Partyflock
 
Forumonderwerp · 878359
Als het WK voetjebal nog volop bezig is begint ook de Tour de France alweer. Gaat Basso ook de tour winnen. Zou wel mooi zijn als dat gebeurt. Hebben na het tijdperk Armstrong eindelijk weer een renner die begrijpt dat wielrennen meer dan alleen de tour is.
 
tot op heden mag iedereen starten.
ben niet zo in de dopingwereld maar wat is bloeddope eigenlijk? En hoe ga je daar beter van presteren? Hoe werkt dat precies :O
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 29 juni 2006 om 19:26:
Is er al bekend wie nu wel en niet mogen starten?

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 19:31:
tot op heden mag iedereen starten.

Volgens mij wordt de lijst met zondaars vanavond bekend...

Uitspraak van actief op woensdag 28 juni 2006 om 08:49:
www.rondemaster.nl
Elk jaar weer een feestje!

Ik heb een league gemaakt,
Naam: Partyflock league
Wachtwoord: flockers
 
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 29 juni 2006 om 19:35:
ben niet zo in de dopingwereld maar wat is bloeddope eigenlijk? En hoe ga je daar beter van presteren? Hoe werkt dat precies

epo kuur, dan bloed aftappen en invriezen. na een paar dagen verdwijnen de sporen in het bloed. tijdens een rustdag weer toevoegen.
Dat ken nog een hete Ronde van Frankrijk worden maar dat er wat loos is in de wielerwereld dat is duidelijk.


Prognose ? Jan Ullrich wint de ronde, Ivan Basso zal tweede worden. De verschillen in de bergen zullen niet zo toereikend zijn in vergelijking met de tijdwinst van Ullrich in de tijdritten.

Ik hoop dat Vino goed mee zal kunnen met de beste maar een hele Ronde is net wat boven zijn macht, hij is meer van de weekkoersen en de eendagswedstrijden maar niet geschoten is altijd mis.
Morgen 9:30 zullen we het weten :)
 
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 20:07:
Uitspraak van Snackyman op donderdag 29 juni 2006 om 19:35:
ben niet zo in de dopingwereld maar wat is bloeddope eigenlijk? En hoe ga je daar beter van presteren? Hoe werkt dat precies

epo kuur, dan bloed aftappen en invriezen. na een paar dagen verdwijnen de sporen in het bloed. tijdens een rustdag weer toevoegen.

fout, de renner wordt geinjecteerd met gemanipuleerd (bloed beinvloed met allerhande middelen) bloed of het bloed van iemand anders

dit is een zeer gevaarlijke vorm van dopinggebruik
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 17:59:
ik ook, maar vind dit echt een heksejacht heel de sport word nu zo naar de tiefus geholpen nu

dit is helemaal geen heksenjacht aangezien er daadwerkelijk een netwerk is opgerold..dat de betrokken namen nu lekken is idd fout maar zeker geen heksenjacht..

daarnaast zijn het de renners zelf die de wielersport naar de tyfus helpen, niet de Spaanse justitie...hebben daar geen enkel belang bij
 
Uitspraak van Sebastiaan™ op donderdag 29 juni 2006 om 19:35:
ben niet zo in de dopingwereld maar wat is bloeddope eigenlijk?

ik meen dat als ze in de bergen gaan trainen dat ze dan meer zuurstof of iets dergelijks in hun bloed hebben, en als ze dan bloed afnemen en dat later als ze uit de bergen zijn weer inspuiten kunnen ze beter presteren zoiets is 't dacht ik....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:55:
dat de betrokken namen nu lekken is idd fout

wil eerst die lijst wel eens zien dan praten we verder want ik geloof er nie zo in dat al die namen die nu gelekt zijn daadwerkelijk op die lijst staan...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 juni 2006 om 23:55:
daarnaast zijn het de renners zelf die de wielersport naar de tyfus helpen

Dit klopt dan natuurlijk wel weer (Y)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 29 juni 2006 om 19:17:
net op het sportjournaal melden ze dat 200 renners op een lijst staan die bij die spaanse arts geweest zijn

zijn 200 topsporters die op die lijst staan waaronder ook voetballers etc. zijn maar 56 renners die erop staan(zo staat 't hier in de krant teminste...)

