Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4443367x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
[img width=1017 height=1054 cacheid=0011d4f4002f63f8853fcf8d1a02c623a8]http://i52.tinypic.com/b6t660.png[/img]
telefoonkwaliteit..

vriend van me gaat vanavond erin gooien. eens kijken hoe ze hem bevallen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sms van me maat om 1:24, begin wat te voelen
1:28, woww watdefak ga ziek hard
En dat is ong enige wat ie nog kan smsen

Zullen beste klappers wezen dus :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Jaa zoiets zij ik m'n eerste keer. :P

Ik heb net 2 lekkere triforces op. :)
Waarschuw beheerder
:ROFLOL:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2011 om 01:07:
telefoonkwaliteit..

..kan heel goed zijn toch?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2011 om 01:07:
vriend van me gaat vanavond erin gooien

Heet die vriend toevallig Leon ? :LOL:
maar even zonder hekgeid, lijkt wel een grovere maling als anders toch?

Vannacht kwam er een post van gabberpinda voorbij.
De post is weg
Was volgens mij een nieuwe batch sterren met de ® dus wel belangrijk ff te melden :)

Dat is t handige van Prt Scr ;) een stukje uit die foto ;)

[img width=96 height=122 cacheid=0011d4e3002f63f9dac57c2a1a02c623d8]http://anony.ws/di-V5E2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Haha nee, ik bewaar ze tot Q-base denk ik :O
Ff een tijd lang goede pauze (tussendoor wel keertje 4-fmp o:))
Waarschuw beheerder
Jongens ziet er weer goed uit, eekhoorn was gewoon ideale dosering. Hoop dat deze weer 180+ zijn, klapt toch net wat lekkerder als de tri.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Timetoparty! op zaterdag 23 juli 2011 om 05:28:
Jongens ziet er weer goed uit, eekhoorn was gewoon ideale dosering. Hoop dat deze weer 180+ zijn, klapt toch net wat lekkerder als de tri.

Vergeleken met de 1e batch wegen ze 17 mg minder en zijn ze héél iets dunner! ;)

De nieuwe rood/roze eekhoorntjes waren totaal 343 mg, de groene 1e batch was 360 mg! Triforce zonder breeklijn is 336 mg totaal.

Verder tja, lekker stevig gedrukt weer en 4 breeklijnen zijn altijd makmkelijk! Ook al bijt je ze af, het is makkelijker met breeklijnen dan als een triforce zonder breeklijnen :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
opeens duiken er veel soorten hier in de buurt op duiven wit rode eekhoorns paarse triforce wit driehoeken met een x erin
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 21 juli 2011 om 23:06:
Maar ben opzich wel blij. Hopen dat er wel MDMA in zit en geen andere troep. Wat ik moet geloven zijn ze goed en zit er 140 mg in.

Mmmmmmmmmmmm bij dat getal kan ik alleen maar denken: hoog kwaliteit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Levensgenieter71 op zaterdag 23 juli 2011 om 10:52:
hoog kwaliteit

Dat is afwachten. Misschien is het wel een hoopje ellende. :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van actief op zaterdag 23 juli 2011 om 12:04:
Dat is afwachten. Misschien is het wel een hoopje ellende.

Hoog kwaliteit = een hoopje ellende....
Waarschuw beheerder
Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier, dus ik zal me maar even voorstellen.
Ik ben Rik, 23 jaar en mag graag een feestje bezoeken.
Af en toe heb ik wel eens een blowtje gerookt en spacecake gegeten en ik heb ook 1x truffels gedaan.
Vooral de truffels vond ik echt vet :)

Nou wil ik al een tijdje graag een keer xtc gebruiken en ik heb al het een en ander over gelezen.
Maar voordat het zover is wil ik nog even van de goeroe's hier weten of ik het allemaal goed begrepen heb :P

Voor de dosering gebruik je ongeveer 1x je lichaamsgewicht, of moet dit meer/minder zijn?
Per uur is het verstandig 0,5L te drinken en eventueel wat zouts te eten, of drink ik zo te weinig?
Ook heb ik ergens gelezen dat het verstandig is zo'n bruistablet vitamine C te nemen vooraf?

