Partyflock

Forumonderwerp · 877878
Waarschuw beheerder
Overdosed Events en DCM Events presents:

OVERDOSED

Zaterdag 12 augustus 2006
20:00 - 03:00
De Hanenhof (capaciteit: 1400 personen)
Geleen

Muziekstijlen
darkcore, hardcore, industrial hardcore, terror

Line up

Tommyknocker
Partyraiser
Nosferatu
Tha Playah
Triax
Mr. Sinister
X-Statix
Syndrom
Dynamike
Only

Hosted by
Scorpio
Apster

Prijzen
Voorverkoop: € 12.50
Deurverkoop: € 15,-

Voorverkoopadressen:
Sittard: Music Machine
Geleen: De Hanenhof
Stein: Music Store
Roermond: Music Store
Echt: Music Store
Heerlen: Satisfaction
Kerkrade: Sinister's Record Shop
Maastricht: Sirius
Eindhoven: MidTown

Minimum leeftijd is 16 jaar.

Verder zal er deze avond een foodstand zijn en er zullen ballonnen verkocht worden. Ook zal Music Machine weer aanwezig zijn met een stand.

Dus tot 12 augustus in De Hanenhof bij Overdosed!
https://partyflock.nl/party/64731

Meer informatie over Overdosed kunnen jullie vinden op www.overdosed-events.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja, ik ben drie nachten (waarvan 1 nacht met scorpio) aan het plak terroriseren geweest. Dus bedankt voor de leuke reacties. En we gaan nog ff door, maar dat de ik pas over een week of twee.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 12 juli 2006 om 20:13:
niet teveel pakken we hebben zelf nog veel van die stapel nodig
stuk of 10 posters ervan en neem dan behanglijm met een kwast mee he

dr gaat niemand mee dus moet het een nachtje uitstellen, moet wel iemand op de uitkijk hebben he

Artiest Scorpio
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-SHOCK op woensdag 12 juli 2006 om 20:28:
in ???

oh zoveel plaatsen gaat die erdoorheen;)
Waarschuw beheerder
laat gaan laat gaan ... promotie is het belangrijkste deel van het feest ...
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
tip > als je dan toch illegaal bezig wilt zijn .. tussen de afslag weert vanaf de A2 en weert zélf ligt op n gegeven moment aan de rechter kant n oud krot van n huis wat vorige week nog helemaal vol hing met sensation black posters .. en dan nie met van die kleine maar van die mega grote .. m.a.w. .. daar kun je ook nog n hele muur van posters plakken ;)
Waarschuw beheerder
doen dan woehahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van «Frenky» op woensdag 12 juli 2006 om 19:34:
ik zeg altijd trugschoppen

[img width=515 height=596]http://xtrecist.kraakpiep.nl/pics/Zidane.jpg[/img]
[img width=200 height=150]http://img152.imageshack.us/img152/3116/zidaneduffy5hd.gif[/img]
[img width=200 height=150]http://img73.imageshack.us/img73/3075/zezou3bj.gif[/img]
[img width=130 height=150]http://img152.imageshack.us/img152/3500/zidaneterrytate3ep.gif[/img]

8)

Uitspraak van Dynamike op woensdag 12 juli 2006 om 20:48:
tip > als je dan toch illegaal bezig wilt zijn .. tussen de afslag weert vanaf de A2 en weert zélf ligt op n gegeven moment aan de rechter kant n oud krot van n huis wat vorige week nog helemaal vol hing met sensation black posters .. en dan nie met van die kleine maar van die mega grote .. m.a.w. .. daar kun je ook nog n hele muur van posters plakken

we gaan de dodenweg af daar valt genoeg te plakken kom er elke dag op als ik na Kessel moet gaan renoveren en heb genoeg gezien:P
Waarschuw beheerder
plakken dan maar NOGMAALS :P;):P

Waarschuw beheerder
Wacht ff plakken 8)

