Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 142231x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
GTST is pas drama :p

maar de gedachtengang klopt idd nie helemaal :no: waarom denk je dat we juist zo'n feest willen geven en vooralsnog op kleine schaal ? t antwoord staat n post hierboven :)
Waarschuw beheerder
hmm ok.

Uitspraak van AjJay op woensdag 12 december 2007 om 22:35:
Gewoon een promo maken van de muziek die jou het meeste aanspreekt. En als het goed is is dat ook hetgeen wat je draait op 15 februari. Dat is de hele gedachte achter het feest.

mee eens.
alleen, ik weet nu nog niet wat ik daar ga draaien...
en wat de stijl betreft, ik denk niet zo in hokjes eigelijk. of zwart-wit. wat is hs en wat is hardtrance? d'r zit een groot verschil tussen commercieël draaien of niet. en echt underground? zo zou ik deze party zeker niet noemen.
en waarom niet het beste van alles er proberen uit te halen? als het goed bij elkaar past, maakt het toch niet uit of het nou een of andere vage duitse hardtrance plaat is die verder niemand heeft of dat het een track van een bekend label is, zoals een ouwe titanic plaat bv.
ik hou nu eenmaal van verschillende sounds ouwe hs.

Uitspraak van AjJay op woensdag 12 december 2007 om 22:35:
Aanpassen aan publiek doen ze op qlubtempo wel...

en dat vraag ik me dus af... ik weet wel wat ik zelf mooi vind. maar is het niet zo dat je altijd wel een beetje naar het publiek kijkt als je op een party draait?
weer zeg ik; het hoeft toch niet alles of niets te zijn? je kunt er toch een beetje rekening mee houden?

Uitspraak van Dynamike op woensdag 12 december 2007 om 22:55:
waarom denk je dat we juist zo'n feest willen geven en vooralsnog op kleine schaal ?

ik weet wel wat jullie bedoelen.
ik zeg alleen maar, er is ook nog een publiek waar je voor draait.
ik probeer de music juist bewust even vanuit een andere invalshoek te bekijken, wat vinden zij ervan?
en begrijp me niet verkeerd, ik ga zeker niet alleen maar naar het publiek kijken en populair draaien en ik wil er echt geen hitjesparade van maken want dan had ik niet eens gereageerd op dit forum. ik hou helemaal niet van ouwe te happy plaatjes of de tegenwoordige hs zoals de laatste releases op labels als fusion, scantraxx, q-dance en ga zo maar door.

Waarschuw beheerder
bedoeling is juist dat het publiek komt voor die onbekendere sound.
een acid nightmare of derb vind ik nog wel kunnen, al hoor je die standaard wel maar dat terzijde, als dat jou ding is prima, daar zit die oude sound in, maar ik denk platen zoals hasta la vista, dat kan nooit de bedoeling zijn.

je wil je juist richten op de sound die nergens echt gedraaid wordt, ook niet echt op QT, als je dan toch die nieuwe sigma's bv gaat draaien zou je jezelf en de opzet van het feest tegenspreken:)

De intentie is volgens mij om een soort uniek concept neer te zetten.
en je moet ten allen tijde ook gewoon je eigen ding doen:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja dat mag allemaal wel zo zijn... maar dan nog vind ik het een beetje vreemd om dan zo te reageren... iedereen heeft zn eigen ideeën over deze muziekstijl en ja dat is juist de variatie die zo belangrijk is... ik vind de set van Ed ook niet echt wat ik verwacht bij ouwe hardstyle, maar het zijn wel vette platen uit die tijd, die op dergelijke feesten wel gedraaid zijn, zelfde geldt voor de set van Ozzeris, alleen dan is dat wel hardstyle, maar misschien niet 100% jullie cup of tea...

want dat SAIFAM-platen uit 2002 early hardstyle zijn vind ik geen twijfel over mogelijk... ja je kan het vet vinden of niet, maar ik ben bijv. een enorme hard trance freak, ja ik vind ook weleens een hardtrance plaat die nu uit komt kut, dus ja...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 00:12:
als dat jou ding is prima

maar is dat zo? wat mijn ding is, staat in m'n vorige post.

platen zoals hasta la vista, dat kan nooit de bedoeling zijn.

ik heb er geen spijt van dat ik die plaat in m'n promomix heb gezet:)
daarover zei ik ook al iets in m'n vorige post, zoals je kunt zien.

