Partyflock

Forumonderwerp · 879653
Waarschuw beheerder
Ik vond het weer lkkr.
Michael Forshaw was cker een leuke liveact met ze "I love horses they ­are my friends" :D
Peaky liet de tent weer swingen zoals alleen hij dat kan,­ Armageddon Project was redelijk.. vond ze vorige keer beter.
Promo en D-passion braken de tent helemaal af,
Vo­rige r_AW was beter naar mijn mening omdat Simon Underground vooral zo ziekelijk draaide, maar deze krijgt van mij cker een "Geweldig".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op zondag 11 juni 2006 om 06:43:
Michael Forshaw was cker een leuke liveact met ze "I love horses they ­are my friends"

zeker :respect: ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op zondag 11 juni 2006 om 08:31:
Hoe was Hectisch Hek dan??

was ook vet ... enige die ik een beetje vond tegen vallen was armgeddon project
Waarschuw beheerder
donateur
Hoorde van hem (Hectic Fence) dat er een polonaise ontstond tijdens zijn set?:p.......
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond t echt een machtig feestje.. Eindelijk is t er dan toch een x van gekomen, na 1,5 jaar precies alles te zijn misgelopen qua R_aw..

ik vond t R_auw! :respect: Alleen jammer van dat opstootje tegen t eind... Oowjah, en Peaky rockte de pan uit.. :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Foto's staan online op TW Magazine www.tw-magazine.com :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van cmd op zondag 11 juni 2006 om 06:43:
Michael Forshaw was cker een leuke liveact met ze "I love horses they ­are my friends"

die plaat was supervet !

leek wel op een Void Settler track :o

en godverdomme wat een sfeer

peaky held ! :respect:

AP :respect:

Daniella Haverbeck :respect:

Hectic Fence :respect: armed to the teeth ! (L)

en rik en promo :respect:

de nieuwe shizzle is te vet !

maar al met al heb echt een toptijd gehad, ook met de mensen om me heen, jonges het was super ! bedankt !
en tot 30 september !

vetste feestje wat ik tot nu toe heb meegemaakt !

:respect:

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
ahhhhh lekkalekkaaaaalekaaaaaaaa

dhakela vond ik niet zo je van het...
michael forshaw had ongelofelijk dikke muziek maar moet wel zijn bakkes dichthouden :)

daniela haverbeck... who doesn't love her (L)..
peaky life (L)... fucking geweldig
armageddon project (L)... superveel oude nummers.. ongelofelijk heerlijk
hectic fence... ook aardig vet:D
peaky setje.. niet veel van meegekregen.. wel leuk enzo :)
promo en d-passion.. njaa naar verwachtingen afsluiter :9..

geweldige r_aw...

fucking zooitje ongeregeld zijn jullie :D..
hoedje gaat mee als een mooie herrinering :)

*wie was die due die zijn platen had vergeten op schiphol?*
PM even

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 11 juni 2006 om 11:25:
hoedje gaat mee als een mooie herrinering

idd :)

Uitspraak van actief op zondag 11 juni 2006 om 11:25:
armageddon project ... superveel oude nummers.. ongelofelijk heerlijk

:yes:

miste alleen spawn of misantrophy :( had ze nog wel gevraagd waarom ze het niet draaiden kreeg als antwoord dat die te langzaam was voor een wat sneller setje.. maar goed deert niet

In The Underworld kreeg ik een orgasme bij (L)

Waarschuw beheerder
Het was weer geweldig en wat was het buiten een teringzooi zeg!!!

Artiest {SHOWLIST artist 22202, 44097}
Waarschuw beheerder
donateur
Het was gaaf alleen teveel drank waardoor we helaas al vroeg down waren, volgende keer wat beter spreiden en dan wordt die editie weer geweldig :)

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
super editie weer

Forshaw was leuk als binnenkomer, toen Haverbeck die heerlijk knalde en er net zo uitziet ( nog op de foto mee gegaan (L) )
Peaky was de shit met het Abba begin, toen de helden van AP wat super wreed was ( al het ouwe spul )
Hectic Fence was rammen geblazen en Ome Rik en Sebas sloten goed af, al met al weer top ( alleen teveel drank 8) )

Sonny's haar was ook gaaf :P

Uitspraak van :harry-u:APELDOORNEr_AW op zondag 11 juni 2006 om 10:12:
Alleen jammer van dat opstootje tegen t eind...

nix van meegekregen, vertel...
Uitspraak van Ome Bertuz :X op zondag 11 juni 2006 om 09:47:
Hoorde van hem (Hectic Fence) dat er een polonaise ontstond tijdens zijn set?

hehe ja en hij was langer als ooit tevoren, prachtig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op zondag 11 juni 2006 om 08:34:
was ook vet ... enige die ik een beetje vond tegen vallen was armgeddon project

:o joyce...

dat waren in mijn ogen de helden van de avond :D

Waarschuw beheerder
donateur
Was een leuk feestje, maar heb ze beter gehad :)

Heb alleen de laatste tien minuten van Michael Forshaw gezien, vond het jammer dat ik daar niet wat meer van gezien heb, klonk vet namelijk :)

Haverbeck was wel leuk, lekker rammen. Technisch niet altijd geweldig en op een gegeven moment vond ik het wat eentonig. Maar toch best lekker en zij zelf is natuurlijk helemaal super lekker :kwijl:

Peaky begon geweldig met ABBA echt lachen, daarna was het zoals we van hem gewend zijn, stuiterend en swingend. In het begin altijd leuk, na een tijdje heb ik het wel gezien. Effectenbak was erg vet om te zien en te horen trouwens (Y)

Armageddon Project was een erg leuke verassing. Heerlijke platen (Y) Relaxte gasten ook, stonden later gewoon beneden te dansen :D

Hectic Fence was flink aan het rammen, klonk niet verkeerd, maar op een gegeven moment vond ik het wat inzakken.

