Partyflock

Forumonderwerp · 880120
4 volgers · 77998x bekeken

Waarschuw beheerder
Loop naar de maan? Ik mis je? Blij dat het uit is? etc etc...

Laat van je horen :D!
Waarschuw beheerder
wat dan ??? [img width=127 height=94]https://partyflock.nl/images/album/338798t.jpg[/img] hehehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Er zijn zo veel dingen die ik zou willen en kunnen zeggen...maar dat heeft geen zin, want er dringt toch niks door tot hem. Iemand die zijn vriendin anderhalf jaar lang kan voorliegen, kleineren en bedriegen op alle manieren, heeft geen gevoel.

Uitspraak van T L C™ op woensdag 21 juni 2006 om 22:15:
en er komt een dag dat je alles dubbel zo hard terug krijgt wat je zelf allemaal hebt uitgevreten.....

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!

Waarschuw beheerder
dat ik haar erg mis,veel van haar hou en haar graag terug zou willen:$
maar dat weet ze ook wel:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 16:04:
Er ligt nog een truitje van me bij je

Een truitje zou ik nog mee kunnen leven..mijn EX heeft twee tassen kleren weg gegooid omdat tie te beroerd was om het terug te geven :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 22 juni 2006 om 09:05:
Iemand die zijn vriendin anderhalf jaar lang kan voorliegen, kleineren en bedriegen op alle manieren, heeft geen gevoel.

Uitspraak van actief op donderdag 22 juni 2006 om 09:05:
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!

Pcies ....En komt er echt wel een dag dat ze krijgen wat ze verdienen, en dan dubbel zoveel :cheer:
Waarschuw beheerder
En de rest bewaar ik wel als ik meneer tegen kom..helaas heb ik hem nooit meer gezien :[

Maar als ik hem tegen kom grijp ik me kans gheghe

Waarschuw beheerder
tege me ex:.. bedankt dat je altijd voor me klaar staat, we hebben een leuke tijd gehad, en ja ik mis je nog steeds af en toe, ma blij dat we nog vrienden zijn en dat ik altijd bij je tercht kan als me iets dwars zit..
Waarschuw beheerder
bedankt voor alle ervaringen en wijze lessen...en verder..je bent echt een vage kloot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HVJ BMJ op donderdag 22 juni 2006 om 00:42:
zou zeggen
Stik Sterf Verrot Verteer
Lazer Op En Donder Neer
Val In Mootjes
Voor Mijn Pootjes
Val In Drietjes
Voor Mijn Knietjes
Voor Mijn Part Val Je Dood
Naast Me In De Goot
Krijg De Koude Kippenkoorts
De Tering, Tyfus Enzovoorts
Neem Een Taxi Naar De Hel
Het Allerslechtste En VAARWEL

Zoiets idd! :cheer: :lol: :cheer:

Waarschuw beheerder
dank je wel voor een wijze les in mn leven 8) doordat je me hebt gedumpt ben ik nu de liefde van mn leven tegengekomen 8)

Waarschuw beheerder
hoi:D

Waarschuw beheerder
Alles wat ik tegen hem wou zeggen is al gezegd..:) en nu gan we normaal met elkaar om als vrienden:)
Waarschuw beheerder
ik zou zeggen : Links Draaiende Biogarde k*nk*r Stel
Waarschuw beheerder
Zo komen heftige uitspraken voorbij :D Ik kan me ook herinneren dat ik bepaalde mensen dood heb gewenst. Tot ik me eens echt ging inleven in hoe ik me dan zou voelen...Niemand verdient het om te sterven.
Maar goed, ik wed dat bij 95% van de mensen de boosheid wel bijtrekt. Vergeet niet dat je niet alleen boos bent op die ander, maar diep in je hart ook op jezelf...

Ik weet wel dat mijn leven een stuk rijker is geworden door iedereen te vergeven en met niemand nog een conflict te hebben. Het leven is te kostbaar om het geregeerd te laten worden door negatieve emoties. :) En serieus, ik had het nooit gedacht want kolere, wat kon hij onder een auto komen zeg...ik kan nu toch wel weer terugdenken aan de leuke momenten met mn ex.
Waarschuw beheerder
ik heb ook een goeie band met mijn laatste ex :) ik hou heel veel van hem, maar dan op een andere manier dan 5 maanden geleden :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op donderdag 22 juni 2006 om 16:40:
...ik kan nu toch wel weer terugdenken aan de leuke momenten met mn ex.

Zou lullig zijn als je dat niet kon heb je heel veel energie en tijd ergens in gestopt en heb je niets anders als nare gedachtes over..

Lekker beroerd..:S
Waarschuw beheerder
van de week verteld :)
was ze niet blij mee :nocheer:

Ik vind het raar, maar ik denk nogaal raar blijkbaar :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 22 juni 2006 om 16:49:
van de week verteld
was ze niet blij mee

Ik vind het raar, maar ik denk nogaal raar blijkbaar

oh jee:O
Waarschuw beheerder
Heerlijk Forum onderwerp!!
kan ik eindelijk ff wat zegge...

