Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 131501x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Jaaah ik weet het :$
Waarschuw beheerder
Best lekker setje van jou hoor. Ik kende alleen alle plaatjes al :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 augustus 2007 om 13:53:
XTC ist eine illegale

trekt volle zalen

:lol:

of: hardrive in paradise
Waarschuw beheerder
Return to Forever klinkt idd lekker.

Andere suggesties:
Musica che Domina
Universe of Dreams
The Right Way
Darkness will Rule
The City is out of ctrl
Mhz (Megahertz)
Housensation
Body Control
Noise Unit
Back in Time
Seid ihr Bereid

@ Storage: Ik heb je setje gisteren eens geluisterd. Uiteraard vette platen, die laatste kende ik nog niet. Mixen ging ook wel, beetje bijsturen steeds maar er ik heb geen hele dikke storende fouten gehoord.

Nu eens ff die van Aqua downloaden. :)

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Earase op woensdag 15 augustus 2007 om 10:54:
Mixen ging ook wel, beetje bijsturen steeds maar er ik heb geen hele dikke storende fouten gehoord.

ja maar als ik een serieus setje wil opnemen, dan steek ik er ff wat meer tijd in.
dit was gewoon simpel ff vlug ;)
ik moet nog een beetje wennen aan deze draaitafels, ben er namelijk eentje die altijd alles snel achtermekaar wil gooien :D
maar om dat op te nemen, das lastig om het 100% goed te doen ;)
laatst nog van die italian hardstyle plaatjes; enkel de beginstukjes draaien, kijk dan is het leuk, snel afwisselen enzo.... 8)

binnenkort zal ik weer eens goed mn best doen, ff een snelle reis terug in de tijd!

Uitspraak van Earase op woensdag 15 augustus 2007 om 10:54:
Back in Time

Dana toch? die is veel later uitgekomen, zit er nog wel aan te denken om die ook nog eens te kopen, vind het een kwalitatieve track! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 augustus 2007 om 16:05:
Dana toch? die is veel later uitgekomen, zit er nog wel aan te denken om die ook nog eens te kopen, vind het een kwalitatieve track!

Nee, ik bedoel Miss Peppermint - Back in time. Die is wat ouder dan die van Dana. Niet echt Early maar die naam is opzich wel toepasselijk.
Die van Dana is trouwens wel een dikke plaat ja, die producties van haar op Danamite zijn altijd sterk en origineel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Earase op woensdag 15 augustus 2007 om 16:25:
Miss Peppermint - Back in time

owja :frusty: die is wel early ;)

Die van Dana is trouwens wel een dikke plaat ja, die producties van haar op Danamite zijn altijd sterk en origineel.

vind het een hele vette track, het geheel is gewoon top (y)
geen simpele track, echt een kwalitatieve track :D
Waarschuw beheerder
Temper Temper remix is ook vet :)

Waarschuw beheerder
donateur
heb m nog niet, maar zal m weer eens in mn wantlist zetten :D

Waarschuw beheerder

Helaas werden ze door het publiek en DJ's niet zo heel erg gewaardeerd volgens mij. Komt er een plaatje uit op danamite draait iedereen de zany remix (die dus weer wel klinkt als de huidige sound)

Waarschuw beheerder
donateur
ik check t nu ff, maar de eerste 2 releases zijn pas in 2004 uitgekomen, terwijl ik de sound ervan nog best als early kan beschrijven (lees: periode 2001-2003)
dat is nog net de periode geweest waarin er leuke plaatjes kwamen en waarin de mindere plaatjes kwamen :P

Undendlichkeit (l)
en nu nog een keer Back In Time regelen 8)
Waarschuw beheerder
Doet ze nog wel wat met dat label?
Waarschuw beheerder
Tijdje geleden is Ultrasonic uitgekomen en op de nieuwe Sensation Black-cd staat een nieuw nummer van haar. Dat zal wel de nieuwe release zijn.
Waarschuw beheerder
Ultrasonic is van augustus 2006 :p
Waarschuw beheerder
Das toch een behoorlijke tijdje zou ik zo zeggen 8)
Waarschuw beheerder
Oh zo :)

Ik dacht dat je bedoelde dat het nog niet zo lang geleden was.
Waarschuw beheerder
Jammere aan het label vind ik dat het in dezelfde sound blijft hangen, net zoals een Tommy Pulse dat doet.

Plaatjes ansich zijn allemaal wel leuk, maar zet je ze naast elkaar wordt het alweer saai.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nah, ben ik niet helemaal met je eens. Ze probeert toch wel wat te experimenteren met verschillende invloeden:

Eerste release was techno-georienteerd. B-kant was pure techno, A-kant Temper Temper-style.
Toen ging ze meer de hardtrance-kant op met Catch my drift en Back in time.
Mash was van alles wat eigenlijk, zeer origineel plaatje en die laatste (Ultrasonic) is wat meer jump-georienteerd.