*edit
Ja hoor het gaat beginnen :

Jan Ullrich wordt geschorst en mist de Tour
vr 30/06/06 - De Duitse wielerploeg T-Mobile heeft Jan Ullrich, zijn persoonlijke begeleider Rudy Pevenage en Oscar Sevilla geschorst wegens hun betrokkenheid in de Spaanse dopingzaak. Zij missen alledrie de Tour de France.
Bron : Fok.nl NOS teletekst en Sporza.be
laatste aanpassing
De eerste van vandaag! Zullen wel veel volgen. Volgens mij komen alle namen in de loop van de ochtend in de wereld toch?
 
jup, word een tour van lik me vestje dit jaar :/
nou dat word weer een paar renners verkopen in de Rondemaster....
Uitspraak van [020]Spoetnik[020]. op donderdag 29 juni 2006 om 20:32:
Jan Ullrich wint de ronde,

Zou je denken ? Hmm... k geef je weinig kans :9

Uitspraak van SN!Zzle op vrijdag 30 juni 2006 om 10:28:
nou dat word weer een paar renners verkopen in de Rondemaster....

Voorlopig hoef ik nog niemand te verwijderen 8-)
laatste aanpassing
Uitspraak van [020]Spoetnik[020]. op donderdag 29 juni 2006 om 20:32:
Jan Ullrich

:no:
Ik denk dan eerder iemand van discovery: Hincapie
Uitspraak van [020]Spoetnik[020]. op donderdag 29 juni 2006 om 20:32:
Ivan Basso

Die heb ook wel goede kans:jaja:

Maar blijf natuurlijk voor de nederlanders:P
laatste aanpassing
 
Basso staat waarschijnlijk ook op die lijst dus lijkt me sterk dat ie gaat winnen :/
Basso en ullrich doet zowiezo niet meer mee

Lang naar de tour uitgekeken dit jaar,
maar alles word verneukt ... :(
word dan iig niet echt een mooie tour met spanning:no:

maar als t echt zo is dat ze schuldig zijn vind ik t terecht dat ze uit de tour zijn gehaald(y)

ga dinsdag wel ff een kijkje nemen in Valkenburg:d
Uitspraak van technowaus op vrijdag 30 juni 2006 om 14:14:
word dan iig niet echt een mooie tour met spanning

Dat is echt onzin. Het wordt nu JUIST een spannende tour!
Het had waarschijnlijk alleen maar tussen Basso en Ullrich gegaan. Nu krijgen we een hele open Tour, met opeens veel meer 'kanshebbers' en de spannig zal des te groter zijn.

Kijk, het is natuurlijk wel een gehavende tour...maar wat je zegt, ik vind het ook terecht dat ze niet mogen starten als ze op die lijst staan :yes:
PLOBSHEIM - Ook Ivan Basso zal zaterdag niet van start gaan in de Ronde van Frankrijk. De Italiaanse Tourfavoriet staat ook op de lijst van 58 wielrenners die mogelijk betrokken zijn bij het Spaanse dopingschandaal.

bron: www.dvhn.nl

En dit stukje kwam ik ook nog tegen, er staat bij dat het via bild is verkregen maar ik kan het niet vinden daar. Dus ik weet niet helemaal zeker als het klopt. Ik ga ervan uit van wel.