Ik leef nu mn eigen leven en jij de jouwe, dus bemoei je niet meer met die van mij!

Ik ga met wie ik wil gaan... en als je dat niet aanstaat, hou je je oren en ogen maar dicht!
Maar ga niet degene afzeiken met wie ik iets doe!!!

het intereseerd me niet hoeveel "moslims" jij al hebt gehad! eerder haatte je ze... succes ermee...

En haal die foto's nou eens van de muur! Ik kom niet meer terug! begrijp dat nou eens....

zo dat voelt opgelucht! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 16:45:
Zou lullig zijn als je dat niet kon heb je heel veel energie en tijd ergens in gestopt en heb je niets anders als nare gedachtes over..

Lekker beroerd..

Nou ik heb er toch echt een tijdlang moeite mee gehad en zo te lezen ben ik niet de enige. Maar dat bedoel ik, als je leert die boosheid te laten varen dan komen de positieve dignen weer omhoog. Kan het nog lullig zijn hoe dingen eindigen maar mensen maken fouten. ik heb ze zelf ook gemaakt. :)

Al denk ik dat het niet verkeerd is hoor, om het er lekker effe uit te kunnen gooien. omdie boosheid door te maken. het draait haast altijd vanzelf wel weer bij naarmate de tijd verstrijkt :)

Waarschuw beheerder
niks... heb geen gezeik met me ex-en!

Waarschuw beheerder
hij heeft me altijd verteld dat je niet normaal kon doen met een ex want het is tenslotte je ex. nu begrijp ik hem maar jezus hij begrijpt het niet meer

Waarschuw beheerder
sterf

Waarschuw beheerder
Niets negatiefs..
Werkzaam bij Dynamo GBBR
Artiest {SHOWLIST artist 3658, 81459, 1576}
Waarschuw beheerder
aan mijn laatste ex ?

je bent een schatje :yes: :lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 00:12:
welke van de zoveel ?

zeg je toch gewoon "he KNUL " WHAHAHAHAHA

Waarschuw beheerder
Niemand verdient het om te sterven.

O jawel hoor.........
en dan controleer ik voor de zekerheid zn pols en mocht daar nog een wazige klop in zitten doei ik niet lullig en haal ik hem uit zn lijden :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat ik haar ondanks alles wat er gebeurt is toch mis!

Waarschuw beheerder
Ach,
if it doesn't kill you.. it will only make you stronger!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pro-Hcore op donderdag 22 juni 2006 om 20:05:
Dat ik haar ondanks alles wat er gebeurt is toch mis!

Jaaaa.. Dat zijn de lieve uitspraken(L)
Waarschuw beheerder
eens een mega droom vrouw altijd een mega droom vrouw

Waarschuw beheerder
Uitspraak van fruityshit op donderdag 22 juni 2006 om 20:15:
eens een mega droom vrouw altijd een mega droom vrouw

(L)
Nog zo`n lieve uitspraak:P

Waarschuw beheerder
donateur
als ik haar toevallig ergens tegenkom,gewoon ff wat kletsen...verder nix bijzonders.
Waarschuw beheerder
Blij dat ik van je af bent..zielig figuur..
Waarschuw beheerder
GA EEN LEVEN ZOEKEN!!! Dat zou ik hem willen zeggen. Je hebt inmiddels allang een nieuw leven opgebouwd. Blijkbaar niet want wat moest jij in die van mij al die tijd...vanaf 2003!!! Het was voor mij over, PUNT, uit!!! BLIJF uit mijn leven en alle personen die daarmee te maken hebben!!!! Blijf bij mij weg!!! Ik miste je niet!!! Ik was niet met jou bezig en je behoorde allang tot een ver verleden...totdat ik naar BIZ ben gestapt!!! Toen kwam jij om de hoek kijken, hardnekkig kreng!!!

Het lijkt hier op PF alsof ik zielig doe en maar geen einde aan jou kan maken, maar het is andersom geweest...Maar na alles wat je hebt gedaan met je leugenachtige verhaaltjes en hoe ziekelijk jij de boel hebt lopen uitspelen heb je nu wel genoeg gedaan. Alle dingen die hier staan beschreven is een logische reactie op wat jij allemaal hebt geflikt. ZIEK FIGUUR!!!!!!! LEVEN EN LATEN LEVEN....Houd op met je opzetterij overal waar je maar kan.

En nee, ik heb geen psycholoog nodig, maar jij/ jullie!!!!En een goede ook!!! Met je..Ik heb je terug gepakt met een heel spel ( dit is je aangepraat overigens, door anderen). Wat overige pfers hiervan vinden zal mij een worst wezen!!! Ik weet waar het over gaat en over wie ik het heb. Een andere mogelijkheid is er helaas niet!!!

Get a live!!!!!!!! Oprotten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Endonyx op donderdag 22 juni 2006 om 19:36:
aan mijn laatste ex ?