Alvast hartstikke bedankt!
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van beppe op zaterdag 23 juli 2011 om 12:42:
Hoog kwaliteit = een hoopje ellende....

hahahahahhaha zelfde als "goed kwaliteit"

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Ik heb een THEORIE:

je hebt een pil van 150 mg. Een q dance bv.
En je hebt pil 2 van ook 150 mg. Een eekhorn.

Nu gaan mensen harder va de eekhoorn! hoe kan dat?

De theorie is dat van de tablet een aantal percentage mdma bevatat. Omgerekend van het totaal gewicht van de pil is dit 150 mg per pil (eekhoorn en q)!
Maar ondanks dezelfde dosis werkt de eekhoorn harder en langer!

Dit komt omdat van de 150 mg mdma je weer verschillende puurheidgraden hebt van mdma! bv 60% zuivere mdma van 150 mg
of 87% zuivere mdma van 150 mg!!

Daar wel eens over nagedacht?

gr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aard Baard op zaterdag 23 juli 2011 om 12:48:
Voor de dosering gebruik je ongeveer 1x je lichaamsgewicht, of moet dit meer/minder zijn?
Per uur is het verstandig 0,5L te drinken en eventueel wat zouts te eten, of drink ik zo te weinig?
Ook heb ik ergens gelezen dat het verstandig is zo'n bruistablet vitamine C te nemen vooraf?
Verder zou ik graag wat tips willen over in welke richting ik moet zoeken voor snoepjes, of gaat dat al te ver?
Wiet haal je gewoon bij de coffeeshop....

dosering is 1x tot 1.5x je lichaamsgewicht, aangezien het de 1e keer is dat je xtc tot je neemt, zou ik beginnen met een 1 tot 1.2x je lichaamsgewicht aan mdma, aangezien je 1e keer het lekkerst is en deze zo lang mogelijk wilt behouden ipv al je serotonine in 4 uur wegblazen. Bijpakken als je merkt dat het effect begint af te nemen. Hoe lager je doseert hoe langer je het effect kan rekken. Dit is voor de 1e keer denk ik leuker, aangezien je de 1e keer ervaring nooit meer zult ervaren helaas :$

Uhm drinken per uur, dat houd ik eigelijk nooit zo bij, ik pak gewoon drinken als ik dorst heb. 0.5l per uur kan op een feest wel ongeveer kloppen, maar dan zweet ik ook een halve liter per uur uit ofsow :P maar pas op, want met teveel drinken kun je jezelf ook vergiftigen (F)
Bruistablet pak ik nooit, maar hoe gezonder je leeft hoe meer serotonine je aanmaakt volgens mij. Hoe meer serotononine, hoe beter (H)

(F) Konden we dit spul maar gewoon in de winkel halen, zou een stuk schelen :lol:
Waarschuw beheerder
+2
donateur
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op zaterdag 23 juli 2011 om 13:44:
Konden we dit spul maar gewoon in de winkel halen, zou een stuk schelen

Sta je bij de bakker:

Ooh doet u mij ook maar 3 paarse tri-force 7 groene eenhoorns
ja toch jammer he dat die Blauwe mitsus er niet meer zijn... bla bla bla

Anders nog iets ?
Ooh doet u mij ook maar 2 bruine bomen erbij :lol: Was het maar zo makkelijk :roflol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 juli 2011 om 13:42:
Ik heb een THEORIE:

De theorie is dat van de tablet een aantal percentage mdma bevatat. Omgerekend van het totaal gewicht van de pil is dit 150 mg per pil (eekhoorn en q)!