De volgende lijst is via BILD verkregen. Deze renners zullen dus waarschijnlijk NIET starten. T-Mobile: Jan Ullrich (Deutschland) Oscar Sevilla (Spanien) CSC: Ivan Basso (Italien) Astana-Würth (Liberty Seguros): Giampaolo Caruso (Italien) Michele Scarponi (Italien) Marcos Serrano (Spanien) David Etxebarria (Spanien) Angel Vicioso (Spanien) Isidro Noizal (Spanien) Unai Osa (Spanien) Jörg Jaksche (Deutschland) Joseba Beloki (Spanien) ag2r: Francisco Mancebo (Spanien) Phonak: Jose Enrique Gutierrez (Spanien) Jose Ignacio Gutierrez (Spanien) Saunier Duval: Carlos Zarate (Spanien) Caisse d'Epargne: Constantino Zaballa Unibet: Carlos Garcia Quesada (Spanien) Comunidad Valenciana: Eladio Jimenez (Spanien) David Latasa (Spanien) Ruben Plaza (Spanien) Javier Pascual Llorente (Spanien) Jose Luis Martinez (Spanien) Manuel Llorent (Spanien) Antonio Olmo (Spanien) David Munoz (Spanien) Javier Cherro (Spanien) Vicente Ballester (Spanien) David Bernabeu (Spanien) David Blanco (Spanien) Jose Adrian Bonilla (Spanien) Juan Gomis Lopez (Spanien) Ohne Team/Gesperrt/Nicht mehr aktiv: Roberto Heras (Spanien) Angel Luis Casero (Spanien) Santiago Perez (Spanien) Tyler Hamilton 🇺🇸 Igor Gonzales Galdeano (Spanien) Javier Pascual (Spanien)
laatste aanpassing
Uitspraak van technowaus op vrijdag 30 juni 2006 om 14:14:
ga dinsdag wel ff een kijkje nemen in Valkenburg

Ik ook :)

Maar het wordt een Tour met een hééél raar smaakje..
PLOBSHEIM - Jan Ullrich en Ivan Basso starten zaterdag niet in de Ronde van Frankrijk. De Duitse en Italiaanse Tourfavorieten worden in verband gebracht met het grootschalige dopingschandaal in Spanje. De Franse Tourorganisatie besloot beide renners daarom te schrappen van de startlijst. Ook de Spanjaarden Francisco Mancebo en Joseba Beloki zullen in Straatsburg niet aan de start verschijnen.

Damn!

Dit wordt zeker een spannende tour maar ik had een wedje gelegd bij de plaatselijke sigarretenboer en dat Basso zou winnen :(
 
Micheal Rasmussen wint de tour :yes: :cheer:
 
dennis bergkamp :respect:
Vino nu dus ook niet meer :/

Valverde, Menchov, Hincapie?

De wegen staan voor iedereen open..
Uitspraak van I-LLusion op vrijdag 30 juni 2006 om 22:19:
Valverde, Menchov, Hincapie?

Hincapie zowiezo niet dus ik ga maar voor Leipheimer of Menchov want Valverde komt in de Bergen zeker te kort.
Waarom geen Hincapie? Ik gok ook op Leipheimer maar toch :)
Landis, Sastre, Valverde...
Uitspraak van Rafa op vrijdag 30 juni 2006 om 22:58:
Hincapie zowiezo niet

Waarom niet als ik vragen mag?

Valverde maakt wel een aardige kans denk ik
Tja iedereen aan de dope :/ waarvoor moet je nog kijken??
Uitspraak van Rafa op vrijdag 30 juni 2006 om 22:58:
Valverde komt in de Bergen zeker te kort.

Wie won vorig jaar alweer de eerste bergrit?
Positie Team Overall +/- Vermogen
1 Soekie Cycling Team * 259 52.860.000
2 Team Down Under 4573 51.850.000
3 PasQuaLe 6773 51.660.000
4 Losers 8413 51.540.000
5 B100 8926 51.510.000

Duidelijk wie bovenaan staat :P;)

Voor de mensen die nog niet meedoen bij rondemaster.nl:
Naam: Partyflock league
Wachtwoord: Flockers
laatste aanpassing
Ok vandaag de proloog geweest. Morgen een massasprint (als alles goed gaat)...Wie gaat het worden?
Uitspraak van R0b op zaterdag 1 juli 2006 om 17:16:
Duidelijk wie bovenaan staat

Haha met afstand de beste :yes:
Voorlopig...;)

Ik sta vijfde... achteraf gezien had ik O'grady en Landis er vlak van tevoren niet uit moeten halen :no:

Ach, de tour is nog lang ;p
laatste aanpassing
Uitspraak van josti op zaterdag 1 juli 2006 om 19:02:
Wie gaat het worden?