De intentie is volgens mij om een soort uniek concept neer te zetten.

ja, en:

je moet ten allen tijde ook gewoon je eigen ding doen:)

daar zul je dan dus toch een balans in moeten vinden, de een wat meer de ander wat minder..
Waarschuw beheerder
Als ik al die tracks draai die jullie in je promomixje hebben op een huidig hardstyle feest (waar ik vaak open met early) staat werkelijk iedereen stil. Op een paar liefhebbers na...

Dus met zo'n sets kan ik heden ten dage niet meer aankomen. Maar vind het wel mooi dat dat op jullie feest wel gedraaid gaat worden, ga ook zeker proberen te komen!
Waarschuw beheerder
donateur
hmz k weet t allemaal zo net nog nie eik .. de 98 - 2002 / 2003 sound is voornamelijk hardtrance en n stevigere vorm daarvan ( + eventueel nog iets met techno invloeden ) .. dat dat vervolgens tot hardstyle wordt omgedoopt en daarna nog s tot early hardstyle maakt t r nie makkelijker op dus daardoor kunnen r ook " misverstanden " ontstaan over datgene wat straks moet worden aangeboden .. al is met n bepaalde vrijheid natuurlijk niks mis .. zolang t maar nie ten koste gaat van datgene wat we nu eik willen proberen te bereiken :yes:

ik heb ook nog genoeg oude platen van Fusion / Titanic / Dance Pollution diek zou kunnen draaien maar dan ga je toch alweer richting t " nieuwere " en tevens ook t bekendste gedeelte uit de tijd die nog onder early hardstyle valt .. en das dan weer n link naar Qlubtempo ( luisteren naar de grote massa ) .. dat ze r daar vervolgens n potje van maken door alleen maar de hitjes te draaien en zelfs nog recentere platen .. dat zorgde juist voor frustratie bij de liefhebbers (n)

dus wat betreft die balans vinden .. daar kan gerust over gepraat worden .. ik vind zelf bv dat t ook weer nie té trancy of soft moet worden .. tussen pure hardtrance en datgene wat hier bedoeld wordt zit nog altijd n verschil .. verder kun je n time table ook aanpassen op t 1 en ander .. en diegenen die ook op n vervolg editie staan kunnen dan wellicht weer n ander soort set draaien als nu .. variatie genoeg mogelijk :) zolang r maar iets van n opbouw in t feest zit ..

ik heb mijn visie f zo proberen te omschrijven want t lijkt me verstandig dat daar straks ook in n nieuwsbericht de nodige aandacht aan wordt gegeven .. dus vul maar aan of verbeter daar waar nodig is !
Waarschuw beheerder
ik kan me hier goed bij aansluiten.

vraagje: is het concept wat wij willen (early) hardstyle of hardtrance?

tot nu toe heb ik opgevangen, dat het gaat om plaatjes van 1998 tot 2003. en dan niet de hitjes. iedereen heeft inmiddels al wat voorbeelden genoemd en het verschil is groot.

maar is dit wel (early) hardstyle vraag ik me af? wat verstaan we er precies onder?

bijv, wat vinden jullie van byte progressive plaatjes? cherry moon trax, starfighter en marcel woods enzo? typische sounds van toen, maar past dit binnen het concept?

Waarschuw beheerder
jazeker... straks kwam 1 van de djs zelfs met een idee dat iemand meer een setje in deze richting zou draaien zeg maar...
Waarschuw beheerder
donateur
niks mis mee idd :) denk dak rond dit wknd ook mn mix klaar heb .. t wachten is dan alleen nog op aquarius als k me nie vergis ? dus dan kunnen we daarna s kijken - en nu eik ook al - wie wat zoal in gedachten heeft om eventueel te draaien ( qua stijl dan ongeveer ) :yes:

t is van iedereen maar n kleine indruk .. t echte werk volgt immers op t feest (y)
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Jaaa ik zal een beetje opschieten :)

Uit die set van jou (ozzeris) vind ik eigenlijk maar 2 platen niet kunnen en dat zijn 30 minutes en Hastalavista. Verder vind ik het wel prima eigenlijk.