Dit komt omdat van de 150 mg mdma je weer verschillende puurheidgraden hebt van mdma! bv 60% zuivere mdma van 150 mg

gr

:facepalm:

De Q is gemiddeld toch echt wel wat lager gedoseerd dan de eekhoorn.

en voor de rest hoe je een pil ervaart ligt aan hoe je in je vel zit, sfeer, setting, wat je hebt gegeten enz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1

niet te veel nadenken, gewoon vreteng die handel :xtc:

Waarschuw beheerder
+1
Ik heb een THEORIE:

gr

MDMA-kristal kan maar 84% zuiver zijn dacht ik.
Sowieso is een labtest van een pil precies het aantal MDMA. :)
Doei theorie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Doei theorie zeg je, maar de theorie klopt in principe wel, enkel de het aantal procenten niet.
Maar het was een voorbeeld, dus wat maakt het dan uit. Het is duidelijk wat hij er mee wil zeggen.

Ik denk dat andere factoren wat betrefd het 'voelen' van een pil met zelfde aan mg. mdma zijn;

bindmiddel
hoe stevig de pil gedrukt is
hoe fijn is de mdma gechrunched
verhouding mdma en andere stoffen om de pil bijeen te houden en een kleurtje te geven

klopt dit niet, graag op of aanmerkingen, toevoegingen etc.
Waarschuw beheerder
Ok en dan nu voor eens en voor altijd een fatsoenlijke uitslag van de witte dolfijntjes waar veel Groningers mee zitten als ik het hier goed genoeg in de gaten heb gehouden.
90mg
Geen echt klappers dus maar ze doen waar ze goed voor zijn
En anders neem je er maar twee en is het probleem opgelost :)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Woodstock op zaterdag 23 juli 2011 om 15:55:
hoe stevig de pil gedrukt is
hoe fijn is de mdma gechrunched

Dit denk ik ook

Heeft met opname te maken in het lichaam volgens mij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Woodstock op zaterdag 23 juli 2011 om 15:55:
Doei theorie zeg je, maar de theorie klopt in principe wel,

Het lab geeft het mg actieve MDMA, oftewel al rekening gehouden met het percentage hoe sterk de kristallen zijn.
Anders zou een uitslag nog niets zeggen en konden er 250mg klappers gemaakt worden met 50% zuivere MDMA.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zaterdag 23 juli 2011 om 16:46:
Het lab geeft het mg actieve MDMA, oftewel al rekening gehouden met het percentage hoe sterk de kristallen zijn.
Anders zou een uitslag nog niets zeggen en konden er 250mg klappers gemaakt worden met 50% zuivere MDMA.

Ok dat vroeg ik me dus al of! of niet alleen het percentage mdma (ongeacht zuiverheid) uit de tablet werd weergegeven!
Maar het percentage zuivere mdma wordt dus ook meegerekend!?

Waarschuw beheerder
+2
ze meten het gehalte MDMA in de pil, dus niet het gehalte MDMA.HCL+onzuiverheden in de MDMA

als er bij 2 verschillende drukkers bruto 200 mg mdma kristallen per tablet er in word gestopt en bij drukker A is het MDMA-gehalte in de kristallen 84% en bij drukker B 75%
krijg je als testuitslag van A 168 mg te horen, en van B 150 mg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zie dat die eekhoorntjes dus wel een leuke batch zijn waarschijnlijk.

