Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4437736x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
iemand toevallig ervaring met blauwe sterren?

ik heb tot nog toe alleen nog maar Q-Dance gebruikt ma op een of andere manier vind ik ze niet echt fijn meer en heb ik er al een paar keer van moeten overgeven.

vandaar dat we een keer iets anders woude proberen en kregen we die blauwe sterren.

ik heb al wat research gedaan op internet maar ik kan er vrij weinig over vinden.

dus als iemand ze kent en of er meer over weet reageer dan aub even!

Waarschuw beheerder
+2
Met blauw en ster komen we niet zo ver,
want er zijn jodensterren, pentagrammen, 5 benige sterren ingedrukt/uitdruk.

kotsen kan komen door de mdma die je lichaam ingaat, je lichaam wilt die troep eruit gooie als het teveel word, net als met alcohol.
hoeveel drop je er op een avond? Dan kan dit misschien te veel zijn, waardoor je lichaam zegt: "Hooo, stop eens ff, zoveel van die meuk wil ik niet. Eruit ermee."
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van Yozzman op donderdag 14 juli 2011 om 13:10:
Meestal zijn het niet de mensen die zich in happy lala land bevinden

Heb ik toch meerde mederwerkers meegemaakt die zich daar wel in bevinden hoor ;)
ook een paar die na hun dienst net zo hard mee feeste op de nodige middelen op de ultime ervaring voor hun uit een feest te halen :P

Mijn mening: zeker niet dat er bij UnityDrug aleen mensen staan die zelf niet in de party world thuis zijn of er zelf een andere wending aan wilen geven dan dat er al aan zit :)
eerder inderdaag om men gewoon te willen laten weten waar ze mee bezig zijn (Y) en dat is in mijn ogen gewoon een heel goed punt waar ze mee bezig zijn (Y)

Lijk mij dat ze zien als , Go with the flow :P
Uitspraak van wVw op donderdag 14 juli 2011 om 02:39:
^Go with the flow , Tsjuk

denk dat ik me wel een avondje kan vullen met de informatie en eravingen die ik beleefd heb (Y) en darbij ook wel zij willen delen met andere over het gebruik en of misbruik van middlen zoals XTC etc. :P

Bed tijd (Y) Vroegertje vanavond :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2011 om 02:12:
Met blauw en ster komen we niet zo ver

pfff idd :[
Uitspraak van Tsjuk op vrijdag 15 juli 2011 om 02:15:
en darbij ook wel zij willen delen met andere over het gebruik en of misbruik van middlen zoals XTC

(Y)
Uitspraak van Tsjuk op vrijdag 15 juli 2011 om 02:15:
Bed tijd Vroegertje vanavond

Jaaaaa tsjuk truste hé :P
Waarschuw beheerder
kotsen kan komen door de mdma die je lichaam ingaat, je lichaam wilt die troep eruit gooie als het teveel word, net als met alcohol.
hoeveel drop je er op een avond? Dan kan dit misschien te veel zijn, waardoor je lichaam zegt: "Hooo, stop eens ff, zoveel van die meuk wil ik niet. Eruit ermee."

Inderdaad rustiger beginnen :)
Vriend van me moet ook kotsen als ie teveel dropt...

Hoe hard zijn die rode eekhoorntjes? Groene waren fiks hard :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wVw op donderdag 14 juli 2011 om 19:23:
Uitspraak van Vogelverschrikker op donderdag 14 juli 2011 om 15:55:
hier nog even fotootje

Dus niet maar bedankt voor de melding iig Betekend wel dat ze de foto's checken tegenwoordig imho

Uitspraak van Rockstra op donderdag 14 juli 2011 om 17:47:
Yupz,

Okee Thanks voor de bevestiging Rockstra The goodies bliven komen

Uitspraak van Mistr-o op donderdag 14 juli 2011 om 11:16:
Oranje e=mc2

oranje was eerder uit dan de witte. Zitten al in de UK en Germanie...als ik 't zo hier en daar lees moet het een n toppertje zijn.
Het zegt mss niks maar ze worden exact hetzelfde geperst als de Route66 en het Pentagram.
Beide gespot in dezelfde kleur blauw. Deze 2 en de E=mc² zijn 3mm dik en 10mm breed.
Zeldzaam in de lage landen maar volgens mij top of the bill

Hey thanks voor de info,

Waar kan ikde informatie die je met geeft zelf vinden dan.
Ben in google bezig maar levert niks op.
Waarschuw beheerder
-1
jodensterren

Zal wel tevergeefs zijn deze opmerking, maar een Jodenster is heel wat anders dan een Davidsster.
Waarschuw beheerder
Eerst PR en nu PF uit de lucht..
I can't handle it :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van beppe op vrijdag 15 juli 2011 om 12:45:
Eerst PR en nu PF uit de lucht..
I can't handle it

I gone crasy that 30min :rot: completly not my self
Groene-error's :hyper: xD
Waarschuw beheerder
Blauwe smurfen.