Hij heeft ook wel een punt. We moeten ook niet alleen maar de stijlen draaien die als voorlopers dienden van "early hardstyle". Maar ook de "nieuwe stijl" die uiteindelijk eind 2001/begin 2002 is ontstaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AjJay op donderdag 13 december 2007 om 08:44:
Hij heeft ook wel een punt. We moeten ook niet alleen maar de stijlen draaien die als voorlopers dienden van "early hardstyle". Maar ook de "nieuwe stijl" die uiteindelijk eind 2001/begin 2002 is ontstaan.

daar ben ik het wel mee eens
hoewel Hasta la Vista en 30 minutes eigenlijk te nieuw zijn van sound

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ OZZERIS op donderdag 13 december 2007 om 02:13:
bijv, wat vinden jullie van byte progressive plaatjes? cherry moon trax, starfighter en marcel woods enzo? typische sounds van toen, maar past dit binnen het concept?

Ik zal mijn mix ook meer die kant op sturen... Ik ga em proberen morgen op te nemen!

Atomic Techno de eerste delen vind ik zelf ook erg vet, de echte (techno gerichte) Jump nog zeg maar.. The Beholder begon met zulke platen altijd op Qlubtempo, voor die over stapte op Seismics

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
teveel tekst! :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
gvd..ben nu wat aan het graven in mn backup archief (cd-r's enzo met alle Qdance radio setjes uit 2001 t/m 2003) , maar een deel v/d cd-r's is onleesbaar geworden :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
that's fucked up

Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op donderdag 13 december 2007 om 17:31:
gvd..ben nu wat aan het graven in mn backup archief (cd-r's enzo met alle Qdance radio setjes uit 2001 t/m 2003) , maar een deel v/d cd-r's is onleesbaar geworden

Ik gebruik voor mijn backup een externe harde schijf, vind ik veiliger en fijner.. Voor 100 piek heb je 320 of zelf met een minder merk voor 500 gig...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 december 2007 om 21:22:
Ik gebruik voor mijn backup een externe harde schijf, vind ik veiliger en fijner.. Voor 100 piek heb je 320 of zelf met een minder merk voor 500 gig...

das waar, maar als je een crash hebt dan....dan is heel je archief weg.
500gig kostte in 2001 ook wel wat meer centen, zo niet onbetaalbaar...vandaar dat het allemaal op cd-r staat hehe :D

Waarschuw beheerder
donateur
tja.... ik heb laatst ook een externe HD gekocht, gewoon omdat mn laptop volraakte :P

Uitspraak van warezguy op donderdag 13 december 2007 om 21:24:
als je een crash hebt dan....dan is heel je archief weg.

je kan niet alles voorkomen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
en is t geen crash dan is t wel n hi-hat :rot:

Waarschuw beheerder
donateur
of een clap O:)
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon een kick geven, dan werkt t vanzelf wel weer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op donderdag 13 december 2007 om 17:31:
gvd..ben nu wat aan het graven in mn backup archief (cd-r's enzo met alle Qdance radio setjes uit 2001 t/m 2003) , maar een deel v/d cd-r's is onleesbaar geworden

Kut is dat, heb ik ook wel eens met DVD's

Houdbaarheid van die dingen is niet je-van-het, helemaal niet met goedkope crap merken.

Kan nu ook op MiniDisc Back-uppen, niet kapot te krijgen b)

Die zijn pas houdbaar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JAZPAH op donderdag 13 december 2007 om 22:56:
Kut is dat, heb ik ook wel eens met DVD's

Houdbaarheid van die dingen is niet je-van-het, helemaal niet met goedkope crap merken.

Kan nu ook op MiniDisc Back-uppen, niet kapot te krijgen b)

Die zijn pas houdbaar :)

het valt mee uiteindelijk. slechts 2 vd 110 beschadigd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ OZZERIS op donderdag 13 december 2007 om 02:13:
vraagje: is het concept wat wij willen (early) hardstyle of hardtrance?

tot nu toe heb ik opgevangen, dat het gaat om plaatjes van 1998 tot 2003. en dan niet de hitjes. iedereen heeft inmiddels al wat voorbeelden genoemd en het verschil is groot.

maar is dit wel (early) hardstyle vraag ik me af? wat verstaan we er precies onder?