[img width=234 height=328 cacheid=00031a9400075701ad1edb181a017d3a9c]https://partyflock.nl/images/upload/65370_regular.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
nein wier haabe keine zimmer ...

maar wel BLIJVEN PLAKKEN he
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Waarschuw beheerder
Eigenlijk is dat maar dom dat illegaal plakken hoor... Ga maar eens bij jezelf na hoe gemakkelijk ze de dader kunnen traceren;) Als ze al een moord kunnen oplossen met alleen een hoofdhaar, dan is dit toch echt koek en ei zeg 8)
Waarschuw beheerder
maar ik denk dat ze een rechercheur op een poster gaan zetten ...
Waarschuw beheerder
weet je niet, je hebt nou zo een landelijk opsporingsteam he, als er in meerdere regio's overlast is, dan staat er snel een mannetje op, ik bedoel, je word in Nederland wel voor minder vervolgt he 8)

Waarschuw beheerder
overdosed (Y)
Waarschuw beheerder
K.V.N: Zag vandaag ene hangen bij die bewaakte parkeerplaats bij de kelder:9 Wou hem mee na huis nemen: Maar dacht van:nee: Lama nog hangen(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Budburner op woensdag 12 juli 2006 om 22:03:
ik bedoel, je word in Nederland wel voor minder vervolgt he

ze vervolgen je niet snel iets hier :P en de straffen zijn hier ook licht vergeleken met andere landen 8)
Uitspraak van H.C.E op woensdag 12 juli 2006 om 23:08:
Zag vandaag ene hangen bij die bewaakte parkeerplaats bij de kelder

:o
Waarschuw beheerder
Moet je in india wonen, hakken ze je voor illegaal plakken allebei je handen af, kan je nooit meer illegaal trekken:[ Uhmm, plaken 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H.C.E op woensdag 12 juli 2006 om 23:08:
K.V.N: Zag vandaag ene hangen bij die bewaakte parkeerplaats bij de kelder Wou hem mee na huis nemen: Maar dacht van Lama nog hangen

Ja die heb ik er vandaag gehangen toen ik de kaartjes naar satisfaction ging brengen. Ik had m auto daar ff geparkeert en dacht...What the hell, er hangt hier nog meer troep. Tijd voor een mooie poster.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
n ander nadeel wat je eik met deze manier van promoten hebt is dat meerdere mensen die mogelijkheid ook gebruiken dus daar waar je de ene dag n poster hebt geplakt daar hangt r de volgende dag mss weer n andere overheen maargoed nie geschoten is altijd mis hè :yes:
Waarschuw beheerder
een ander nadeel is dat het wildplakken eigelijk niet zo professioneel overkomt als organisatie zijnde. Als er op elke emmer, stroomkast, gesloten gebouw en bushokje van die posters hangen, dat is minderz.

Daarom beter sandwichen! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op donderdag 13 juli 2006 om 07:47:
een ander nadeel is dat het wildplakken eigelijk niet zo professioneel overkomt als organisatie zijnde

Doet toch elke organisatie, ol bedoel van ID&T t/m Extrema iedereen hangt toch op. Enige die een keer wat extra's deed was B2S die hadden een keer van zo een soort 3-luiks borden geplaatst vor HardBass en Decibel (denk 2 jaar geleden)
Waarschuw beheerder
een ander nadeel is dat het wildplakken eigelijk niet zo professioneel overkomt als organisatie zijnde. Als er op elke emmer, stroomkast, gesloten gebouw en bushokje van die posters hangen, dat is minderz.

Ik vind het onproffesioneel dat sommige organisators nooit wat positiefs kunnen zeggen over andermans organisatie.
laatste aanpassing
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
P-leej

je hebt hier niets te zoeken als je alleen maar loopt te zeiken over wat er niet klopt!

Dus bij deze: Elke post die je nog doet in deze topic kan worden bestraft en het is aan de admin om in te schatten wanneer dat gebeurt.