Iemand enig idee hoeveel mg mdma er in zit?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yozzman op vrijdag 15 juli 2011 om 07:57:
Hoe hard zijn die rode eekhoorntjes? Groene waren fiks hard

Net zo hard als de eerste groene batch ongeveer. Nog geen testuitslagen, maar die kan je snel wel verwachten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 15 juli 2011 om 10:16:
Zal wel tevergeefs zijn deze opmerking, maar een Jodenster is heel wat anders dan een Davidsster.

haha dat is waar. maar voor het gemiddelde PF'er is het wat makkelijker, anders is het gelijk: watdfak is een davidsster :lol:

Waarschuw beheerder
Jodenster is heel wat anders dan een Davidsster

Is toch gewoon hetzelfde :S Beide een hexagram?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2011 om 14:47:
gemiddelde PF'er

Zal dan wel aan mij liggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Welk voedeingssuplement helpt trouwens met het ontspannen van de kaakspieren? Heb er hier geloof ik wel eens iets over gelezen, meen iets van magnesium ofzo te herrineren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op vrijdag 15 juli 2011 om 15:02:
Welk voedeingssuplement helpt trouwens met het ontspannen van de kaakspieren?

Magnesium en taurine.
Voorkomt trouwens spanning in al je spieren, dus ook als je vaak last krijg van je rug als je MDMA op hebt, kan het helpen. (Y)

Uitspraak van actief op vrijdag 15 juli 2011 om 14:56:
Is toch gewoon hetzelfde Beide een hexagram?

Ongeveer net zo hetzelfde als een swastika en een hakenkruis. (Y)
Waarschuw beheerder
Heeft er iemand ervaring met blauwe smurfen ?
Waarschuw beheerder
+2
van de week ook zon mooie eekhoorn gehad van iemand op een feesie ,jesus wat zijn die dingen dik ,doet denken aan de blauwe bomen van weleer altijd maar afwachten of ze idd 180mg bevatten maar aangezien eerdere waardes ook altijd redelijk klopten ga ik dr gemakshalve maar van uit.ik snap alleen die dubbele breuklijn niet zo goed ,want wat moet je nou met 45mg stukje ,maar goed beter een dubbele breuklijn dan geen enkele breuklijn zullen we maar zeggen ,waarschijnlijk al ruimschoots gemeld hier de bovenstaande info maar even niet ingezien dit topic.

Verder nog meer mensen hier last gehad van hoog kwaliteit spam pb van juweel 11
kan me niet voorstellen dat ik de enige ben nml omdat dat soort figuren die hele lijst met prijzen en andere onzin ,waar volgens mij niemand opm te wachten zit hier ,meestal random naar allerlei mensen word gestuurd hier.

Trieste zaak natuurlijk dat nu ipv het forum de inbox word vervuild met dat soort hoog kwaliteit geswets
opmerkelijk detail is dan weer dat t geen zogenaamde yahoo account betreft nu maar een hotmail acccount :lol:
same shit ,other adres zullen we maar zeggen .

het bericht opende met he ik zag dat je op zoek was ,nou ik zou niet weten hoe ie daarbij komt want ben niks kwijt dus ook niet op zoek .
bij deze maar oproep aan moderator om aan de account van desbetreffende spammer iets te doen .
grtz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 14 juli 2011 om 18:05:
Weet niet of het dezelfde zijn, maar een maatje had met karnaval ook van die pillen. Alleen die waren ligt roze.
Ik en hij hebben geen idee wat er zit. Hij dacht MDA

nou dat zou een wereld meevaller zijn als dr mda in zat zeker als t dan zelfde prijs zou zijn
kan ook zijn dat dr dan 2cb in heeft gezeten in die waar jij t over hebt ,maar lijkt me ook niet echt ,aangezien dr naar mijn weten zeer lastig aan 2cb ptjes te komen is de laatste maanden .dus ook in dat geval niet wat je dacht dat t was maar zeer zeker geen miskoop.
:lol:
tijdje terug wel witte gekregen van iemand ,daar zat 96mg mdma in .
maar oranje nog niet gezien .
Maar als je wil weten wat dr in zit ,dan breng je dr toch eentej weg

als dr idd mda inzit dan denk ik dat ie opeens zeer gewild gaat zijn (mits een redelijke hoeveelheid natuurlijk)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kontra-indication op vrijdag 15 juli 2011 om 15:11:
Voorkomt trouwens spanning in al je spieren, dus ook als je vaak last krijg van je rug als je MDMA op hebt, kan het helpen.

