Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 127931x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op vrijdag 10 april 2009 om 15:13:
Volgens mij is het verkopen van de nieuwe plaat als zijnde een original whitelabel uit 2003 op internet ook strafbaar.

Zonder vragen een qua functie, maar qua verpakking beter product leveren? En ook nog eens in nieuwstaat ipv 2ehands?

Denk het niet ;)

Als jij een BMW verkoopt en zegt dat ie 2 ton op de klok heeft maar in realiteit is het de helft, dan ben je niet strafbaar :P

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
verkeerde vergelijking ;)

iemand beweert dat ie het eerste album van The Beatless te koop heeft, maar eigenlijk verkoopt ie een geremasterde 2009 cd....
Artiest {SHOWLIST artist 54244, 48876}
Waarschuw beheerder
Iemand verkoopt een collecters BMW alleen dan is ie in 2009 gemaakt....
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af of die ook bij Midtown etc in de bakken beland. Het is geen officele release, ik had namelijk ook ff van tevoren gekeken of die bij recess, midtown of freaky op pre-order stond. Op TTM staat: "Something special for the collectors. The chance to get your hands on the very first Stealth Industries release - Cold days! This 12" by Tommy Pulse can be considered one of the most wanted Stealth releases ever as it was never officially released. This is white label only. While stock lasts!"

Of het is een mooi verkooppraatje, of het is gewoon zo dat ze daar nog een stapel van die vinyls hebben liggen en na al die jaren besluiten die toch maar eens in de verkoop te doen. Ik denk niet dat de relaties van TTM (vooral hardcore-djs) nog op die plaat zitten te wachten.
Van La Cargo is echt nasty als hij die inkoopt via TTM en duurder doorverkoopt. Ik verdacht hem er al van die platen zelf te drukken, omdat hij er zoveel had/heeft.
Ik hoop in elk geval dat jullie em nog krijgen. En wat betreft de Reeperbahn. Het idee alleen al dat er een gore zweterige half-bejaarde dikke kerel daar in dat Soahol van die hoeren heeft gezeten voordat ik aan de beurt ben is voor mij reden om daar echt niet heen te gaan, al krijg ik ervoor betaald :P

edit: Het zal me niets verbazen als Cold Days binnenkort voor 50 piek bij Vip-records te koop is. Die zie ik daar ook weer helemaal voor aan.
edit 2: Als jullie geld overmaken naar Duitsland via internetbankieren, welke optie kiezen jullie dan? Gedeelde kosten? Normaal deed ik alle kosten voor eigen rekening nemen, maar ik kreeg nu een waarschuwing dat dat duurder is en er stond dat die "gedeelde kosten" evenduur was als een binnenlandse betaling. Das bij mij gratis, dus ik heb die maar gepakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor gedeelde kosten moet de duitser dan toch ook betalen, lijkt me dat je daar eerst over moet overleggen?
Ik gebruik met buitenlandse transacties (als mensen vinyls van me kopen) altijd paypal, alleen die schurken pakken me elke x weer fee af dus vraag ik vaak een euro extra

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Earase op vrijdag 10 april 2009 om 17:50:
Van La Cargo is echt nasty als hij die inkoopt via TTM en duurder doorverkoopt. Ik verdacht hem er al van die platen zelf te drukken, omdat hij er zoveel had/heeft.

Dat doet hij wel vaker, hij heeft ook een Deep Mission-plaat die ná hun faillissement is blijven liggen, verkocht. 100 stuks waren daar van geperst, hij vroeg er 30 euro per stuk voor.

Vind het ergens ook niet zo gek, en hij is aan de andere kant ook niet te beroerd om als je een partij platen te koop hebt, je een leuk voorschot aan te bieden.

