Partyflock
 
Forumonderwerp · 877877
­ Nederland
De laatste tijd ben ik op zoek naar een plek waar ik betaalbaar mijn nagels kan laten doen...

Waar de ene acryl aanraad vind de ander gel prettiger en de ander glas mooier.

Nu wil ik al een tijdje een cursus gaan doen (zodat ik o.a. mn eigen nagels kan doen :9 ) en omdat het wel leuk is om te doen naast haarstyliste!

Nu ben ik benieuwd naar welke van deze soort nagels julie voorkeur naar uit gaat.
 
gewoon me eigen nagels, :D Die nepnagels zijn harstikke duur :S
Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 20 oktober 2006 om 16:30:
k heb de hele week vakantie dus tijd zat

Da's nou mooi: ik ook B)

PB me ff, anders doe ik het eiges wel! :P
 
gel nagels
 
Uitspraak van *PaS_sion* op zaterdag 21 oktober 2006 om 17:12:
Heb gel gehad maar die gingen er vrij snel af dus ben over gestapt op acryl..bevalt me veel beter
:jaja: had ik ook en heb tegenwoordig dus ook liever acryl!
 
Acryl(Y)
heb acryl gehad en heb nu gel..
gel veel beter..

ik ben model geweest voor de nagels.. dus had t voor nopes das helemaal fijn..
 
acryl is steviger en gel beweegt meer mee dat is het fijne van gel nagels maar ligt er ook aan wat voor soort werk je doet voor de keuze van gel en acryl nagels
Ik heb acryl nagels. Bevalt me super! (F)
 
Ik wil ze binnenkort laten zetten, weet niet of het al gezegd is hier maar wat is de gemiddelde prijs hiervan?

Heb net gebeld naar een nagelstudio hier in de buurt en zij vertelde mij dat een nieuwe set 59 euro kost, en het bijwerken iedere 4/5 weken 35 euro. Is dit normaal/duur/goedkoop?
 
wil zelf ook nagels laten zetten omdat k zelf geen mooie nagels heb,ben een nagelbijtertje, maar heb niet van die extreem korte nageltjes dus dat scheelt weer haha:) maar k moet eerst nog ff uitzoeken waar k dat ga laten doen en wat voor nagels k laat zetten
 
zekkkerrr Acryl!!
Weet je wel HOE pijn gel nagels doen..! :S
Dat word letterlijk ff op je nagels gebrand onder dat fucking lampje hahah!
Heb nu al iets meer als een jaar acryl en bevalt me super.. echt een aanrader! vooral als je eigen nagels lekker afbladderen :S.. ook leuk als er dan zand onder komt haha!
Kortom, vind t gwn mooier plus verzorgd staan :)
 
Die van de Douglas voor 12 euro :/
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:07:
zij vertelde mij dat een nieuwe set 59 euro

zoveel? :/ mn schoonma doet het zetten voor 45 euro en opvullen 30.. maar vaak is een nagelstudio met meer mensen duurder dan iemand die het thuis doet,mischien moet je daar eens naar opzoek gaan..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:59:
Dat word letterlijk ff op je nagels gebrand onder dat fucking lampje hahah!

ja heb ik gehad toen ik mee moest om model te zitten voor gel nagels..maar dat ligt aan hoe je ze erop heb zitten heb er na de tijd nooit meer last van gehad..