Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 134608x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
https://vip.partyflock.nl/news/19662:Factory_010_in_het_teken_van_early_hardstyle_tijdens_Remember

heb net eens al die mixen doorgespit en de tracklisten opgezocht
op een enkel verrassend plaatje na ligt de nadruk toch vooral weer op de periode 2002-2004 en dan met name de bekendere platen
dit is dus precies het probleem wat hier al tig keer is besproken
B2S gebruikt deze mixen als promotie dus dan weet je nu al wat voor een feest het gaat worden (geen verrassing overigens)
het merendeel zal zich daar prima vermaken en mij zou het misschien ook nog wel lukken als ik me er op instel
maar waarom zijn de verrassingen in sets toch zo zeldzaam .. en dat al voor jaren
en waarom zit er in bijna geen enkele set een opbouw en kunnen die Duitsers na al die jaren nog steeds niet kwalitatief mixen
is er dan nu écht geen enkele mogelijkheid om hier kritischer mee om te gaan en een combinatie te maken van
1) datgene wat hierboven staat (als 'zekerheid' inbouwen voor de grote massa)
2) sets met meer afwisseling en sowieso meer platen uit 98-02, een fatsoenlijke opbouw, degelijk mixwerk etc.
zo moeilijk is dat toch niet en met de juiste platenkeuze/balans moet het voor iedereen toegankelijk kunnen zijn
waarom gooi ik dit weer in de groep .. omdat veel mensen de periode 2004-2006 al als early gaan zien en de rest straks nergens meer aan bod komt .. m.a.w. .. dan hebben we de boot gemist om er nog 'iets' mee te doen .. wat dat dan ook mag zijn

binnenkort zal de voorbereiding voor Q-BASE wel weer beginnen .. ben benieuwd wat er nog wordt gedaan met datgene wat we vorig jaar allemaal te horen hebben gekregen .. anders ligt daar misschien toch weer een kans ..
Waarschuw beheerder
Als ik die setjes zo eens snel doorskip vind ik het wel meevallen hoor. Ik hoor platen die ik niet had verwacht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op maandag 16 mei 2011 om 15:15:
waarom gooi ik dit weer in de groep .. omdat veel mensen de periode 2004-2006 al als early gaan zien en de rest straks nergens meer aan bod komt .. m.a.w. .. dan hebben we de boot gemist om er nog 'iets' mee te doen .. wat dat dan ook mag zijn

die boot is toch allang gemist?:P

ik ben er iig allang behoorlijk klaar mee, face it t zullen altijd de hitjes blijven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2011 om 18:43:
ik ben er iig allang behoorlijk klaar mee, face it t zullen altijd de hitjes blijven.

Is toch ook wat het gros van de mensen willen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, het gros van de mensen wil gewoon muziek met een bepaalde vibe horen.

Zelf heb ik er een sport van gemaakt om hitjes te vermijden, en het heeft nooit iets uitgemaakt, hoewel ik het gros van mijn early sets gedraaid heb op hardstylefeesten waar bijna het gehele publiek uit nu-hardstyle-fans bestond. Die dus hooguit de allerbekendste 2004-2005 shit kennen als early, en niet bekend zijn met de voorgeschiedenis en dus zelfs niet met veel doodgedraaide hits die je op zulke feesten hoort. Als die het vet vinden moet meer early minded publiek het al helemaal waarderen.

Het is gewoon echt een fabeltje dat het publiek per se hits wil horen, mensen willen platen horen met bepaalde eigenschappen die ze, vaak onbewust, vet vinden.

Die eigenschappen zijn meestal wel de oorzaak van dat een plaat een hit wordt, maar zijn altijd het topje van de ijsberg, want niet alleen moet een plaat catchy zijn om een hit te worden, het moet ook een hit GEMAAKT worden door de marketingmolen erachter.
Veel labels, zowel vroeger als nu, deden slecht werk op het gebied van promotie. Maar als je 8 jaar na dato hun releases voor 50 cent per stuk koopt op Discogs, kom je er pas achter hoe vet ze waren. Dat is o.a. te zien aan GAS Europe / Sound Barrier, hun platen zijn kwalitatief gelijkwaardig aan SAIFAM-spul uit dezelfde tijd, of vaak zelfs beter, maar niemand kent ze, omdat ze laks waren met marketing en SAIFAM daar juist zeer sterk in was.