Toen Peaky wederom het podium besteeg ben ik na een kwartier weggegaan, had het wel gezien :) Promo en D-Passion dus niet gezien, maar dat zal wel vet geweest zijn :)

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Celoy had kort haar!! Nu kunnen we hem daarop niet meer pesten... Maar hij wankelde behoorlijk, dus we kunnen hem toch wel pesten ;p

De muziek was goed, en op een gegeven moment stond AP heerlijk te beuken, maar vond het toch jammer dat er voornamelijk langzaam gedraaid werd.. De vorige editie was een stuk rauwer.. :D

Maar de sfeer was weer ultiem, ook al lag ik op een gegeven moment te slapen in de chill :$
Wat een feest mensen was echt vet!!!!
weer ff wat mesne van het forum gezien en het mistery rond de BB is op gelost :P

was weer een vet feest :jaja:

till the next one!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:22:
Maar hij wankelde behoorlijk, dus we kunnen hem toch wel pesten ;p

op een r_AW hoor je te wankelen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :harry-u:APELDOORNEr_AW op zondag 11 juni 2006 om 10:12:
Peaky rockte de pan uit..

En daardoor wij dus ook :cheer: Peaky :respect:

Uitspraak van Dy-namic Hogh op zondag 11 juni 2006 om 12:40:
op een r_AW hoor je te wankelen.

Heb ik geloof ik wel last van gehad ;) Beetje wiebelig op mn voetjes gestaan, maar hoe kan dat ook anders :woep:

Perfekte avond, nog meer van die Club r_AW's in de toekomst graag :yes: 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo dan dat was me weer een geslaagd feestje zeg.

Waren om rond 22.45 binnen als 1 van de eerste Dhakala behind the wheels moet zeggen lekker om mee binnen te komen kreeg al aardig wat zin,

Toen was het de tijd voor Micheal Forshaw ik moet zeggen had nooit wat van die gast gehoord meer damnz wat draaide die een dikke breaks :jaja: :jaja:

Op naar Daniela Haverback toen kwam het gas er op whooo wat kan dat kleine meissie draaien zeg echt heerlijk vol energie, wat alleen jammer was dat was dat ik me op dat moment al gaar begon te voelen dus maar even stil gestaan en toch genoten van die muziek. :respect: :respect:

Tijd voor de held van de avond voor de eerste keer live "Peaky Pounder" Begon lekker apart met een nummer van ABBA echt super daarna brak het los en binnen mum van tijd stond de zaal op zijn kop :respect: :respect:

Okeej tijd voor de suprise act dit waren niemand minder dan de heren van Armageddon Project ik vindt zelf dat ze weinig toevoegingen nodig hebben heerlijk set :respect: Church Of The Pentagram :respect:

Op naar me tweede dip van de avond niet zo gek als ze al vanaf 07.30 's chtends op je benen staat,

Op naar Hectic Fence Live had hem nog nooit ergens live gezien maar was zeer zeker de moeite waard ik ken hem alleen van cd's en vinyl. :respect: :respect:

Ondertussen even naar beneden gelopeneven wat drinken gehaald en even uit de menigde,

Eenmaal terug boven Peaky Pounder was aan de gang dit keer als DJ, damnz die man kan het gewoon weer opnieuw kreeg hij het hele publiek gek. :respect: :respect:

Tijd voor de afsluiter Promo & D-Passionhun braken echt de tent af "Alles wat ik doe is tochwelleuk". :respect: :respect:

Na een half uurtje was ik helemaal kapot en overlegd met de "BOB" of we weer richting huis zouden gaan, Na ongeveer 45 minuten lag ik lekker in mijn bedje tot dat ik er een uur geleden uit dreef van de hitte,

C Ya Next Time On Club R_Aw.
Waarschuw beheerder
Armageddon Project was redelijk.. vond ze vorige keer beter.

Met dat nieuwe spul, nou nee

Dit was gewoon te vet weer, Church Of Pentagram wooooeiii
Waarschuw beheerder
Gekkenhuis polonaise met zeker 20 man :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Distorted_Noizes op zondag 11 juni 2006 om 12:57:
"Alles wat ik doe is tochwelleuk"

Draaide Peakster die niet?

Avond om nooit te vergeten :Respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 11 juni 2006 om 13:02:
Gekkenhuis polonaise met zeker 20 man

haha echt de langste ooit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 11 juni 2006 om 13:05:
haha echt de langste ooit

Echt door die hele toko heen :D
Waarschuw beheerder
bweuh

r_AW op zichzelf was niet superbijzonder, maar gewoon tof

maar door al het bier en m'n medebierdrinkers was het toch een van de tofste r_AW's voor mij (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 11 juni 2006 om 12:00:

was tegen t einde van AP.. stond een beetje aan de zijkant, dus kon t niet goed zien, maar zag in 1 x allemaal bewaking naar de achterkant van de zaal vliegen. :S

Werd "de dader" er uitgepleurd.

Iedereen stond een beetje in zo'n kringetje dr om heen, sensatie te zoeken, maar was gelukkig maar van korte duur (volgens mij.. )
Waarschuw beheerder
Enige wat ik echt nuttig over dit feestje kan zeggen nu:

"Soooo I saaay THANK YOU for the music!!"