Ik vind dus van wel, dat was een van de charmes van Early Hardstyle, het was een mengelmoes van verschillende stijlen, niet zozeer één stijl. Voor mij is alles welkom op een Early Hardstyle feest, zolang het maar geen Nederlandse of Italiaanse producties zijn van eind 2002 of later. Natuurlijk zijn de 1e plaatjes met de "echte" Hardstyle sound wel welkom, neem een Zenith - I'm Your Deejay bijvoorbeeld, maar voor mij persoonlijk houdt het daar gewoon op. Maar goed dat is mijn visie, en ik wil niet beweren dat die beter is dan die van een ander. Maar het idee is om een uniek feestje neer te gaan zetten, met de sound die je nooit meer hoort, en ik vind dat dan eigenlijk ook de enige maatstaf waartegen je de plaatjes af moet zetten die je wil gaan draaien.

Like i said no offence, alleen ik vind jou set nou juist vol met plaatjes die voor mij het einde inluidde. Natuurlijk is dat persoonlijk, maar ik vind ze persoonlijk gewoon niet zo in het concept passen wat we willen neerzetten, en dan kan ik dat beter nu gezegd heb dan na het feest. Mss had ik idd een andere woordkeuze moeten kiezen, maarja nu was het i.i.g. wel duidelijk.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2007 om 19:08:
wat vond je van de mijne eigelijk?

Zijn geen platen die ik zelf zou draaien, maar zijn wel de plaatjes die ik vind passen binnen het concept wat we voor ogen hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
thnx, ja dat moest k ff weten, twijfelde over de eerste 3 of die niet tezeer hitjes waren namelijk...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op zaterdag 15 december 2007 om 15:49:
Natuurlijk zijn de 1e plaatjes met de "echte" Hardstyle sound wel welkom, neem een Zenith - I'm Your Deejay bijvoorbeeld, maar voor mij persoonlijk houdt het daar gewoon op.

je noemt juist deze plaat op en dat verbaast me.
want de sound en partyhit gehalte van deze plaat vind ik bijna hetzelfde als here's johnny van deepack. ik had die plaat ook en ik heb die gewoon verkocht omdat ik m beu was. in die jaren hoorde ik deze 2 ook vaak voorbij komen op dezelfde avond en daar was toen niets mis mee. maar dat is toch wat we nu absoluut niet willen?

Maar het idee is om een uniek feestje neer te gaan zetten, met de sound die je nooit meer hoort, en ik vind dat dan eigenlijk ook de enige maatstaf waartegen je de plaatjes af moet zetten die je wil gaan draaien.

dat klinkt als een ideale party! (spreekt mij wel aan iig)
maar:
als we deze zin willen uitvoeren, hoe gaan we dat dan doen? een playlist maken van te voren? en hoe/wie gaat dat dan bepalen?
vertrouwen dat iedere dj die speciale sounds wel ten gehore zal brengen?
al met al toch een moeilijk maatstaf als je m letterlijk wilt nemen.

Like i said no offence

none taken, toch :P

alleen ik vind jou set nou juist vol met plaatjes die voor mij het einde inluidde

als we het echt over hardstyle hebben, niet hardtrance dus, zijn deze plaatjes juist voor mijn gevoel geboren in de 'top tijd' van het genre. vanaf toen werd het allemaal een beetje meer en meer van hetzelfde, zoals de tegenwoordige sound.
ik had ook wel vage hardtrance plaatjes kunnen opnemen in een promo mix, heb ik bewust niet gedaan.

