan om te wisselen met een gestolen wagen.

Omkatten heet dat toch? Wat ze ook doen in 'Gone in 60 Seconds' Ben niet zo bekend daarin, maar vroeg het me af.
Misschien brutaal, maar mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 17:41:
ik geloof niet dat hij niet wist wanneer zijn apk afliep

Daar krijg je zelfs nog een brief over + aanbiedingen van garages bij jou uit de buurt. Tenminste, ik wel. Ben per post (in totaal) 4 keer herinnert aan mijn APK keuring.
laatste aanpassing
 
Kzou ff op die site van hondaperformance rondvragen o.i.d. en anders even bellen

Domeinnaam hondaperformance.nl (volgend domein)
Status actief

Registrant Mojatt Records
Vondelstraat 11
7901 HP HOOGEVEEN
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR ja
Administratief contact T R
+31 (0)521361323
t@codewoord.nl

(F)
Door karting @ automaxx forum:

hij is gespot op de n36 vanochtend om 9 uur 45. de n36 tussen vriezenveen en westerhaar hij ging er bij afslag hellendoorn af.

kan er helaas niet meer over zeggen zag hem alleen toevallig gisteren er rijden met wel een deuk in de deur aan de zijkant een kleintje.

en er zat een andere nummerplaat op ik weet alleen niet meer welke begon met zn-??-??

er zat een jonge jongen in (schatting 23 jaar) met een lonsdale jas en kalo kop
zullen nog wel meer gele civics in nederland rondrijden
Uitspraak van Pluisman op donderdag 15 juni 2006 om 20:37:
zullen nog wel meer gele civics in nederland rondrijden

inderdaad...... zo kan je elke gele civic wel verdenken:)
Uitspraak van Remco op donderdag 15 juni 2006 om 18:51:
Daar krijg je zelfs nog een brief over + aanbiedingen van garages bij jou uit de buurt. Tenminste, ik wel. Ben per post (in totaal) 4 keer herinnert aan mijn APK keuring.

Ik heb vorig jaar auto gekocht waarvan apk al 3 maanden was verlopen.. Kwam ik pas 2 maanden later achter toen ik beschikking op de mat kreeg van CJIB..:/
Maarja, als je auto bij garage koopt mag je er toch gewoon vanuit gaan dat hij apk gekeurd is..:frusty:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van D.E.N.N.I.S. op donderdag 15 juni 2006 om 20:48:
inderdaad...... zo kan je elke gele civic wel verdenken

ja oke.. maar deze valt wel op dag ik zo;)



Uitspraak van Daantjuh op donderdag 15 juni 2006 om 20:49:
Maarja, als je auto bij garage koopt mag je er toch gewoon vanuit gaan dat hij apk gekeurd is..

aan de foto's te zien is hij niet bij garage gekocht;)

succes verder(F)