11006x bekeken
doe mij die maar !
show your gear
en jawel ik ben tevreden...
show your gear
kun je niet eerst wat voorbeelden geven?!
Ja .. Vergelijkend waren onderzoek
rond vind ik mooier maar idd als de borsten maar niet hangen en niet al te grote tepels hebben, dat vind ik echt lelijk!!
dan heb ik spontaan geen zin meer
nee ik dus ook niet
Welke van de twee "soorten" vind jij toch het mooiste?
eerder druppelvormig.
dat is toch wel een minimale eis van mij
Toch?
Precies zo als de mijne zijn, maar zou niet weten welk fruit ik daar voor moet noemen
mango?
OT: borsten zijn 1 van de weinige dingen waar ik me druk over maak bij een meisje....zolang ze een leuk koppie heeft en een goed karakter ben ik een tevreden mens. ze moet wel een beetje slank zijn
appelborsten hebben wel mijn voorkeur, maar ook al zijn het perenborsten, Cup A,B of C...maakt mij niet uit.
laatste aanpassing
Ja, zo natuurlijk ook...
maakt niks uit, niet iedereen is gezegend met mooie leuk formaat borsten van zich zelf.
als men daar op gaat kijken gaan moet er een hoop gelaten worden wat men kan veranderen,
blijven we ook maar allemaal met gaatjes in onze waffel lopen dan.
borsten zijn borsten, en dat eeuwige gezeik over puur natuur is beter als neppers komt me langzaam de strot uit.
zet die jaloezie maar eens langzaam aan de kant dames (wie zich aangesproken voelt)
en nee ik heb geen silliconen, maar 100% echt, maar kom wel op voor de meiden die vaak op hun ''gemaakte'' borsten worden aangevallen.
laatste aanpassing
geziek
gezeik
maar over borsten gesproken.. we hadden het gisteren over 'maten'.. en cup-b zou mijn favo-maatje zijn.
Laat ik het zo zeggen.. ik hou niet van slappe theezakjes. en ook niet van turbo-watermeloenen. maar goed.... waar ging dit over????????????????????????
maakt niks uit, niet iedereen is gezegend met mooie leuk formaat borsten van zich zelf.
als men daar op gaat kijken gaan moet er een hoop gelaten worden wat men kan veranderen,
borsten zijn borsten, en dat eeuwige gezeik over puur natuur is beter als neppers komt me langzaam de strot uit.
zet die jaloezie maar eens langzaam aan de kant dames (wie zich aangesproken voelt)
en nee ik heb geen silliconen, maar 100% echt, maar kom wel op voor de meiden die vaak op hun ''gemaakte'' borsten worden aangevallen.laatste aanpassing 14 juni 2006 02:21
precies,en uiteindelijk gaat het erom wat je ZELF mooi vind, en waar je je goed bij voelt.
Ja, zo natuurlijk ook... Maar idd niet lelijk.
Oh well, ieder z'n ding.
Dude, deze zijn echt. Je komt trouwens wel heel erg jaloers over
net of je je borsten voor het kiezen hebt..
inderdaad.. kheb nix te klagen (qua grootte dus
ligt er natuurlijk ook aan of je n uitgelubberde bh aandoet, of gewoon een mooie stevige
Jaaa mensen dat peer en appel en meloenen gedoe, ik snap er nooitniet geen ''tiet'' van
wat is een peer tiet, wat is een appeltiet enzovoorts..
iemand vorobeelden?
peer vormig zijn dus de wat puntige borsten en de appelvormige zijn de ronde borsten...
en nee ik heb geen silliconen, maar 100% echt, maar kom wel op voor de meiden die vaak op hun ''gemaakte'' borsten worden aangevallen.
Helemaal mee eens
Niemand zegt toch ook dat echt beter is dan nep, sterker nog, de meeste implantaten zijn nu eenmaal mooier vormgegeven dan echte borsten. Het is juist góéd dat ladies die niet tevreden zijn met hun vormen, of op medische gronden een implantaat nodig hebben, dit ook kúnnen! Heb in dit topic niemand iets zien typen dat geïnterpreteerd kan worden als zijnde het 'aanvallen' dames met silliconen, dus maak je niet zo druk mensje
dus maak je niet zo druk mensje
eder mag een mening hebben...
Zeker! Van andere meningen kun je ook een hoop leren
(Mits ze goed beargumenteerd worden)
laatste aanpassing
Zeker! Van andere meningen kun je ook een hoop leren
(Mits ze goed beargumenteerd worden)laatste aanpassing 15 juni 2006 18:25
over smaak valt niet te twisten
Ben trouwens blij met de mijne
beter een foto
laat eens zien dan

Ben trouwens blij met de mijne
beter een foto
laat eens zien dan
niet iedereen is gezegend met mooie leuk formaat borsten van zich zelf
en dan komt de hamvraag...
wie bepaalt er wat een mooi leuk formaat is....
K ga voor meloenen....
duidelijk die zijn er in verschillende soorten
wie bepaalt er wat een mooi leuk formaat is....
Niemand, net zoals niemand mij of jou kan vertellen wat een mooie kleur, wat een lekker geurtje, wat goede muziek, een goede film enzo is. Plat gezegd: voor elk wat wils.
dus maak je niet zo druk mensje
doe ik zeker niet, moest er nog bijkomen.
Ja, zo natuurlijk ook...
nee wordt wel weer effe erop gedrukt dat het gemaakt is.
dus als de vorm mooi is, who cares of het natuurlijk of onnatuurlijk is?
over smaak valt niet te twisten
idd, zou niet goed zijn als we allemaal dezelfde smaak hadden
Uitspraak van legionaire op vrijdag 16 juni 2006 om 00:39:
beetje hange mag wel
veel bevallende borstvoed gevende moeders ooit zouden trots op je zijn met je uitspraak
(al hebben sommige vrouwen al wat hangers van zich zelf)
en dat is ook niet erg. ook dan kun je nog mooie borsten hebben
ben heel blij met mijn borsten!!!!!
ik ook, zelfs na mijn bevalling en borstvoeding
het schijnt dat ze heel lelijk kunnen worden na een bevalling... bij jou viel de schade nog wel mee?
ik heb nog steeds mooie tits

![[A]nne(f)](/images/user/184062_2884734.jpg)

![[img width=400 height=400]http://www.909trauma.nl/pics/verslagen/267/TietenBoeienNiet.jpg[/img]](http://www.909trauma.nl/pics/verslagen/267/TietenBoeienNiet.jpg)

![[img width=22 height=29]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/wub.gif[/img]](http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/wub.gif)