Partyflock

Forumonderwerp · 879579
32 volgers · 125664x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-1
donateur
hier is nog volgens mij nog geen topic over!
drop hier alles over early hardstyle :)

het gaat hier over de periode 1998 -2002
laatste aanpassing door een beheerder

Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Earase op maandag 16 februari 2009 om 14:37:
Ja, niet zo moeilijk doen hoor..."

:lol: haha

Daar ben ik t echt van harte mee oneens. Een LIEFHEBBER verdiept zich juist in een stroming en wil nieuwe dingen ontdekken

als jij een track van Headhunterz vet vindt, dan vind jij een track van Headhunterz vet.
Maar hoe moet jij weten op welk label ie uitgekomen is als jij m op een cd hebt staan?
Juist ;) zo bedoel ik het (F)

Sowieso, iemand die alleen Here's Johhny en Lovin' you van Dana kent, schaar ik niet onder het kopje liefhebber he. Dat was mn punt nu juist.

dit is wel de gemiddelde feestganger die jij nu omschrijft ;) en daar gaat het om.
Die weet niks van labels ;) ^ zie mijn reactie hierboven ^

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kijk maar naar wat jij allemaal koopt. Daar zal ook vast wel eens een gokje bijzitten omdat je het label ergens van kent, of omdat er een bepaalde remix opstaat van een artiest waar je al wat van hebt. Zo ontdek je nieuwe labels en artiesten

Ehm, nee.
Ik heb een andere werkwijze, ik download via Soulseek vinylripjes, en als een bepaalde release mij bevalt, zet ik m in mn wantlist op Discogs ;)
Als ik weer een keer een grote drang krijg naar het kopen van platen dan kijk ik eerst welke verkoper de meeste wanteds van mij heeft.
Dan ga ik nog zijn hele verkoopslijst door met de criteria: vinyl, electronic, en dan zoek ik op genre: hardstyle, hardhouse, hardtrance & trance.
Als ik wat tegenkom dan heb ik of de vinylrip er al van, of die check ik eerst, ik doe niet meer aan gokken, heb ik vroeger weleens gedaan maar dat werd niks :P

Maargoed iedereen heeft daar zo zijn eigen werkwijze in, en dat is ook helemaal niet erg ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Earase op zondag 15 februari 2009 om 14:45:
Wat was dat dan? Extratje voor de mensen die vroeg binnenwaren ofzo? Zijn wel meesterlijke platen.

schijnbaar draaide Leep
Waarschuw beheerder
klopt, maar dan niet in de booth waar de rest van de djs draaide, maar in een tweede booth waar ook de geluidstechnici/VJ zit. Middenin de zaal was dat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 15:02:
schijnbaar draaide Leep

Ah dat verklaart het ja. Maakte toch het feest tot een succes ondanks dat ik er nog geld heb verdient ook 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Earase op maandag 16 februari 2009 om 13:59:
Als je de bezoekers van een hardstylefeest verplicht 10 hardstylelabels laat opnoemen voordat ze naar binnen mogen, denk ik dat zeker 75% met zn mond vol tanden staat.

Ik vind de hedendaagse hardstyle trouwens nog wel interessant, dr komt echt niet alleen rommel uit vind ik. Bijvoorbeeld Zanzalabs - Zanzarismo, vind ik echt een goede plaat met een mooie melodie. Maarja, die wordt niet gedraaid.
Wat me wel stoort, is dat de hardstyle steeds meer eenheidsworst wordt. Het begon als mengeling van techno, hardtrance en oldskool. Toen had je echt een overweldigende keuze uit artiesten en labels en vanaf daar is het alleen maar minder aan het worden. In 2003 had je nog vagere Italiaanse dingen, nu lijkt alles zowat op elkaar qua sound. Sowieso hoor je op feesten vrijwel uitsluitend platen van Scantraxx, Fusion en Saifam. Het schijnt dat er nu zelfs al hardstyle op TMF komt. Niet erg, ik hoop dat hardstyle de nieuwe hype wordt na jump en hardcore en dan helemaal sterft. Dan bloeit de scene vanzelf intern weer op, blijven alleen de echte liefhebbers nog over en stijgt de kwaliteit vanzelf weer en is er zelfs kans dat er een nieuwe richting wordt opgegaan zoals bij de hardcore nu.

