Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 134954x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
hoor de laatste tijd ook steeds vaker iets over de Pioneer DDJ-T1
http://www.pioneer.eu/eur/content/press/news/DDJ-controllers.html
maar verdiep me daar zelf niet echt in
nog niet tenminste
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 21:16:
welke cdj heb je dan?

Pioneer CDJ400.

Uitspraak van Distrexx op woensdag 6 juli 2011 om 21:28:
Firmware upgrade?

Nog nooit gedaan.. :P Zou ook niet weten hoe dat werkt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edwinn. op woensdag 6 juli 2011 om 22:11:
Zou ook niet weten hoe dat werkt..

Daar heb je google voor...
Uitspraak van Dynamike op woensdag 6 juli 2011 om 22:03:
Pioneer DDJ-T1

Pioneer is laatste tijd allerlei markten aan het opzoeken waar ze voorheen helemaal niet mee bezig waren. Zo ook die DDJ-T1 als midi controller.
Daarnaast hebben ze laatst 2 sets monitoren op de markt gebracht. Veel te duur uiteraard, maar het verkoopt omdat er Pioneer op staat (Design is overigens wel nice ;))

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamike op woensdag 6 juli 2011 om 22:03:
hoor de laatste tijd ook steeds vaker iets over de Pioneer DDJ-T1
http://www.pioneer.eu/eur/content/press/news/DDJ-controllers.html
maar verdiep me daar zelf niet echt in
nog niet tenminste

ziet er netjes uit, denk ook dat ie degelijker is dan de S4 van Native Instruments zelf
(een van mn vrienden zn S4 lustte geen cola.... R.I.P. )
Uitspraak van Distrexx op woensdag 6 juli 2011 om 22:19:
Veel te duur uiteraard, maar het verkoopt omdat er Pioneer op staat

:lol: hehe
Uitspraak van Edwinn. op woensdag 6 juli 2011 om 22:11:
Pioneer CDJ400.

hmm daar kijk ik van op, Pioneer staat toch voor kwaliteit...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Distrexx op woensdag 6 juli 2011 om 22:19:
Daar heb je google voor...

Zal d'r is naar kijken. Overigens vindt ik gewoon dat het gewoon moet werken zonder die upgrade, er zit toch niet voor niets een USB optie op? Kan trouwens ook gewoon aan de USB stick liggen dat die te slecht is. Maar CD's is ook een stuk handiger, moet die dingen gewoon weer een keer bestellen.
Waarschuw beheerder
donateur
heb je wel een 2.0 stick?
bij de cdj2000 werkt die usb optie overigens prima op 1 ding na
de wav laad niet de gehele track in 1x in (bij cd's wel)
maar dat kan verholpen worden met rekordbox
maar ook daar heb ik me nog niet in verdiept
overstap vinyl - cd vond ik voorlopig wel f genoeg :p
Waarschuw beheerder
Ah 't is 1.0.. Zou zo'n eentje wel goed werken dan?
http://www.bigdennis.com/kingston-datatraveler-stick-p-18178.html?cPath=7_208

Of is iets anders nog beter? Wil liever 10 euro neerleggen voor 1 keer iets goed dan dat ik iets koop en het later weer moet vervangen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.discogs.com/DJ-Vortex-Arpas-Dream-Crazy-The-Remixes/release/216872

iemans deze ep toevallig voor mij ken m nergens vinden :( of eventueel een site waar iik m kan kopen (digitaal) ???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Google is je vriend: http://www.filesonic.com/file/855602461/dj_vortex_and_arpas_dream_-_crazy-%28stk095%29-remix_vinyl-2003-nbd.rar.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JAZPAH op donderdag 7 juli 2011 om 17:09:
Google is je vriend

ik heb me rot gegoogled ;s niet gezien deze !!!! maar iig bedankt vriend ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edwinn. op donderdag 7 juli 2011 om 15:44:
Of is iets anders nog beter?

die lijkt me in principe goed
ik heb zelf 2x Kingston DT 160 van 16 GB elk (dus 32 in totaal) = ook wel iets duurder
daar moet je dus ook f naar kijken
hoeveel muziek je nodig denkt te hebben
als de aansluiting maar 2.0 is
zoals je inmiddels hebt gemerkt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
weer wat georderd;