Waarschuw beheerder
donateur
Ik sluit me aan bij Shadow

Helaas moest ik iets vroeger afhaken doordat het bier er in heel rap tempo in ging

Spreiding is de key-word

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 11 juni 2006 om 12:00:

Als er buiten ME busjes rond rijden..... ging het aardig los .....

Waarschuw beheerder
ja dat zag ik wel, weird hoor, nix gezien of meegekregen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 13:18:
Als er buiten ME busjes rond rijden.....

:S jah joh??

Heb mn feest er iig niet door laten beinvloeden, Cause I love horses!! :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 11 juni 2006 om 13:20:
ja dat zag ik wel, weird hoor, nix gezien of meegekregen

Wij waren de auto ff pakken om spullen in te pakken toen mocht er niemand naar binnen of buiten. Toen we de auto gepakt hadden en we de auto achter hadden gezet zag ik 2 politie auto´s achter een auto aanrijden die we later tegen een paal zagen staan. Werkelijk alle kanten in me kaar en er werden nog een paar gasten op gepakt. Paar gasten hadden goeie klappen gehad! Als ik goed begreep van de beveiliging was het al in de zaal bezig en die zeiden dat het ajax & utrecht supporters waren!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 13:18:
Als er buiten ME busjes rond rijden..... ging het aardig los .....

en die ME busjes zaten maar 2 agenten :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 11 juni 2006 om 13:24:
en die ME busjes zaten maar 2 agenten

Die ik zag rijden toen wij weggingen zat heel het busje vol!!

Waarschuw beheerder
denk dat het allemaal wel meevalt, heb verschillende mensen gesproken en die zijn ook nix bijzonders opgevallen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 11 juni 2006 om 13:27:
denk dat het allemaal wel meevalt, heb verschillende mensen gesproken en die zijn ook nix bijzonders opgevallen

De beveiliging was heel zenuwachtig :d
Waarschuw beheerder
Ow okeej dan weet ik nu wat er opeens loos was,

Kreeg opeens een gooi in me rug,

maar was zeer snel weer over, daarna weer volop feesten.
Waarschuw beheerder
niks gezien en gemerkt op het feest
wel die auto gezien toen we weggingen

en bij de P60 zie ik volgens mij altijd wel wouten en busjes rijden enzo

Waarschuw beheerder
wat was er op dat plein? crea dag in Amstelveen ofzo?
Waarschuw beheerder
op dat plein staat sowieso altijd de meest bizarre shit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 13:24:
die zeiden dat het ajax & utrecht supporters waren!!

:/ op een r_AW :s

smerige kutventjes!

Gelukkig nix van meegekregen!
Waarschuw beheerder
wat een te brute vet feest, heerlijk los gegaan vooraan gelukkig ook niets mee gekregen van dat opstootje maar laat ze de volgende keer gewoon weg blijven :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
losertjes :9
Uitspraak van xqlusively op zondag 11 juni 2006 om 13:01:
Met dat nieuwe spul, nou nee

Dit was gewoon te vet weer, Church Of Pentagram wooooeiii

wij kunnen proaten :jaja:
maar tog z'n set op d-boy blijfd het vetst

was een topper
Waarschuw beheerder
Was weer helemaal top!
Daniela,Hectic Fense en Peaky:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Teveel foto's :P kan niet kiezen tussen de foto's van daniela :bloos:
\
Top feestje :jaja:
Artiest Epox
Waarschuw beheerder
mijn hoedje is gesneuveld en kwijt :cry:

stomme zatte kop op schiphol

kut busreis :9

Maja r_AW supers :D alles was perfect zeker toen peaky opkwam damn...! luchtbellen (L) en vette platen bahbah :D

Waarschuw beheerder
jij bent ook een loser ja epox
Waarschuw beheerder
Hehe bij dat opstootje stond ik vlak voor... Gingen opeens stuk of 5/6 gasten op 1 gozer, beetje triest. En natuurlijk die gozer die erbij betrokken was, was diezelfde gozer die kkvervelend was op promo album release party.

Ik zeg enkeltje timboektoe, verder niet meer toelaten op ttm feesten.

Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken, want r_AW was :cheer:

Peaky/Hectic Fence/D-Passion/Promo :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastiaan™ op zondag 11 juni 2006 om 14:23:
kan niet kiezen tussen de foto's van daniela

gege wil ik best geloven ja :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 12:22:
Celoy had kort haar!! Nu kunnen we hem daarop niet meer pesten... Maar hij wankelde behoorlijk, dus we kunnen hem toch wel pesten

hahahahhhahahhahhahhahahhaahahahahahahah pogo x kappe nu

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op zondag 11 juni 2006 om 14:40:
Hehe bij dat opstootje stond ik vlak voor... Gingen opeens stuk of 5/6 gasten op 1 gozer, beetje triest. En natuurlijk die gozer die erbij betrokken was, was diezelfde gozer die kkvervelend was op promo album release party.

moeten die vieze utrechtse sukkeltjes niet zo mans doen...

afstraffen die handel
Waarschuw beheerder
gast...je gaat toch niet vechten! Mensen die vechten hebben echt het IQ van een tuinhek.