he kijk dat wist ik niet zo heeft t topic toch weer zn educatieve functie bewezen ,heb nl idd altijd last van mn rug als ik mdma heb gebr meestal pas volgende ochtend en dagen daarop volgend.

aangezien dr tegenwoordig vaak magnesium schijnt te worden toegevoegd aan ptjes heb ik begrepen,zou in dat geval taurine alleen al voldoende zijn toch?

wat als los supplement op meerdere internet sites voor sport en voedingssupplementen ,vrij eenvoudig en niet al te duur verkrijgbaar is ,volkomen legaal natuurlijk.

mss zit ik dr naast wat betreft de magnesium die aan ptjes schijnt te worden toegevoegd ,maar had begrepen dat t gebeurd voor t glimmende effect dat t teweegbrengt bij ptjes .

correct me if I'm wrong.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kaaskoekje op vrijdag 15 juli 2011 om 15:23:
Heeft er iemand ervaring met blauwe smurfen ?

ja ,alle bezoekers van de ah die de laatste 5 jaar de ah bezocht hebben.
Persoonlijke intieme ervaringen opgedaan met smurfin ,zijn helaas niet geschikt voor publikatie hier.
Dan te bedenken dat ik smurfin meerdere keren dubbel had.

Ik weet flauw ,maar kon t niet laten .
sorry :lol:

Verder iemand hier die wel enig zinnig antwoord kan geven over deze ptjes ,ben toch wel nieuwschierig geworden ,wie weet wel collectors item
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op vrijdag 15 juli 2011 om 15:48:
mss zit ik dr naast wat betreft de magnesium die aan ptjes schijnt te worden toegevoegd ,maar had begrepen dat t gebeurd voor t glimmende effect dat t teweegbrengt bij ptjes .

Ik heb wel gehoord van haarlak op een kant en klare joint in de shop.

Is het niet makkelijker om ze te coaten? Met schellak bijvoorbeeld:P
Waarschuw beheerder
whaha grapjas :P

Logo is zegmaar gewoon het hoofd van een smurf met een breeklijn.
Lijken iets breder dan andere snacks

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op vrijdag 15 juli 2011 om 15:40:
nou dat zou een wereld meevaller zijn als dr mda in zat zeker als t dan zelfde prijs zou zijn
kan ook zijn dat dr dan 2cb in heeft gezeten in die waar jij t over hebt ,maar lijkt me ook niet echt ,aangezien dr naar mijn weten zeer lastig aan 2cb ptjes te komen is de laatste maanden .dus ook in dat geval niet wat je dacht dat t was maar zeer zeker geen miskoop.

deze laatste zijn echter bijna zeker niet diegene waar jij over hebt ,ik heb ook vernomen dat die dubbele breuklijn niet meer zou komen ,maar een mens kan van mening veranderen toch ,zullen wel hun redenen gehad hebben

Kzal eens vragen of hij er nog heeft. Denk het niet. Maar zowel dan maak ik wel even een foto en breng ik er wel 1tje weg.
Ben wel nieuwschierig :D
Waarschuw beheerder
Ik ben mijn gele dna'tjes kwijt :'(, vorige week eindelijk op de kop weten te tikken :'(:'(

Waarschuw beheerder
stiekem zitten snoepen?:9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2011 om 16:03:
Bekend fenomeen of zoek ik gewoon echt verkeerd?

Ja of dan zoek je verkeerd, of je connecties zoeken verkeerd:p
Waarschuw beheerder
stiekem zitten snoepen?