16202728: DJ Sabu - Follow The Lights (Go For It) (12")
22916880: Ecister - Time Of Betrayal (Nutrition, Scarabee Records) (12")
22928774: Killer Bros - Digital Kaos (Groucho Records) (12")
26715790: Drumteck Brothers - Tribaloide (Ipnotika) (12")
26946565: Terra* - Pressure (Tasted) (12")
29094061: DJ Jo vs. Tom-X - This Is Your Fantasy (Nothing Records (2)) (12")
31379490: Traveller - The Arrival (Mindworx Records) (12")
36353290: Avatar (4) - Red Planet (Bulletproof Records) (12") (versie met Reverb & JK Walker rmx)
39297175: DJ Arne L. II + DJ Mirko Milano* - Picard (Deep Mission) (12", Pic)
39313433: Lorenzo De Preti - Electric Attack (Subway Records) (12")

223708: Melix - Hypnotik Suggestion (Perspective (2)) (12")
2193622: Pitfall vs. Ginger* - Pitfall (Stik Records) (12")
8415684: E-MP-Hasis - Empathize (Radar Records) (12")
8600408: Marc La Cruz 'n' Ace Da Brain* Feat. Grim Reaper, The - Dancing In The Dark (Technoclub Records) (12")
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekkere aankopen zeg!

Red Planet (Reverb Mix) :respect:

Die wil ik wel eens op een party horen b)
Waarschuw beheerder
Kwam deze tegen op Youtube, obscuur plaatje uit de good old days:

Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 juli 2011 om 15:21:
Ik draai nu ongeveer 2 jaar met Traktor en wil eigenlijk niet anders meer. Je hebt altijd je volledige muziek collectie bij je en het slaat nooit over, zoals bijvoorbeeld met vinyl of krassen op je cd's.

Bij het draaien van Hardtrance en Hardstyle maak ik gebruik van tijdcode CD's voor in de CDJ en daarbij maak ik gebruik van de X1 om door mijn tracks / collectie heen te zoeken en loops te maken.

Bij het draaien van Techno gebruik ik alleen de X1 en maak ik gebruik van Synch button.

Het is wel aan te raden om er een Mac bij te gebruiken. Het eerste half jaar heb ik een windows bak gebruikt, maar dit was altijd problemen.

Hoe werkt dat nou precies? Hoe sluit je bijvoorbeeld je Mac aan op de apparatuur die ergens al staat? En hoe werkt dat met die timecode cd's. Sluit je dan je Mac aan de op CDJ's ofzo? En die X1... vervangt die de mixer?

Ben echt wel een liefhebber van vinyl maar de voordelen van digitaal worden wel steeds groter.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AjJay op donderdag 7 juli 2011 om 22:54:
Hoe sluit je bijvoorbeeld je Mac aan op de apparatuur die ergens al staat?

Als je echt timecode draait on the road is het niet handig. Want dan moet je steeds je geluidskaart aansluiten op de draaitafels of cdj's die er staan... want de geluidskaart zorgt ervoor dat er een vertaling komt door de pc van het geluidje op de vinyl naar de mp3 die je daadwerkelijk wilt afspelen.
En hoe werkt dat met die timecode cd's

Sluit de cd spelers aan op de geluidskaart, geluidskaart in USB poort. Traktor openen, track selecteren en gaan met die banaan.
Sluit je dan je Mac aan de op CDJ's ofzo?

Je sluit de geluidskaart via USB aan op je laptop, en via je geluidskaart gaan meegeleverde kabels naar de CDJ/TT's. Door deze kabels te gebruiken kan je zowel timecode draaien als gewone cd/vinyl simpel weg door een andere line in van je mixer te kiezen. Heb geen duidelijk overzicht van indeling, dus hoop dat je het een beetje snapt.
En die X1... vervangt die de mixer?

