32 volgers · 141882x bekeken
Bestaat die überhaupt dan?
Ja, staat op Incoming 2005.
Nee weet ik, k heb steeds vaker momenten dat k het jammer vind dat ik dat wel heb gedaan 
Maar aan de andere kant hoor je dan de nieuwe Warmduscher en dan vergeet ik die bedenkingen meteen weer
Overigens is die Mirko Milano remix (geproduceerd door DJ Slideout) helemaal niet slecht, maar je gaat op een CD met trance classics bijvoorbeeld toch ook niet de Dark By Design remix van Cygnus-X - Superstring zetten?
Maar aan de andere kant hoor je dan de nieuwe Warmduscher en dan vergeet ik die bedenkingen meteen weer
Overigens is die Mirko Milano remix (geproduceerd door DJ Slideout) helemaal niet slecht, maar je gaat op een CD met trance classics bijvoorbeeld toch ook niet de Dark By Design remix van Cygnus-X - Superstring zetten?
aangezien k t ook niemeer volg .. klopt t dat r in de huidge hardstyle scene steeds meer plaats is voor nieuwkomers .. lees > jonge producers die ook op de grotere feesten terecht komen ? .. opzich n goeie ontwikkeling tenzij de eisen voor n vinyl release opeens n stuk lager liggen dan n poos terug 
klopt t dat r in de huidge hardstyle scene steeds meer plaats is voor nieuwkomers .. lees > jonge producers die ook op de grotere feesten terecht komen ? .. opzich n goeie ontwikkeling tenzij de eisen voor n vinyl release opeens n stuk lager liggen dan n poos terug
Ja en nee. Je moet wel al slijmen bij dj''s die labels runnen zoals The Prophet, Luna, Zany etc. En kwalitatief worden niet zozeer de eisen lager, meer op het gebied van originaliteit.
Was een jaar of 5 geleden er een enorm verschil tussen de ene en de andere plaat (vergelijk DJ Wag - The Darkness maar eens met M.O.D.U.L.O ) nu is het allemaal ritmisch hetzelfde en bevat het even weinig percussie, en steeds dezelfde gesamplede hoovertjes in de intro
een heel vage track heb je daar, warezguy
kvin em wel ok, behalve dat italiaanse geleuter er doorheen dan...
een heel vage track heb je daar, warezguy
mja oud plaatje die tatanka ooit in 1998 in italie gedraaid heeft. het zou van het label "Sinus Records" moeten komen maar ik kan daar maar 3 tracks van dat label vinden via Emule...
Ja en nee. Je moet wel al slijmen bij dj''s die labels runnen zoals The Prophet, Luna, Zany etc. En kwalitatief worden niet zozeer de eisen lager, meer op het gebied van originaliteit.
Ja maar kijk naar labels als DJS, IMP en ook sommige Italiaanse labels.. Daar komen toch echt platen op uit die meteen teruggestuurd zouden worden bij de fatsoenlijke labels niet dan? Die worden naar ik heb gehoord niet eens professioneel gemasterd etc. Maar goed dat heb je altijd met hypes, op het gebied van electrohouse komen er nu ook af en toe dingen uit waar van je denkt 'hmm'
En dan krijg je nog steeds meer digitale releases waardoor de bagger ook steeds meer gereleased kan worden..
Maar in de Hardstyle kom je er in NL sneller met een stuk of 3 releases die opgepikt worden door de subtop of top, dan bijv. met andere stijlen dat wel! Goed voorbeeld is een vriend van mij, B-Front, die met een paar releases die de alpha Twins bijv. oppikken al redelijk aan de weg begint te timmeren.. Geen grote feesten maar iig wel bijna elke week ergens..
laatste aanpassing
mja oud plaatje die tatanka ooit in 1998 in italie gedraaid heeft. het zou van het label "Sinus Records" moeten komen maar ik kan daar maar 3 tracks van dat label vinden via Emule...
Zou ook een ouwe Stik Records kunnen zijn, beetje die kale stijl met harde kick, net zoals Davide Sgarbi of zo?
Oja QT cd is uit, weet nog niet helemaal wat ik er van moet denken: Qlubtempo 2001-2007
Overdrive duurt 3:40 op die cd? Zouden ze hem dan vooooooor de break wegmixen?
