Partyflock

Forumonderwerp · 877460
1376x bekeken
Waarschuw beheerder
vannaf dinsdag (6/6) kan je Wk wuppie's verkrijgen bij Albert Heijn ! bij 15 euro boodschappen krijg je een wk wuppie!! als je 3 wuppies hebt (of 45euro boodschappen of 3 x 15 tot 30) kan je voor 2,50 een super wup verkrijgen!!!!!

Wup holland wup!!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat de f*ck is een wup? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zijn toch van die hele kleine knuffelige vlerkjes waar zo een sticker onder zit zodat je ze ergens op kunt vast plakken?

Met die rare plastic ogen?

Deze:

[img width=240 height=152 cacheid=0013cca10023ce9bdfdb22821a016e1bcb]http://www.studenten.nl/media/wuppies2.JPG[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
15 miljoen extra supporters voor Oranje
'Wup Holland Wup actie' bij Albert Heijn
ZAANDAM - Speciaal voor het WK Voetbal zet Albert Heijn 15 miljoen extra supporters in. De supermarktketen start volgende week met de 'Wup Holland Wup' spaaractie waarbij klanten bij besteding van 15 euro een gratis Wuppie ontvangen in rood, wit, blauw of oranje. De verwachting is dat Oranje supporters massaal wuppies gaan plakken op hun kleding of andere plekken. Zo tonen ze op unieke wijze hun support aan het Oranje elftal. Albert Heijn produceerde tevens een WK Wuppielied voor een tv-commercial en videoclip.

Met de spaaractie 'Wup Holland Wup' deelt Albert Heijn de komende drie weken 15 miljoen Wuppies uit. Klanten krijgen bij elke besteding van 15 euro een gratis Wuppie. Bij inlevering van drie spaarpunten (die op het lintje van de Wuppie zitten) en bijbetaling van 2.49 euro ontvangen klanten een Mega Wup. De spaaractie duurt van 5 juni t/m 2 juli. Het WK Wuppielied wordt gebruikt in de commercial die Albert Heijn vanaf maandag 5 juni gaat uitzenden. De bekendste supermarktmanager van Nederland, Harry, zingt uit volle borst mee. Van het lied is een videoclip gemaakt die in de rust van de wedstrijden van het Oranje-elftal wordt uitgezonden. Met het gratis aankleedvel dat verkrijgbaar is in de winkel kunnen klanten de Wuppies 'pimpen'. Op het vel staan verschillende accessoires zoals een spandoekje met 'Wup Holland Wup' en voetbalschoenen. Klanten die hun Wuppie of Mega Wup op een bijzondere locatie fotograferen maken kans op een mooie prijs. Albert Heijn stelt 700 Weber barbecuepakketten beschikbaar t.w.v. 150 euro en 1.400 Wuppie troostprijspakketten. Wuppies waren in de jaren tachtig ongekend populair. Toen al werden de pluizebollen ingezet als sympathieke boodschappers en droeg Vader Abraham een lied aan ze op. Met deze promotie speelt Albert Heijn in op de nostalgie rondom het WK.

Waarschuw beheerder
donateur
oh is dat een wup? %)

die ken ik wel :P

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=220 cacheid=0012a57400016c75e09387ee1a016e1e09]http://www.ksj.org/nationaal/fotos/kleerkast/mini-wuppies.jpg[/img]

:cheer:

Waarschuw beheerder
vet :D
Waarschuw beheerder
Wuppies zijn oldschool dus bij voorbaat roeleren ze
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pluck-D op woensdag 31 mei 2006 om 21:37:

:yes:
Waarschuw beheerder
:cheer: ik heb er 1 onder me tv geplakt:D

die zit er nu al 15jaar ofzo
Waarschuw beheerder
ow die beesten mee die vuile plekpoten!!!
Waarschuw beheerder
ze waren gister ter promotie bij rtl boulevart de wk wuppies
Waarschuw beheerder
donateur

:jaja: Ze zijn echt bruut8)
Waarschuw beheerder
de wuppie's liggen al bij albert heijn in het magazijn!!
Waarschuw beheerder
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCwuppie23.mpg

commercial
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaa ik wil ook!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=461 height=666 cacheid=000c76710023e16fb6bbdcff1a017087a6]http://www.buttonqueen.dk/Wuppie1.jpg[/img]

die in die tv is oranje!!!!