Alleen zie ik niet waar deze gespot zijn? al in of omgeving eindhoven opgedoken?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op zaterdag 23 juli 2011 om 13:44:
Bruistablet pak ik nooit, maar hoe gezonder je leeft hoe meer serotonine je aanmaakt volgens mij. Hoe meer serotononine, hoe beter (H)

sint janskruid caplsules, gewoon te halen bij de tuinen (gezondheid winkeltje)

maandje lang 3 per dag slikken en je hebt een serotoninepeil waar je u tegen zegt.

wel rekening houden dat je de dosis lager houdt als normaal, want ze zullen inslaan als een bom.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Den= op zaterdag 23 juli 2011 om 17:51:
maandje lang 3 per dag slikken en je hebt een serotoninepeil waar je u tegen zegt.

wel rekening houden dat je de dosis lager houdt als normaal, want ze zullen inslaan als een bom.

ik gebruik mdma iedere 2 weken ongeveer(elke party) en ik ga altijd als een raket, gewoon halfje meer als anders, t kost dan ietsjes meer als normaal, maar dat heb ik er graag voor over (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - Den= op zaterdag 23 juli 2011 om 17:51:
sint janskruid caplsules

Niet de handigste combi lijkt mij :rot:
Sommige mensen zijn vatbaar voor een hyper-allergische reactie die de combi van st.Janskruid en Mdma kan veroorzaken!
Geldt ook voor andere middelen. Anti-conceptie bv, maar dat is een ander topic :LOL:

Tryptofaan! of nog beter een goede smoothie met veel variatie (en lekker) noten, vette vis en alle rode vruchten helpen je aan een veel betere experience :)

Nice wknd :BIER:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wVw op zaterdag 23 juli 2011 om 23:09:
Tryptofaan! of nog beter een goede smoothie met veel variatie (en lekker) noten, vette vis en alle rode vruchten helpen je aan een veel betere experience

Nice wknd

Ten eerste jij ook proost!

Maar om even terug te komen op je eten-verhaaltje.
Wat is nou goed voedsel om te eten voordat je wilt gaan spacen? Dat een pil het lekkerste in slaat als er 4 uur niet gegeten is, is mij bekend. Bananen eten voor meer aanmaak serotonine is mij ook bekend. Maar verder niets. Kan je meer vertellen over het voedselpatroon gedurende de dagen voordat je een pil slikt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blade op zaterdag 23 juli 2011 om 17:40:
al in of omgeving eindhoven opgedoken?

Opzekers (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wVw op zaterdag 23 juli 2011 om 23:09:
Niet de handigste combi lijkt mij :rot:

5htp, L-tryptofaan en met name sint jans kruid doen wel degelijk wat in je lichaam. Merk je soms wel niet direct (of juist heel sterk) Maar ze werken allemaal in op onze kwetsbare Serotonine huishouding :yes:
Moet je gewoon niet mee fucken (oeps :bloos:) Kan op termijn leiden tot heel vervelende en onherstelbare schade (n)
Waarschuw beheerder
+1
Ik heb een THEORIE

Doe dat maar nie 🇳🇴 :P Net over gehad :VAAG:
Uitspraak van actief op zaterdag 23 juli 2011 om 12:04:
Misschien is het wel een hoopje ellende.

Ik denk echt dat het de ontkiemende plantjes (ehec?) zijn uit V'dam!!!
Uitspraak van JGL op zaterdag 23 juli 2011 om 23:23:
Wat is nou goed voedsel om te eten voordat je wilt gaan spacen?

Ik hoop niet dat je op zoek bent naar de ultra-boost die je kan krijgen met mdma i.c.m.
(p)reload producten.
Dat is dus SUPERSLECHT!
Dat een pil het lekkerste in slaat als er 4 uur niet gegeten is, is mij bekend

Licht verteerbaar voedsel iid . Niet te zwaar op de maag.
Fruit kan altijd en bananen halen meer je bl.suikerspiegel omhoog geloof ik...
meer vertellen over het voedselpatroon gedurende de dagen voordat je een pil slikt?