Dat ben ikke :woep:

Uitspraak van Endonyx op donderdag 22 juni 2006 om 19:36:
je bent een schatje :yes: (L)

En jij de mijne ook :yes: (L)
Niet alle exen zijn om door t riool te spoelen nl :d :9

Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:10:

:respect:
Precies hoe ik er ook over denk :cheer:
Zal me door niets of niemand ter wereld klein laten krijgen :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoeissie nou :P

Waarschuw beheerder
ik denk dat we elkaar nog heel veel te zeggen hebben.

ik iig wel.

en verder tja :x :x

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet wel dat mijn leven een stuk rijker is geworden door iedereen te vergeven en met niemand nog een conflict te hebben. Het leven is te kostbaar om het geregeerd te laten worden door negatieve emoties. En serieus, ik had het nooit gedacht want kolere, wat kon hij onder een auto komen zeg...ik kan nu toch wel weer terugdenken aan de leuke momenten met mn ex.

Het is moeilijk om aan de leuke momenten met je ex terug te denken, als heel je relatie op één grote leugen gebaseerd blijkt te zijn..

Maar inderdaad:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 22 juni 2006 om 20:10:
Ach,

Dit werd toen ook tegen mij gezegd.. en het is echt helemaal waar!!:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sukkel.
Waarschuw beheerder
Meisje...

Wíj zijn niet meer...
Ik laat alles achter me...en vraag jou het ook te doen...
Ik weet dat het moeilijk is...maar het is beter zo...
Als het voorbestemd is dat we bij elkaar zijn...kruisen onze wegen elkaar later nog eens...
In de tussentijd moeten we genieten...van het feit dat we leven...en dat we jong zijn...
Ik heb je nooit kwijt willen raken...maar ik denk dat er voor alles een reden is...

Ik hou van je...en ik mis je...

Je EX...

P.S. (Als k wat tekort kom bel ik je wel ff)

Waarschuw beheerder
Ik zou willen zeggen dat ik een enorme fout heb gemaakt,
Dat ik nooit had verwacht dat hij zoveel voor me betekent heeft,
Ik wil hem terug want hij is de enige die belangrijk voor me is...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van HVJ BMJ op donderdag 22 juni 2006 om 00:42:
zou zeggen
Stik Sterf Verrot Verteer
Lazer Op En Donder Neer
Val In Mootjes
Voor Mijn Pootjes
Val In Drietjes
Voor Mijn Knietjes
Voor Mijn Part Val Je Dood
Naast Me In De Goot
Krijg De Koude Kippenkoorts
De Tering, Tyfus Enzovoorts
Neem Een Taxi Naar De Hel
Het Allerslechtste En VAARWEL schatje
maar kheb altijd van je gehouwe heheheheheh

stoer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ! Miss Me ! op donderdag 22 juni 2006 om 20:47:
GA EEN LEVEN ZOEKEN!!! Dat zou ik hem willen zeggen. Je hebt inmiddels allang een nieuw leven opgebouwd. Blijkbaar niet want wat moest jij in die van mij al die tijd...vanaf 2003!!! Het was voor mij over, PUNT, uit!!! BLIJF uit mijn leven en alle personen die daarmee te maken hebben!!!! Blijf bij mij weg!!! Ik miste je niet!!! Ik was niet met jou bezig en je behoorde allang tot een ver verleden...totdat ik naar BIZ ben gestapt!!! Toen kwam jij om de hoek kijken, hardnekkig kreng!!!

Het lijkt hier op PF alsof ik zielig doe en maar geen einde aan jou kan maken, maar het is andersom geweest...Maar na alles wat je hebt gedaan met je leugenachtige verhaaltjes en hoe ziekelijk jij de boel hebt lopen uitspelen heb je nu wel genoeg gedaan. Alle dingen die hier staan beschreven is een logische reactie op wat jij allemaal hebt geflikt. ZIEK FIGUUR!!!!!!! LEVEN EN LATEN LEVEN....Houd op met je opzetterij overal waar je maar kan.

En nee, ik heb geen psycholoog nodig, maar jij/ jullie!!!!En een goede ook!!! Met je..Ik heb je terug gepakt met een heel spel ( dit is je aangepraat overigens, door anderen). Wat overige pfers hiervan vinden zal mij een worst wezen!!! Ik weet waar het over gaat en over wie ik het heb. Een andere mogelijkheid is er helaas niet!!!

Get a live!!!!!!!! Oprottenlaatste aanpassing 22 juni 2006 21:53

laat je opnemen man! zieke tyfushoer!

Waarschuw beheerder
donateur
Niks :nee:

Waarschuw beheerder
kzou zegge datk dr trug wil,datk dr super erg mis en nog steeds heel veel van dr hou!!

Waarschuw beheerder
maar wil dr graag vergeten,maar weet niet hoe.iemand nog tips??;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 juni 2006 om 20:01:
zeg je toch gewoon "he KNUL " WHAHAHAHAHA

rot op h*er