Partyflock

Forumonderwerp · 879546

Wie heeft ook F*** mensen als buren

Wat doe je er aan
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 juni 2006 om 13:01:
Wie heeft ook F*** mensen als buren

Wat doe je er aan

ik :(

wor gek van die lui

heb al vanalles geprobeerd maar ja ze denken nog steeds dat ze zin de rimboe zitten en trommelen dan ook heerlijk in huis met soms wel 10 man :S
laatste aanpassing
Uitspraak van ens op maandag 14 augustus 2006 om 17:33:
2 deuren verder op daar zit een bejaart stel
nou nou heb nog nooit in mijn helle leven zulke gemene mensen gezien
de helle straat wil ze al jaren weg hebben maar ze hebben een plaat voor de kop
de dag dat hun dood zijn hebben wij feest hier in de straat

vandaag heb ik ze bijna me zoon ze bal op laten vreten die hadden ze af gepakt omdat ze aan het voetballen waren en kwam per ongeluk op hun erf terecht en ze wouden hem niet terug geven heb me echt moeten inhouden want ze duwde me en sloegen me die bejaarde

Ik heb niet te klagen over de buren,andersom zal het wel anders wezen 8)
ach ja wie weet staat er morgen wel een advertentie in de krant jongen vermoord door bejaarde buurman en buurvrouw ik kwam er nog wel achter dreigde ze mij :D kennne ze mij nog niet :lol: ik ben nog gevaarlijker dan een bittbull
Uitspraak van calime®o op zondag 5 november 2006 om 15:56:
Uitspraak van ens op maandag 14 augustus 2006 om 17:33:
2 deuren verder op daar zit een bejaart stel
nou nou heb nog nooit in mijn helle leven zulke gemene mensen gezien
de helle straat wil ze al jaren weg hebben maar ze hebben een plaat voor de kop
de dag dat hun dood zijn hebben wij feest hier in de straat

vandaag heb ik ze bijna me zoon ze bal op laten vreten die hadden ze af gepakt omdat ze aan het voetballen waren en kwam per ongeluk op hun erf terecht en ze wouden hem niet terug geven heb me echt moeten inhouden want ze duwde me en sloegen me die bejaarde

nou ik heb wel zin in een feest ens:lol:
en vandaag was het weer erg gezellig hier in de straat echt erg zijn die bejaarde
ze moeten zo snel mogelijk weg wezen hier:cheer:

in mijn vorige woning had ik verschrikkelijke buren :vaag:
dat was een turkse of marokkaanse familie en die vonden het niet kunnen dat ik en mijn vriend samen woonden maar niet getrouwd waren! en ook hadden we een hond (ipv een kind ;)) en dat was al helemaal niet te begrijpen voor ze!
dus daarom vonden ze het nodig om op de hond te spugen en tegen mijn voordeur te trappen :/
gelukkig waar we nu wonen is het wel gezellie, beneden senioren woningen met gezellige oudjes en boven redelijk wat jong spul :P haha
Kan niet wachten op de verbouwing van de badkamer! Lachen!
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 23:37:
in mijn vorige woning had ik verschrikkelijke buren
dat was een turkse of marokkaanse familie en die vonden het niet kunnen dat ik en mijn vriend samen woonden maar niet getrouwd waren! en ook hadden we een hond (ipv een kind ) en dat was al helemaal niet te begrijpen voor ze!

herkenbaar..
ik woonde hiervoor in arnhem..
had al een kind een hele zooi dieren en dan woonde ik ook nog samen met me vriend..
heb ook giga ruzie gehad stond die vent te roepen "smerige blanke tering hoer ik ga je huis afbranden en jou uitroken" :S
heb geprobeert aangifte te doen..
maar omdat ik zei kut marokaan kon ik gaan zitten :S

me buren waar ik nu last van heb zijn antillianen.. :(
geef mij dan toch maar moslims als buren die hoor je verder niet :S

pfff wat zou ik graag naar vrijstaand huis verhuisen 8)

Heb weinig te maken met mn buren...gelukkig...
Die aan de rechterkant heb ik nog nooit gezien, en die aan de linkerkant is ook een jong stel, ze hebbe 2 kleine hondjes, die heel de dag door naar alles blaffen...Maar kan ik eigenlijk niet van wakker liggen...:)
Mijn buurman wordt door het hele blok Buurman Zeik genoemd