laatste aanpassing
6-0 voor Argentinië
damn ik zapte af en toe op de wedstrijd, elke keer zappen weer n punt erbij
damn vanavond moeten ze hun kans pakken, want volgende week gaan ze stofhappen die kaaskoppen van ons
denk dat argentinie oranje in een steelpannetje hakt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 juni 2006 om 14:43:hopelijk 2-1
en JAWEL
ik had het goed gehoopt
YESSSSSSSSS
''wij houden van oooooraaahaaaanjeeeeeeeeeeeeeeeee''
(hoewel het was wel ff hakkenbijten)
[quote element=message id=24372754]{element is niet toegankelijk}tegen wie kan nederland komen in volgende ronde ?
ben daar niet zo van op de hoogte namelijk[/quo
als nederland 1e eindigt speelt het in de 8e finales tegen de nummer 2 van poule d en als nederland 2e eindigt in poule c dan spelen ze tegen de nummer 1 van poule d, dat worden dus de kanshebbers , mexico, portugal, en nu ook angola
ben daar niet zo van op de hoogte namelijk[/quo
als nederland 1e eindigt speelt het in de 8e finales tegen de nummer 2 van poule d en als nederland 2e eindigt in poule c dan spelen ze tegen de nummer 1 van poule d, dat worden dus de kanshebbers , mexico, portugal, en nu ook angola
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 juni 2006 om 11:23:nou ik hoop tegen mexico
Was ik ook al aan het denken ja
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 juni 2006 om 11:23:nou ik hoop tegen mexico
ik ook eigenlijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 16:32:tegen Argentinië wordt ook lastig
dat zeker maar argentinie zal ook deels met een b team gaan spelen wat eigelijk niet eens een b team is gezien de namen op de bank
We zullen het niet makkelijk gaan krijgen nee maar we hebben zeker wel een kans om te winnen van ze....en trouwens wat jij hier zegt dat: Kuyt voor robben op links gaat spelen dat betwijfel ik best wel...denk eerder dat Kuyt dan rechtsbuiten wordt en dan van persie links buiten....of Babel links buiten en Kuyt spits....maar goed we gaan het zien...
Spelers die tijdens het toernooi een tweede gele kaart krijgen, zijn automatisch voor het volgende duel geschorst. Een speler die tijdens een wedstrijd uit het veld gestuurd wordt als gevolg van een directe rode kaart of twee gele kaarten, moet ook tenminste een duel vanaf de kant toekijken. Na de groepswedstrijden kunnen spelers met een enkele gele kaart achter hun naam weer met een schone lei beginnen. Ontvangt iemand echter in de laatste groepswedstrijd zijn tweede gele kaart of een rode kaart, dan heeft dit wel gevolgen voor de daarop volgende wedstrijd(en).
Thanx No-nonsens, had het net gevonden, zie boven...
Gelukkig dus na de groepswedstrijden al...
Thanx No-nonsens, had het net gevonden, zie boven...
Gelukkig dus na de groepswedstrijden al...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 juni 2006 om 16:32:tegen Argentinië wordt ook lastig
Argentinie gaat ook met een B-eftal spelen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 15:33:Maarja B-elftal van Argetinie is met o.a. Messi en Tevez dus jah....
wel gelijkwaardig aan de b elftal van nl opzich zijn alle bankzitters goede spelers
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 20 juni 2006 om 15:36:wel gelijkwaardig aan de b elftal van nl opzich zijn alle bankzitters goede spelers
Hehe denk dat Messi en Tevez toch wel iets beter zijn
Uitspraak van Just Ferry op dinsdag 20 juni 2006 om 16:00:JAAA we gaan winnen
Dat dan weer wel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 16:03:Hehe denk dat Messi en Tevez toch wel iets beter zij
heb je dat over robben gelezen in de buitenlandse pers ? hij word al met ronaldino vergeleken
Uitspraak van No-nonsens op dinsdag 20 juni 2006 om 16:07:heb je dat over robben gelezen in de buitenlandse pers ? hij word al met ronaldino vergeleken
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 20 juni 2006 om 19:36:die kutmoffen weer gewonnen , damnzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,
tja beetje jammer maar aan de andere kant had ik het goed gegokt
Stem op de slechtste speler, beste team, etc