Waarschuw beheerder
Erg coole editie was dit (y) Armageddon Project en Peaky live waren voor mij de uitschieters. :yes:
Uitspraak van Mind.Illusion op zondag 11 juni 2006 om 15:16:
gast...je gaat toch niet vechten!

als je vecht ben je pas echt koel dan ben je de man ik heb dikke respect voor dat soorts N>E>R>D>S

NIET DUS vechten is voor losers sukkels wanne beeeeeeees en ga maar zo door
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 11 juni 2006 om 17:33:
Balonnen ook zeer wreed

Haha ja opening van Peaky live :P balonnen, bubbels, rook :D

Gekte :D

Waarschuw beheerder
was weer een geslaagd feestje :D

Waarschuw beheerder
donateur
Feest was weer lachen. :)

Dat opstootje.. Tja boeiend. Laat me feest er niet door verpesten. Maar die gasten zochten het wel op. Ze zijn later buiten opgewacht hoorde ik. Vandaar die ME enzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 17:55:
die gasten

kwamen idd uit
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 14:58:
utrecht

Waarschuw beheerder
relletje was bij het begin van hectic fence :O
ik stond aan de bar... was een break ofzo in die act.. toen werd er hooligan!! hooligan geschreewt.. en toen dus die kleine schermutseling :/

verder weer top genoten :respect:

erg dikke shit :D

iemand die die vocal van die horses online kan zetten ofzo?
erg dik was dat.. vette vibe in dat nummer :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Epox op zondag 11 juni 2006 om 14:25:
mijn hoedje is gesneuveld en kwijt

Ik heb de mijne nog!! :D :woop:

wel licht gesneuveld, maarja, je kan niet alles hebben.. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 juni 2006 om 17:55:
Dat opstootje.. Tja boeiend. Laat me feest er niet door verpesten. Maar die gasten zochten het wel op. Ze zijn later buiten opgewacht hoorde ik. Vandaar die ME enzo.

ik heb daar echt geen pukkel van gemerkt :/

was wel n auto in de prak gerede ofzo? :/
Waarschuw beheerder
Zag alleen dat er een 'deal' werd onderschept in de plee en 2 uitsmijters er een dude uit trapte :P
Waarschuw beheerder
Grote vechtpartij P60 in Amstelveen [11-6-2006]

AMSTELVEEN De politie in Amstelveen heeft afgelopen nacht vijftien discogangers aangehouden na een vechtpartij voor de deur van Club P60 aan het Stadsplein. Zo'n veertig mensen gingen elkaar na het stappen te lijf en gebruikten daarbij stokken en knuppels. De politie stuurde tientallen agenten naar het plein om de boel weer onder controle te krijgen. Alle vechtersbazen zitten nog vast.

Bron: WWW.RTVNH.NL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op zondag 11 juni 2006 om 18:24:
Zag alleen dat er een 'deal' werd onderschept in de plee en 2 uitsmijters er een dude uit trapte

haha ja dat had ik ook gezien :lol:
Waarschuw beheerder
Sorry voor de spam, hier kleine sfeer beelden :P

[img width=640 height=480 cacheid=0002336000052b3698a72e251a0171c51b]http://img514.imageshack.us/img514/3514/10022199pr.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://img226.imageshack.us/img226/7716/10022263nk.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://img226.imageshack.us/img226/4835/10022285xs.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://img226.imageshack.us/img226/8537/10022295uc.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0002336100052b3a81ceece01a0171c51b]http://img514.imageshack.us/img514/6004/10022304tt.jpg[/img]

[img width=640 height=480]http://img226.imageshack.us/img226/4606/10022338ft.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=0002336200052b3c4367ce691a0171c51b]http://img514.imageshack.us/img514/3235/10022413rz.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=0002336300052b3d6fb3edb91a0171c51b]http://img514.imageshack.us/img514/1084/10022452xv.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=0002336400052b3e24a1f63c1a0171c51b]http://img514.imageshack.us/img514/5291/10022460cl.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=0002336500052b3f52fcfe471a0171c51b]http://img103.imageshack.us/img103/6936/10022581gq.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=00014a0a0002d6fd720133af1a0171c51b]http://img103.imageshack.us/img103/6241/10022697we.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0002336600052b40dfec28e01a0171c51b]http://img514.imageshack.us/img514/672/10022763ot.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0002336700052b414073450d1a0171c51b]http://img103.imageshack.us/img103/3005/10022817dm.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0002336800052b42e540228a1a0171c51b]http://img514.imageshack.us/img514/2810/10022833ql.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0002336900052b434204bb741a0171c51b]http://img514.imageshack.us/img514/5/10022880xq.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0002336a00052b440917117b1a0171c51b]http://img107.imageshack.us/img107/5610/10022954ve.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=0002336b00052b45a5105fb11a0171c51b]http://img107.imageshack.us/img107/5379/10022965gr.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0002336c00052b4682fae3571a0171c51b]http://img514.imageshack.us/img514/5830/10023005ks.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het kwijl zit op me shirt bij die foto met Daniela ;)

Waarschuw beheerder
donateur
:x die celoy wat schattig.

Waarschuw beheerder
dat haar staat wel beter

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het overigens wel opvallend rustig voor een Club r_AW. Zeker gezien he jubileum en de Peaky special :)

Waarschuw beheerder
donateur
Vorige keer was het rustiger.
Waarschuw beheerder
Het was gister gezellig druk...alleen maar liefhebbers :D
ja nou ik was om 5 uur buiten met ivan en schjoep en nix gezien DUS het waren meschien 4 gasten je moet de nul omdraaien bij dat soorts verslagen oja ja

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer:Bubblegum Bitch:cheer: op zondag 11 juni 2006 om 19:59:
ja nou ik was om 5 uur buiten met ivan en schjoep en nix gezien DUS het waren meschien 4 gasten je moet de nul omdraaien bij dat soorts verslagen oja ja

Nee hoor. Alles gebeurde rond 4 uur buiten. :) Ik stond bij de trap even te telefoneren en zag politie met honden rennen.. Die zie je niet bij een opstootje tussen 4 man hoor. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op zondag 11 juni 2006 om 12:13:
joyce...

dat waren in mijn ogen de helden van de avond

ik tel nu nog voor spek en bonen ... tering die apfelkorn :S :dood:

maar sorry ... vond vergeleken met de rest van de optredens hun echt een van de mindere :yes: ...
Waarschuw beheerder
Nou, weer levend en wel. Gewoon een top editie weer dit!