Nou ben ik echt een liefhebber van de early hardstyle, maar labels kunnen noemen.. uhm.. sorry, dat gaat mij ook niet lukken denk ik. iig niet 10. Saifam, Activa. Scantraxx. Producers.. hmm.. ook daar krijg ik het moeilijk in. Scot Project, Luca Antoli, Technoboy, Philipe Rochard(??). ach ja, als ik echt mn best zou doen lukt het misschien wel denk ik.
Wat je vroeger wel kon horen was of het uit Duistland, Nederland of Italie kwam. Dat mis ik tegenwoordig ook.
Heb ook de discussie gehad over het feit dat de 'hardstyle'
begon als mengeling van techno, hardtrance en oldskool

en daar waren sommige het niet mee eens. Omdat ze alleen de naam hardstyle kennen.
Mooi voorbeeld zijn de sets van Qlimax 6 juni 2001 met Mauro Picotto in de line-up (heb hem nu ook binnen trouwens, ikke = blij) Die set van hem is overwegend techno(achtig).
Ook heb ik het idee/gevoel dat er in de early sound meer gevoel is gelegd in de producties, maar dat kan ook aan mij (en mijn vrienden) liggen.
Moet er wel bij zeggen dat ik naar Qlimax 2008 ben geweest en ik daar "blanco" qua idee vh feest en muziek heen ben gegaan en dat ik toch heerlijk heb staan knallen. Een feestje maak je toch zelf en schijnbaar ben ik daar vrij goed in.
Maar als er ergens een compleet early hardstyle feestje wordt gegeven heeft dat toch mijn voorkeur!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Dark Prince op maandag 16 februari 2009 om 17:24:
Ook heb ik het idee/gevoel dat er in de early sound meer gevoel is gelegd in de producties

mij klinken ouwe releases ook veel prettiger in de oren :jaja:
elke track was vroeger anders, tegenwoordig is het verschil veel minder zichtbaar

Wat je vroeger wel kon horen was of het uit Duistland, Nederland of Italie kwam. Dat mis ik tegenwoordig ook

juist, dit ja :jaja:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
kreeg net de Hard Bass 2009 Official Aftermovie doorgestuurd ..

http://www.youtube.com/watch?v=QZOWKB8AnQI

.. het decor en de show zien er goed uit (maar dat is ook wel het minste wat je mag verwachten .. naast goed geluid .. maar zo te lezen was dat dus ook niet alles) .. maar de plaat die je hoort zegt alweer genoeg .. laat de kick wat meer oversturen en je hebt zo onderhand een Promo File en dan hebben we het alweer over 1999 / 2000 ..

maargoed .. same old story en dat zal er ook nooit meer uitgaan B)

Uitspraak van Dr. Spana op maandag 16 februari 2009 om 15:07:
klopt, maar dan niet in de booth waar de rest van de djs draaide, maar in een tweede booth waar ook de geluidstechnici/VJ zit. Middenin de zaal was dat.

typerend .. of ben ik nu té negatief ? :devil:

Waarschuw beheerder
Ook heb ik het idee/gevoel dat er in de early sound meer gevoel is gelegd in de producties, maar dat kan ook aan mij (en mijn vrienden) liggen.

miss ook te verklaren dat in die tijd producers moeite moesten doen om de platen aan de man te brengen, nu verkoopt alles hoe cheap het ook klinkt, 7 jaartjes terug moest je vaak origineel en goed uit de hoek komen, nu gewoon een hardcore ragkick, een teksten met cocaine snuiven pillen drugs hoeren etc en het verkoopt als een malle.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 februari 2009 om 19:06:
miss ook te verklaren dat in die tijd producers moeite moesten doen om de platen aan de man te brengen, nu verkoopt alles hoe cheap het ook klinkt, 7 jaartjes terug moest je vaak origineel en goed uit de hoek komen, nu gewoon een hardcore ragkick, een teksten met cocaine snuiven pillen drugs hoeren etc en het verkoopt als een malle

