Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4459685x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Die blauwe appies lijken wel zwaarder als eerst?
Kan ook totaal aan mij liggen maargoed ze gaan zoals gewoonlijk door naar het lab dus dan horen we het wel.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2011 om 19:34:
Kan ook totaal aan mij liggen maargoed ze gaan zoals gewoonlijk door naar het lab dus dan horen we het wel.

= 120-130mg
Waarschuw beheerder
kreeg van een maatje vorige week blauwe jumbo ,zou 155 in moeten zitten ,even weggebracht natuurlijk ,do uitslag ben benieuwd .
Zag ook een oranje hartje voorbij komen zou 170 moeten zijn zelfde oranje kleur als q dance ,deze week maar even wegbrengen

Zal proberen straks even een foto te posten van die jumbo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op zondag 12 juni 2011 om 20:46:
Heeft iemand al een uitslag gekregen op de rode macdonalds met vraagteken op de achterkant?

ja ik 3 weken terug al
148
alleen jammer dat dr geen breuklijn op zit
vind ze niet echt rood ,meer roze
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2011 om 07:31:
Uitspraak van Oxygene op maandag 13 juni 2011 om 23:36:Ik hoorde van de gele macdonalds.. kan dat? En zijn er mensen hier die weten of de bewering 155mg schoon klopt ongeveer? Kon niets vinden met searchknop
Wat ik hier in de omgeving hoor schijnt het inderdaad rond de 155mg te zitten

ik hoorde dat ze 180 bruto geslagen zijn dus dan kan die 155 in theorie niet ,in de praktijk echter wijken ptjes nu eenmaal iets naar boven en iets naar beneden af die 148 en 155 is dan volgens mij beneden en bovengrens ,als je uitgaat van 150 gemiddeld dan zit je volgens mij wel goed .
zalm kleurig is de goede typering
samen met die oranje hartjes en blauwe jumbo dus weer wat meer variatie ,is toch vaak iets persoonlijks een ptje ,vaak is het niet alleen de inhoud die bepalend is ,hoewel 120 of 160 natuurlijk wel degelijk verschil maakt,als voorbeeld zeg maar
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 121077, 62474}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2011 om 13:24:
En juist ik ga over van eekhoorn naar q-dance

dan zullen ze toch wel een x opzijn:P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2011 om 13:24:
Zaterdag zou ik eigenlijk nog triforce krijgen, ook voor m'n verzameling!

die had je toch al bij emporium?:P

Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 14 juni 2011 om 16:34:
Heb geen idee hoe zijn hoorde er wel goede verhalen over heb er eentje in de verzameling

Het zijn iig Geweldige!
een van de beste van 2010!:D
maar in deze wordt gezegt dat er 172mg mdma in zit:)
en ik geloof het best als die van vorigjaar 162mg bevatte.
kwa space voelen ze net zo lekker als de gele love hartjes!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2011 om 17:16:
Kun/wil je een foto uppen? Deze dingen nog nooit gezien....

iemand die zouw al een x hier een foto der op zetten maar is nog steeds neit gebeurt:O

Kent iemand de Gele kamelen/drommedarissen?

ze zijn best groot.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2011 om 21:38:

150mg MDMA dacht ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Squirrie op dinsdag 14 juni 2011 om 13:24:
Zaterdag zou ik eigenlijk nog triforce krijgen, ook voor m'n verzameling!

die had je toch al bij emporium?

Yes i know.. Maar had er expres nog 2 bewaard voor de verzameling, 1 AH en 1 Triforce, is m'n triforce verloren gegaan in het zakje :( Dus toen had ik alleen een AH over!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 14 juni 2011 om 17:45:
Lees maar weinig ervaringen over de groene Canadezen

Vind ik ook :YES:

Zijn er maar zo weinig van gedrukt?

Buitenland?
Er is sws een nieuwe lichting geweest!
Geel/oranje gespot in de UK...was degene met het hoekige/trapvormige randje.
De andere had 2 puntjes meer op ieder blaadje en had schuine randen!

Ben er wel benieuwd naar

Me too!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2011 om 19:34:

Zijn veel mensen echt weg van terwijl ze inderdaad rond de 130 zitten. Goed teken! :YES:

Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op dinsdag 14 juni 2011 om 21:02:
blauwe jumbo ,zou 155 in moeten zitten

Ha mazzelaar :P Verwacht wel wat hoger :)

Hier in de buurt:

[img width=398 height=298]http://www.pillreports.com/images/fullsize/26422.jpg[/img]

Herkend bij T.C. 132 - 153 :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op dinsdag 14 juni 2011 om 21:05:
Uitspraak van NLrobiin op zondag 12 juni 2011 om 20:46:
Heeft iemand al een uitslag gekregen op de rode macdonalds met vraagteken op de achterkant?

ja ik 3 weken terug al
148

Bedankt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 13 juni 2011 om 16:00:
Hier in tha hood.

