Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
die kindjes daar hebben helemaal geen leven, die hebben niets. drugs lijkt hun de enige uitweg.
Hahaha, oke jij krijgt alvast de eerste prijs voor de domste opmerking van de dag
hier zie je een paar jongetjes van 8 die heroïne in hun pootje krijgen gespoten.
het zijn echte levensgenieters, kort maar krachtig.
ook een keer een filmpje gezien van een jongen in zuid afrika die aids had en als prostituee werkte. Snoof de hele dag lijm nauwelijks eten.. vraagt de interviewer: waar haal je eigenlijk plezier uit?
jongetje: dat de mannen die mij verkrachten ook aids krijgen. en intussen spacet ie af en toe weg van de lijm en lacht een beetje.. daar werd ik zo hopeloos van.
wtf
we hebben het hier over een verneukt kereltje van 8 ergens in rusland, waar zowiezo iedereen verneukt is. als je hier al om jankt kijk dan eens in afrika ofzo, daar hebben ze niet eens heroïne, daar gaan ze dood van de honger dus doe nou niet alsof je hier mee zit.
en als dat wel zo is, spaar wat geld en ga die mensen daar helpen. maar daar ben je dan zeker weer te schijterig voor.
Zo Ziekelijk
Die kinderen weten nog niet eens waar ze mee bezig zijn...
Iemand die zegt dat een ander net zo goed dood kan zijn omdat die 'toch niks waard is', vraag ik me dan sterk af wat diegene dan wél voor 'groots' denkt te doen voor de mensheid.
Ieder heeft een kans op leven, welke keuzes die ook maakt, wat voor milieu die ook opgroeit. Het komt door dat soort mensen, zoals diegene die vinden dat iemand net zo goed dood kan zijn of het ni waard is om te leven of voor te vechten, dat er ni meer wordt omgekeken naar een hulpbehoevend persoon als dat wel werd gedaan dan kwam dit een stuk minder voor!
Pff who are you to judge!
Fok....8 jaar en nu al verpest voor de rest van zijn leven.....
Maakt niet uit wáár dit gebeurt, al was het hier om de hoek... het blijft FOKKING fout, dit hoort niet te kunnen...;nee:
Een knulletje van 8 hoort lekker buiten te spelen met zijn vriendjes....een onbezonnen leventje te lijden....heroine spuiten, je maakt mij niet wijs dat hij daar zelf voor gekozen heeft.... alhoewel....1x spuiten en je bent verkocht, naar 't schijnt....
Zit hierow echt met een fokking KUT gevoel....
En voor de gene(n!) die zeggen dat ik er dan maar wat aan moet doen....dat doe ik al....erger me hiero mateloos aan.....dood aan mensen die mensen naar de tyfus helpen.... je hoort respect voor het leven te hebben...niet het prille leven te verkenkeren..
Het ziet er allemaal ernstiger uit dan het is. Op heroine zal je echt niet snel slecht trippen, het is gewoon goed spul.
zie ik het probleem niet
rot op jij je zegt 30 keer hetzelfde stomme kut
Wees toch blij voor 'm!
Tsjonge jonge we zitten nu allemaal medelijden te hebben met dat 8 jarige jochie, maar ondertussen zit hij wel heerlijk te trippen op de heroine Wees toch blij voor 'm!