daar heb je ook gelijk in denk ik.
Bij de early platen krijg ik kippevel. Zelfs toen ik ze voor het eerst hoorde. De opbouw van nummers ervaar ik ook heel anders. De early platen nemen je echt mee op een trip. Mijn ervaring van tegenwoordige platen is, intro.. BOEM BOEM BOEM.. riedeltje riedeltje.. BOEM BOEM BOEM.. riedeltje riedeltje.. outro.
Maar zoals eerder gezegd, er komen tegenwoordig ook nog best goede platen uit, het is echt niet allemaal bagger. En vermaak me ook echt wel. Ik kom om te knallen op feestjes ;) niet om als een chago aan de kant te staan en me overal aan te gaan ergeren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op maandag 16 februari 2009 om 18:41:
typerend .. of ben ik nu té negatief ?

typerend als je het mij vraagt.
Artiest {SHOWLIST artist 54244, 48876}
Waarschuw beheerder
Ik vind het eerlijk gezegd ook typerend, het is toch onterend voor Leep om hem in het midden te zetten ipv in de andere booth? Zou wel te maken hebben gehad met de show ofzo ... Mensen vragen zich op forums af welke cd het was die opstond, want het had veel overeenkomsten met qlimax 1 of 2...

Edit,

Het slechte geluid zou komen doordat de regels in de weg zaten volgens B2S, ik vind het mooi "bedacht", maar als je harder kan, dan kan je toch zeker ook wel zuivere bassweergave geven op een lager niveau?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van WesselW op maandag 16 februari 2009 om 20:43:
Mensen vragen zich op forums af welke cd het was die opstond, want het had veel overeenkomsten met qlimax 1 of 2...

dat hoor je wel aan de mixwijze he ;)
in die cd's is dr ook behoorlijk geknipt

Waarschuw beheerder
ach ja ik denk dat dance muziek toch niet zon lange houdsbaarheidsdatum heeft...

ben benieuwd waar het over 20 jaar staat.

Waarschuw beheerder
donateur
de hoofdstromingen zullen nooit "dood" gaan, enkel de vertakkingen
ik dacht dat iemand hierzo dit al eerder zei

hardcore, techno en trance bijv. zijn hoofdstromingen, die zullen nooit dood gaan
maar jump en hardstyle bijv. dat zijn vertakkingen van hardcore/techno etc

ach we zien wel, ik hoop dat ik over 20jr nogsteeds mn ouwe hardstyle plaatjes sta te draaien in mn woon-/slaapkamer :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op maandag 16 februari 2009 om 20:43:
Mensen vragen zich op forums af welke cd het was die opstond, want het had veel overeenkomsten met qlimax 1 of 2...

die mensen hebben de klok horen luiden, maar weten niet waar de klepel hangt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 11:29:
hardcore, techno en trance bijv. zijn hoofdstromingen, die zullen nooit dood gaan
maar jump en hardstyle bijv. dat zijn vertakkingen van hardcore/techno etc

Hardstyle was een vertakking van hardcore/techno, is nu echt een stroming op zich geworden. iig zo zie ik het.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 11:29:
ach we zien wel, ik hoop dat ik over 20jr nogsteeds mn ouwe hardstyle plaatjes sta te draaien in mn woon-/slaapkamer

Als jij je platen/muziek niet wegdoet, draai jij over 20 jaar nog steeds je oude plaatjes hoor ;)
Ik heb dan wel geen platen, maar probeer zoveel mogelijk oude setjes te downloaden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van The Dark Prince op dinsdag 17 februari 2009 om 11:41:
Als jij je platen/muziek niet wegdoet, draai jij over 20 jaar nog steeds je oude plaatjes hoor

dat denk ik ook wel eigenlijk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op maandag 16 februari 2009 om 18:41:
het decor en de show zien er goed uit

De show en het decor waren veel vetter dan bij Qlimax (moest daar ook werken).
Maar het geluid was inderdaad slecht, voor zover ik kon horen met de verplichte oordopjes.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 11:20:
ben benieuwd waar het over 20 jaar staat

Wie weet, het bestaat nu ook al flink langer dan 20 jaar en heeft het overleefd.

Waarschuw beheerder
kmoet zeggen dat ik Technoboy Ti Sento wel erg vet vind, maar kan ook zijn dat die tekst van ti sento gewoon zo vet is:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Spana op dinsdag 17 februari 2009 om 11:39:
die mensen hebben de klok horen luiden, maar weten niet waar de klepel hangt.