X1 is puur om traktor zelf aan te sturen. Met de X1 kan je tracks selecteren die je wilt draaien, loopt instellen, effecten aan en uitzetten....
Waarschuw beheerder
Wat me nou opvalt..
Ik zit de laatste paar dagen op youtube (zit op werk en kan daar niet ff wat setjes op de pc zetten) wat early hardstyle setjes te luisteren. Maar als ik dan de opmerkingen lees:
aahhh...back in the days, when it was proper mindtwisting hardstyle :)

1 van de beste party s waar ik ben geweest toen was de oude hardstyle op ze hoogte punt echt geniaal jammer dat het zo commercieel allemaal geworden is in heineken music hall was top altijd

en zo kan ik door blijven gaan...
Hoe kan het dat er zoveel mensen dit soort opmerkingen maken en de party's dan toch niet van de grond komen? :S:(
Waarschuw beheerder
donateur
omdat de artiesten het telkens weer weten te verneuken dus waarom zou je nog moeite doen 8)
daarnaast wil het merendeel van het publiek - wat ook nog eens veel te snel tevreden is - toch alleen maar grote namen (met iedere keer weer de uitgekauwde platen) anders komen ze niet
een vervelende wisselwerking dus wat ten koste gaat van de echte (meer kritische) kenners die met een te kleine groep achterblijven
Waarschuw beheerder
Dat is dan ook wel weer zo..
Maar toch... met de animo moet het toch goed zitten en je zou zeggen dat je voor de muziek komt?!
En wat betreft de uitgekauwde platen.. Ook dat is zo..
Zit nu deze set van Pavo te luisteren : http://www.youtube.com/watch?v=KWg7k5AZ9mY en dan hoor ik platen die ik verder amper (of zelfs zelf nog nooit) gehoord heb..
Waarom kon het toen wel en nu niet meer?? :( Ja, ik weet het antwoord ook wel
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 8 juli 2011 om 13:11:
het merendeel van het publiek - wat ook nog eens veel te snel tevreden is

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Dark Prince op vrijdag 8 juli 2011 om 13:28:
Zit nu deze set van Pavo te luisteren : http://www.youtube.com/watch?v=KWg7k5AZ9mY en dan hoor ik platen die ik verder amper (of zelfs zelf nog nooit) gehoord heb..

Daar zitten best veel platen in die je eigenlijk zou moeten kennen/herkennen naar mijn mening.. Dat stuk met: Heartbreak (Arne L2 remix), Bang the Box (Arne L2 remix) en It's Life is wel leuk. :)

Uitspraak van The Dark Prince op vrijdag 8 juli 2011 om 13:28:
Waarom kon het toen wel en nu niet meer??

Omdat het in die tijd alleen nog maar die muziek was waar het publiek om vroeg. Nu is de huidige Hardstyle gewoon meer in trek en commercieel dus veel aantrekkelijker om te draaien ipv muziek van 10 jaar terug waar maar weinig liefhebbers van zijn. Je ziet in alle tracklisten ongeveer wel dat de DJ's (helaas) meegaan met de tijd. Zo is een Pavo set uit 2001 alweer heel anders uit 2004..
Waarschuw beheerder
donateur
toen was het ook allemaal nieuw hè
maar als je dan nu vraagt draai nog eens zoiets net zoals toen dan is het opeens weer teveel gevraagd
bang om af te gaan t.o.v. het merendeel van het publiek .. wat je met early rave ook al zo vaak ziet
en toch blijf ik erbij .. als iemand écht zou willen zou je met een beetje creativiteit een set kunnen aanbieden die iedereen kan waarderen
maar ach waarom zouden ze nog moeite doen .. als er maar euro's binnenkomen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edwinn. op vrijdag 8 juli 2011 om 13:41:
Daar zitten best veel platen in die je eigenlijk zou moeten kennen/herkennen naar mijn mening.. Dat stuk met: Heartbreak (Arne L2 remix), Bang the Box (Arne L2 remix) en It's Life is wel leuk. :)

De meeste ken ik ook wel (niet van naam dan) maar er zitten ook wel een aantal platen tussen die ik dus niet ken.