(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj Syndrom :bounce: op donderdag 13 juli 2006 om 11:42:
Ik vind het onproffesioneel dat sommige organisators nooit wat positiefs kunnen zeggen over andermans organisatie.

Gelukkig praat ik als organisator ( K.V.N ) wel altijd positief over overdosed:)
Waarschuw beheerder
donateur

ehm ... ?

tussen de afslag weert vanaf de A2 en weert zélf ligt op n gegeven moment aan de rechter kant n oud krot van n huis wat vorige week nog helemaal vol hing met sensation black posters

:)
Waarschuw beheerder
zo das ff een waarschuwing

Waarschuw beheerder
een ander nadeel is dat het wildplakken eigelijk niet zo professioneel overkomt als organisatie zijnde.

dus grote organisaties als decibel, extrema, uhm, id&t, b2s, peppermill, mondial etc etc zijn dus onproffesioneel volgens jou wegens wildplakken:vaag:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 juli 2006 om 14:21:
je hebt hier niets te zoeken als je alleen maar loopt te zeiken over wat er niet klopt!

Dus bij deze: Elke post die je nog doet in deze topic kan worden bestraft en het is aan de admin om in te schatten wanneer dat gebeurt.

:respect: Jon die heeft het door(F) Werd tijd dat een medewerker hier iets tegen doet elk forum wat ook met hardcore te maken heeft is het weer prijs met hem:/
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 17148, 32373}
Waarschuw beheerder
donateur
eindelijk iemand die em de mond snoert :yes:
Waarschuw beheerder
het wordt tijd dat we weer in de hanenhof kunnen hakkuh :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
ja man, begint al te kriebelen :9
Waarschuw beheerder
dan moet je je kratse

Waarschuw beheerder
donateur
ja wat denk je dat ik aan het doen ben :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op donderdag 13 juli 2006 om 18:22:
het wordt tijd dat we weer in de hanenhof kunnen hakkuh

laat eerst die teller maar nog flink stijgen dat het gezellig druk wordt:bier:
Waarschuw beheerder
dan gaan we allemaal met 1400 man staan kratse ... om die kriebel weg te krijgen
Waarschuw beheerder
Haha wordt wel grappig feestje:jaja:
Waarschuw beheerder
ey overdosed maastricht moet ook nog geplakt worden heb nog niks gezien hier.
als je zorgt dat ik er een paar krijg hang ik ze mee op moet toch rondje maken voor innovation weer.
laat maar wat weten

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van the angel of death op vrijdag 14 juli 2006 om 12:53:
ey overdosed maastricht moet ook nog geplakt worden heb nog niks gezien hier.
als je zorgt dat ik er een paar krijg hang ik ze mee op moet toch rondje maken voor innovation weer.
laat maar wat weten

Ik had al een rondje maastricht gemaakt, maar is toch best moeilijk daar posters te hangen.
Waarschuw beheerder
niet als je de plaatsen en de mensen kent. voor ons is bij jullie in de buurt weer moeilijker.
elkaar helpen en iets gunnen is altyd beter !
breng ze maar !

(k)

p.s
we hebben ook een winkel in hasselt waar we mogen plakken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
MVC ??? zeker ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ICEQEEN op vrijdag 14 juli 2006 om 13:13:
niet als je de plaatsen en de mensen kent. voor ons is bij jullie in de buurt weer moeilijker.

syndrom woont in bunde het is hem zijn buurt:P wij van geleen niet idd, maar ik kan maastricht heb er lang genoeg gewoond;p
Waarschuw beheerder
boeie ...

Waarschuw beheerder
die liggen in het water voor de schepen te begeleiden;)
Waarschuw beheerder
of voor drenkelingen

Waarschuw beheerder
donateur
Centrum Maastricht zou ik me niet laten zien, daar hebben ze je zo te pakken met de camera's.. is aan de andere kant natuurlijk ook wel een uitdaging.