Ik denk niet dat het een stik is. Het is wel een typische tatanka productie uit die tijd...
het komt alleen uit een set van hem, nr op zich is niet van hem. ik heb hem al gemaild erover en hij kon me alleen vertellen dat het van Sinus Records afkwam,,maar dat hij altijd een whitelabel in handen had en dus nooit heeft geweten wat de ID was
Hey mensen,
k heb weer een nieuwe mix opgenomen, 100% BeB style. Tracklist en linkje staan hier beneden, veel luisterplezier
1. Masif DJ's - Reaching (Into My Brain) / Steve Hill vs D10 remix
2. Ultraform - Time Travel / Original mix
3. Aurora Project - Dream (Sixth Sense's hardtrance remix)
4. Bassraiders - Prepare To Qualify (Derler & Klitzing remix)
5. Accenter & Three O - Outsiders (original mix)
6. Van Der Karsten - Cry (Megara vs DJ Lee remix)
7. Steve Hill vs Dark By Design - Forget The Past
8. Star Alliance - No Expression (DJ Dyno remix)
9. Derler & Klitzing - Symphony
http://www.sendspace.com/file/5f59w0
gr. Peter
k heb weer een nieuwe mix opgenomen, 100% BeB style. Tracklist en linkje staan hier beneden, veel luisterplezier
1. Masif DJ's - Reaching (Into My Brain) / Steve Hill vs D10 remix
2. Ultraform - Time Travel / Original mix
3. Aurora Project - Dream (Sixth Sense's hardtrance remix)
4. Bassraiders - Prepare To Qualify (Derler & Klitzing remix)
5. Accenter & Three O - Outsiders (original mix)
6. Van Der Karsten - Cry (Megara vs DJ Lee remix)
7. Steve Hill vs Dark By Design - Forget The Past
8. Star Alliance - No Expression (DJ Dyno remix)
9. Derler & Klitzing - Symphony
http://www.sendspace.com/file/5f59w0
gr. Peter
donateur
Ik zoek trouwens nog de 1e Qlimax cd, iemand een idee waar ik die nog nieuw kan scoren?
Mijne is echt compleet grijs gedraaid, de "verf" op de niet gelaserde kant is zelfs aan het los laten
ik heb m wel op mn pc staan.....
Ik zoek trouwens nog de 1e Qlimax cd, iemand een idee waar ik die nog nieuw kan scoren?
Mijne is echt compleet grijs gedraaid, de "verf" op de niet gelaserde kant is zelfs aan het los laten.
Ik heb hem nog gescoord op Qlimax in Silverdome, maar das ook alweer ff geleden
Misschien Q een mailtje sturen?
Ja, wat moet er nu allemaal gaan gebeuren? En hoe kan ik me daar nuttig bij maken?
er hoeft op zich niet superveel te gebeuren.
ik ben nu bezig met digiflyer (voor PF) en website --> http://www.earlyhardstyle.nl
het lijkt me leuk als elke dj een promo mix draait/opneemt van ca. 20min, zodat mensen die niet heel bekend zijn met early hs een beetje kunnen horen wat ze die avond te wachten staat
laatste aanpassing
ik zal al eens langzaam info gaan verzamelen voor een nieuwsbericht .. het is eik m'n bedoeling om er nu binnenkort 1 te laten publiceren als de vlieger klaar is en dan nog 1 vlak voor het feest .. maar k weet nie of r genoeg info voorradig is dus daar komen we vanzelf wel achter
n duidelijke uitleg over wat nu precies early hardstyle is lijkt me wel n pré anders krijg je weer n hoop van die onzinnige reacties 
info voor PF dus check maar of t allemaal klopt
als op earlyhardstyle.nl ook al de nodige info staat dan hebben we direct n bewijs dat dit feest ook bestaat ( dat moet namelijk hier op PF wil je n feest toevoegen aan de agenda )
voor diegenen die nog geen indruk hebben v.d. locatie .. check de foto's v.d. voorgaande feesten --> klik
time-table kunnen we mss ook al overleggen ? wie welk uur krijgt etc
info voor PF dus check maar of t allemaal klopt
als op earlyhardstyle.nl ook al de nodige info staat dan hebben we direct n bewijs dat dit feest ook bestaat ( dat moet namelijk hier op PF wil je n feest toevoegen aan de agenda )
voor diegenen die nog geen indruk hebben v.d. locatie .. check de foto's v.d. voorgaande feesten --> klik
time-table kunnen we mss ook al overleggen ? wie welk uur krijgt etc
het lijkt me leuk als elke dj een promo mix draait/opneemt van ca. 20min, zodat mensen die niet heel bekend zijn met early hs een beetje kunnen horen wat ze die avond te wachten staat dus kom maar op met die links laatste aanpassing 4 december 2007 00:31
van het wkd zal ik wel wat opnemen!