Ik vind het sowieso al cool, dat ze wat anders probeert als de standaard makkelijke hardstyle-plaatjes.

Dat label van Tommy Pulse volg ik nietmeer sinds The Answer. Die eerste releases waren heel vet, vooral ook door die Temper Temper-nummers op de B-kanten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Earase op donderdag 16 augustus 2007 om 14:42:
Nah, ben ik niet helemaal met je eens. Ze probeert toch wel wat te experimenteren met verschillende invloeden:

Eerste release was techno-georienteerd. B-kant was pure techno, A-kant Temper Temper-style.
Toen ging ze meer de hardtrance-kant op met Catch my drift en Back in time.
Mash was van alles wat eigenlijk, zeer origineel plaatje en die laatste (Ultrasonic) is wat meer jump-georienteerd.

Ik vind het sowieso al cool, dat ze wat anders probeert als de standaard makkelijke hardstyle-plaatjes.

je bedoelt Promo toch? die maakt toch alles.
Waarschuw beheerder
Is dat nu zo of niet? 8)
Er zit in elk geval een wereld van verschil tussen haar huidige producties en die scheitplaat die ze toen op Q-dance uitbracht. Dat was echt niet om aan te horen zo slecht.

Waarschuw beheerder
donateur
Die eerste releases waren heel vet, vooral ook door die Temper Temper-nummers op de B-kanten

I Am The Master & To Be As One :D
geproduceerd door Dj Promo (oa)

Uitspraak van Earase op donderdag 16 augustus 2007 om 14:51:
die scheitplaat die ze toen op Q-dance uitbracht

Excuse Me & Here We Go.....
Here We Go vind ik nog wel gaan, beetje te rustig, en de vette climax komt ook pas heel erg laat ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 14:47:
je bedoelt Promo toch? die maakt toch alles.

van Danamite?
al haar platen worden toegekend aan Dana als producer, ik zie geen promo/brain acardy oid voorbijkomen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 16:24:
van Danamite?
al haar platen worden toegekend aan Dana als producer, ik zie geen promo/brain acardy oid voorbijkomen....

dat zegt niet alteveel, naar mijn weten zijn alle nummers gewoon door promo gemaakt en onder Dana uitgebracht.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 16:29:
naar mijn weten zijn alle nummers gewoon door promo gemaakt en onder Dana uitgebracht.

:o

het zou niet eens slecht/verkeerd wezen, want promo is gewoon goed in produceren 8)

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 16:29:
naar mijn weten zijn alle nummers gewoon door promo gemaakt en onder Dana uitgebracht.

Als je de Temper Temper-producties vergelijkt met bijvoorbeeld Unendlichkeit zou dat idd niet verbazingwekkend zijn. Die lijken qua stijl heel erg op elkaar.
Trouwens, ik hoop stiekem dat die eerste Tommy Pulse - Cold Days nog eens wordt gereleased. Die is nu alleen als promo ofzo te krijgen. Zwaar vette plaat.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Earase op donderdag 16 augustus 2007 om 16:53:
ik hoop stiekem dat die eerste Tommy Pulse - Cold Days nog eens wordt gereleased. Die is nu alleen als promo ofzo te krijgen. Zwaar vette plaat.

:kwijl:

das echt fucked up! zowat niemand heeft cold days als vinylversie....

volgensmij is ie zo rare, dat je ook nergens een vinyl-rip op i-net kan vinden :nocheer:

Als je de Temper Temper-producties vergelijkt met bijvoorbeeld Unendlichkeit zou dat idd niet verbazingwekkend zijn

heeft wel veel gelijkenissen ja :d

Waarschuw beheerder
Trouwens, ik hoop stiekem dat die eerste Tommy Pulse - Cold Days nog eens wordt gereleased. Die is nu alleen als promo ofzo te krijgen. Zwaar vette plaat.

same here
wat een plaat!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 augustus 2007 om 16:57:
same here
wat een plaat!

:jaja: 8)

weet iemand de reden waarom hij enkel als promo is uitgebracht?
Waarschuw beheerder
Die wordt volgens mij alleen gegeven aan collega dj's etc. Het erge is dat iedereen die op die The Third Movement-labels released die plaat heeft, volgens discogs zelfs D-block en S-te-fan. WTF moeten die daar nu mee, kunnen ze hem beter verkopen aan liefhebbers dan aan zo'n stel kleuters met hun kutmuziek.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Earase op donderdag 16 augustus 2007 om 17:43:
D-block en S-te-fan. WTF moeten die daar nu mee, kunnen ze hem beter verkopen aan liefhebbers dan aan zo'n stel kleuters met hun kutmuziek.