Forshaw (LIVE): Een vedette met die microfoon en dat nummer over die paarden :)
Haverback: Ook wel vet, maar wel veel foutjes. Wel lekkere opwarmer.
Peaky (LIVE): Koning gewoon
Armageddon Project: Vét. Lekker oude klappers en die laatste 2 nummers? Kan ze even niet voor de geest halen :yes:
Hectic Fence (LIVE): Leuk en aardig. Was ff bijkom uurtje
Peaky Pounder: Goed toeven
D-Passion en Pruimo: Vond ik een hele vette afsluitern. O.a Some Pussy gehoord ( :kwijl: ). Verder?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HFC op zondag 11 juni 2006 om 20:37:
Verder?

Laatste plaat was unexist - line got crossed.
Waarschuw beheerder
Wow, die kende ik nog niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk.
Artiest {SHOWLIST artist 82170, 40745, 13003}
Waarschuw beheerder
Was weer een ge-wel-dig feessie, wat blijft dit toch keer op keer genieten zeg :D

Michael forshaw vond ik verrassend vet, erg cool ook hoe die zelf mee stond te schreeuwen door de mic. en vette shit voorbij horen komen (Y)
Daniela....lekker knallen, heerlijk tempo en ze zag er zelf weer top uit ook :kwijl:
Peaky live :respect: Koning met die openingstrack van Abba, moet tevens tot mijn spijt toegeven dat ik verder geen 1 track voor de geest kan halen, omdat ik tijdens zijn set op mijn hoogtepunt was qua sikkerheid :$ :o Maar de vibe was weer briljant in de zaal :bounce:

En toen weer HET moment voor mij....ik had ut al gezegd en ja hoor ze waren special guests, de helden van Armageddon Project, wat een fucking geniale set zeg, toch heerlijk die oude knallers van ze, he-le-maal los :D

Uitspraak van HFC op zondag 11 juni 2006 om 20:37:
laatste 2 nummers?

Allerlaatste was Downfall part 1, heerlijk uptempo nummertje van ze :D

Verder heb ik nie zoveel meegekregen van ut einde van ut feest, lekker beneden zitten chillen ensow.

Misschien niet de vetste editie tot nu toe, maar gewoon weer super en duidelijk weer een GEWELDIG in de agenda.....bedankt weer voor de topsfeer mensen (Y)
Waarschuw beheerder
en eten was ook fijn :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
*Lachen foto's btw :)

Vooral die van daniela :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
promo rmx van head grit ook gehoord volgens mij
Waarschuw beheerder
Peaky live... Wat ik mij nog herinner was...

Vasaran, Iskea on Puu, Nelja, Yksilö Oikea en Työntää

Waarschuw beheerder
spam mode on

verslag online folks

spam mode off
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 11 juni 2006 om 21:23:
spam mode on

verslag online folks

spam mode off

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
speciaal voor jullie :D

de foto;s van r_AW, online op partyflock :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helden compilatie siep :)
Artiest M-Base
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mind.Illusion op zondag 11 juni 2006 om 14:40:
En natuurlijk die gozer die erbij betrokken was, was diezelfde gozer die kkvervelend was op promo album release party.

Idd, de gangster ...

Waarschuw beheerder
te wrede foto's dude, en ook zo snel online :)
Waarschuw beheerder
Zitten veel kicken plaatjes tussen idd...goed werk :D

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Dank!!! En was erg kicke weer. Heb me uitsteekbaar vermaakt!

Waarschuw beheerder
whaha wat een horde kutfoto's

geweldig :D
Waarschuw beheerder
Hopelijk is er nog ergens een foto van de polonaise te bewonderen ?:D
Waarschuw beheerder
hehe ik was drinken aan het bestellen en toen kwam ie voorbij, maar snel achteraan gesloten 8)
Waarschuw beheerder
echt heel jammer van dat gezeur met die mensen!! Moest ik ineens achter de bar in de zaal...maar sfeertje zag er verder wel goed uit!! :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 11 juni 2006 om 23:24:
Hopelijk is er nog ergens een foto van de polonaise te bewonderen ?

emiel had ene gemaakt weet ik toevallig...

mijn verslag is ook toegevoegd

Waarschuw beheerder
nodige dosis humor in het verslag Meef
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ondertussen wel wat foto's van club r_AW geplaatst op mn album voor de liefhebbers...

Club r_AW

Check also:
The Third Movement
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tof gast (Y)
Waarschuw beheerder
vet bruut die beesten op dat plein trouwens 8)
echt de leipste beesies liepen dr rond :D
Waarschuw beheerder
donateur

Die heb ik niet geplaatst :) heb er wel een aantal maar vond de polonaise niet echt bij het feest passen :P
Waarschuw beheerder
vet, vet, vet :respect:

heb all1 echt nix van die rellen meegekregen, verwacht je ook niet echt eigenlijk, op raw

Waarschuw beheerder
donateur
Wreed allemaal.

Er komen ook nog pics op www.p60.nl, gemaakt door dat kleine vrouwtje. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Vette foto´s man! :respect:

Echt gewoon spijt dat dit pas mn eerste R_aw was.. :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
ben nog steeds aan het bijkomen op mijn werk van zaterdag en zondag! Lang leve het bier!
Waarschuw beheerder
:o misschien toch maar eens tijd om een r_aw feestje te bezoeken

Waarschuw beheerder
mark waar blijft mijn foto met sebas o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van _tm op zondag 11 juni 2006 om 21:06:
Vasaran, Iskea on Puu, Nelja, Yksilö Oikea en Työntää

Aja histaasti aan het begin, ook nog Testaa gehoord en Hermosto :)

Waarschuw beheerder

hahaha dat was wreed !