Ik maak de dagen ervoor juist lekkere mixjes van fruit met bloedsinaasappelsap en eet veel vis.
Of macadamia noten ...die dingen blijf je (vr)eten :LOL: Wel duur trouwens :[

Tis echt wat Lady L (K) schrijft
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2011 om 23:57:
Moet je gewoon niet mee fucken

...MET JE SEROTONINE!!! Die heeft 't met M al moeilijk genoeg (N)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juli 2011 om 23:57:
(oeps :bloos

Voor deze keer vergeven hoor LL(K) maar volgende keer straf :LOL:

Gezond met jezelf omgaan boost het beste JGL (Y)

Succes :) en truste :GAAP:
Waarschuw beheerder
Ff 2 weekjes op vakantie geweest, zie ik dat men geliefde eekhoorns terug zijn in een mooi ander kleurtje :P:P:P

Uitspraak van Aard Baard op zaterdag 23 juli 2011 om 12:48:

Ik doe het altijd erna als ik thuis kom + magnesium en calcium en 5-HTP stuk minder brak (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Gebruik zelf After-E wat je bij de smartshop kan halen. Is gewoon een vitaminen boost met nog een aantal andere middeltjes erbij. Werkt voor mij erg goed :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wVw op zondag 24 juli 2011 om 01:52:
Ik hoop niet dat je op zoek bent naar de ultra-boost die je kan krijgen met mdma i.c.m.
(p)reload producten.
Dat is dus SUPERSLECHT

Uitspraak van wVw op zondag 24 juli 2011 om 01:52:
Ik maak de dagen ervoor juist lekkere mixjes van fruit met bloedsinaasappelsap en eet veel vis.
Of macadamia noten ...die dingen blijf je (vr)eten Wel duur trouwens

Tis echt wat Lady L schrijft

Nee dat preloaden het heftiger kan maken, dat weet ik. Niet handig met de pillen die nu op de markt zijn.

Bij mij zit het zo. De laatste keer heb ik voor een feest goed gegeten. Om 11 uur kreeg ik echter een gigantische hongerklop en toen moest ik wat eten en heb toen een broodje gehaald. Dat was nog voor ik maar iets gebruikt had. Dat broodje kwam er na 10 minuten overigens al weer uit. Dit had ik nog niet eerder meegemaakt op een feest en dat beviel mij dus niet zo goed en zou ik graag willen voorkomen in de toekomst. Terwijl ik het tegenovergestelde ook niet mee wil maaken: dat een pil niet goed aanslaat of dat het lang duurt en ik bijpak met als gevolg dat ik te hard zou gaan.

Maar ik ben je dankbaar voor je advies. Top!
Waarschuw beheerder
+2-2
Dat een pil het lekkerste in slaat als er 4 uur niet gegeten is, is mij bekend.

Blijf me afvragen waar mensen dit soort wijsheden vandaan halen en op baseren. 4 uur niet eten en dan een tablet droppen is echt het ideale recept voor een avond vol kots en bezoekjes aan de EHBO (omdat je niet meer rechtop kunt staan). Vind het vooral raar dat de onwaarheden die rond gaan ook altijd precies het tegenovergestelde zijn van wat je wél zou moeten doen. Niet eten en geen suiker binnenkrijgen, terwijl je bijvoorbeeld juist moet zorgen dat je van te voren goed hebt gegeten (niet te dicht op inname van je tablet natuurlijk).

Ach ja, de zelfverklaarde XTC-professortjes zullen het wel weer beter weten natuurlijk. :lol:
Waarschuw beheerder
+2-2
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 24 juli 2011 om 12:20:
Blijf me afvragen waar mensen dit soort wijsheden vandaan halen en op baseren.

.
Uitspraak van Kontra-indication op zondag 24 juli 2011 om 12:20:
Blijf me afvragen waar mensen dit soort wijsheden vandaan halen en op baseren. 4 uur niet eten en dan een tablet droppen is echt het ideale recept voor een avond vol kots en bezoekjes aan de EHBO (omdat je niet meer rechtop kunt staan). Vind het vooral raar dat de onwaarheden die rond gaan ook altijd precies het tegenovergestelde zijn van wat je wél zou moeten doen. Niet eten en geen suiker binnenkrijgen, terwijl je bijvoorbeeld juist moet zorgen dat je van te voren goed hebt gegeten (niet te dicht op inname van je tablet natuurlijk).