Waarschuw beheerder

:yes: jep

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Real Nieky op maandag 5 juni 2006 om 15:10:
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCwuppie23.mpg

commercial

Das de ingekorte, op dvd duurt ie 1.30 minuut, dies nog vetter :D

PIMP JE WUP :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Wuppie's zijn oldskool shit. (Y)

Jammer dat die van ALbert een beetje nep zijn. Erg goedkoop in zijn soort en kort i.p.v. langharig. :S

Waarschuw beheerder
ik heb de megawup :cheer:

Waarschuw beheerder
ik heb al 2 wuppies
nog 1 dan heb ik die megawup :cheer:

Die wilde mn vriend zo graag hebben :lol:
Waarschuw beheerder
http://nl.sitestat.com/ahold/ah/s?2006_wup_wuppielied&ns_type=clickin

het wuppie lied!!!
Waarschuw beheerder
kga wuppies sparen kheb dr al 2 8) jammer dak ze van vroeger allemaal weggegeven en gegooid heb... :/
Waarschuw beheerder
alle :respect: voor de wuppies b)
Waarschuw beheerder
Wuppies zijn :lief:

Toch maar ffies boodschapjes bij de AH doen :yes:
Waarschuw beheerder
k heb er 10 ofzo op mn auto geplakt :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wil die grote dikke!!! :D Ik had vroeger zo'n grote blauwe! ieh!
Waarschuw beheerder
woooo!! wuppies zijn coool! laat ik nou net altijd mn boodschappe bij de ah doen:p wuppie pimpen?? megavetttt!!! kuss

Waarschuw beheerder
donateur
dat wordt AH komende weken b)
Waarschuw beheerder
ja ik heb die megawuppies gezien..wil m ook!! dus als iemand m niet wil;) *kijkt lief* hihi kuss

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=497 height=619 cacheid=000c79980023eaabb2607c0f1a0171b5d3]http://www.ikenmij.nl/gelukspopjes.jpg[/img]
OLDSKOOL
Waarschuw beheerder
donateur
i love wuppie's!:cheer:

mooi bij AH boodschappen doen, hehehe8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:P de mega wups zijn hier al uitverkocht :(
ze zijn echt geweldig, ik moet nog ergens een paar ouwe hebbe hier :P

:cheer: wuppies :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hier ook al de grote wuppies uitverkocht grrrrr...

Liep gister op scheveningen, ongelovelijk hoeveel autos op de parkeerplaats wuppies in de autos hebben zitten. Wel lollig gezicht

Hoop dat de megawups deze week weer er zijn, I must have one!
Waarschuw beheerder
ze hadde bij ah maar 15 milieon wuppies ingekocht, ik vind dat ze er eerder 150 m hade moete neme

de wuppies moete weer helemaal terug kome
Waarschuw beheerder
ik heb nu net mn 1e kleine wuppie:s kwil ook een grote!
Waarschuw beheerder
haaa ik heb n lieve oma!! zij had nog 2 wuppies! nu heb k er dus 3:) dus ga k morge een superwup hale!! als ze m hier nog hebbe, want ze schijne overal al uitverkocht te zijn???

Waarschuw beheerder
Hier ook 1 mini wuppie in huis
:bounce:
Waarschuw beheerder
:cry: ben me rooie kwijt, nu heb ik alleen nog een witte en een oranje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
genoeg wuppies in hande gehad van die kleine, uitdelen aan kindere in de winkel, of aan klante meegeve die boodschappe gedaan hebbe, die grote verkopen of bijvulle in de schappe, we hebbe er nog genoeg,denk stuk of 30
(ah piusplein tilburg)
we hebbe zelfs wuppie pette:S:S voor de medewerkers van de AH voor tijdens het werk, mij niet gezien met zown ding op:S
ben onderhand anti wuppi geworden wordt helemaal para van die kleine gekleurde pluizige AH wuppies
laatste aanpassing