Nog steeds

Triforce
Qtjes

Triforce.. toevallig licht paarse? Die zijn superchill, werd er goed waus van(y):)
en beste maatje van me heb die Qtjes ook gehad... het lijkt trouwens ook wel op het aan/uit logo vn de afstandsbediening als je er eens goed naar kijkt hihi! mja zijn ook lekker.. wat ik gehoord heb!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! Duindorp 070S !! op dinsdag 14 juni 2011 om 22:24:
150mg MDMA dacht ik

ik kan er nix over vinden,, maar mijn EZ test knalt meteen naar zwart dus:P
alleen ziet die er enit echt fatsoenlijk meer eruit:O

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2011 om 23:10:
Yes i know.. Maar had er expres nog 2 bewaard voor de verzameling, 1 AH en 1 Triforce, is m'n triforce verloren gegaan in het zakje Dus toen had ik alleen een AH over!

ooh dat is jammer:O
hier zijn ze ook weer op joh..
miss kom je ze nog wel tegen!:P
zijn er zat van gemaakt volgens mij!

ik wil ze allebij wel een x proberen en voor de verzameling:)
Die groene heb ik al:P

die oranje rontondes hadden sommige ook bij 7th sunday.
deden het wel goed bij hun zag ik!:P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van wVw op dinsdag 14 juni 2011 om 23:50:
Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 14 juni 2011 om 17:45:Lees maar weinig ervaringen over de groene Canadezen
Vind ik ook

Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 14 juni 2011 om 17:45:Zijn er maar zo weinig van gedrukt?
Buitenland?
Er is sws een nieuwe lichting geweest!
Geel/oranje gespot in de UK...was degene met het hoekige/trapvormige randje.
De andere had 2 puntjes meer op ieder blaadje en had schuine randen!

Uitspraak van Bart1981 op dinsdag 14 juni 2011 om 17:45:Ben er wel benieuwd naar
Me too!

Uitspraak van Pints op dinsdag 14 juni 2011 om 19:34:Die blauwe appies lijken wel zwaarder als eerst?
Zijn veel mensen echt weg van terwijl ze inderdaad rond de 130 zitten. Goed teken!

Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op dinsdag 14 juni 2011 om 21:02:blauwe jumbo ,zou 155 in moeten zitten
Ha mazzelaar Verwacht wel wat hoger Ben btw op zoek naar de oranje versie

Hier in de buurt:

Herkend bij T.C. 132 - 153

jammer van de spreiding gaven ze nog gemiddelde?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
momenteel paarse driehoek! Geniale dingen 1,5 genoeg voor hele avond

Lab-result 31-03: 168 mg MDMA, clean pill, no impurities
Oftewel topding.

Verder roze diamantjes.
Waarschuw beheerder
Ha mazzelaar Verwacht wel wat hoger

hm tja als ze idd op 18o bruto zijn gemaakt dan lijkt t me sterk dat ze hoger uitkomen
uitgaande 84% max (84.15 natuurlijk maar die 0.15 laat ik voor t gemak maar weg)kom je uit op 151.2
mits de m max is ,enige afwijking omhoog kan natuurlijk maar lijkt me sterk dat ie dan hoger als 155 uitkomt .
Wat natuurlijk een prima hoeveelheid is .
dan dan weer wel
ach ben nog steeds blij dat dr gewoon zat goede ptjes zijn ,want ook al is t al enige tijd geleden de crisis ,kan me dat toch nog prima herinneren ,was toen al blij dat dr een rolex was van 80mg zonder rommel ,dus ja dan is t nu toch wel heel wat beter geregeld :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juni 2011 om 17:16:
Kun/wil je een foto uppen? Deze dingen nog nooit gezien....

Zal vanaaf 1 effe uploaden heb er ook 1 kunnen bemachtigen voor me verzameling :D

Zeer goede kwaliteit :D

Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op woensdag 15 juni 2011 om 01:32:
ach ben nog steeds blij dat dr gewoon zat goede ptjes zijn ,want ook al is t al enige tijd geleden de crisis ,kan me dat toch nog prima herinneren ,was toen al blij dat dr een rolex was van 80mg zonder rommel ,dus ja dan is t nu toch wel heel wat beter geregeld

Daarom hoop zo'n crisis nooit meer mee te maken hahahaha
Te veel slechte ervaringen
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2011 om 08:40:
Zeer goede kwaliteit :D

Hoog kwaliteit toch juist? Trouwens..rustig geworden om die kerel heen :O Zal toch haast wel tegen de lamp gelopen zijn denk je dan?