Waarschuw beheerder
en wat voor bier schonken ze daaro ? :o was goed te pruimen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 10:13:
Er komen ook nog pics op www.p60.nl, gemaakt door dat kleine vrouwtje. :)

ooooooooooooh P60
heb het 4 x gevraagd maar kon het echt niet verstaan :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op maandag 12 juni 2006 om 14:23:
heb het 4 x gevraagd maar kon het echt niet verstaan

zielig :kusje:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 14:15:
en wat voor bier schonken ze daaro ?

Heineken! :D

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

Waarschuw beheerder
goddamn wat bruut
Waarschuw beheerder
Was zeker een vet feest, super gezellug :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funky Frank op zondag 11 juni 2006 om 21:02:
en eten was ook fijn

Dat zal je zeker wel goed gedaan hebben he Frank :9

Maar het was weer een gezellig feessie :bounce:
Op naar de volgende :D

Waarschuw beheerder
jeah :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :harry-u:APELDOORNEr_AW op maandag 12 juni 2006 om 17:17:
Heineken!

dacht al, dis geen Grolsch jammer :p haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van missy op maandag 12 juni 2006 om 19:59:
Dat zal je zeker wel goed gedaan hebben he Frank :9

hehehe ja dat was wel ff nodig volgens mij ja na AP.....iets teveel genoten van de gezelligheid (lees biertjuhs)!

Maar was zeker gezellig feessie weer, op naar de volgende idd Chantal :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 juni 2006 om 14:15:
en wat voor bier schonken ze daaro ? was goed te pruimen

het wordt immers ook goed geschonken ;) :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op maandag 12 juni 2006 om 23:58:
het wordt immers ook goed geschonken

wou je zeggen dat het door jou komt ? :p haha
Waarschuw beheerder
8-) ik tap iig wel met plezier daar gaat t toch ook wel een beetje om :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funky Frank op maandag 12 juni 2006 om 23:49:
hehehe ja dat was wel ff nodig volgens mij ja na AP.....iets teveel genoten van de gezelligheid (lees biertjuhs)!

Maar was zeker gezellig feessie weer, op naar de volgende idd Chantal

Ja je was na Armageddon Project echt helemaal uitgeteld 8)
Moet je maar niet zo als een dolle hond door de zaal stuiteren :vaag: :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van missy op dinsdag 13 juni 2006 om 11:38:
Moet je maar niet zo als een dolle hond door de zaal stuiteren :vaag: :9

dat is moeilijk om niet te doen op een setje van AP ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 12:05:
ik ..

jij ?!?! ...

Waarschuw beheerder
donateur
Heb niet echt staan schwingen @ AP. Ze doen t leuk maar vind t niet altijd even kicke.
En de afsluiters Proom & DP was ook niet echt mijn piece of cake.

T was vooral gezellig, met Dhakela, Miss Haverbeck, Foreshaw & Peaky als uitschieters.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 12:44:
. Ze doen t leuk maar vind t niet altijd even kicke

ben geloof ik de enige die ze niet zo denderend vond :$ ...

vond die mafkees met zijn gekke tussen stukjes echt super :cheer:
Waarschuw beheerder
Armageddon Project zijn juist heldjes :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 13 juni 2006 om 16:16:
Armageddon Project zijn juist heldjes

vaak wel idd ... de keren dat ik ze gezien heb .. maar vond ze uit de toon vallen tegenover de andere sets/optredens hoe je ook wil noemen
Waarschuw beheerder
mwa, ook dat vond ik wel meevallen eigenlijk :)

ze draaiden juist veel van hun oudere ook technogeorriënteerde spul :) maargoed...

vond juist minder om bij het setje van promo en dpassion een "tochwelleuk" te horen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 13 juni 2006 om 16:27:
vond juist minder om bij het setje van promo en dpassion een "tochwelleuk" te horen.

dat was tochnietleuk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technokippie :woep: op dinsdag 13 juni 2006 om 10:53:
ik tap iig wel met plezier daar gaat t toch ook wel een beetje om

haha ja idd en als je het nog een beetje kunt is het helemaal mooi meegenomen b)

Waarschuw beheerder
vond juist minder om bij het setje van promo en dpassion een "tochwelleuk" te horen

draaide peak die niet :o ?
Waarschuw beheerder
"tochwelleuk"

heb sowieso niets met dat nummer :S ... dus wil dat nummer liefst nooit horen :P:D ...

maar goed ... ben altijd tegendraads ...

hoe heete die man eigenlijk met zijn foute tussenstukjes ???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 13 juni 2006 om 20:58:
dus wil dat nummer liefst nooit horen

volledig terecht ;)

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 13 juni 2006 om 20:58:
hoe heete die man eigenlijk met zijn foute tussenstukjes ???

