Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4461492x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van P P op maandag 6 juni 2011 om 20:46:
Heeft geen enkel verband

Are you sure? Dacht dat deze pillen immers van dezelfde drukker afkwamen. In ieder geval de eerst genoemde 3.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chukkels op maandag 6 juni 2011 om 20:29:
Groene Olifanten > Groene Eekhoorn > Paarse Triforce > Oranje Olifanten

Triforce hoort er niet tussen!

Het is immers geen dier...
Waarschuw beheerder
+1
Was toch Groene Olifanten > Groene Eekhoorn > Paarse Triforce >

precies!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van JSKI op zondag 5 juni 2011 om 09:59:
pfff ik heb gewoon een complete hap uit de binnenkant van mn wang genomen en er mist een stukje van mn tong.
blijft toch een beetje nadelig aan dat spul

heb iets soortgelijks gehad. minder slikken prutser(Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2011 om 17:14:
Zaten ze niet altijd rond de 150-160 dan.

130-140 vooral.

niks genomen de laatste tijd. tevens niet echt op de hoogte wat hier rondzwerft.
Waarschuw beheerder
hier nieuwe witte dollars gespot, zonder breeklijn.
140mg volgens zeggen, heeft iemand hier al ervaring mee?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 juni 2011 om 16:19:
turbo is in elk geval geschreven op in de newkids styl
vrij harde pil, maar redelijk slechte opdruk

Heb er ook 1 kunnen bemachtigen leuk ptje :D voor verzameling
Waarschuw beheerder
Hier nieuwe bruine DJ's (bruin pilletje met een draaiende dj er op).
Deden het zeer goed afgelopen weekend :p
Waarschuw beheerder
hee mensen ik zoek wat lichtere XTC iemand een idee wat voor soort meestal een maat van me heeft klein beetje hartritmestoornis en ik ga m geen 170 mg voeren!
80 a 100 is beter
Waarschuw beheerder
Dan doe je een halve;)
Waarschuw beheerder
Hier pas nog de paarse Tri-Forcjes gespot met én zonder breeklijn!
Zo'n beetje allemaal even sterk (+/- 170mg)
Dan zouden er nu 3 batches van moeten rondzwerven volgens mij (?).

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van spacegastje op dinsdag 7 juni 2011 om 12:58:
hee mensen ik zoek wat lichtere XTC iemand een idee wat voor soort meestal een maat van me heeft klein beetje hartritmestoornis en ik ga m geen 170 mg voeren!
80 a 100 is beter

NUL is nóg beter! En nee, ik ben niet tegen drugs, maar je gaat iemand met hartritmestoornissen geen pinda's voeren! Hoe laag ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanceUp op dinsdag 7 juni 2011 om 13:06:
Hier pas nog de paarse Tri-Forcjes gespot met én zonder breeklijn!
Zo'n beetje allemaal even sterk (+/- 170mg)

Scrol eens omhoog!(y)
Waarschuw beheerder
-3
Uitspraak van actief op dinsdag 7 juni 2011 om 13:15:
NUL is nóg beter! En nee, ik ben niet tegen drugs, maar je gaat iemand met hartritmestoornissen geen pinda's voeren! Hoe laag ook.

miss een lage dosis??????
kan geen kwaat hij heeft alleen last van agressie af en toe maar een halve zal ie tog nei dood gaan
en als ie nuchter blijft is ook geen optie!

Waarschuw beheerder
een maat van me heeft klein beetje hartritmestoornis en ik ga m geen 170 mg voeren!
80 a 100 is beter

Echt.....
Artiest {SHOWLIST artist 77298, 99088}
Waarschuw beheerder
Iemand info over de blauwe nikey's ??