Waarschuw beheerder
Zijn veel mensen echt weg van terwijl ze inderdaad rond de 130 zitten. Goed teken! :YES:

Ja, moet zeggen dat ze hier voor mij prijstechnisch wel erg goed liggen.
Dat uberharde is voor mij ook niet meer nodig, dagen erna ben ik dan zo fucked.

Dusja 1+1= blije Pints :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 15 juni 2011 om 10:45:
Hoog kwaliteit toch juist? Trouwens..rustig geworden om die kerel heen :O Zal toch haast wel tegen de lamp gelopen zijn denk je dan?

ik kon er nooit een peil op trekken hoeveel verschillende spammers actief waren cq hoeveel verschillende aliassen 1 spammer gebruikte, maar agamemnon en juweel zijn nog elders actief.
donateur
Uitspraak van Ravert op woensdag 15 juni 2011 om 11:54:
hoeveel verschillende spammers actief waren cq hoeveel verschillende aliassen 1 spammer gebruikte

Hmm, hoog kwaliteit @ yahoo lijkt mij eigenlijk 1 spammer geweest. De rest was iig een stuk minder attention drawing :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 15 juni 2011 om 10:45:
Hoog kwaliteit toch juist

hahahah oohja hoge kwaliteit.
Zal toch haast wel tegen de lamp gelopen zijn denk je dan?

Die zal wel in een hoge kwaliteit cel zitten. Moet ook wel als je ziet hoe die gast alles deed :P hahaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2011 om 10:50:
Dat uberharde is voor mij ook niet meer nodig, dagen erna ben ik dan zo fucked

Inderdaad die sterke zijn wel makkelijk dat je minder hoef mee te nemen naar een feest ma een halfje is nooit genoeg. Dus dan pak je toch al snel te veel bij. Sta je weer met lood in je benen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier in de buurt:

Herkend bij T.C. 132 - 153

Wow die zien er echt super gruwelijk uit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chav op maandag 13 juni 2011 om 23:20:
hier nu rode macdo's

Uitspraak van Oxygene op maandag 13 juni 2011 om 23:36:
Rode macdonalds?

Er zijn rode, gele en blauwe!! Als ik zo her en der rondneus schijnen het wel klappertjes te zijn. Ik heb het dan wel over de mac's met een ? achterop (of voorop...hoe j 't bekijken wil offco :D

Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op woensdag 15 juni 2011 om 00:48:
jammer van de spreiding gaven ze nog gemiddelde?

Kan aan mij lggen, maar 132-153 geeft bij mij een gemiddelde van 142-143, toch???

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wVw op woensdag 15 juni 2011 om 13:22:
Kan aan mij lggen, maar 132-153 geeft bij mij een gemiddelde van 142-143, toch???

ja klopt ,maar meestal geven ze een boven en ondergrens en dan een gemiddelde wat niet altijd hetzelfde is als dat je t zelf uitrekend .
Waarschuw beheerder
donateur
Kan aan mij lggen, maar 132-153 geeft bij mij een gemiddelde van 142-143, toch

Niet helemaal correct, de mediaan zit op 142-143, het gemiddelde kun je niet bereken aangezien je de verhoudingen van de resultaten niet weet. Als 75% van de testuitslagen op 148 ligt en er slechts een enkele uitschieter omlaag is krijg je een hoger gemiddelde.
Al maken die paar mg het verschil niet, kan je geen gemiddelde berekenen hier.
Waarschuw beheerder

Alleen als er sprake is van een normale verdeling.
Zal bij tabletten eerder een - soort van - lognormale verdeling zijn, waardoor het gemiddelde een paar mg lager ligt dan je zou verwachten.
(Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen gevallen zijn waarbij het gemiddelde juist een paar mg hoger ligt, maar dit is gewoon het meest gangbare)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rammend Hard Gaan op woensdag 15 juni 2011 om 15:10:
ook niet waar wat je hier zegt

Misschien wel zo zinvol om het dan met argumenten te weerleggen ipv alleen een stelling neer te leggen dat iets niet waar is. (F)
Waarschuw beheerder
+1
mediaan is de middelste waarneming in de steekproef, als je de waarnemingen ordent van laag naar hoog. dus hier geldt ook, als 75% van de uitslagen rond de 148 zit wordt de mediaan ook opgetrokken. dus als je hebt 132-134-148-150-153 is de mediaan 148.