Omdat het in die tijd alleen nog maar die muziek was waar het publiek om vroeg. Nu is de huidige Hardstyle gewoon meer in trek en commercieel dus veel aantrekkelijker om te draaien ipv muziek van 10 jaar terug waar maar weinig liefhebbers van zijn. Je ziet in alle tracklisten ongeveer wel dat de DJ's (helaas) meegaan met de tijd. Zo is een Pavo set uit 2001 alweer heel anders uit 2004..

En toen was alles natuurlijk nieuw.. dus maakte het niet veel uit als een wat onbekendere plaat gedraaid werd.

Zo is een Pavo set uit 2001 alweer heel anders uit 2004..

Dat is ook niet zo raar.. als je ziet en vooral hoort wat voor veranderingen er waren in die jaren...
Waarschuw beheerder
donateur
de creativiteit in dance muziek had in de jare 90 en rond de eeuwwisseling een ongekend hoog niveau
dan mag het nu wel allemaal veel dikker klinken .. ik geef dan toch de voorkeur aan het 1e
vraag me af of er ooit nog zo'n periode komt
dus daarom is het niet gek dat veel mensen graag terugkijken of blijven hangen B)
Waarschuw beheerder
Wat bedoel jij met
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 8 juli 2011 om 14:23:
dan mag het nu wel allemaal veel dikker klinken

??
Want ik vind het nu juist minder dik klinken..

En voor de rest ben ik het (weer) met je eens.
Als ik nu een nummer (en dan bedoel ik in het algemeen) hoor tegenwoordig zit er altijd wel iets gejat in.. alsof men zelf echt niks meer kan bedenken..:S

Hoorde van de week een of andere top40 RnB nummer met de beat van Robin S - Show me love. :S :kotssmiley:
Waarschuw beheerder
donateur
technisch gezien klinkt het nu allemaal veel beter dan 10 jaar terug (dat bedoelde ik dus eigenlijk)
komt natuurlijk ook door de ontwikkeling van studiogear, computers, vsts's etc.
al wordt er naar mijn mening wel heel veel compressie gebruikt
en worden de tracks echt op een veel te hard level gemasterd
als je de volledige wav van een hardcore track op je beeldscherm hebt geopend zie je alleen de breaks nog :roflol:

dat zal ook wel allemaal een reden zijn waarom er toen meer moeite werd gedaan
je moest ook wel .. nu krijg je veel al voorgeschoteld
dat recyclen van nummers in nieuwe stijlen mag van mij ook wel eens afgelopen zijn :yes:
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 8 juli 2011 om 15:04:
technisch gezien klinkt het nu allemaal veel beter dan 10 jaar terug (dat bedoelde ik dus eigenlijk)
komt natuurlijk ook door de ontwikkeling van studiogear, computers, vsts's etc.

ja dit is precies mijn breekpunt. heel veel voorstanders van de nu-style van tegenwoordig zeggen dat het allemaal beter is afgemixt.. ja.. fijn, maar daardoor klinkt het veel meer plastic/gemaakt. ik vind dat rauwe, simplistische wat in de jaren 90, begin jaren 00 de standaard was vele malen energieker, juist omdat het rauw is. je hoeft geen melodie te maken van 128 noten als je ook een climax kan bereiken met een noot of 8.
Waarschuw beheerder
Mooi trouwens toen Lange Tillmann Uhrmacher - On the Run draaide zondag. Dik eerbetoon

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ScuL op vrijdag 8 juli 2011 om 18:50:
ja dit is precies mijn breekpunt. heel veel voorstanders van de nu-style van tegenwoordig zeggen dat het allemaal beter is afgemixt..

Tsja, het is allemaal harder afgemixed, maar ten koste van welke prijs? Dynamiek is naar de klote geholpen. Maar, er wordt nog wel goed spul gemaakt wat dat betreft, vind bijv. SHock:Force en Log:One 's platen echt heel goed qua geluid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn favo early plaat is

DHHD anthem trilok & chiren rmx

dat is voor mij echt het Qlubtempo / HMH / Q gevoel van toen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 juli 2011 om 19:42:
SHock:Force en Log:One 's platen echt heel goed qua geluid.

true alleen shockforce mist originaliteit, lijkt wel of die te lui is om een plaat helemaal opnieuw te produceren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 20:07:
alleen shockforce mist originaliteit

Mwah... ze gebruiken echt ziekelijke dubstepbreaks in hun platen, dat doen er niet zoveel. Opzich wel dubstep invloeden gebruiken, maar zo goed als zij heb ik het nog nooit iemand horen doen.