[albumelement id=81211427]{element is niet toegankelijk}
[albumelement id=81211419]{element is niet toegankelijk}

had gehoord dat er 2 verschillende van waren, de lichtblauwe & de donkerblauwe ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van spacegastje op dinsdag 7 juni 2011 om 13:35:

??? Ach ja wanneer het te laat is kom je er wel achter he :facepalm:
Waarschuw beheerder
+5-4

Stel je voor ja, nuchter naar een feest...
Ook zo vervelend voor de mensen zonder hartritmestoornis die wél aan de pillen zitten, zo'n nuchtere gast die misschien wel moe wordt.
Ach ja, waarschijnlijk toch zwak zaad als je op deze leeftijd al zo'n stoornis hebt, gewoon uitdunnen dat genetisch minderwaardige volk. (Y)
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Kontra-indication op dinsdag 7 juni 2011 om 14:16:
Ach ja, waarschijnlijk toch zwak zaad als je op deze leeftijd al zo'n stoornis hebt, gewoon uitdunnen dat genetisch minderwaardige volk.

:x :roflol:

Waarschuw beheerder
+3
donateur
kan geen kwaat hij heeft alleen last van agressie af en toe maar een halve zal ie tog nei dood gaan

Wat heeft zijn agressie in godsnaam met zijn hartritmestoornis te maken? Ik kan ook ongelofelijk kwaad worden als mijn hart het niet doet, dus beter doet ie het gewoon wel. Scheelt me een hoop ergernis! JWZ!

Maar vertel eens, taalwonder, waarom is nuchter blijven op een feest geen optie? Hebben jij en je vriend wel eens gedacht aan de risico's die hij neemt?
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van actief op dinsdag 7 juni 2011 om 14:26:
taalwonder

:lol: Ik wou er zelf niet over beginnen, maar WTF hè!?

Waarschuw beheerder
Hebben jij en je vriend wel eens gedacht aan de risico's die hij neemt?

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Wicked Wasteland zijn vriend gewoon dood wil hebben, en dan lichtere pillen zoekt voor een langzame dood, gewoon, omdat ie zo is ?

Waarschuw beheerder
Gewoon kansloos !!

Next !!!

Waarschuw beheerder
+1-1
Ik kan ook ongelofelijk kwaad worden als mijn hart het niet doet, dus beter doet ie het gewoon wel.

:lol:
Uitspraak van actief op dinsdag 7 juni 2011 om 14:38:
Next !!!

hee, op dat woord heeft technoasis een pf-patent he, mag niemand anders gebruiken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2011 om 15:26:
hee, op dat woord heeft technoasis een pf-patent he, mag niemand anders gebruiken.

.... Oeps sorry :nocheer:

Gelieve dan ergens anders domme vragen te gaan stellen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2011 om 15:26:
technoasis een pf-patent he

Houdt het je bezig? :lol:
Waarschuw beheerder
+3-1
80 a 100 is beter

Niet zo moeilijk doen deze is legaal en kun je gewoon meenemen:
[img=http://img714.imageshack.us/img714/5864/defibrillatork.jpg]http://[/img]

Waarschuw beheerder
:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
iemand bekend met een oranje pil met aan de ene kant een McDonald's teken en aan de andere kant een vraagteken ?
Waarschuw beheerder
-1
Maar vertel eens, taalwonder, waarom is nuchter blijven op een feest geen optie? Hebben jij en je vriend wel eens gedacht aan de risico's die hij neemt?

Hij heeft er blijkbaar wel aan gedacht.
En die gedachte meteen laten varen........

Ach ja, 17 jaar he.
Waarschuw beheerder
kut kwaliteit maar heb ff geen betere camera.

oranje triforce, iemand bekent?
[img width=150 height=113 cacheid=0011c736002f5449d5e4230a1a02c43455]http://img27.imageshack.us/img27/4599/dsc00272ls.th.jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us

en nog een betere

[img width=150 height=113 cacheid=001289bd002f544f653315391a02c43455]http://img4.imageshack.us/img4/929/p1000547k.th.jpg[/img]

[img width=150 height=113 cacheid=0011c73d002f5452908282551a02c43455]http://img860.imageshack.us/img860/6308/p1000544.th.jpg[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanceUp op dinsdag 7 juni 2011 om 13:06:

:yes:
Denk dat het de opvolgers zijn van de Triforces?