Het is aan de DJ om binnen de grenzen van wat het publiek wil horen, iets aparts neer te zetten. Kan je dat niet, en speel je alleen maar op safe, dan kan je net zo goed geen dj's boeken maar een stel apen die wat met hun handen staan te zwaaien terwijl er een mix-cd op staat.

IMO moet je voldoende analytisch naar muziek kunnen luisteren als dj zijnde, om te snappen wat op welk moment in een set zou werken. En dat heeft niet per se te maken met hoe bekend een plaat is, maar met hoe deze in elkaar zit, welke vibe ie heeft, hoe hard ie is, welke geluiden erin zitten, hoe lang de break is etc.

Als je dat kan dan kan je met alleen obscure platen een zeer goed aan slaande set draaien. Geldt overigens voor alle stijlen dit, niet alleen voor harde classics.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil er nog niet klaar mee zijn :devil:
dat kan ook niet als je nog geregeld geprikkeld wordt
zoals ik al eens eerder zei .. er moet gezocht worden naar een combinatie zodat je via een omweg evengoed 'iets' kan bereiken
voorbeeld > de laatste tijd draai ik op feestjes veel Belgische retro waarin ik gewoon early hardstyle stop zonder dat het uit de toon valt
het Pussylounge / The Classixs principe zeg maar
als het daar gedeeltelijk wél kan .. waarom kan het dan niet op een puur early hardstyle feest van begin tot eind
waarschijnlijk omdat de naam 'hardstyle' erin zit
we kunnen de periode 98-02 beter weer een andere naam geven :roflol: :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Misschien zoeken we het in de verkeerde hoek, en is een trance/retro classics feest idd meer geschikt voor 'onze' early ipv een specifiek hardere stijlen-feest.

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
kijk maar hoe het overgrote deel vh publiek tegenover oldschool/early rave/happy hardcore etc etc aankijkt...
90% wil alleen maar hitjes horen, dus waarom moeite doen voor die 10% als dan die 90% de tent uitloopt omdat er "kutmuziek" gedraaid wordt...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dat is niet omdat ze hits willen horen, maar omdat ze het voor lief nemen. Die 90% heeft niet specifiek de behoefte aan hits, maar aan catchy shit die voor hun ongeoefende oor makkelijk weg luistert. Ze hebben nog niet eens in de gaten dat het elke keer dezelfde shit is waar ze op los gaan.

Hits draaien is bijna een garantie om daaraan te voldoen, en je komt er dus mee weg, maar dat is niet de enige manier. Het zegt dan ook meer over de gemakzucht van de DJ dan over het publiek. Je kent bijv. Erik Vee - Wildside wel, neem ik aan? Nou, da's een dikke rip off van DJ Isaac - On The Edge.

Het grappige is dus, dat ik On The Edge NOOIT gedraaid heb in een set, maar Wildside zeker een keer of 8-9. En de reactie van het publiek was precies zoals je bij On The Edge zou verwachten. Als ze dat al niet horen, dat een track een bijna 1 op 1 rip off van een van de allergrijsgedraaidste hits van de early periode is, waarom denk je dat ze dan wel het verschil horen tussen bijvoorbeeld een GAS Europe/Sound Barrier (geen hit) of een vergelijkbare SAIFAM-plaat? Of tussen een bekende plaat van Scot of Derb of Cosmic Gate, en een minder bekende met een vrijwel identieke sound?

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2011 om 20:49:
oor die 10% als dan die 90% de tent uitloopt omdat er "kutmuziek" gedraaid wordt...