Toen ik een tijd terug overwoog om mijn halve collectie (met name de early HS) de deur uit te doen, bood hij me een bedrag waar ik een leuke 2ehands auto van had kunnen kopen... die gozer is gewoon een goeie zakenman... en ga eens bij jezelf te raden... als jij weet dat je een zeldzame plaat hebt waar soms wel 100 euro voor geboden wordt, zou je dan ook niet iig een déél van die schaarste proberen te verzilveren?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op vrijdag 10 april 2009 om 18:18:
Voor gedeelde kosten moet de duitser dan toch ook betalen, lijkt me dat je daar eerst over moet overleggen?
Ik gebruik met buitenlandse transacties (als mensen vinyls van me kopen) altijd paypal, alleen die schurken pakken me elke x weer fee af dus vraag ik vaak een euro extra

gedeelde kosten aanvinken altijd!

met iban en bic betekent dit altijd gratisssss

Waarschuw beheerder
Ik doe altijd kosten in het buitenland voor begunstigde.
Waarschuw beheerder
Paypal komt idd altijd wat extra's bij. Meeste verkopers vragen 5% van het totaalbedrag als fee. Ik heb geen creditcard etc dus ik houd t liever gewoon bij een banktransfer of iDeal.
Wat betreft die banktransfer, ik las gisteren in de consumentengids dat het overmaken van geld naar het buitenland in de EU gratis zou moeten zijn. Dat was sinds kort zo geregeld blijkbaar en omdat er bij die eerste optie ook stond dat het evenduur was als een gewone binnenlandse transfer dacht ik dat dat dus echt nihil zou zijn. Hoogstens paar cent.
Mocht de verkoper toch ineens moeten betalen, dan maak ik dat bedrag alsnog gewoon over. Wel zo netjes.

Qua La Cargo: Vanuit zijn oogpunt doet hij t idd slim en je kan em ook niet echt iets kwalijk nemen. Het verkoopt want er is vraag naar maar voor jullie is t natuurlijk toch vervelend. Ik vraag me trouwens af of die niet al veel meer copyies heeft verkocht. Er werd hier gezegd 3, maar het kan natuurlijk ook dat mensen die niet op partyflock zitten ook een exemplaar hebben besteld bij hem.

Waarschuw beheerder
Reken er maar op dat hij een aardige partij heeft gekocht :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 april 2009 om 18:28:

Jup banktransfers hebben mij nog nooit wat gekost, maar volgens mij is het in sommige landen minder makkelijk om internationale banktransfers ff via internet te doen? Ik was een paar maanden geleden met n radio bezig en wat djs die me daarin zouden willen steunen maar in sommige landen (geloof scandinavie/oost europa) mag je niet onder een bepaald bedrag internationaal transfereren en moet je ook 18 zijn (wat niet zon probleem moet zijn, maar was voor sommigen toen wel zo) en moet je er voor naar de bank om het te regelen.. Daarom doen veel buitenlanders het vaak met paypal, tis ook wel erg makkelijk dat paypal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 april 2009 om 18:32:
Ik doe altijd kosten in het buitenland voor begunstigde.

why??

waarom laten betalen als het gratis is lol.

Waarschuw beheerder
Ik dacht dat je dan zo juist het meeste uit spaarde.

De andere opties zijn shared, of kosten voor mij... volgens mij kost het me ook niks ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 april 2009 om 18:28:
gedeelde kosten aanvinken altijd!

Ah! gelukkig maar. Ik had er al een beetje spijt van, vond t al lullig voor de verkoper als hij ook nog moest betalen. Die platen waren al supercheap dus daar maakt hij al zwaar verlies op tov wat ze hem hebben gekost. Eerdere keren dat ik in Duitsland kocht nam ik alle kosten op me, maar de Rabobank brengt daar extra kosten voor in rekening. Dan zou het meteen 6 a 7 euro zijn en dat is bijna evenveel als die platen me hebben gekost.

Bedankt voor de reacties :D

Waarschuw beheerder
Ik doe alles via Paypal, snel safe en simpel. Boeiend een paar cent er bij voor paypal fee...