Haha inderdaad, maar daarmee wou ik dus benadrukken dat het niet netjes is ten opzichte van leep vind ik
Waarschuw beheerder
donateur
het is niet netjes tegenover de complete early hardstyle doelgroep :devil:

wel sterk trouwens .. normaal werk je naar een hoogtepunt toe op een feest .. nu wordt dat al aan het begin wat weggestopt :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Dark Prince op maandag 16 februari 2009 om 19:18:
De early platen nemen je echt mee op een trip. Mijn ervaring van tegenwoordige platen is, intro.. BOEM BOEM BOEM.. riedeltje riedeltje.. BOEM BOEM BOEM.. riedeltje riedeltje.. outro.
Maar zoals eerder gezegd, er komen tegenwoordig ook nog best goede platen uit, het is echt niet allemaal bagger.

Ben ik met je eens ja. Ik koop nogsteeds hardstyle en vind het nogsteeds vet, maar het is wel enorm ver verwijderd maar de hardstyle van nu is wel enorm ver verwijderd van de oorspronkelijke hardstyle. Daardoor zijn er veel mensen afgehaakt, andere bijgekomen en de laatste groep vind zowel de oude als nieuwe hardstyle geweldig. Tot die groep behoor ik. Ik kan nogsteeds genieten van bepaalde melodieen en climaxen in platen van tegenwoordig, net zoals ik kan genieten van early hardstyle. Wel is het zo, dat de hardstyle tegenwoordig voorspelbaarder is en eigenlijk altijd inderdaad volgens een vast stramien. Als ik hoor hoe een plaat van bijvoorbeeld Tracid Traxx of Overdose opbouwt, dat is fantastisch om te horen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 februari 2009 om 15:27:
kmoet zeggen dat ik Technoboy Ti Sento wel erg vet vind, maar kan ook zijn dat die tekst van ti sento gewoon zo vet is

Gloria Estefan toch? Of zeg ik nu iets heel doms :P. Ik vind dat juist weer niets trouwens. Vind Ran-D - Defect your brain nu erg vet, vooral de climax. Maar dat is een beetje de riedelhardstyle waar jullie een afkeer van hebben. Ik vind de melodie erg dik.

Uitspraak van WesselW op dinsdag 17 februari 2009 om 18:21:
dat het niet netjes is ten opzichte van leep vind ik

Aan de ene kant is het super voor hem dat hij op Hardbass mag draaien en ook tof dat B2S de Early Hardstyle support. Maar het is wel vreemd dat hij dan zo wordt weggestopt. Hij stond niet op de line-up, wordt dan ergens neergepoot middenin de zaal en is blijkbaar niet aan/afgekondigd want vrijwel niemand weet/wist dat hij draaide.
Het lijkt wel alsof ze bang zijn voor de reactie van het publiek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Earase op dinsdag 17 februari 2009 om 20:37:
Gloria Estefan toch? Of zeg ik nu iets heel doms . Ik vind dat juist weer niets trouwens. Vind Ran-D - Defect your brain nu erg vet, vooral de climax. Maar dat is een beetje de riedelhardstyle waar jullie een afkeer van hebben. Ik vind de melodie erg dik.

af en toe is een nieuw hs nummer nog wel ok, maar die veranderde basslines blijven me irriteren, zit tegenwoordig in elk schijthardstyle nummer.
Waarschuw beheerder
Klopt inderdaad, maar dat zal ook wel weer overwaaien. Ik weet nog dat early-liefhebbers uit dit topic rond 2003/2004 op het q-dance-forum een soortgelijke discussie hadden over de reversebass die toen echt overal inzat. Zal na een tijdje wel weer iets anders komen, maar terug naar de early zie ik het niet gaan helaas. Dat wordt door de gemiddelde liefhebber van nu al afgedaan als hardtrance.

