Gewoon een promo maken van de muziek die jou het meeste aanspreekt. En als het goed is is dat ook hetgeen wat je draait op 15 februari. Dat is de hele gedachte achter het feest.
Aanpassen aan publiek doen ze op qlubtempo wel...
waarom denk je dat we juist zo'n feest willen geven en vooralsnog op kleine schaal ?
als dat jou ding is prima
platen zoals hasta la vista, dat kan nooit de bedoeling zijn.
De intentie is volgens mij om een soort uniek concept neer te zetten.
je moet ten allen tijde ook gewoon je eigen ding doen
Hij heeft ook wel een punt. We moeten ook niet alleen maar de stijlen draaien die als voorlopers dienden van "early hardstyle". Maar ook de "nieuwe stijl" die uiteindelijk eind 2001/begin 2002 is ontstaan.
bijv, wat vinden jullie van byte progressive plaatjes? cherry moon trax, starfighter en marcel woods enzo? typische sounds van toen, maar past dit binnen het concept?
gvd..ben nu wat aan het graven in mn backup archief (cd-r's enzo met alle Qdance radio setjes uit 2001 t/m 2003) , maar een deel v/d cd-r's is onleesbaar geworden
Ik gebruik voor mijn backup een externe harde schijf, vind ik veiliger en fijner.. Voor 100 piek heb je 320 of zelf met een minder merk voor 500 gig...
gvd..ben nu wat aan het graven in mn backup archief (cd-r's enzo met alle Qdance radio setjes uit 2001 t/m 2003) , maar een deel v/d cd-r's is onleesbaar geworden
Kut is dat, heb ik ook wel eens met DVD's
Houdbaarheid van die dingen is niet je-van-het, helemaal niet met goedkope crap merken.
Kan nu ook op MiniDisc Back-uppen, niet kapot te krijgen
Die zijn pas houdbaar
vraagje: is het concept wat wij willen (early) hardstyle of hardtrance?
tot nu toe heb ik opgevangen, dat het gaat om plaatjes van 1998 tot 2003. en dan niet de hitjes. iedereen heeft inmiddels al wat voorbeelden genoemd en het verschil is groot.
maar is dit wel (early) hardstyle vraag ik me af? wat verstaan we er precies onder?
bijv, wat vinden jullie van byte progressive plaatjes? cherry moon trax, starfighter en marcel woods enzo? typische sounds van toen, maar past dit binnen het concept?
wat vond je van de mijne eigelijk?
Natuurlijk zijn de 1e plaatjes met de "echte" Hardstyle sound wel welkom, neem een Zenith - I'm Your Deejay bijvoorbeeld, maar voor mij persoonlijk houdt het daar gewoon op.
Maar het idee is om een uniek feestje neer te gaan zetten, met de sound die je nooit meer hoort, en ik vind dat dan eigenlijk ook de enige maatstaf waartegen je de plaatjes af moet zetten die je wil gaan draaien.
Like i said no offence
alleen ik vind jou set nou juist vol met plaatjes die voor mij het einde inluidde
Mss had ik idd een andere woordkeuze moeten kiezen, maarja nu was het i.i.g. wel duidelijk.
als we deze zin willen uitvoeren, hoe gaan we dat dan doen? een playlist maken van te voren? en hoe/wie gaat dat dan bepalen?
ik heb nog vraag: wat vinden we van de eerste seismic-plaatjes?
passen die binnen het concept volgens jullie?
tot aan Geal - Losing My Feelin' wat mij betreft iig wel ..
Orion's Voice - Cockroaches ( SP Remix )
wel toevallig dat je net die going down in je promo hebt. ben er zeer benieuwd naar hoe t klnikt! alleen nummer 6 ken ik niet.
want de sound en partyhit gehalte van deze plaat vind ik bijna hetzelfde als here's johnny van deepack. ik had die plaat ook en ik heb die gewoon verkocht omdat ik m beu was. in die jaren hoorde ik deze 2 ook vaak voorbij komen op dezelfde avond en daar was toen niets mis mee. maar dat is toch wat we nu absoluut niet willen?
ik heb nog vraag: wat vinden we van de eerste seismic-plaatjes?
passen die binnen het concept volgens jullie?
Het was ook een slecht voorbeeld qua hitjes gehalte, maar het is wel zegmaar zo'n beetje de 1e plaat met die kenmerkende zaagbass dus was die plaat op dat moment vernieuwend. Daarna is deze plaat tot in den treuren hergebruikt, en die platen wil ik niet meer horen, maar deze mag van mij omdat het zegmaar de eerste was.
Frequency Attack
schande !
Showtek - Save The Day
ZX - Scream?
dit trouwens de enige die ik nog over heb van dat label, de rest is gelukkig verkocht
ZX - Scream
maar als je die achtermekaar draait, hoor je 4 dezelfde plaat....
Ik vind deze plaat ook echt een voortborduursel op I'm Your Deejay
weet je welke?
maar ik hoef je dus niet te vragen of je mss interesse in die plaat hebt? want ik wil m nl. graag ruilen.
Verschrikkelijke bagger plaat
Anders wordt het misschien nog een Q-Dance rip-off omdat iedereen de hardste platen wil draaien om vooral niet voor elkaar onder te doen..
de ander mss de Deep Mission sound met die extreme sub in de kicks en basses, ook al klinkt dat niet rauw, het gaat wel door merg en been
eindigen met Schwarze Puppen op +8%
de embargo sound
makina