Michael Forshaw?
Waarschuw beheerder
ik weet het al Michael Forshaw

de man van de avond :O :O :O ondanks zijn rare stukjes :P :D
Waarschuw beheerder
Ik had een knie blessure :'(

Volgende keer er wel weer bij :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 13 juni 2006 om 21:00:
weet het al Michael Forshaw

de man van de avond ondanks zijn rare stukjes

i love horses they're my friends :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 20:51:

mja, zou ook wel kunnen! was op dat moment zo dronken dat ik na AP echt niet veel meer heb meegekregen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 13 juni 2006 om 23:09:
mja, zou ook wel kunnen! was op dat moment zo dronken dat ik na AP echt niet veel meer heb meegekregen

haha je had je kop moeten zien dronken sjap :p

Waarschuw beheerder
neem een voorbeeld aan mij altijd nuchter op een feest o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 23:17:
haha je had je kop moeten zien dronken sjap :p

De foto's liegen er niet om o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 13 juni 2006 om 23:23:
De foto's liegen er niet om

iets om trots op te zijn b)

Waarschuw beheerder
word 30 sept weer wat :d
Waarschuw beheerder

dat gaat denk de beste r_AW ooit worden heb ik zo het gevoel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 13 juni 2006 om 23:33:
dat gaat denk de beste r_AW ooit worden heb ik zo het gevoel

heb zo'n vreemd voorgevoel dat Micron uitgenodigd gaat worden :yes:

(ook al omdat ik het zo hoop hehe)
Waarschuw beheerder
wordt een duistere editie, dus ik hoop op veel doom B)

Fifth era zou leuk zijn :yes:

Waarschuw beheerder
Fifth Era zou idd leuk zijn :yes:

bitter harvest shit etc :)

Waarschuw beheerder
dan zou Manu Le Malin ook niet kunnen ontbreken :)
Waarschuw beheerder
Mwa, nou wel tevaak gehoord op een r_AW :) zijn zat anderen :) een Mikrob zou wel leuk zijn :) die draaide ook de plaatjes vorige keer :)

Of manu moet natuurlijk zo een setje gaan weggeven als op Hardcore 4 Life aantal jaar terug in de TTM kelder :)
Waarschuw beheerder
Fifth Era staat hier ook nog hoog op het lijstje

dat zou echt te vet zijn

Waarschuw beheerder
hmm wie zouden we is instemmen als afsluiter ? :)
Waarschuw beheerder
mmmm ff denken...

lekkere duistere snelle act ofzo?

moleculez live?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op dinsdag 13 juni 2006 om 23:54:
moleculez live?

brute optie :)

ik zat te denken aan een snelle mixer met een voorkeur voor duister bruut geweld

Mark N ?
Waarschuw beheerder
moleculez alleen langzaam bitte
geen snel spul van hem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op woensdag 14 juni 2006 om 00:03:
moleculez alleen langzaam bitte
geen snel spul van hem

langzaam spul is ook koel idd, M-Pire en Trashcore !

alleen vind Doomseeker en Hellbringer ook vet van Moleculez, het snellere werk dus :)
Waarschuw beheerder
haha ja idd en als je het nog een beetje kunt is het helemaal mooi meegenomen

nou dat ging toch hartstikke goed..!
Waarschuw beheerder
donateur

ja die draaide peaky, vond ik ook een beetje raar :D
Waarschuw beheerder
haha, ik heb serieus helemaal niet eens meegekregen dat peaky draaide :P

draaide die na AP?
Waarschuw beheerder
Yuh :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op woensdag 14 juni 2006 om 11:29:
draaide die na AP?

ja man
na AP en daarna D-passion vs promo

dat je dat niet meer weet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op woensdag 14 juni 2006 om 12:19:
dat je dat niet meer weet :P

was toen teveel bezig met drinken en gezellige mensjes :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zondag wel genoeg bier binnen gekregen :bier:
beter dat ik op r_AW niet veel dronk, veel fitter op zondag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op woensdag 14 juni 2006 om 13:31:
beter dat ik op r_AW niet veel dronk, veel fitter op zondag :D

tsja, ik heb evengoed flink bier lopen tikken zondag :bloos:

niet dat ik fit was, maar kreeg nog net aan de blikjes open enz, dus t viel mee ;)

alleen maandag...... :/ wat een rotgevoel....
Waarschuw beheerder
had zaterdag zoveel gedronken dat ik er zondag pas dronken van was :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VageJetje op woensdag 14 juni 2006 om 13:51:
had zaterdag zoveel gedronken dat ik er zondag pas dronken van was

IDD! (6)

Ik was echt kapot. Ben om 08.15 op de bank in slaap gepleuahd ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 14:38:

lag om 9uur voor dood of zo ... en werd zondag om 19.30uur stom dronken wakker :vaag: :D:D:D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 14:38:

lag in de trein terug in coma.. heeft een conducteur het lef om me wakker te maken ! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 juni 2006 om 23:51:
hmm wie zouden we is instemmen als afsluiter ?

Een willekeurige snelle DJ uit Engeland.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op woensdag 14 juni 2006 om 11:29:
haha, ik heb serieus helemaal niet eens meegekregen dat peaky draaide :p

draaide die na AP?

haha laat ik nou precies dezelfde ervaring hebben gehad, die maten van mij stonden ook al raar te kijken toen ik vroeg of peaky nog had gedraaid :$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 juni 2006 om 17:45:
Een willekeurige snelle DJ uit Engeland.

Idd.