Ik vind het niet zo belangrijk eigenlijk of er die veranderede bassline, of een andere inzit. Ik beoordeel de muziek gewoon op emotie. Raakt een nummer me, ongeacht artiest of jaartal, dan vind ik em goed. Zoniet, dan vind ik em niet boeiend. En dan heb je nog gedrochten als 1,2 Stampen die me op een verkeerde manier raken :D

Waarschuw beheerder
vind die italiaanse meuk dan nog vaker wel beter dan bv nederlandse hardstyle, doet me echt niks meer.
Waarschuw beheerder
Terug naar de early kan ook niet meer naar mijn idee. En ik vind het niet erg, de early is mooi zoals het is toch?
Voor mensen die die hardstyle sound van nu niks vinden denk ik dat ze gewoon wat geduld moeten hebben, het veranderd op den duur wel weer en misschien vind je het dan wel wat, zoniet zoek je toch je heil in oude plaatjes of andere muziekstijlen, de nieuwe hardstyle elke dag weer afbranden heeft ook geen zin.
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
sluit ik me helemaal bij aan.

Ik ben van de trance tegenwoordig :)
Waarschuw beheerder
Wat voor soort trance? Ik vind dat ook altijd wel vet, maar ik wil wel echte " synth-trance" hebben, niet van die trance wat ze tegenwoordig veel maken...
Waarschuw beheerder
Lekkere uplifting trance

Sean Tyas
Aly & Fila
Simon Patterson
John O'Callaghan
Activa
Roger Shah

Om maar wat te noemen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Earase op woensdag 18 februari 2009 om 11:45:
Klopt inderdaad, maar dat zal ook wel weer overwaaien. Ik weet nog dat early-liefhebbers uit dit topic rond 2003/2004 op het q-dance-forum een soortgelijke discussie hadden over de reversebass die toen echt overal inzat. Zal na een tijdje wel weer iets anders komen, maar terug naar de early zie ik het niet gaan helaas. Dat wordt door de gemiddelde liefhebber van nu al afgedaan als hardtrance.

Ik vind het niet zo belangrijk eigenlijk of er die veranderede bassline, of een andere inzit. Ik beoordeel de muziek gewoon op emotie. Raakt een nummer me, ongeacht artiest of jaartal, dan vind ik em goed. Zoniet, dan vind ik em niet boeiend. En dan heb je nog gedrochten als 1,2 Stampen die me op een verkeerde manier raken

Uitspraak van WesselW op woensdag 18 februari 2009 om 12:24:
Terug naar de early kan ook niet meer naar mijn idee. En ik vind het niet erg, de early is mooi zoals het is toch?
Voor mensen die die hardstyle sound van nu niks vinden denk ik dat ze gewoon wat geduld moeten hebben, het veranderd op den duur wel weer en misschien vind je het dan wel wat, zoniet zoek je toch je heil in oude plaatjes of andere muziekstijlen, de nieuwe hardstyle elke dag weer afbranden heeft ook geen zin.

:respect: Kan het niet beter verwoorden heren! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AjJay op woensdag 18 februari 2009 om 12:49:
Lekkere uplifting trance

Sean Tyas
Aly & Fila
Simon Patterson
John O'Callaghan
Activa
Roger Shah

Om maar wat te noemen :p

Daar ga ik eens wat van opzoeken :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AjJay op woensdag 18 februari 2009 om 12:49:
John O'Callaghan

Die heeft naast uplifting ook wel erg veel andere invloeden. Daarom vind ik hem iets minder
Maar de rest van het rijtje, en ook Talla 2XLC (Ace da Brain) maken nu nog lekkere uplifting.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WesselW op woensdag 18 februari 2009 om 12:39:
Ik vind dat ook altijd wel vet, maar ik wil wel echte " synth-trance" hebben, niet van die trance wat ze tegenwoordig veel maken...

Same here :D Het liefst nog een vrouwenvocal erin, dan vind ik het helemaal prachtig. Oceanlab - Satellite (Above & Beyond remix) bijvoorbeeld.
Jezper Soderlund aka Airbase/Mono/Rah/Ozone is ook een aanrader wat mij betreft. Althans, die vond ik rond 2003/2004 echt vette trance maken. Nu volg ik de trance minder, maar zn recentere producties waren ook weer dik. Hele mooie melodieuze trance.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Earase op woensdag 18 februari 2009 om 16:18:
Het liefst nog een vrouwenvocal erin, dan vind ik het helemaal prachtig.