Opvolgers van de Triforce ?? Zijn daar al opvolgers van dan :)
Denk het nie or, heb persoonlijk net nog paar nieuwe triforces gescoord 3e batch..
Waren vrij nieuw volgens mij..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op dinsdag 7 juni 2011 om 18:24:
kut kwaliteit maar heb ff geen betere camera.

oranje triforce, iemand bekent?

Duidelijk niet van dezelfde presser. Zien er uit alsof ze al 10 jaar bij iemand onder zn bed hebben gelegen. ;-)
Waarschuw beheerder
het middelste 3hoekje is er trouwens in gedrukt i.p.v eruit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis. op dinsdag 7 juni 2011 om 15:46:
Houdt het je bezig?

ik zat een tijd terug een filmpje op dumpert te kijken. ging over rutte en cohen.
weet 100% zeker dat jij die heb geupload!! ik lachte me krom om de ondertitel.
( http://www.dumpert.nl/mediabase/1104871/a5184a5b/mooi_.html )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RoySCT op dinsdag 7 juni 2011 om 13:42:
had gehoord dat er 2 verschillende van waren, de lichtblauwe & de donkerblauwe ?

ja en ik heb ze bijde weg gebracht en kwamen bijde op 20mg amfetamine uit (Y)
gaan verhalen rond dat er nog een batch zou zijn met MDMA als werkende stof
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 121077, 62474}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B.O.T] NLrobiin op maandag 6 juni 2011 om 18:59:
Ow serieus? heb ze zelf nooit laten testen

mm nou zie ik eht zelf op pillreports..
maj toch vond ik ze veel harder gaan:O
leken beetje op de paarse playboys kwa sterkte!

Groene canadezen komen der nou hier voor.
dikkere dan die van vorigjaar zomer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2011 om 23:25:
maj toch vond ik ze veel harder gaan

Je gaat er inderdaad heerlijk op, niets mis met die dingen :D
Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 juni 2011 om 14:36:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Wicked Wasteland zijn vriend gewoon dood wil hebben, en dan lichtere pillen zoekt voor een langzame dood, gewoon, omdat ie zo is ?

hebben mensen hier last van een dinsdagdip?

ik kom hier voor advies he nie om op een schandpaal te komen!

we proberen met zn allen gewoon te feesten en we willen gewoon even snoepen So Wath?
agja ik ga wel naar de onderzoekcentrum die weten wel raad;)

tog bedankt voor t leuke plaatje...

gr
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Venusss op dinsdag 7 juni 2011 om 17:45:
Hij heeft er blijkbaar wel aan gedacht.
En die gedachte meteen laten varen........

Ach ja, 17 jaar he.

agja leeftijd is maar een getal... als ik dom zou geweest zijn had ik m allang een dosis pillen gevoerd!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van spacegastje op dinsdag 7 juni 2011 om 23:44:
agja leeftijd is maar een getal... als ik dom zou geweest zijn had ik m allang een dosis pillen gevoerd!

Nee, nù ben je lekker slim bezig bedoel je? Met hartritme stoornissen gewoon GEEN drugs. Wat snap je daar nou niet aan?

Kijk beste jongen, drugs, welke dan ook, verstoort je hartslag. En als je dus al problemen daarmee hebt, dan kan het dus nog erger worden. En geloof me, je vriend zal niet de eerste zijn die om die reden komt te overlijden op een feest. Met alle gevolgen van dien. En je vind het misschien vervelend dat we er zo over doordrammen, maar we proberen je (eigenlijk meer je vriend) gewoon te behoeden voor zoiets. Wanneer het fout gaat dan gaat het nml ook goed fout en dat willen we met z'n allen niet.

En een opmerking als: nuchter blijven is geen optie, is gewoon géén slimme opmerking. En ja, dan word je leeftijd erbij gehaald omdat zo'n uitspraak gewoon bij die leeftijd hoort. Wij zijn ook jong geweest!