Luister hun remix van Dutch Master - 5 AM maar eens, zo'n track hoor je echt niemand anders maken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
merendeel van de platen is gewoon exact hetzelfde qua opbouw alleen een iets ander riedeltje in het midden.

er zijn ofcoz ook uitzonderingen.
Waarschuw beheerder
Heb ze 2 uur live gezien bij fusion of dance. Een uur lang knetterhard uit m'n plaat gegaan maar daarna vond ik het iets teveel van hetzelfde. Kon natuurlijk ook aan m'n conditie liggen:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ScuL op vrijdag 8 juli 2011 om 18:50:
ja dit is precies mijn breekpunt. heel veel voorstanders van de nu-style van tegenwoordig zeggen dat het allemaal beter is afgemixt.. ja.. fijn, maar daardoor klinkt het veel meer plastic/gemaakt. ik vind dat rauwe, simplistische wat in de jaren 90, begin jaren 00 de standaard was vele malen energieker, juist omdat het rauw is

Het verschil in warmte tussen hardware en software is ook goed te horen. Tezamen met het kapotlimiten van de tracks. Het klinkt harder en voller, maar toch op een bepaalde manier erg anders. Tegenstanders van de 'loudness war' geven als belangrijke reden het vervelend aan je oren worden na lang luisteren. Als je tracks van tegenwoordig inlaadt in Wavelab of zo dan komen ze soms zelfs in de break tot aan de 0 dB lijn. Je oor heeft simpelweg geen moment rust.
Ik las laatst ergens zelfs dat er een onderzoek gedaan was en dat veel mensen het verschil niet konden horen tussen mp3's op 56 kbps en 192 (of 320 weet ik niet meer)... Ik moest laatst een mixje maken voor een dansgroepje en toen kwamen ze gewoon echt met nummer van Youtube af gehaald aan... 'klinkt toch goed?'..... Er is maar een heel klein deel van de mensen die echt actief luistert. De meesten horen de muziek alleen, maar ze luisteren niet. Hetzelfe als dat de meesten van ons een echte en een neppe Picasso niet van elkaar zouden kunnen onderscheiden. Zo heeft iedereen zijn nukken he. ;)

Er zitten er in de Hardstyle van de laatste jaren nog wel een paar bij die innoveren en ook technisch erg sterke tracks maken, maar wat de scene kapot heeft gemaakt (imo) zijn de vele vele copycats. Als alleen de heren van Fusion die muziek zouden maken, zou iedereen het geweldig vinden. Sterke technische tracks, toppers in hun genre. Maar helaas doet de rest ze na, waardoor ze niet meer opvallen en alles in feite omlaag gehaald wordt. Italiaanse DJ's die in hoge percentages dezelfde platen draaien als Nederlandse DJ's, dat was in 2002 absoluut niet mogelijk.

Ik ben overigens een groot voorstander van softsynths, maar het is erg duidelijk hoorbaar dat het steeds meer naar een preset-industrie gaat. In alle stijlen welteverstaan. Een goed voorbeeld is die plaat van Tiesto en Hardwell van een tijdje geleden. Hoe presetklinkend en 13 in een dozijn kan een hit van 2 industrie-toppers eigenlijk worden? Als je dat dan vergelijkt me de Silence remix en Flight 643 waar Tiesto eigenlijk commercieel mee bekend is geworden (of al helemaal wat hij daarvoor maakte), dan maakt het dat pijnlijk duidelijk hoe klein het vakje is waar je je op mag bewegen om aan de top te blijven. Of die ene grote radiohit van Markus Schulz van vorig jaar. Die lead was ook een preset heb ik wel eens gelezen. Niet zeker of dat klopt, maar hij klinkt iig wel zo.
Ik volg de Hardstyle al een hele tijd niet meer, maar de laatste 'innovatie' was dat er van de meeste tracks een radio edit in de release erbij zat. Dus ik kan het mij bijna niet voorstellen dat de situatie in deze scene nu anders is dan die wat ik net hierboven beschreef.