Mss had ik idd een andere woordkeuze moeten kiezen, maarja nu was het i.i.g. wel duidelijk.

respect, uit zich dat o.a. niet in woordkeuze? ;)
maar binnen elk genre heb je grenzen die vaak vaag zijn.
het zou kunnen dat wij tweëen wat betreft voorkeur voor sound gewoon het verste uit elkaar liggen dan.
of mss hebben we gewoon nog niet alles gezien/gehoord van elkaar, dat kan ook hè.

het is niet zo simpel als het in eerste instantie leek, de sound van zo'n concept als dit beschrijven.
maar ik geloof dat we er wel uitkomen, als we kritisch blijven :)

ik heb nog vraag: wat vinden we van de eerste seismic-plaatjes?
passen die binnen het concept volgens jullie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ OZZERIS op zaterdag 15 december 2007 om 17:37:
als we deze zin willen uitvoeren, hoe gaan we dat dan doen? een playlist maken van te voren? en hoe/wie gaat dat dan bepalen?

wel n beetje improviseren graag :p r zijn zo ontelbaar veel platen uit die tijd dus de kans dat r iets dubbel gedraaid wordt is in mijn ogen best klein .. alleen als iemand n bepaalt " hitje " graag wilt draaien kan diegene dat best f aangeven ..

tot aan Geal - Losing My Feelin' wat mij betreft iig wel .. heb r ook 1 van in m'n promomix zitten :)

ik heb m'n mix zostraks opgenomen maar moet 'm nog f bewerken ( normalizen enzo ) en op m'n server zetten .. maar eerst vnvnd de early area @ Thunderdome maar s overleven B)

dit is iig m'n tracklist ..

01. The Moon - Blow Up The Speakers ( Arne L II & Mirko Milano Remix )
02. Picard - Assimilation
03. Ramirez - El Ritmo Barbaro ( Moratto Remix )
04. Zero Vision - Going Down
05. Mirko Milano - Bamm Bamm
06. Orion's Voice - Cockroaches ( SP Remix ) :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 15 december 2007 om 18:00:
tot aan Geal - Losing My Feelin' wat mij betreft iig wel ..

tot aan, niet tot en met :9 Losing my Feelin vind ik helemaal niks haha
net zoals
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 15 december 2007 om 18:00:
Orion's Voice - Cockroaches ( SP Remix )

o:)
Waarschuw beheerder
het enige hitje wat ik dan heeeel graag wil draaien, is diamond van giada. :yes:

en verder weet ik nog niet ;)

@ dynamike:
wel toevallig dat je net die going down in je promo hebt. ben er zeer benieuwd naar hoe t klnikt! alleen nummer 6 ken ik niet.
hoop dat je snel aan lijn gooit.

losing my feelin' maakte me vroeger zeker wel blij. maar ik zou niet voor deze sound kiezen voor m'n set.

dit vind ik ook een leuke plaat, en niet te happy: Beholder, The - Testing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ OZZERIS op zaterdag 15 december 2007 om 18:57:
wel toevallig dat je net die going down in je promo hebt. ben er zeer benieuwd naar hoe t klnikt! alleen nummer 6 ken ik niet.

schande ! :p en ehm .. de b kant van Going Down ( Boekatsjaka! ) is ook goed te doen (y) t origineel van Losing My Feelin' vind k btw veel vetter dan de bekende remix :x al is t 1e gedeelte v.d. remix nog goed te doen .. net zoals bij Showtek - Save The Day ( DJ Yoeri In The Sky Mix ) .. t gedeelte dat ze écht losgaan doet me eik vrij weinig op de 1 of andere manier :/

Uitspraak van d'un tableau historique op zaterdag 15 december 2007 om 18:29:
o:)

heb k r bewust 8eraan geplakt om te laten zien dat r ook nog platen uit 2004 komen die ok zijn :devil:
Waarschuw beheerder
want de sound en partyhit gehalte van deze plaat vind ik bijna hetzelfde als here's johnny van deepack. ik had die plaat ook en ik heb die gewoon verkocht omdat ik m beu was. in die jaren hoorde ik deze 2 ook vaak voorbij komen op dezelfde avond en daar was toen niets mis mee. maar dat is toch wat we nu absoluut niet willen?

Het was ook een slecht voorbeeld qua hitjes gehalte, maar het is wel zegmaar zo'n beetje de 1e plaat met die kenmerkende zaagbass dus was die plaat op dat moment vernieuwend. Daarna is deze plaat tot in den treuren hergebruikt, en die platen wil ik niet meer horen, maar deze mag van mij omdat het zegmaar de eerste was.