Waarschuw beheerder
ik wil epsilon! nog steeds

en VS

Waarschuw beheerder
CLUB r_AW
Soap bubbles, blasting hard techno, orange balloon dogs and a positive atmosphere where just some of the elements which made this edition of Club r_AW. The 10th anniversary, better known as the Peaky edition, was a big success! With each artists exceeding in their own skills, the night just got better and better. See you all back on September 30th, when Club r_AW returns with a dark edition of hardcore mayhem.

dark en hardcore mayhem...
aangezien laatste editie vrij hardtechno-achtig was...
verwacht ik lekkere lawaai editie:D
Waarschuw beheerder
Lopen ze in Limburg altijd zover achter met hun nieuwsberichten? Of was het daar ook al vorige week gepost...
Waarschuw beheerder
soo wat wil ik graag 18 zijn, kan ik tenminste ook naar die vette feesten, ik hoorde dat het erg leuk was en dan ik veel gemist heb;) :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ×.Denise.× op donderdag 15 juni 2006 om 00:30:
soo wat wil ik graag 18 zijn, kan ik tenminste ook naar die vette feesten, ik hoorde dat het erg leuk was en dan ik veel gemist heb

je mist niets

Uitspraak van _tm op donderdag 15 juni 2006 om 00:29:
Lopen ze in Limburg altijd zover achter met hun nieuwsberichten? Of was het daar ook al vorige week gepost...

zeikhoer :9... ik had het meteen gelezen... maar t viel me toevallig nu in om t even te posten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 15 juni 2006 om 00:36:
zeikhoer ... ik had het meteen gelezen... maar t viel me toevallig nu in om t even te posten

:knuffel:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van _tm op donderdag 15 juni 2006 om 00:29:
Lopen ze in Limburg altijd zover achter met hun nieuwsberichten?

je kan beter in Friesland wonen ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op donderdag 15 juni 2006 om 00:44:
je kan beter in Friesland wonen ;p

nou nou nou
niet gelijk zo doordraven he

Waarschuw beheerder
donateur
In Friesland wonen erg veel leuke meisjes ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 15 juni 2006 om 00:10:
ik wil epsilon! nog steeds

en VS

dat heeft toch echt niks te maken [in mijn ogen] met r_AW

maar goed

ik vind een combi van producer vs vortex

of bigworm uit ENG

dat zijn wel leuke dj's/combi's

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 10:09:
dat heeft toch echt niks te maken met r_AW

zeker wel..

een of 2 (echt) vernieuwende/andere artiesten kunnen zo in een r_aw line up..

void en imminent hadden dan ook niets met r_aw te maken
Waarschuw beheerder
doe maar Somatic Responses:)

Waarschuw beheerder
wat zei ik jullie nu net :p

duister bruut mix geweld ==> Mark N (L)

Waarschuw beheerder
donateur
JAHAA, Mark N .. afgrijselijk wreden kack! :respect:

Dude scratcht half NL eruit met 1 hand in zn zak ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 13:34:
Dude scratcht half NL eruit met 1 hand in zn zak ..

die set op PORN door Akira gefilmd :respect:

Waarschuw beheerder
et was fucking nodig

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 13:39:
die set op PORN door Akira gefilmd

Echt geweldig idd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op donderdag 15 juni 2006 om 18:16:
nog best duur hoor voor een feest waar elke keer weer niks aan is ;p

om nog maar te zwijgen over de drank...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 15 juni 2006 om 12:18:
een of 2 (echt) vernieuwende/andere artiesten kunnen zo in een r_aw line up..

void en imminent hadden dan ook niets met r_aw te maken

ik vind vs en epsilon echt niet 'rauw' ofzo

Uitspraak van Gilz op donderdag 15 juni 2006 om 13:18:
Somatic Responses

dan weer wel...héle vette tracks hebben ze :lief:

Uitspraak van Dy-namic Hogh op donderdag 15 juni 2006 om 18:31:

bier is niet te zuipen..dan maar steeds aan de ranja toch? ofniet? :vaag:

Waarschuw beheerder
pussy, baco is the word!
Waarschuw beheerder
donateur
water is echt wel beter op een feest :)

Waarschuw beheerder
om je handen te wassen ja 8)
Waarschuw beheerder
donateur
om er niet zo dronken bij te lopen, om weer veilig naar huis te kunnen rijden en om zondag nog lekker fit te zijn!!

Waarschuw beheerder
ah jahh, als je de bob bent ja :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ben bijna altijd de bob :D De kerels die met me meegaan kunnen niet (goed) rijden ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op vrijdag 16 juni 2006 om 11:55:
om er niet zo dronken bij te lopen, om weer veilig naar huis te kunnen rijden en om zondag nog lekker fit te zijn!!

nog wezen zwemmen dan ???
Waarschuw beheerder
donateur
ja tuurlijk :D Om half 10 waren we alweer aan het zeilen zodat we op tijd terug waren voor de wedstrijd :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op vrijdag 16 juni 2006 om 12:40:
Om half 10 waren we alweer aan het zeilen zodat we op tijd terug waren voor de wedstrijd

:cheer: beesten :D:D:D :respect:
Waarschuw beheerder
:roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op donderdag 15 juni 2006 om 18:31:

lol nou ga nog maar eens een tent zoeken tegenwoordig waar je minder dan 2 euro voor een biertje betaald..p60 is echt niet duur hoor!
Waarschuw beheerder
goh, ik dacht toch echt dat de sarcasme van mijn reply afspatte, maar dat is dus niet zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 08:48:
ik vind vs en epsilon echt niet 'rauw' ofzo

alsof swimmingliverdrunk niet 'rauw' is..

als een labyrinth-setje dat wel is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dy-namic Hogh op zaterdag 17 juni 2006 om 17:12:
goh, ik dacht toch echt dat de sarcasme van mijn reply afspatte, maar dat is dus niet zo.

nope zo had ik em niet opgevat..
Waarschuw beheerder
donateur
komen er nog live setjes van 10 juni? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 19 juni 2006 om 14:23:
'rauw' is..

jongeee jij hebt géén enkel benul wat nou echt rauw is

Waarschuw beheerder
duw je rauw in je reet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hé wat een grof taalgebruik zeg :/

jij durft rauwerik