| Betreft: | evenement: Club r_AW, zaterdag 30 september 2006 om 22:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op dinsdag 13 juni 2006 om 20:03:zaterdag ff checken wat ie doet als Meander
ik had gezien dat meander & tapage niet meer bij de line up stonden??
See you all back on September 30th, when Club r_AW returns with a dark edition of hardcore mayhem.
klinkt goed
had gezien dat meander & tapage niet meer bij de line up stonden??
idd
wel sandy warez als afsluiter in de techno
ik zie nu trouwens pas dat hectic fence ook komt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 20:01:Die 2 waren voor mij wel de domper afgelopen zaterdag!
voor mij juist na peaky het hoogtepunt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 20:01:Ik hoop op geen AP die keer!
Dat koetje is nah wel gemolken.
Die 2 waren voor mij wel de domper afgelopen zaterdag!
Jij heb er geen verstand van smahs
Wil nog steeds Dep Affect, Broken Rules en Mindustries weleens zien daar....mute zou ook wel vet kunnen zijn!
Voor duister komt TOA wel wederom in aanmerking wat mij betreft en Manu le Malin ook (maar die is al wat vaak geweest)
Waldhaus er ook nog ff bij
En N-Vitral mag zo weer op herhaling van 2 edities geleden, wat was dat gruwelijk zeg!
En geen 1 set met meer dan 170 BPM
laatste aanpassing
Uitspraak van Funky Frank op woensdag 14 juni 2006 om 22:20:En geen 1 set met meer dan 170 BPM
blijf erbij dat snelheid niet op een r_AW hoort, al waren de sets van Simon, Vis en Producer wel dik
Misschien hoort het er niet, maar ik vind het altijd wel fijn om het laatste uurtje wat sneller werk te hebben.
is ook wel zo, de mensen willen toch een ECHTE afsluiter, maar echt speedcore ofzo zal je niet gauw zien daar, word beperkt tot wat terror, UK, wellicht frenchore
Uitspraak van actief op donderdag 15 juni 2006 om 12:39:dhaus vs Weichentechnikk zou ook zeer roelen
En dan wel als afsluiter, kan komen ze goed tot hun recht
Uitspraak van Mind.Illusion op donderdag 15 juni 2006 om 15:16:hehe ben benieuwd. Nog nooit iets van die man gehoord, maar das na defqon ook wel wat anders
Schaam je diep! één van de meest vooruistrevende producers van vroegah
En graaaag een uptempo DJ als afsluiter als het kan.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 20:16:Schaam je diep! één van de meest vooruistrevende producers van vroegahje wilt toch niet zeggen dat je Poltergeist niet kent?
uuh (A) Zit nog niet zo lang in de hardcore... pas 8 maanden ofzo....

![[SF] WulpseWelp](/images/user/1321_2229433.jpg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)

![[SF] Schñjoep [2x5]...](/images/user/20546_3138593.jpg)