Waarschuw beheerder
donateur
shared doe ik, kost mij niks, en verder nooit wat gehoord (6)

ga niet de rest quoten van het Cold Days/LaCargo verhaal :9
we'll see ;) (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
ff kort: Cold Days binnen b)
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
staat daar ergens een audiofile van want weet eik niet eens meer hoe die gaat :/
op de TTM site doen de audiofiles het niet iig

ow zie nu dat Young Birds ook is gerepressed .. verrassend .. maargoed dat is weer een andere stijl B)
Waarschuw beheerder
Die Young Birds-repress kon je wel op wachten met de vraag die daarnaar is. Happy Hardcore word ineens ook weer populair zie ik. Dr komen ineens allerlei repressen en feestjes.

Op Youtube is Cold Days te beluisteren. Das overigens de Temper Temper remix, ook al staat dat er niet bij vermeld.
Op Discogs heeft La Cargo een sample gezet van de original mix.

Heb net alweer een paar platen besteld op Discogs :bloos: Kon de verleiding niet weerstaan, zo'n vette platen stonden er. Als alles goed gaat ben ik binnenkort de trotse eigenaar van oa Manuel Es - Virtual Ocean, Zed & Es - F.A.M.I. en Red Force - Monotone ep. Die laatste ontbrak nog in mn Future Sound Corporation-collection en is echt heel lastig te krijgen.

edit: Storage, de Cold days die je nu binnenhebt. Is dat het exemplaar wat je bij LaCargo hebt besteld? Omdat je zei dat je bang was dat die kwijt was en je em nogeens bij TTM ging bestellen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die original mix van Cold days vind ik echt een hele trieste track. Slap gebaseerd op ExLxAxl of hoe je dat ook schrijft..

De Temper Temper remix is wel aardig, als hij voor een normale prijs op discogs komt koop ik hem misschien wel eens, meer als 8 euro zou ik er niet voor geven iig.
Waarschuw beheerder
donateur
och is die dat .. heb de audiofile van La Cargo f geluisterd (y) maar dit is idd best wel slecht gejat :lol:
The Answer is de enige plaat van Tommy Pulse die ik heb maar die vind ik dan weer cool B)
Anger heb ik gehad maar verkocht

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Earase op zaterdag 11 april 2009 om 16:57:
edit: Storage, de Cold days die je nu binnenhebt. Is dat het exemplaar wat je bij LaCargo hebt besteld? Omdat je zei dat je bang was dat die kwijt was en je em nogeens bij TTM ging bestellen.

ben dr weer B)

jawel het is de persing uit 2003 :cheer:
in Mint! :woep:

op Soulseek zwerft Cold Days (Temper Temper Remix) rond, maar.....
daar zit niet DE Cold Days break in ;)
ik had t laatst met Warezguy daarover, die had m van Beatport oid...
dit weekend zal ik Cold Days rippen ;)
Uitspraak van Dynamike op zaterdag 11 april 2009 om 18:33:
Anger heb ik gehad maar verkocht

:loser:
To Be As One & I Will Be Master zijn de tracks die iedereen moet hebben b)
geen foute 2004 zaag-hs, maar kwalitatief beukwerk van NL-grondgebied :D
Waarschuw beheerder
Red Force - Monotone ep. Die laatste ontbrak nog in mn Future Sound Corporation-collection en is echt heel lastig te krijgen.

Die is inderdaad heel erg zeldzaam. Zou je die eventueel kunnen rippen en hier gooien? Supervette plaat namelijk
Waarschuw beheerder
Als ik em binnenheb, zal ik eens kijken. Op FTS stonden ooit samples meen ik, maar nu kan je alleen nog de derde track een stukje luisteren.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 april 2009 om 19:18:
To Be As One & I Will Be Master zijn de tracks die iedereen moet hebben

Voeg ik nog even Machineman/ I Called U aan toe. Die is ook geweldig vind ik. I Will be Master vind ik echt briljant. Die wegdoen is heiligschennis man :P

Ik vind die break van Cold Days juist wel geweldig, maar ik hou ook wel van wat cheasy muziek :D

Hoe kan je trouwens zien dat het de persing uit 2003 is? Staat dat erin gekrast rond t label?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Earase op zondag 12 april 2009 om 11:03:
I Called U

besteld @ TTM shop samen met Cold Days, dan heb ik 1t/m5 van Stealth :D
I Will be Master vind ik echt briljant. Die wegdoen is heiligschennis man

ja, hele dikke plaat :respect:

Hoe kan je trouwens zien dat het de persing uit 2003 is? Staat dat erin gekrast rond t label?

de sticker die op de plaat zit staat ook op Discogs...
en @ TTM shop stond volgensmij de origineel bedoelde hoes erbij, dus witte hoes met oranje vlakken ;)
ff afwachten totdat ik die binnenheb om de verschillen te bekijken maar ik denk dat ze wel verschillen

Waarschuw beheerder
i will be master en together as one? iemand ripje voor me?;)

Waarschuw beheerder
donateur
To Be As One is t he ;)

enne, jawel, up t nu
STIND002_003.rar - 35.63MB
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 april 2009 om 12:29:
de sticker die op de plaat zit staat ook op Discogs...
en @ TTM shop stond volgensmij de origineel bedoelde hoes erbij, dus witte hoes met oranje vlakken

Volgens mij bestaat die wit/oranje hoes alleen op dat plaatje in de TTM-shop. De originele pressing waren dus allemaal whitelabels (die wat jij nu hebt) en de exemplaren die ze verkopen zijn ook white-labels. Dat staat erbij. Ik denk dat de exemplaren die ze verkopen @ TTM de restanten zijn van de pressing die ze een paar jaar terug hebben gedaan.

En I Called U is een hele goede aankoop, dr zit een hele lekkere drive in die plaat vind ik. Na de break gaat die echt los.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Earase op maandag 13 april 2009 om 09:46:
En I Called U is een hele goede aankoop

heb m toendertijd een keer geluisterd maar was er niet weg van....
vond t een goedkope rip-off van I Called U op T3RDM zelf :P
we zullen zien deze week :D
Uitspraak van Earase op maandag 13 april 2009 om 09:46:
Volgens mij bestaat die wit/oranje hoes alleen op dat plaatje in de TTM-shop.

zou ook kunnen ja ;)
ff afwachten :9

Waarschuw beheerder
kheb reactie gekregen op mijn vraag of de locatie in venray beschikbaar zou zijn voor een feest..

op een zaterdag is de locatie te krijgen, bijkomende kosten zou je hebben voor extra geluid en evt. dj apparatuur, totaal 500 euro ofzo.

ligt er een goed plan dan zou er nog subsidie van de gemeente bijkomen voor promotie en dat soort zaken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 april 2009 om 19:18:
ik had t laatst met Warezguy daarover, die had m van Beatport oid...

ik heb m 1,5 jaar terug gekocht op DJDownload.com
http://www.djdownload.com/search.php?pg=3&st=tommy%20pulse&sf=all&p=0&w=&t=&f=searchBox&a=&s=datedesc

heel apart dat ze hem daar hadden en op alle andere mp3-verkoop-sites niet :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 12:31:
op een zaterdag is de locatie te krijgen, bijkomende kosten zou je hebben voor extra geluid en evt. dj apparatuur, totaal 500 euro ofzo

Dat is een smak geld. Moet je flink wat mensen hebben die er op af komen en die ook nog eens bereid zijn een goede prijs aan de deur te betalen.

Waarschuw beheerder
app en mengpaneel is evt zelf te regelen. geluid wat er normaal hangt is niet alles, dus voor echt beter geluid zul je dat moeten huren.
Waarschuw beheerder
Ik heb net een mail gestuurd naar de medewerkers van Doornroosje, hier in Nijmegen, om even te oriënteren wat daar de mogelijkheden zijn. Lokatie en geluid zijn perfect voor wat wij neer willen zetten en ook de grootte van de zaal (mochten er toch iets meer mensen dan de vorige keer op af komen) is perfect.
Bovendien heeft het een eigen parkeerplaats en ook is het met het openbaar vervoer goed te bereiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 13:54:
app en mengpaneel is evt zelf te regelen. geluid wat er normaal hangt is niet alles, dus voor echt beter geluid zul je dat moeten huren.

Ik heb heel goed adresje, weinig geld dikke kwaliteit.

Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 13 april 2009 om 14:01:
Doornroosje, hier in Nijmegen,

Ik ga er toevallig zaterdag heen, ben er nog nooit geweest. Schijnt wel heel vet te zijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Lepelaars op maandag 13 april 2009 om 14:05:
Ik ga er toevallig zaterdag heen, ben er nog nooit geweest. Schijnt wel heel vet te zijn!

Hele vette lokatie, mooie undergroundsfeer, goed geluid.
Jammer dat ze gaan verhuizen.
Welke lokatie had jij in gedachten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zelk ook 500 meter of iets dergelijks.
Hoogeveld helaas. Ben te lui om een fatsoenlijke kamer in een fatsoenlijk huis te vinden.
Werkzaam bij ITSOTC Events
Artiest {SHOWLIST artist 23969, 25565}
Waarschuw beheerder
donateur
Zed & Es - F.A.M.I.

Die plaats is echt gruwelijk vet :D
Uitspraak van WesselW op maandag 13 april 2009 om 14:50:
Ik woon er 20 miniuten rijden van af, als dat doorgaat ben ik er zeker te vinden !

Waarschuw beheerder
Hoogeveld is best wel brak ja :9 Wel ideaal om de keukens af te lopen om bier te scoren :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 13 april 2009 om 14:59:
Zelk ook 500 meter of iets dergelijks.
Hoogeveld helaas. Ben te lui om een fatsoenlijke kamer in een fatsoenlijk huis te vinden.

Ik heb het btw nooit gemeten maar het is iig te dichtbij :P ik zit aan de molukkenstraat (nr 90) fiets vaak langs je dan :P

edit
googlemaps zegt 0,3 km lopen, maar hoogeveld zit toch dichterbij of ben ik dan in de war
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ach ja, veel vrienden en jaarclubgenoten wonen er. Bovendien ligt het ideaal bij de uni, de stad, de sociëteit en natuurlijk Doornroosje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WesselW op maandag 13 april 2009 om 17:44:
Ik heb het btw nooit gemeten maar het is iig te dichtbij :P ik zit aan de molukkenstraat (nr 90) fiets vaak langs je dan :P

mooi..weten we meteen waar we een afterparty kunnen houden na 5.30 :p

Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
Haha, helaas is het geen studentenhuis en heb ik bejaarde onderburen... dus ik ben bang dat dat er niet in zit O:)
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 13 april 2009 om 18:49:
sociëteit

Studentenvereniging?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WesselW op maandag 13 april 2009 om 19:11:
helaas is het geen studentenhuis en heb ik bejaarde onderburen...

die smoes kon ik nog niet ;p hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op maandag 13 april 2009 om 19:11:
Studentenvereniging?

Jep, uiteraard. Ben een verdomme bal uit Leiden.

Afterparty bij mij zou niet zo'n probleem moeten zijn in de keuken. Maar goed, eerst maar eens kijken wat de opties zijn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
er wordt iig initiatief genomen dus dat is een goeie zaak! B)

maar is Doornroosje niet best groot ? meen dat daar laatst een Enzyme X feest was en zoiets wordt toch niet in een kleine locatie georganiseerd ? correct me if i'm wrong :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 april 2009 om 19:15:
die smoes kon ik nog niet ;p hehe

Dat is geen smoes, mijn huisgenoten klagen soms zelfs over het geluid :P
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 13 april 2009 om 19:24:
Jep, uiteraard. Ben een verdomme bal uit Leiden.

Getsie :P
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 13 april 2009 om 19:24:
Afterparty bij mij zou niet zo'n probleem moeten zijn in de keuken. Maar goed, eerst maar eens kijken wat de opties zijn.

Lijkt mij een beter plan idd :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WesselW op maandag 13 april 2009 om 20:14:
Dat is geen smoes, mijn huisgenoten klagen soms zelfs over het geluid

ik maakte maar een grapje man ;p
afteren vind ik sowieso niks, ik kan dr niet aan wennen, beetje brak bij iemand blijven zitten :P
ik wil gewoon naar huis! :9