Maar goed, ga het maar vragen bij een onderzoekscentrum, ik kan je nu al op een briefje geven dat die hetzelfde zal zeggen. Succes :bye:

Waarschuw beheerder
+2
En nog iets.
Neemt die vriend van je drugs, en zn rikketik stopt er mee.
Staat er weer met koeienletters in alle kranten dat xtc levensgevaarlijk is, en krijgt de drugs de schuld, en dus slechte naam word weer versterkt., terwijl hij zelf zo dom is om te nemen.

En nuchter zijn geen optie, kansloze uitspraak :facepalm:
Als je nuchter niet kan genieten op zo'n feest, maar wel met drugs moet je je maar eens achter de oren krabben of die feesten wel wat voor jullie zijn...
Waarschuw beheerder
+2
van een halve zal ie toch wel niet doodgaan is niet...
mn moeder zal het niet erg vinden als ik iets later op het eten ben.
agressie + hartritmestoornis = pheochromocytoom
en jezus loopt op water!

Waarschijnlijk beter een keer niet de dokter uithangen en dat pilletje geven aan een vriend met een gezond(er) cardiovasculair risicoprofiel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 juni 2011 om 00:16:
Als je nuchter niet kan genieten op zo'n feest, maar wel met drugs moet je je maar eens achter de oren krabben of die feesten wel wat voor jullie zijn..

nah ik benadruk niet nuchter even anders oke;)

meer in de zin van dat hij dalijk als enigste tussen wel drugsgebruikers staat enzo dat is natuurlijk minder gezellig (voor hem)
ok ok voordat ik daarover ook reacties krijg het KAN dan minder gezellig zijn.
maar ik zal het daar vragen en als hun zeggen nee blijft het ook nee ook bij mij;)
dan gaat ie maar aan de redbull toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 7 juni 2011 om 23:59:
Met hartritme stoornissen gewoon GEEN drugs

Idd, kan me herinneren dat afgelopen december op Timewarp ook een vrouw is overleden door een combinatie van drugs en een zwak hart. En het is natuurlijk weer lekker voer voor de media om weer angst te zaaien. Dit zijn juist de soort acties die drugs een slechte naam geven.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van spacegastje op woensdag 8 juni 2011 om 00:20:
dan gaat ie maar aan de redbull toch?

En je denkt dat DAT beter is? Beste Lars, Redbull (of hoe die wakker blijf drankjes ook allemaal heten mogen) zijn net zo gevaarlijk voor iemand met hartritmestoornissen als drugs.

En ja, ik kan mij heel goed voorstellen dat als je met een ploeg gaat stappen en iedereen gebruikt wat, dat je dan niet achter wilt blijven. Je zit dan toch op een ander level als je vrienden. Dat is zeker zo. Maar om te voorkomen dat hij het horizontale level bereikt terwijl jullie in het verticale of op z'n minst diagonale level zitten, is het gewoon verstandiger als hij eerst met zijn arts (bij voorkeur cardioloog) overlegd wat wel kan en wat niet. En laat hem daar gewoon open en eerlijk in zijn naar die arts toe.

En jullie hebben het over de slechte naam van drugs, maar wat denk je van de hulpverleners die hun stinkende best doen om een leven te redden? Wat te denken van alle negatieve publiciteit die zo'n organisatie en locatie krijgen door zo'n stunt? En tenslotte, maar ZEKER niet het minste: iemand moet het de ouders van die jongen vertellen. Kortom, bedenk GOED, wat je met je hartafwijking doet! (AMEN!)

En verder hou ik er over op. ;)
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RoySCT op dinsdag 7 juni 2011 om 13:42:
Iemand info over de blauwe nikey's ??

http://www.saferparty.ch/download/file/Warnungen%20PDF%202011/MDMA_hoch_Mai_2011(1).pdf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van spacegastje op woensdag 8 juni 2011 om 00:20:
meer in de zin van dat hij dalijk als enigste tussen wel drugsgebruikers staat enzo dat is natuurlijk minder gezellig

Of niet natuurlijk, meeste mensen weten zich altijd prima te vermaken met alle lompe dingen die gebruikers uitspoken onder invloed :) Zelfs als hij even geen energie meer heeft kan die nog lachen om jullie koppen ;)