Op zich niet erg allemaal, maar de industrie-toppers zouden juist degenen moeten zijn die innoveren. Mijn bescheiden mening. ;)

(Om dan nog maar helemaal niet te spreken van de synergie tussen house en hiphop muziek en producers. Iets wat ooit 2 totaal verschillende scenes waren, wordt nu 1 grote hetzelfde klinkende radio-brij. Die arme kantoorpikkies zoals ik die dag in dag uit die zee van on-inspiratie moeten aanhoren. Bah bah bah.. ;))
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op donderdag 7 juli 2011 om 20:28:
600408: Marc La Cruz 'n' Ace Da Brain* Feat. Grim Reaper, The - Dancing In The Dark (Technoclub Records) (12")

Beide kanten vind ik heel erg vet! B-kant absoluut kippevel, A-kant aardige vroegere reverse bassliner. (y)

Technoclub, wat een ontzettend dik label was dat! (l)

Is er een held die die digitaal compleet heeft?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 22:59:
DJ's die in hoge percentages dezelfde platen draaien als Nederlandse DJ's dat was in 2002 absoluut niet mogelijk.

omdat de organisaties toen der tijd zelf alles in hokjes opdeelden en zo dus beter commercieel waren. vanaf 2002 gaven organisaties meer sturing aan de muziek scene dan daar voor... met thema's / eigen labels / eigen hokjes etc.

Nu iedereen thuis ook kwalitatief betere muziek kan maken en door internet sneeuwt het soms wel eens onder ja.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blixem op vrijdag 8 juli 2011 om 23:44:
Nu iedereen thuis ook kwalitatief betere muziek kan maken en door internet sneeuwt het soms wel eens onder ja.

wat ook niet helpt is dat iedere jan de boerenlul die dat wil een label kan opzetten en MP3's kan verkopen. dat is echt de ultieme verloedering/vertroebeling van de markt.
een paar jaar geleden moest je je nog bij de KvK inschrijven, bij de belasting langs, omzetbelasting afdragen e.d. om een label te starten. (en ook nog eens kapitaalkrachtig zijn).
Waarschuw beheerder
Welke website kan ik het best gebruiken als ik een groot bestand (lange liveset) wil uploaden zonder dat ik me moet aanmelden enzo?
Heb hier een heel vette set van Murphy Brown die ik met jullie wil delen, en ook stukje eigenlijk belang ben op zoek naar wat ID's uit die set.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op zaterdag 9 juli 2011 om 16:39:
Welke website kan ik het best gebruiken als ik een groot bestand (lange liveset) wil uploaden zonder dat ik me moet aanmelden enzo?
Heb hier een heel vette set van Murphy Brown die ik met jullie wil delen, en ook stukje eigenlijk belang ben op zoek naar wat ID's uit die set.

zippyshare
megaupload

etc
Waarschuw beheerder
donateur
ben benieuwd welke deelnemers straks allemaal in de Q-BASE stemronde verschijnen 8)
Waarschuw beheerder
earlyhardstyle.nl doet weer mee neem ik aan? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 juli 2011 om 22:59:
Er zitten er in de Hardstyle van de laatste jaren nog wel een paar bij die innoveren en ook technisch erg sterke tracks maken, maar wat de scene kapot heeft gemaakt (imo) zijn de vele vele copycats. Als alleen de heren van Fusion die muziek zouden maken, zou iedereen het geweldig vinden. Sterke technische tracks, toppers in hun genre. Maar helaas doet de rest ze na, waardoor ze niet meer opvallen en alles in feite omlaag gehaald wordt. Italiaanse DJ's die in hoge percentages dezelfde platen draaien als Nederlandse DJ's, dat was in 2002 absoluut niet mogelijk.