je hebt ook nog de modus, dat is de waarneming (uitslag) die t vaakst voorkomt in de steekproef (denk aan modaal salaris).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 15 juni 2011 om 15:21:
Oeps mijn fout :$ Kan het woord niet meer vinden hoe het dan wel heet. :(

je bedoelt de meest voorkomende uitslag?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 15 juni 2011 om 14:07:
Niet helemaal correct, de mediaan zit op 142-143

..
Uitspraak van Rammend Hard Gaan op woensdag 15 juni 2011 om 15:34:
mediaan is de middelste waarneming in de steekproef

dus als je hebt 132-134-148-150-153 is de mediaan 148.

ja maar als je hebt 132, 133 enz enz... 152, 153 (dus ervan uitgaande dat alle uitslagen 1x voorkomen), is de mediaan dus wel 142,5 (142+143/2)

dus samenvattend: het is dus maar net hoe je het bekijkt cq hoe de getallen zijn verdeeld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van skimo op woensdag 15 juni 2011 om 15:44:

Nee ik bedoel het midden gewoon (132 - 153 midden is 142,5), heeft dat geen wiskundige benaming? :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 15 juni 2011 om 15:51:
Nee ik bedoel het midden gewoon (132 - 153 midden is 142,5), heeft dat geen wiskundige benaming? :p

Dat is toch gewoon het MIDDEN of MIDDELPUNT? (Niks wiskundigs aan toch?)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik moet altijd weer te lastig denken blijkbaar :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op woensdag 15 juni 2011 om 15:57:
Ik moet altijd weer te lastig denken blijkbaar :P

Je bent net zo erg als ik, je wilt het te mooi doen! Dat siert je maar je maakt het jezelf zo moeilijk! ;)

Overigens mijn welgemeende complimenten voor Rammend Hard Gaan. Zijn uitleg
mediaan is de middelste waarneming in de steekproef, als je de waarnemingen ordent van laag naar hoog. dus hier geldt ook, als 75% van de uitslagen rond de 148 zit wordt de mediaan ook opgetrokken. dus als je hebt 132-134-148-150-153 is de mediaan 148.

je hebt ook nog de modus, dat is de waarneming (uitslag) die t vaakst voorkomt in de steekproef (denk aan modaal salaris).

snap ìk zelfs! En dat is in dit soort (wiskundige zaken) een hele prestatie! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juni 2011 om 15:48:
ja maar als je hebt 132, 133 enz enz... 152, 153 (dus ervan uitgaande dat alle uitslagen 1x voorkomen), is de mediaan dus wel 142,5 (142+143/2)

dus samenvattend: het is dus maar net hoe je het bekijkt cq hoe de getallen zijn verdeeld.

zeker maar in dat geval is het gemiddelde dus ook 142,5. t gaat er idd om hoe de waardes zijn verdeeld, maar er werd een voorbeeld aangehaald waarbij 75% van de waarnemingen rond de 148 lag.

mediaan wordt vaak gebruikt als er heel extreme waarden (uitschieters) in de steekproef zitten, aangezien die t gemiddelde ver omhoog of omlaag trekken.
Artiest {SHOWLIST artist 92459, 85812}
Waarschuw beheerder
Lees maar weinig ervaringen over de groene Canadezen

Vind ik ook

Dat vond ik ook, dus afgelopen zaterdag maar even na gevraagd en het schijnt iig een andere drukker te zijn dan vorig jaar..
donateur
Uitspraak van skimo op woensdag 15 juni 2011 om 15:44:
Oeps mijn fout :$ Kan het woord niet meer vinden hoe het dan wel heet. :(

Gewogen gemiddelde heeft het lab het wel eens over en dat is in dit geval ook het beste om het over te hebben.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op woensdag 15 juni 2011 om 13:30:
en dan een gemiddelde wat niet altijd hetzelfde is als dat je t zelf uitrekend .

dat is dan vaak het gewogen gemiddelde. De blauwe bomen waren een goed voorbeeld waar het gemiddelde niet halverwege de ondergrens en bovengrens lag, het gewogen gemiddelde reflecteerde dan dat er veel hoge uitslagen waren, die een beperkter aantal lage uitslagen compenseerde. Hierdoor lag het gewogen gemiddelde af van het "on"gewogen gemiddelde en van de mediaan..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind t wel lachen al deze reacties ,maar juist om verwarring te voorkomen vroeg ik of ze bij tc een gemiddelde hadden gegeven ,want dat bespaart dan een hoop discussie :lol:

Zoals eM al zei, waren de bomen daar een goed voorbeeld van,waar t gemiddelde op 185 lag terwijl de spreiding 145-200+ was ,na het bekend worden van t gemiddelde kon men dus redelijkerwijs aannemen dat die 145 een uitzondering was en uitslagen richting de 200 dus meer de regelmaat waren.

we hebben het hier dan wel over die bruine boom.