Nou heb vorige week wel stiekem gesnoept van de triforcejes (mag eigenlijk geen verklein woord gebruiken voor die knallers.) en weet dat ik dan soms wat onhandig ben. Maar ik baal er echt van, want zijn maar weinig mensen die ze hebben!:'(
Waarschuw beheerder

Je hebt het dan waarschijnlijk over magnesiumstearaat, maar dan gaat het meer om het stearaat (stearinezuur) dan het magnesium. Zorgt ervoor dat de tabletten makkelijk uit de matrijs komen, en dat het poedermengsel makkelijk in de matrijs glijdt voor de volgende. In ieder geval is het géén vorm van magnesium die goed door je lichaam wordt opgenomen, en is het zeker niet genoeg om spierkramp te voorkomen. In mijn capsules zit bijv. 100 mg magnesium en ik pak er meestal 2 voor een feestje. Sowieso plas je een te veel aan magnesium gewoon weer uit, dus beetje extra nemen kan geen kwaad (binnen bepaalde grenzen uiteraard :P).
Waarschuw beheerder
+2-1

Als we nou koekjes maken met den Davidsster en dat dan jodenkoeken noemen? :p 8)
Waarschuw beheerder
-1
Groep 2 niveau is dat toch?:P:P:P:P

En ik ga beetje vanuit het noorden naar Den Haag dure waarschijnlijk grotendeels 'rommel'
ophalen.
Oh ik heb ergens over heen gelezen, opsturen kan ook :lol:

Waarschuw beheerder
Vandaag naar tc gebracht een rood eekhoorntje, uitslag komende donderdag na 17 uur.

Waarschuw beheerder
Ja lekker je adres geven aan een vreemde :rot:

Wat een koekert !!!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Aprillady op vrijdag 15 juli 2011 om 16:11:
Als we nou koekjes maken met den Davidsster en dat dan jodenkoeken noemen?

En als mijn moeder op een stroopwafel zit is het een moederkoek? :lol:

Sorry mijn niveau daalt met elke post gruwelijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P P op vrijdag 15 juli 2011 om 16:16:
En als mijn moeder op een stroopwafel zit is het een moederkoek?

:lol:

Moeder is er nog koek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 15 juli 2011 om 15:57:
Kzal eens vragen of hij er nog heeft. Denk het niet. Maar zowel dan maak ik wel even een foto en breng ik er wel 1tje weg.
Ben wel nieuwschierig

:nocheer: Hellaas pindakaas hij kan er niet meer aan komen :[ :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Damn die heeft lef...
Daarbij is ie nog f***ing duur ook :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op vrijdag 15 juli 2011 om 15:25:
mooie eekhoorn gehad van iemand op een feesie

Ook in Brabant rode eekhoorns gespot.
Morgen op Extrema maar is testen.
Zin in.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 juli 2011 om 16:24:
Ook in Brabant rode eekhoorns gespot.
Morgen op Extrema maar is testen.
Zin in

Hebbe hebbe hebbe!!!

Ik mag ze hopelijk gaan testen @ Dominator :cheer:

Waarschuw beheerder
-1
ik hoop ze met dominator ook in mijn handen te hebben :cheer:
Waarschuw beheerder
Net rode eekhoorntjes gehaald ben benieuwd qtjes zijn er bijna uit hier
Waarschuw beheerder
Lees hier steeds dat er overal nog genoeg knallers te koop zijn, vraag me alleen af of dit nu meer regio-gebonden is dan een tijdje geleden. Tot een aantal maanden geleden kon ik hier (Drenthe) bij wijze van spreken op iedere straathoek bruine bomen e.d. halen voor een leuke prijs en nu moet ik al de hoofdprijs betalen voor wat middelmatig spul, zelfs in wat grotere aantallen. Dingen als triforce, die nieuwe eekhoorntjes en rotonde's kom ik echt niet tegen hier. Bekend fenomeen of zoek ik gewoon echt verkeerd?

Denk wel dat het regio gebonden is want ik kan er ook niet aan komen woon in overijssel!
  → als beheerder
Waarschuw beheerder
Beste mensen, wanneer jullie pb's krijgen van dealers krijgen is het NIET de bedoeling dat hier te publiceren, maar graag dit melden helemaal onderaan het bericht via "Melden aan medewerker (ook spam)" alleen zó kunnen we er iets aan doen. In verband met bovenstaande zijn er een aantal berichten verwijderd.
Waarschuw beheerder
oke heb je dan wel weer gelijk in
igg word dr iets aan gedaan ,aangezien we de financieele crisis nog niet teboven zijn zijn mensen met dit soort prijzen niet echt prettig:lol:
even serieus dan maar ,goed dat dr iets aan gedaan word iig
Artiest {SHOWLIST artist 92459, 85812}
Waarschuw beheerder
zou in dat geval taurine alleen al voldoende zijn toch?
wat als los supplement op meerdere internet sites voor sport en voedingssupplementen ,vrij eenvoudig en niet al te duur verkrijgbaar is ,volkomen legaal natuurlijk.

Gewoon een blikje redbull oid drinken, zit meer dan genoeg in(Y).