Is helemaal waar:)
Zal ook niet meer zo worden helaas .
Daarvoor is hardstyle nu een te logge eenheidsworst 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Edwinn. op zondag 10 juli 2011 om 15:58:
earlyhardstyle.nl doet weer mee neem ik aan?

niet op zichzelf, wel zijn er een aantal mensen hier betrokken bij het plan van Rebellion Events.
Artiest {SHOWLIST artist 46843, 44102}
Waarschuw beheerder
donateur
Net weer 'n pakketje besteld voor zo'n 56 euri. :)

Analog System - Strange Morning In December (12") -- EUR 0.99
Bad Boyz - Shake Thiz (12") -- EUR 1.65
K-Traxx - Propulse (12") -- EUR 1.70
DJ Zany - Sky High / Funk Bass (12") -- EUR 2.69
Beholder, The & Max Enforcer - Pulse Protraction (12") -- EUR 1.21
K-Traxx / Technoboy - Titanic Remix Collection Volume 2 (12") -- EUR 1.95
Walt - What U Get (12") -- EUR 1.09
Droid - Glow (12") -- EUR 1.29
Hennes & Cold - First (12") -- EUR 0.34
JamX & De Leon Meets Tom Wax - Louder (12", Par) -- EUR 1.45
Zero Vision - Everybody (12") -- EUR 0.79
Beholder, The - Testing (12") -- EUR 0.95
Warmduscher - Hardcore Will Never Die (Remixes) (12") -- EUR 1.49
Beholder, The - Frequency Attack / In My Brain (12") -- EUR 1.30
Methods Of Mayhem - F.Y.U. (12") -- EUR 1.49
Zero-Gi - Helium Breath (12") -- EUR 0.95
DJ C.S. - Cum (12") -- EUR 0.74
Tuneboy - Housensation (12") -- EUR 2.49
A*S*Y*S** - Acid Nightmare / DJ's Nightmare (12") -- EUR 1.49
Ard Und Jorn - 16 (Bitte Ein Beat Remix !) (12") -- EUR 1.49
Droid - Ce Ce Rhythm (12") -- EUR 1.49
Rank 1 - Awakening Rmx (12") -- EUR 1.39
Technoboy - War Machine (12") -- EUR 3.19
Kai Tracid - Trance & Acid (12") -- EUR 3.89
Cosmic Gate - Mental Atmosphere (12") -- EUR 0.69
K-Traxx - Noise Tool (12") -- EUR 1.09
Tommy Pulse - Anger (12") -- EUR 1.45
DJ Isaac - Beat The Silence / On The Edge (12") -- EUR 1.99
Zenith DJ* - The Music Is Now (12") -- EUR 0.75
K-Traxx / KGB's, The - Titanic Remix Collection Volume 1 (12", Cle) -- EUR 1.45
DJ Vortex & Arpa's Dream - Incoming (12") -- EUR 0.85
Yakooza - Cocaine (Remixes) (12") -- EUR 1.89
Waarschuw beheerder
Da's niet duurt voor 32 platen. Waar heb je ze gekocht? Via Discogs of.. ?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ramzuzz op maandag 11 juli 2011 om 10:29:
EUR 0.34

geeft dit nu aan hoe de 2de hands vinylmarkt tegenwoordig is? :o
als koper natuurlijk zeer voordelig! :D
Waarschuw beheerder
wat is ookalweer de originele melodie van cosmic gate - the drums ?

kan ook zijn dat die melo van GC ergens anders in is gebruikt :)

heeft promo niet een keer die melo gebruikt ofzo?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die melo zat idd in een early hardcore plaat maar weet f niet meer welke
Promo had voor What U Want wel de melo gebruikt van Nunca feat. Pat Krimson - House Of Doom
misschien valt er nog iets te vinden op www.whosampled.com
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 juli 2011 om 12:59:
de 2de hands vinylmarkt

ook echt ja want hoe anders was het heel wat jaren geleden
daar ging me wat geld in om soms
mensen die met gemak 50 of 60 euro voor een plaat wilde neerleggen
vooral voor wanted plaatjes als de vroege Sigma's, Modem, Time & Space, Drop Out, Krieg etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op maandag 11 juli 2011 om 14:04:
Nunca feat. Pat Krimson - House Of Doom

die vinyl had ik ook ja... geinale track stond op een shockers cd. die nico parsi mix .... heerlijk

http://www.discogs.com/Nunca-House-Of-Doom/release/116604