Erik Vee - Wildside is dr ook op uit gekomen en die plaat vind ik echt briljant, beetje DJ Isaac achtig maar tog meer Duits van sound en met een hele vette climax
Ik ken hem uit die qlubtempo set van luna in de HMH uit 2002.
Die versie dus.
1st club mix dacht ik...
Ik zou daar niet te veel aan vast houden, cd's hebben nogal vaak de neiging foute info op de hoezen te zetten
damn heb wel zin in een early feesie
mss hebben we op ground zero wel geluk .. staan wel wat artiesten die n oud plaatje zouden kunnen draaien
ze moeten nog zo'n Qlubtempo back to the future editie doen dit jaar!
en dan zonder Pavo, Dana, Alpha Twins enz.
gewoon Beholder, Scot Project, Marc la Cruz, Arne L II & Mirko Milano, Russenmafia etc.
gewoon Luna etc.
als we t over de draaikunsten van de meeste top / multi producers moeten gaan hebben dan zijn we nog wel f bezig
gewoon op het allerlaatste moment de nieuwe plaat inmixen, dan ook nog vrolijk er flink naast laten lopen.....
triest spul!
De techno versie is wel de 1st club mix
Ulli Poeppelbaum is een techno producer... daarbij komt nog dat de vinyl de 2nd club mix met en zonder vocals bevat... de versie die op Bitte ein Beat 6 stond was bijv. degene zonder vox...
Junkfood Junkies - The Game & The Journey zijn vette plaatjes van dat label
das jouw mening
op Qlubtempo 2005 heb k me mateloos liggen ergeren aan t gepruts van Gary D en die draaide af en toe ook goeie plaatjes ( soms wat te blij )
dat de meeste nie kunnen mixen daar heb k me al lang bij neergelegd maar dat was zo slecht dat je gewoon ging lopen
geef mij overigens maar die lompe bass van Arne L II
Gravediggers Have More Fun is ook erg vet
hee paulus jij ook hier?
Base Generator is mijn favoriet van Arne trouwens, en daarna RIP.
Wie ze ook niet moeten vragen is technoboy, jezus, nu ik zijn livesets van jaren geleden luister kan ik niet begrijpen hoe hij altijd als laatste mocht draaien! fucking hell!!
heb em nooit echt slecht horen mixen moet ik zeggen
als we t over de draaikunsten van de meeste top / multi producers moeten gaan hebben dan zijn we nog wel f bezig
De hardstyle versie is the 2nd club mix ja
Dave Joy First - Impression
Alex Bartlett - Amnesia
Flutlicht - Icarus
Dat zou pas vet zijn, allemaal platen van hun. Icarus (SHOKK rmx) en Folie a deux
Avatar - Red Planet (Original Mix)