Niemand zou de tent uit lopen mits de obscure traxx die je ipv hitjes draait, dezelfde muzikale eigenschappen bevatten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
precies :yes: dat bedoelde ik ook met het zoeken naar een balans .. er valt zoveel van een set te maken die wel degelijk door iedereen geslikt wordt maar al die 'artiesten' die vertikken het gewoon en lijken wel te denken " oh f een early setje .. dat is kiezen voor de makkelijkste weg .. geld innen .. en naar de volgende boeking " .. ja daag .. waar is de beleving en uitdaging gebleven ..

dat er dan over de hele avond gezien evengoed nog verrassende plaatjes worden gedraaid is prima .. maar valt volledig in het niets

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 16 mei 2011 om 21:03:
Erik Vee - Wildside

kan m zo 1-2-3 niet voor de geest halen, maar heb dr wel een mp3tje van
zal vandeweek eens ff checken :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je moet wel de club mix hebben die 6.15 duurt dan. Het gros van de 'club mixes' is namelijk de fout getagde trance mix van dezelfde track, en de club mix is dus die On The Edge-rip off ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op maandag 16 mei 2011 om 19:18:
we kunnen de periode 98-02 beter weer een andere naam geven

'mid-hardtrance' dan, haha. Begin jaren '90 had je ook al hardtrance, alhoewel dat natuurlijk weer totaal niet op eind jare '90 lijkt.
Waarschuw beheerder
Je feest een goeie naam geven, goed in de markt zetten en mensen komen voor het feest 'omdat daar vette muziek wordt gedraaid'

Een nieuwe titel eraan geven dat is te laat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Voor mensen die Shadow Warriors - Dance With The Sun nog willen hebben:
https://rapidshare.com/files/2767149731/Shadow_Warriors_-_Dance_With_The_Sun.rar
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
Naamgeving van stijlen is sowieso fucked door de druk van de commercie.
Ik vind het sowieso een raar principe dat er een nieuwe naam verzonnen is voor een stijl die er eerder was. Early-rave en early-hardstyle zijn voor mij nietszeggende benamingen, maar je wordt geforceerd te gebruiken omdat de organisaties liever zien dat het zo weggezet wordt. Ten tijde 99-2002 was het hardtrance, vanaf 2001/2002 was het hardstyle. En wat mij betreft is het dat nog steeds, de nieuwe crap lijkt voor geen meter op het oude, dus waarom wordt er dan geen nieuwe naam verzonnen voor een stijl die *NIEUW* is en ook totaal anders van samenstelling? ... 1 antwoord: geld. Hardstyle is een term die lekker in de mond ligt, waar vele labels & organisaties al geld ingestopt hebben, merchandising etc. Dat gaat dus niet meer weg. Ik ben de afgelopen 3 jaar dusdanig onder druk gezet en door de mangel gehaald door mensen die mijn visie niet op het internet willen zien dat ik hardstyle kotsbeu ben geworden en er nu een grote hoop op schijt (wil niet zeggen dat ik nog steeds heel erg veel voel voor de klassiekers, die daadwerkelijk nooit saai worden..)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Lepelaars op maandag 16 mei 2011 om 17:08:
ls ik die setjes zo eens snel doorskip vind ik het wel meevallen hoor. Ik hoor platen die ik niet had verwacht.

Mwah, vind de setjes zwaar tegenvallen, overtuigen mij niet om te gaan in ieder geval. (Heb er wel snel doorheen geskipped moet ik zeggen.)
Je zult het niet op Early HS feesten moeten zoeken wat wij willen horen, ik verwacht persoonlijk veel meer van een Kai Tracid en Dumonde op Luminosity.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 mei 2011 om 00:15:
Voor mensen die Shadow Warriors - Dance With The Sun nog willen hebben:

Gracias! (Y)
Maar dit is gewoon een vinylrip volgens mij of niet? Zou dat betekenen dat er mss whitelabels van bestaan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op woensdag 18 mei 2011 om 19:28:
Mwah, vind de setjes zwaar tegenvallen,

Over het geheel is het alles door mekaar en niet de sound die wij graag horen. Maar er zitten wel een paar plaatjes tussen die ik niet had verwacht te horen, dus afwijkend van het standaard riedeltje.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Maar dit is gewoon een vinylrip volgens mij of niet? Zou dat betekenen dat er mss whitelabels van bestaan?