Talla 2XLC - No Inbetween
Soulcry - A Life So Changed (Talla 2XLC vs Ace da Brain Remix)
Talla & Ace - Redrum O.T.D. (Club Mix)

Ace da Brain blijft toch wel de vetste Uplifting producer van het moment, ook al komt het niet bij het grote publiek.

Waarschuw beheerder
nino pepito draait nog altijd beetje die oude stijl italiaans beuken, met al die reverse bassjes erin.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit alweer een aantal jaren in de hardcore .. het lijkt me pas echt frustrerend als iemand na de hardtrance / early hardstyle periode geen nieuwe stroming kon vinden om zich op te richten :p

maar het klopt idd .. denk dat het tijd wordt om eens te stoppen met de kritiek op de huidige hardstyle .. de oude sound zal toch nooit meer terugkomen in z'n oorspronkelijke vorm .. voor velen was het ook de échte kennismaking met muziek in z'n algemeen .. bepaalde platen die je nog aan bepaalde momenten doen terugdenken .. dat wordt ook steeds minder .. nostalgie kun je het al bijna noemen want we praten immers al over een kleine 10 jaar geleden ..

hetzelfde zie je nog vaak met diegenen die de rave periode begin jaren 90 hebben meegemaakt .. die kunnen de hardcore van nu weer niet waarderen of zeggen constant " vroeger was alles beter .. "

maar ach .. we hebben deze topic nog .. en hopelijk zo af en toe nog een " eigen " feestje waar we herinneringen kunnen opdoen .. dus laat het dan op de grote feesten uitgestorven zijn .. we komen toch nog wel aan ons gerief :)

wie weet wat de toekomst nog brengt ..

zo zeg wat een gefilosofeer :D
Waarschuw beheerder
filosoferen is heerlijk. vooral als je dat samen kunt doen.

ik bekijk het gegeven early hardstyle weer vanuit een ander perspectief, namelijk als een stukje ontwikkeling binnen de elektronische muziek.
Voor mij is het allemaal begonnen met house, in 1991. er was toen al een behoorlijke ontwikkeling bezig binnen het genre elektronisch, maar daar verdiepte ik me pas jaren later in. wat toen telde is 'nu', wat eigenlijk blijft gebeuren. en dat was toen house. en house kon toen van alles betekenen en dat was en is nog steeds waar ik het meest van hou; een combinatie van verschillende stijlen. m'n grootste voorbeeld voor een dj-set is dan ook altijd de serie turn up the bass houseparty geweest.
als ik terug kijk naar de afgelopen 17 jaar, dan vind ik het logisch dat er veel veranderd is, maar nog steeds jammer dat er zoveel verdeeldheid tussen de verschillende stijlen in house is ontstaan.
ik vind het leuk dat er veel geëxperimenteerd is en er veel nieuwe dingen ontdekt zijn.
maar ik vind nog steeds dat van een bepaalde style houden niet meteen hoeft te betekenen dat dit andere stylen uitsluit. laat staan dat dit andere persoonlijke zaken zou bepalen zoals vrienden, mening over maatschappij enzovoorts.
dit doet me denken aan een uitspraak in een hardcore nummer waar ik helemaal achter sta----> music never seperated people! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Storage - 18-02-2009

1.Megamind – Taub? (Picotto Mix)
2.Joy Kitikonti – Joy Energizer (Psico Mix)
3.Titchy Bitch & Fallen Angel – Retribution (Hennes & Cold Remix)
4.Mo-Dem – Connect (We Gotta Connect) (Warp Brothers Remix)
5.Tamok – Resistance Is Futile (Zed & Es Remix)
6.Megara vs DJ Lee – Full Intention (Club Mix)
7.K90 – Red Snapper (Jon Doe Remix)
8.Mental Miracle – After The Storm (Schwarzende Remix)
9.Mutant DJ with MC Magika – Hardhouse Raver (Don Diablo Mix)
10.Yoda Inc. – Definitely (DJ Scot Project Remix)
11.Pep’n Up – Time & Space (Warp Brothers Remix)

wel opgenomen, maar niet geupload, waarom niet omdat ik denk dat niet heel veel mensen m zullen downen, en omdat ik dr nu geen zin in heb om t te doen :9
wel wilde ik de tracklist even delen :D
op een gegeven moment weet je niet echt meer welke tracks je in een mix moet doen, maar vandaag kreeg ik oa K90 - Red Snapper binnen, dus dat gaf mij t idee om een Engelse mix te maken :9

