en er komt een dag dat je alles dubbel zo hard terug krijgt wat je zelf allemaal hebt uitgevreten.....
Iemand die zijn vriendin anderhalf jaar lang kan voorliegen, kleineren en bedriegen op alle manieren, heeft geen gevoel.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!
zou zeggen
Stik Sterf Verrot Verteer
Lazer Op En Donder Neer
Val In Mootjes
Voor Mijn Pootjes
Val In Drietjes
Voor Mijn Knietjes
Voor Mijn Part Val Je Dood
Naast Me In De Goot
Krijg De Koude Kippenkoorts
De Tering, Tyfus Enzovoorts
Neem Een Taxi Naar De Hel
Het Allerslechtste En VAARWEL
...ik kan nu toch wel weer terugdenken aan de leuke momenten met mn ex.
van de week verteld
was ze niet blij mee
Ik vind het raar, maar ik denk nogaal raar blijkbaar
Zou lullig zijn als je dat niet kon heb je heel veel energie en tijd ergens in gestopt en heb je niets anders als nare gedachtes over..
Lekker beroerd..
Niemand verdient het om te sterven.
eens een mega droom vrouw altijd een mega droom vrouw
aan mijn laatste ex ?
je bent een schatje![]()
if it doesn't kill you.. it will only make you stronger!
Ik weet wel dat mijn leven een stuk rijker is geworden door iedereen te vergeven en met niemand nog een conflict te hebben. Het leven is te kostbaar om het geregeerd te laten worden door negatieve emoties. En serieus, ik had het nooit gedacht want kolere, wat kon hij onder een auto komen zeg...ik kan nu toch wel weer terugdenken aan de leuke momenten met mn ex.
Ach,
if it doesn't kill you.. it will only make you stronger!
zou zeggen
Stik Sterf Verrot Verteer
Lazer Op En Donder Neer
Val In Mootjes
Voor Mijn Pootjes
Val In Drietjes
Voor Mijn Knietjes
Voor Mijn Part Val Je Dood
Naast Me In De Goot
Krijg De Koude Kippenkoorts
De Tering, Tyfus Enzovoorts
Neem Een Taxi Naar De Hel
Het Allerslechtste En VAARWEL schatje
maar kheb altijd van je gehouwe heheheheheh
GA EEN LEVEN ZOEKEN!!! Dat zou ik hem willen zeggen. Je hebt inmiddels allang een nieuw leven opgebouwd. Blijkbaar niet want wat moest jij in die van mij al die tijd...vanaf 2003!!! Het was voor mij over, PUNT, uit!!! BLIJF uit mijn leven en alle personen die daarmee te maken hebben!!!! Blijf bij mij weg!!! Ik miste je niet!!! Ik was niet met jou bezig en je behoorde allang tot een ver verleden...totdat ik naar BIZ ben gestapt!!! Toen kwam jij om de hoek kijken, hardnekkig kreng!!!
Het lijkt hier op PF alsof ik zielig doe en maar geen einde aan jou kan maken, maar het is andersom geweest...Maar na alles wat je hebt gedaan met je leugenachtige verhaaltjes en hoe ziekelijk jij de boel hebt lopen uitspelen heb je nu wel genoeg gedaan. Alle dingen die hier staan beschreven is een logische reactie op wat jij allemaal hebt geflikt. ZIEK FIGUUR!!!!!!! LEVEN EN LATEN LEVEN....Houd op met je opzetterij overal waar je maar kan.
En nee, ik heb geen psycholoog nodig, maar jij/ jullie!!!!En een goede ook!!! Met je..Ik heb je terug gepakt met een heel spel ( dit is je aangepraat overigens, door anderen). Wat overige pfers hiervan vinden zal mij een worst wezen!!! Ik weet waar het over gaat en over wie ik het heb. Een andere mogelijkheid is er helaas niet!!!
Get a live!!!!!!!! Oprottenlaatste aanpassing 22 juni 2006 21:53