Geen idee, het is me bijv. niet opgevallen dat er gekraak inzit ofzo. Zou me trouwens verbazen als er promos van zijn geperst, misschien een testpressing, meer niet.... anders was ie geheid wel te vinden op Discogs ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Pieter Lepelaars op donderdag 19 mei 2011 om 09:09:
er zitten wel een paar plaatjes tussen die ik niet had verwacht te horen

Inderdaad. Zo had ik totaal niet verwacht dat Deaz D. met Back To Earth (SHOKK remix) z'n set opent om vervolgens op rustigere trance over te gaan na 2 platen :lol:

Jammer trouwens dat Gizmo er niet staat, als 1 iemand echt een gevarieerde classics hardstyleset kan draaien en ook in die tijd een grote naam was dan is hij het wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 mei 2011 om 19:11:
het is me bijv. niet opgevallen dat er gekraak inzit ofzo

idd .. denk dat het een promo cd is geweest .. de wav file ziet er ook zo uit :yes:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 19 mei 2011 om 19:13:
Gizmo

helaas ook vergane glorie want z'n Harder Mach cd's stonden lijnrecht tegenover de laatste early hardstyle setjes die ik van hem heb gehoord .. sterker nog .. 1x in Zaandam was meneer aan het brassen als de eerste de beste amateur
denk dat er nog maar weinig artiesten zijn die iets kunnen aanbieden zoals we het hier willen zien/horen
eigenlijk kunnen we het zelf nog het beste B)
maar dat trekt weer niet genoeg volk :roflol:
Waarschuw beheerder
Je zult het niet op Early HS feesten moeten zoeken wat wij willen horen, ik verwacht persoonlijk veel meer van een Kai Tracid en Dumonde op Luminosity.

Denk het ook niet inderdaad. JP wil ook nog wel eens wat leuke plaatjes draaien, zie de tracklist van de laatst HQ Editie:

01. Leftfield - Release The Pressure [Hard Hands]
02. Leftfield - Inspection (Check One) [Hard Hands]
03. Liasons D - He Chilled Out [USA Import]
04. Capricorn - 20Hz (Extended Mix) [Global Cuts]
05. Marc Et Claude - LA [Go For It]
06. Huzzy Ozzram - Traction 9mm (Jan Driver Mix) [Kombinat]
07. Sharp Tools Volume Three [Sharp]
08. Green Velvet - La La Land (Remix)
09. Zodiac Trax - North Star [Checkpoint]
10. Boca - Miami (Silvio Ecomo Mix) [Front]
11. Aquatrax IV - Flow [Aquatrax]
12. La Casa - Free Your Soul [CNR Music]
13. Orinoko - Mama Konda (Timo Maas Mix) [Remote]
14. Dave Angel - Fever [Island]
15. DJ Looney Tune - Workstation [Bonzai]
16. Der Dritte Raum - Trommelmaschine [Additive]
17. Dark Monks - Insane (Steve Murano Mix) [Digidance]
18. S.O Project - Direct Dizko [Waves]
19. Exit EEE - Epidemic [No Respect]
20. Akira Yamamoto - Always [Exxess]
21. Jonah – Sssst... (Ambassador Remix) [Smash Trax]
22. Mass Effect - Alphascan (Scot Project Mix) [Pulse]
23. Fierce Rulin Diva - Rubb It In (Raoul Luciano Remix) [Recharge]
24. Renegade Master - Renegade Master (Derber Mix) [Zentimental]
25. Kai Tracid - Voyager [Tracid Traxxx]
26. Mauro Picotto - Iguana (MAS Mix) [BXR]
27. The Abyss - Plutonium (Radioactive Mix) [Magnetic]
28. Jeff Mills - The Bells [Purpose Maker]
29. Valentino Kanzyani - Nueva York [Intec]
30. Hertz - Recreate [Concept]
31. DJ Ufuk – R2D2 (DJ Ufuk Remix) [Reef]
32. Paradox - B.A.S.S [Binary State]
33. Jay Walker - I Am Here [Mohawk]
34. Davide Sgarbi - Feel The Drums (DJ Gollum Mix) [Stik]
35. Marc Et Claude - Loving You (Ratty Mix) [Positiva]
36. Barely Legal - The Future (Lee Pasch Mix) [Synapse]
37. Felix - Don't You Want Me (Dark By Design Mix) [HTUK]

http://lsdb.nl/set/81404/DJ_JP_-_HQ__01-04-11.html

Luminosity ben ik er hopelijk ook bij, nog even regelen met het werk :jaja:

Vorige twee edities waar ik geweest ben waren geweldig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 20 mei 2011 om 14:06:
is een serieuze optie :yes:

Ik wil je niet overhalen maar de keren dat ik ben geweest was het geweldig. Super sfeer, lekker weer, veel bier en al dan niet het belangrijkste: goeie muziek. Dit jaar kan het alleen nog maar beter worden met Kai en Dumonde er bij:)

Het enige nadeel is dat het een behoorlijk aanslag op je rekening is;)
Waarschuw beheerder
donateur
zal eens kijken!
vervoer is natuurlijk wel altijd een crime .. zeker als je helemaal uit het zuiden moet komen
al zie ik wel al meerdere bekenden aangemeld staan
en als het echt niet anders kan pak ik zelf wel de auto
zo'n feest is idd vooral voor de muziek :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JAZPAH op vrijdag 20 mei 2011 om 17:32:
Het enige nadeel is dat het een behoorlijk aanslag op je rekening is

geen probleem. ik ben al maanden aan 't sparen voor dit feest :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van JAZPAH op vrijdag 20 mei 2011 om 17:32:
Ik wil je niet overhalen maar de keren dat ik ben geweest was het geweldig. Super sfeer, lekker weer, veel bier en al dan niet het belangrijkste: goeie muziek.

Kan je er blowen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 20 mei 2011 om 22:50:
Kan je er blowen?

Volgens mij kun je best wat mee naar binnen nemen security loopt ook niet de hele tijd rond. Gaat er vrij gemoedelijk aan toe:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nice, dat zijn de betere feestjes.

Waarschuw beheerder
Wie is er vanavond op Remember?

Waarschuw beheerder
ik niet, trekt me toch te weinig. plus ben te druk met andere zaken.
Waarschuw beheerder
Ik ben er vanavond wel aanwezig op remember...

Heb er wel weer aardig veel zin in...

Tot vanavond. (Voor degene die gaan dan)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2011 om 18:01:
Wie is er vanavond op Remember?

Aanwezig.
Sinds Decibel (alleen maar Remember) geen feest meer gehad, dus ik heb er wel weer zin in.

Die discussie hierboven ben ik het helemaal mee eens, is al 924923923 keer over gesproken. Ik ga er gewoon zonder verwachting naar toe, dan kan het altijd meevallen. Dat er vooral na 3 uur wss toch te nieuw gedraaid wordt heb ik me bij neergelegd.
Als er elke set 3 a 4 echt goeie platen bij zitten ben ik tevreden. Sowieso 22 uur aanwezig, meeste kans op goed spul.
Waarschuw beheerder
Kennen jullie de Shockers feestjes nog das early Hardstyle/ Hardtrance

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nooit geweest, alleen de cd's ken ik van eigen ervaring.

Waarschuw beheerder
+1
Ik ben op Shockers geweest, 2 keer zelfs. 1 keer in 2001 en de andere keer het jaar ervoor of erna. Lijkt al bijna in een vorig leven te zijn geweest... Waren iig wel mooie feesten, maar toen was ik nog niet veel gewend natuurlijk. Toen werd het feest als Techno en Hardhouse bestempeld. In de 'Hard Stage' draaiden dan DJ's als Joyi, Rachel Auburn en Tom Harding etc. Die wilden nog wel eens een plaatje draaien wat wij nu als Early Hardstyle bestempelen.