:respect: :lol:
heb eigenlijk nog nooit naar tracks van hun geluisterd.... :D

Uitspraak van Earase op donderdag 16 augustus 2007 om 17:43:
Die wordt volgens mij alleen gegeven aan collega dj's etc. Het erge is dat iedereen die op die The Third Movement-labels released die plaat heeft

:jaja: scherp scherp!
Waarschuw beheerder
Ik heb daar in een wilde bui ooit nog eens een plaat van gekocht op Straight On. Paar x gedraaid, nu staat die inmiddels al meer dan een jaar stof te verzamelen in de kast.
Waarschuw beheerder
Ik heb alleen fresh beats van hun die is nog wel goed. Toevallig dan weer dat die van danamite komt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AjJay op donderdag 16 augustus 2007 om 19:02:
Ik heb alleen fresh beats van hun die is nog wel goed. Toevallig dan weer dat die van danamite komt

die is inderdaad wel te doen
ik vind zelf ook U Will Be Dancing ook wel te doen, nog niet heel erg nu-style
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
D-block en S-te-fan

zou die laatste nog steeds zo arrogant zijn ? want dat ging n hele poos terug hier op t forum écht te ver :/ vergelijk t maar met Michael (n) waar hangt die fantast eik uit met z'n grote bek en waardeloze rotzooi ? of haal k nu n wel heel ouwe koei uit de sloot !? :roflol:
Waarschuw beheerder
Weeknie? Welke koe? Zoek dat topic eens op :D

Waarschuw beheerder
ze hebben here it comes geremixed, , dus weer een hardcore klapper in een nieuw jasje:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 12:04:
ze hebben here it comes geremixed, , dus weer een hardcore klapper in een nieuw jasje

Here comes the RMX heet ie nu.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 17 augustus 2007 om 01:24:
Michael waar hangt die fantast eik uit met z'n grote bek en waardeloze rotzooi ?

Idd, die jongen ging het helemaal maken, omdat die een paar rotzooi plaatjes had verkocht. :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AjJay op vrijdag 17 augustus 2007 om 08:33:
Weeknie? Welke koe? Zoek dat topic eens op :D

begin maar te lezen in deze topic dan kom je t vanzelf wel tegen :9 :9

" iedereen " blijkt momenteel ook weg te lopen met die gasten .. over D-Block kan k geen verkeerd woord zeggen maar stel je s voor dat al die mensen zouden weten hoe persoon #2 van dit duo was / is !? :x

leuk moment :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 17 augustus 2007 om 01:24:
Michael waar hangt die fantast eik uit met z'n grote bek en waardeloze rotzooi ?

die draait in NL amper meer, maar is wel nog geregeld in Zwitserland te vinden. In ons land werkt ie als dj in een coffeeshop in Apeldoorn hoorde ik :P

trouwens ben k het niet geheel met je eens dat ie rotzooi maakt, zn platen zijn door de bank genomen heel wat vetter en beter geproduceerd (vind ik dan) dan de meeste hardstyle van tegenwoordig. Maar goed, dat wil op zich niets zeggen he ;)
Waarschuw beheerder
Nah die eerste releases van hem op Imp music dat was toch echt rotzooi hoor.

Later heeft ie nog wel wat leuke dingen gemaakt ook. Zowiezo eentje op Kattiva was wel aardig :)
Waarschuw beheerder
begin maar te lezen in deze topic dan kom je t van­zelf wel tegen

lol :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AjJay op vrijdag 17 augustus 2007 om 16:44:
Nah die eerste releases van hem op Imp music dat was toch echt rotzooi hoor.

ik vond Thunder wel een relax plaatje, natuurlijk gejat van Zero Vision - Boekatsjaka, maar die plaat is zelf ook knip- en plakwerk.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond z'n remix van Insomnia echt subliem :rot: :vaag:
Waarschuw beheerder
Aan Are You Ready heb ik me doodgeërgerd...

Waarschuw beheerder
hmm toch vond k die wel oke, is ook een coproductie met Rezonanze he, de original mix die op Bitte ein Beat! 8 staat is wel goed.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AjJay op vrijdag 17 augustus 2007 om 17:00:
Aan Are You Ready heb ik me doodgeërgerd...

typische partytrack, op een feest knalt ie wel lekker :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 augustus 2007 om 12:04:
ze hebben here it comes geremixed, , dus weer een hardcore klapper in een nieuw jasje

:dood: gebrek aan inspiratie noem ik dat.... toch?
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen is r stil van .. blijkbaar toch n moeilijke vraag ;p

Waarschuw beheerder
euh waar hadden we het over?? :vaag:

Artiest Fable
Waarschuw beheerder
donateur
A-kant Temper Temper-style

Wat voor 'n stijl? :$

Waarschuw beheerder