Zeker zeker! Frequency Attack & Everybody staan hoog in mijn top nog wat allertijden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op zaterdag 15 december 2007 om 19:20:
Het was ook een slecht voorbeeld qua hitjes gehalte, maar het is wel zegmaar zo'n beetje de 1e plaat met die kenmerkende zaagbass dus was die plaat op dat moment vernieuwend. Daarna is deze plaat tot in den treuren hergebruikt, en die platen wil ik niet meer horen, maar deze mag van mij omdat het zegmaar de eerste was.

ik blijf I Am Your Deejay echt een megaknaller vinden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op zaterdag 15 december 2007 om 19:20:
Frequency Attack

die heb ik ook, topplaatje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 15 december 2007 om 19:16:
schande ! :p

:D straks ken ik m dus wel als het goed is.
Boekatsjaka heb toen ook veel gedraaid, opzwepende plaat :) maar met een gejatte sample. weet je welke? (en ik bedoel niet de vocalen)

Uitspraak van Dynamike op zaterdag 15 december 2007 om 19:16:
Showtek - Save The Day

dat is mss wel het voorbeeld van de meest gedraaide plaat ooit! (veel) meer. toen die nieuw was vond ik de original mix ook heel vet, maar nu... :X
die remix die je noemt, kan ik ook niet op los gaan. als ik die luister, dan 'wacht ik op iets wat niet komt' heel vervelend gevoel altijd bij muziek vind ik...

ik ga vanaaf toch niet en zoek m'n platen weer ns bij elkaar, heb nu opeens zin om te gaan mixen B)

@ edutainment:

en wat vind je van ZX - Scream? (dit trouwens de enige die ik nog over heb van dat label, de rest is gelukkig verkocht)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ OZZERIS op zaterdag 15 december 2007 om 19:57:
ZX - Scream?

Verschrikkelijke bagger plaat, meest kapot gedraaide plaat ooit in die tijd. Iedereen die I'm Your Deejay was misgelopen probeerde dat te compenseren door deze plaat maar te draaien. Ik vind deze plaat ook echt een voortborduursel op I'm Your Deejay en zou dus ook niks toe voegen aan mijn platencollectie, heb hem dus ook niet.

dit trouwens de enige die ik nog over heb van dat label, de rest is gelukkig verkocht

Musica Che Domina vind ik (naast I'm Your Deejay) echt vet, al is het maar om de herinnering die ik er bij heb toen ik die plaat voor het eerst op een feest hoorde. Was tot op dat moment onvertoond zulke chaos, heerlijk! Ik zou hem nooit meer draaien, maar het was net als I'm Your Deejay toch echt iets nieuws op dat moment.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ZX - Scream

ik heb m ook, ik heb al die hitjes op TRC; i'm your deejay, musica che domina, scream & victims of hardstyle

maar als je die achtermekaar draait, hoor je 4 dezelfde plaat....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 december 2007 om 20:11:
maar als je die achtermekaar draait, hoor je 4 dezelfde plaat....

:lol: ja! say no more.

Uitspraak van Edutainment op zaterdag 15 december 2007 om 20:07:
Ik vind deze plaat ook echt een voortborduursel op I'm Your Deejay

ja, vind ik ook, iets wat vaker voorkomt in de wereld van productie.
maar ik hoef je dus niet te vragen of je mss interesse in die plaat hebt? want ik wil m nl. graag ruilen.
Waarschuw beheerder
donateur
weet je welke?

ehm .. als t de vocals nie zijn dan moet je me denk k toch f helpen :p
of bedoel je dat " q-dance " geluid wat eik weer van Brain Ovulation afkomstig is ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 15 december 2007 om 20:18:
of bedoel je dat " q-dance " geluid wat eik weer van Brain Ovulation afkomstig is ?

nee :)

de synths die er al gauw inkomen en blijven, bedoel ik. die af en toe tussen de kicks vallen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ OZZERIS op zaterdag 15 december 2007 om 20:17:
maar ik hoef je dus niet te vragen of je mss interesse in die plaat hebt? want ik wil m nl. graag ruilen.