Ik persoonlijk vind het gemiddelde altijd de beste graadmeter ,maar goed dat vind ik ,kan zijn dat anderen weer andere maatstaven hebben.

Ach zo leer ik weer wat over statistiek,zonder dat je daarvoor in een boek moet duiken.

Waar pf niet allemaal goed voor is :lol:

Zal vandaag even een foto plaatsen van de blauwe jumbo en oranje hartje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewogen gemiddelde is heel wat anders toch, of ben ik nou gek geworden? :rot:

Gewogen gemiddelde is bijvoorbeeld als je meerdere - duidelijk gescheiden - groepen hebt, die niet even groot zijn. Als je dan van beide groepen het gemiddelde berekent, is het gemiddelde van de totale populatie niet hetzelfde als de twee gemiddeldes bij elkaar opgeteld en door twee gedeeld. Je moet dan de gemiddeldes vermenigvuldigen met de groepsgrootte, dat bij elkaar optellen en door de grootte van de totale populatie delen. In het voorbeeld van EM2C is ook helemaal geen behoefte aan een gewogen gemiddelde, want als je alle metingen gewoon op één hoop gooit dan komt het 'normale' gemiddelde gewoon hoger uit. (Y)

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 15 juni 2011 om 16:54:
Het midden heet de mediaan.

Dat is dus niet waar. :no:
Uitleg staat hierboven al, en op Wiki, en in elk statistiekboek. :)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Kontra-indication op woensdag 15 juni 2011 om 17:32:
Gewogen gemiddelde is heel wat anders toch, of ben ik nou gek geworden? :rot:

Deze basale uitleg dekt de termen die het lab gebruikt:

Bij gemiddelde ( denk aan rapportcijfers )
tel je de waarden die je hebt, bij elkaar,
en dan delen door zoveel als je er had

Bij ongewogen gemiddelde
tel je alleen de verschillende waarden mee,
en niet hoe vaak ze voorkomen.

Bij gewogen gemiddelde tel je alle waarden mee,
dus ook degenen die meerdere keren voorkomen meerdere keren meetellen.
Wat dus vaker voorkomt telt zwaarder mee.

In het geval van de blauwe bomen, was er sprake van een spreiding van 145-190. Het gewogen gemiddelde.............zo is mij dat letterlijk genoemd door het lab........ was 175.

Met weging van getallen die vaker voorkwamen kwam men dus hoger uit dan je volgens een normale verdeling (dan zou je zo op 167,5 + afgerond 168 komen) uit.

Anyways, ik heb hier eigenlijk verder helemaal geen zin in :nocheer:

Ik weet wat men bedoelde toen men mij uitslagen vertelde destijds. Iedereen hier op het forum wist ook waar het over ging. Heb helemaal geen zin een en ander duidelijk te maken wat een ieder gewoon al duidelijk was. Ik ben er weer weg van :bye:

Waarschuw beheerder
waarschijnlijk ontgaat dit gedoe het gros al, aangezien er hier maar een paar een iq hebben dat hoger is dan het standaard aantal vermelde posts per pagina op pf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :speed:amfetaNina:rot: op woensdag 15 juni 2011 om 00:28:
Triforce.. toevallig licht paarse? Die zijn superchill, werd er goed waus van

Ja ligt paars en zonder breeklijn. En idd je word er goed waus van.
Heb ik afgelopen zaterdag bij HOH wel gezien.
Iemand (een kennis) wou niet naar mij luisteren, ik zei nog vante voren pak eerste en halve en kijk na 2 uurtjes verder. En ze had er 1,5 op binnen 2 uur ofzo denk ik. Een vrij klein iel meisje en ze ging veeeeelste hard. Dus dat was een tripje EHBO.

Uitspraak van :speed:amfetaNina:rot: op woensdag 15 juni 2011 om 00:28:
beste maatje van me heb die Qtjes ook gehad

Die had ik voor mezelf afgelopen zaterdag. Ik had er 1tje op en heb heel de avond met een big smile/happy feelings rondgelopen. :D
Waarschuw beheerder
Dus als ik 't goed begrijp zijn er alleen zalmkleurige Macdonalds in Nederland op 't moment? Alleen noemt de één m geel, de ander rood, de ander oranje en weer een ander zalmkleurig.. ?

als ie 180 netto geslagen is.. dan is ie ? 145mg? Dikke prima toch dan? ;)