Discussies over de tracklist zie ik tegemoet ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op zondag 15 februari 2009 om 08:17:
Begon met wat Italiaanse plaatjes waar de naam me van ontschoten is en verder met
Never in Danger, Shithead, FM, Cosmic Evolution, Second Trip, R.I.P en als persoonlijk hoogtepunt zelfs Echoes.
Niet normaal hoe hard mijn bar trilde bij R.I.P., alle glazen begonnen te bewegen en alles trilde.
Ik had al voorspeld dat ondanks dat het geluid harder zou worden dat de rest van de avond niet meer zou gebeuren en uiteraard is dat uitgekomen.

Dat was ik :)

Ik zal proberen morgen een tracklist in elkaar te flansen. Ik heb iig veel meer tracks gedraaid dan ik dacht te kunnen draaien. Mocht een kwartiertje eerder beginnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Earase op woensdag 18 februari 2009 om 16:18:
Same here Het liefst nog een vrouwenvocal erin, dan vind ik het helemaal prachtig. Oceanlab - Satellite (Above & Beyond remix) bijvoorbeeld.
Jezper Soderlund aka Airbase/Mono/Rah/Ozone is ook een aanrader wat mij betreft. Althans, die vond ik rond 2003/2004 echt vette trance maken. Nu volg ik de trance minder, maar zn recentere producties waren ook weer dik. Hele mooie melodieuze trance.

Airbase - Theme from the rock (uitgekomen als Ozone - Rock) wat een enorme dikke Trance plaat! Deze mogen ze van mij wel draaien op TE '09 over een aantal weekjes! TE '99 was mijn 1e officiele feest, dus tis sowieso jubileum! Ik zal ook het meest in de classics zaal te vinden zijn. Onze grote vriend Scot sluit af volgens mij! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 23:32:
Onze grote vriend Scot sluit af volgens mij

ben denk ik de hele avond daarzo, ben niet bekend met de huidige trance, maar de oudere trance-klassiekertjes ken ik wel :D

Waarschuw beheerder
daar ook te vinden idd
Waarschuw beheerder
donateur
had er opzicht ook wel heen willen gaan voor die area maar " helaas " andere plannen die dag

ben benieuwd naar de reacties B)
Waarschuw beheerder

house classics en early 22maart feestje van bekende dj's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter Lepelaars op woensdag 18 februari 2009 om 22:19:
Dat was ik :)

Hoe sta jij tegenover de discussie dan die we na jou optreden hadden over de manier hoe je neergezet werd?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 21:56:
Storage - 18-02-2009

1.Megamind – Taub? (Picotto Mix)
2.Joy Kitikonti – Joy Energizer (Psico Mix)
3.Titchy Bitch & Fallen Angel – Retribution (Hennes & Cold Remix)
4.Mo-Dem – Connect (We Gotta Connect) (Warp Brothers Remix)
5.Tamok – Resistance Is Futile (Zed & Es Remix)
6.Megara vs DJ Lee – Full Intention (Club Mix)
7.K90 – Red Snapper (Jon Doe Remix)
8.Mental Miracle – After The Storm (Schwarzende Remix)
9.Mutant DJ with MC Magika – Hardhouse Raver (Don Diablo Mix)
10.Yoda Inc. – Definitely (DJ Scot Project Remix)
11.Pep’n Up – Time & Space (Warp Brothers Remix)

Storage - 18-02-2009.mp3 - 61.23MB
toch wel geupped, vond een fan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 februari 2009 om 23:32:
Ik zal ook het meest in de classics zaal te vinden zijn. Onze grote vriend Scot sluit af volgens mij!

Staat Scot ook in de classics zaal? Avondje Scot classics zou mij wel weer eens goed doen namelijk. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Edutainment op donderdag 19 februari 2009 om 20:16:
Staat Scot ook in de classics zaal?

natuurlijk! :d

beetje de belangrijkste reden voor mij om heen te gaan :9

Waarschuw beheerder
vraag is nu nog gaat die ook zijn oude platen draaien?:P