Ach ja, de zelfverklaarde XTC-professortjes zullen het wel weer beter weten natuurlijk

Dat heb ik op PF gelezen. Misschien was het wel een post van jou?
Dat kan ik mij niet herinneren...

Het is logisch dat op een lege maag een pil harder aan komt. Dat heb je met alcohol ook. Maar hard inslaan hoeft niet gelijk te staan aan wat het beste is voor je. Ik snap je kanttekening echter wel en die is terecht.

Vandaar dat ik dus door vraag hoe je het beste voor kan bereiden. Maar als dat voor jou meteen aanleiding geeft om de betweter uit te gaan hangen. Graag zelfs, kom dan met adviezen wat er allemaal prettig werkt. wVw heeft al een essentiele bijdrage gedaan. Ik hoop dat de lezertjes van jou nog wat goede tips extra kunnen krijgen. Dat zou ik fijn vinden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niemand weet hoe je het beste kan voorbereiden op XTC gebruik. Enige wat je kan doen is zoveel mogelijk de schade beperken. En daar zijn zoveel verschillende theorieën over. De één neemt tryptofaan en de ander 5-HTP. Leef je echter als de gemiddelde Henk en Ingrid dan ga je gewoon schade oplopen ook al neem je tonnen van die onzin. Ik zelf eet gewoon elke dag mijn portie 500 gram groentes en sport voldoende. Vitamines worden bij gedoseerd uit supplementen en uit Whey komt ook voldoende tryptofaan binnen. Frequentie van mijn XTC gebruik ligt ook op éénmaal per 2-3 maanden. Mijn advies is een soortgelijk beleid te hanteren.

Iemand al de test results van de nieuwe eekhoorns?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dubddd op zondag 24 juli 2011 om 13:23:
Iemand al de test results van de nieuwe eekhoorns?

164 mg mdma, zuiver (uit het testresultaten topic)
Waarschuw beheerder
Spreiding?? Vorige zat dus meer in :)
Hoe hard zijn ze eigenlijk? Net zoals die oude, zo hard als een kiezelsteen? :P

Toch vind ik het persoonlijk wel fijn als ze lekker hard gedrukt zijn, makkelijker kwartjes/halfjes afbijten.
Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van JGL op zondag 24 juli 2011 om 12:56:
Maar als dat voor jou meteen aanleiding geeft om de betweter uit te gaan hangen. Graag zelfs, kom dan met adviezen wat er allemaal prettig werkt. wVw heeft al een essentiele bijdrage gedaan. Ik hoop dat de lezertjes van jou nog wat goede tips extra kunnen krijgen. Dat zou ik fijn vinden.

als er iemand op het forum zit die regelmatig goeie adviezen geeft is het kontra-indication wel :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van keepsmiling op zondag 24 juli 2011 om 14:53:
als er iemand op het forum zit die regelmatig goeie adviezen geeft is het kontra-indication wel

+1
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JGL op zondag 24 juli 2011 om 12:56:
dat de lezertjes van jou

Lekker toontje,
als er iemand op het forum zit die regelmatig goeie adviezen geeft is het kontra-indication wel

+1 je zeikt de verkeerde af
Waarschuw beheerder

Graag zou ik van hem dan ook nog betere informatie willen.
Ik hoop dan ook dat hij meer tips heeft voor mij. Dat zou ik dus waarderen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JGL op zondag 24 juli 2011 om 15:42:
Graag zou ik van hem dan ook nog betere informatie willen.
Ik hoop dan ook dat hij meer tips heeft voor mij. Dat zou ik dus waarderen.

Dan moet je vooral eerst zo over iemand praten. :facepalm:

Waarschuw beheerder
Hier ook de rode eekhoorntjes gespot!