Kan me nog goed herinneren dat daar Profound - Turntable Junkie gedraaid werd. Ik stond aan de bar een biertje te halen. De break kwam en ik zei tegen een vreemdeling naast mij 'over een half minuutje gaat heel de tent uit zijn dak.' Hij keek mij gek aan en snapte niet wat ik bedoelde, want de zaal was steeds nog erg tam. De climax kwam (iedereen kent hem wel: turnturnturnturn tu tu tu turablable junkieeeee... > hoppa) en de tent ging zeldzaam hard los, was meteen de climax van de avond zelfs. Was 1 van de eerste hardere stijlen feesten en vanaf toen was ik voor de komende jaren verkocht! :)

----
EDIT: En ik herinner me ineens mijn aller eerste Shockers momentje; dat was binnen komen tijdens Rachel Auburn toen ze Signum - What ya got for me draaide (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gary D is echt een fucking drama. Platen uit 2006 en verder. Kakkerlak.
Waarschuw beheerder
Gary D werd keihard gedisst door da syndrome dat ie ouder moest gaan draaien!! Hèhe eindelijk!

Waarschuw beheerder
warmduscher was weer ziek?:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Verbaast me niks, vergane glorie die 2, en dat zeg ik met pijn in mijn hart. Gary D. is een zeer sympathieke gast die voor veel beginnende producers, dmv kiezen van hun traxx voor op zijn cd's heeft betekend maar het schijnt dat ie gewoon na 20 jaar gebruik dj-en 'op' is en naar middeltjes moet grijpen (dezelfde die ravers zelf ook pakken) om het vol te houden een hele set lang. Goed, hij is dan ook al 47, maar da's geen excuus als je ziet hoe sommige anderen zich wel in shape weten te houden en op die leeftijd nog goed draaien.

Waarschuw beheerder
schijnbaar zijn een aantal djs gewoon heel beperkt, als er gevraagd om early te draaien komt het niet aan. ze snappen het niet of kunnen het niet onthouden.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Snap sowieso niet hoe men bij zo'n lineup komt, wat een ontieglijke dombo's, ze hadden ook gewoon Ueberdruck of Kai Tracid kunnen vragen, de eerste draait vrijwel wekelijks in Engeland nog zijn ouwe sound, de 2e heeft de enige keer dat ik hem n classics-set heb horen draaien (op GZ afgelopen jaar) bewezen dat ie het WEL snapt.
Waarschuw beheerder
Idd.
Kai Tracid, Uberdruck, Arne L2, Dana, Pavo op begin vd avond, dat soort namen.

Ik heb me gister verder prima vermaakt. Deaz D was prima, B&B natuurlijk standaard maar ook prima.
Luna en Isaac hadden prima set.

Gary D sloeg echt alles. Maar da Syndrome zette het even recht door de mic :9
Pavo begon weer met SEX enzo, dissin, weet ik het. Fucking kansloos. Maar ja, de man draait tussendoor wel weer een paar geniale platen die ik niet kende. Dat is dan ook weer Pavo. Maargoed. Zoals verwacht weer. Prima avondje.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Djazper op zondag 22 mei 2011 om 17:29:
, Uberdruck, Arne L2, Dana, Pavo op begin vd avond, dat soort namen.

Ueberdruck kan je beter aan het eind van de avond laten draaien vind ik, zijn spul behoort imo tot het hardere werk dat de early shit te bieden heeft. Harder dan de meeste 2003-2004 hitjes zelfs.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, stijlfoutje, ik bedoel Pavo op het begin.

Gister volgens mij ook niet 1 Tracid Traxx plaat gehoord. Ja Acid Nightmare as usual, maar dat was het ook.
En bij Pavo hoop je dan nog op een Acid Step - Lazy ofzo, maar zelfs dat is teveel gevraagd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2011 om 20:00:
Signum - What ya got for me

Zo'n ontzettend vette plaat is dat. Wat een sfeer en gevoel.
Waarschuw beheerder
Gister ook nog wat Early gehoord in de Harddefinition Area op Fusion of Dance. Zie mijn verslagje in Harddance topic.
Waarschuw beheerder
donateur
S.E.X. is zo'n wanstaltelijke plaat.. zeurmelodie van 3 noten en totaal geen drive.. blah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hij is opzich oke, maar dan wel in een jumpset, met hardstyle (early of niet) vind ik hem sowieso vrij weinig van doen hebben mjah kan aan mij liggen :P