Nee niet echt, hehe:
Uitspraak van Edutainment op zaterdag 15 december 2007 om 20:07:
Verschrikkelijke bagger plaat

Waarschuw beheerder
Voor degene die afsluit weet ik nog wel een heel erg lompe en imo ook een hele vette plaat die hier in het zuiden des lands altijd erg populair was: Dj Narcotix - HC impression..

Zou een goeie afsluitende plaat zijn :)
En als degene die afsluit em niet heeft kan ik em wel mee nemen..

Ik ga vandaag 2 mixjes van 20 minuten opnemen, 1 met belgische sound en 1 met onbekendere hardtrancers, ik weet namelijk nog niet welke van die 2 stijlen ik zou willen draaien...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Is er eigenlijk ook een 'minimale hardheid' want bijv een Hypetraxx - The darkside is helemaal niet hard, maar past imo wel echt binnen de stijl.. Of een Liquid skies? De eerste DJ zou imo een beetje in deze stijl mogen draaien, zeg maar de voorlopers van de hardere hardtrance platen of zo, of zeg ik nu iets verkeerds? ;)

Ik heb namelijk best veel van die minder harde platen, en ik wilde ook graag wat rustigere platen draaien, maar die je dus wel bijna nooit meer hoort..

En is het de bedoeling dat elke DJ zijn set weer opnieuw op gaat bouwen, wat misschien een deuk zal geven in de sfeer, maar een set wel ten goede komt. Anders wordt het misschien nog een Q-Dance rip-off omdat iedereen de hardste platen wil draaien om vooral niet voor elkaar onder te doen..
Misschien wel een belangrijk punt om even over af te stemmen niet?

Mijn persoonlijk mening is dat de opbouw van een set zelfs belangrijker is dan de mixing skills, en het hangt natuurlijk ook samen met dat andere belangrijke punt; de platenkeus
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het allemaal prima. Heb eindelijk zelf vandaag een promo setje gemaakt, die is ook best rustig. Mixtechnisch kan hij wel wat beter maar misschien maak ik nog wel een keer een nieuwe binnenkort.

http://www.megaupload.com/nl/?d=0KKCAQTG

Puzzelen jullie de tracklist maar in elkaar :)

Waarschuw beheerder
Ik ken er geen 1 haha :)

Totaal niet mijn stijl, zeker allemaal Italiaans? Klinkt erg als de lege Belgische sound waar ik van houd, maar dan toch weer net even wat anders... Bijna hetzelfde maar toch heel anders ;)

Een nummertje in het midden van de set zou trouwens wel eens van Dj Yoeri kunnen zijn? Overdose of speed me up zo? Zo klinkt ie iig wel, maar zoals bekend zijn de Italianen goede kopieerders..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja allemaal italiaans

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 14:43:
Anders wordt het misschien nog een Q-Dance rip-off omdat iedereen de hardste platen wil draaien om vooral niet voor elkaar onder te doen..

Nah je moet je set wel opbouwen denk ik, maar dat hoeft niet door softer te draaien... ik zou eerder heel geleidelijk aan de BPM verhogen... eindigen met Schwarze Puppen op +8% b)

En wat is hard? Dat is ook maar betrekkelijk... de een vindt de ouwe Activa Records met distorted kicks het hardste en de ander mss de Deep Mission sound met die extreme sub in de kicks en basses, ook al klinkt dat niet rauw, het gaat wel door merg en been :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 15:39:
de ander mss de Deep Mission sound met die extreme sub in de kicks en basses, ook al klinkt dat niet rauw, het gaat wel door merg en been :P

deed mij altijd een beetje aan de embargo sound denken :) en mauro picotto

Uitspraak van verwijderd op zondag 16 december 2007 om 15:39:
eindigen met Schwarze Puppen op +8% b)

:D makina

Aquarius, ik kan je link niet downen. is nu niet beschikbaar zeggen ze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ OZZERIS op zondag 16 december 2007 om 15:49:
de embargo sound

mwah eerder andersom... net zoals Embargo - Blackout weer heel duidelijk op de eerste release van Hennes & Cold gebaseerd is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ OZZERIS op zondag 16 december 2007 om 15:49:
makina

ff denke origineel is 143 x 1.08 = 155.

tegenwoordige hardstyle wordt ook meestal rond dat tempo gedraaid.