Ik hoop op de oude rot Zabel :woop:
Nu Petacchi niet mee doet mag hij voor eigen kansen :D
 
Boonen :yes:

Ben wel benieuwd wie geel gaat winnen dit jaar zal een spannende strijd worden dat is 1 ding wat zkr is
Uitspraak van R0b op zaterdag 1 juli 2006 om 17:16:
Voor de mensen die nog niet meedoen bij rondemaster.nl:
Naam: Partyflock league
Wachtwoord: Flockers

heb mezelf ook aangemeld.. sta gelijk tweede :D
Uitspraak van R0b op zaterdag 1 juli 2006 om 17:16:
Positie Team Overall +/- Vermogen
1 Soekie Cycling Team * 259 52.860.000
2 Team Down Under 4573 51.850.000
3 PasQuaLe 6773 51.660.000
4 Losers 8413 51.540.000
5 B100 8926 51.510.000

Der staan hele andere getallen online, kan aan mij liggen :P
Jah idd vaag :S. Dit was gewoon plakken/knippen.
ik sta nu ook ineens geen 259ste meer. Apart.

Iemand voor vandaag nog goede sprinters in zijn team. Die gaat mij wel voorbij denk ik :).

Was te laat om renners te vervangen :(. Moeten ze ook niet op zaterdagavond de markt open doen en op zondagochtend dicht doen :P.

Ik denk trouwens dat het toch nog wel een leuke tour gaat worden :).
Uitspraak van R0b op zondag 2 juli 2006 om 11:53:
Was te laat om renners te vervangen

Haha das wel zonde... ik heb er gewoon 9 sprinters ingezet vandaag :yes:
Ik heb er 8.. leek me beter :D.. gewoon met 8 renners starten!
Uitspraak van R0b op zondag 2 juli 2006 om 11:53:
Was te laat om renners te vervangen . Moeten ze ook niet op zaterdagavond de markt open doen en op zondagochtend dicht doen .
had je gewoon vannacht na het stappen moeten doen, net als ik :P
laatste aanpassing
Daar dacht ik toen niet meer aan :P
Uitspraak van Nivek op zondag 2 juli 2006 om 12:43:
Ik heb er 8.. leek me beter .. gewoon met 8 renners starten!

waarom leek je dat beter...? :\

Een renner erbij is altijd meer kans op punten....

*edit* Ik zie dat je gewoon 9 renners/sprinters hebt... :/
laatste aanpassing
Uitspraak van Stoux op zondag 2 juli 2006 om 14:01:
waarom leek je dat beter...?

Een renner erbij is altijd meer kans op punten....

*edit* Ik zie dat je gewoon 9 renners/sprinters hebt... laatste aanpassing 2 juli 2006 14:02
Jah klopt op het laatst toch Zabel erbij gedaan... maar voor de punten is idd 9 beter, maar als je voor het geld gaat is minder ook goed, want je betaalt minder geld aan startgeld en verliest dus minder.. dan moeten natuurlijk de eerste 8 wel punten/geld pakken..
laatste aanpassing
Nou was dus een domme zet van mij om vergeten mijn team te veranderen. Van plaats 259 naar 10000 of zo :P.
 
Jammer dat Ullrich niet meer meedoet, was absoluut mijn favoriet. Dan moet Boogerd maar even iets presteren om er nog een leuke tour van te maken. Ik ga in ieder geval wel dinsdag een kijkje nemen in Valkenburg :D.
Ik ga buiten aan de deur staan, ze komen bij mij door het gehucht heen :P
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 juli 2006 om 21:52:
Ik ga in ieder geval wel dinsdag een kijkje nemen in Valkenburg .

ik ook vertrek vanavond laat naar een vriend in Maastricht, en morgen naar Valkenburg :D
laatste aanpassing
Sow ej wat een drukte :S
Dranghekken staan al klaar, de hele tijd helicopters :S
en is er ook nog iets van een amateur race bezig :S