Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4470677x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Daar ben je aardig wat feestjes zoet mee :k
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op vrijdag 29 april 2011 om 08:36:
Hoe krijg je die mee naar binnen op een feest?

Onder mijn klokkenspel. Ik heb scrotum elephantiasis, google maar eens (even niet doen als je net gegeten hebt). Dan krijg je deze pil zo mee naar binnen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 april 2011 om 00:13:
Hier van die oranje hartjes, +- 200mg!!!

hhahaha :P
Uitspraak van Technoasis. op vrijdag 29 april 2011 om 08:25:
Hier nog knoopjes, 900KG

Uitspraak van ? op vrijdag 29 april 2011 om 08:36:
Hoe krijg je die mee naar binnen op een feest?

gewoon op je blouse naaien
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 april 2011 om 21:13:
alleen was een deel van het kopje van de canadees afgebrokkeld in mijn zak daarnaartoe, dus wilde ze hem niet insturen :@

Zonde dat ze hem niet insturen, maar wel logisch, want dan krijg je een vertekend beeld. Maar goed hij stond dus blijkbaar nog niet in het systeem?
Waarschuw beheerder
+1
Witte sterren, zoals ook in het plaatje op PR, die pmma zouden bevatten.
Gister laten testen omgeving Den Haag.
Spreiding 96-122, gemiddelde 110mg clean mdma.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van BlueStar op vrijdag 29 april 2011 om 12:35:
Witte sterren, zoals ook in het plaatje op PR, die pmma zouden bevatten.
Gister laten testen omgeving Den Haag.
Spreiding 96-122, gemiddelde 110mg clean mdma.

Klopt, had ik ook met witte klavers.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 april 2011 om 23:31:
149-178

danku :yes:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Yozzman op donderdag 28 april 2011 om 20:31:
Lading tekst

Thx iig voor de moeite man :)
Van horen zeggen zou er ongeveer rond de 160mg aan MDMA in de canadeesjes zitten...
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met lichtblauwe pillen zonder opdruk? diameter 8mm, dikte 3mm? beetje lastig dat er geen stempel op zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van loco belanda op vrijdag 29 april 2011 om 16:53:
iemand ervaring met lichtblauwe pillen zonder opdruk? diameter 8mm, dikte 3mm? beetje lastig dat er geen stempel op zit.

met of zonder breeklijn?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 april 2011 om 17:37:
rode hartjes

jawel hoor :lol:
Waarschuw beheerder
morgen maar weer van mijn verzameling eekhoorns proeven ! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 28 april 2011 om 22:33:
Hoorde gister dat er pillen a 450 mg mdma

hahah denk je en halfje te nemen :roflol: :lol:
Uitspraak van Technoasis. op vrijdag 29 april 2011 om 08:25:
Hier nog knoopjes, 900KG

lag wat zwaar op de maag zeker ?
Waarschuw beheerder
Net Roze S-jes in huis.

160 mg...
Waarschuw beheerder
Ik heb sinds vorige week paarse hartjes.

Heb ergens gelezen dat daar twee batches van bestaan, één met roze spikkels en één met lichtblauwe spikkels. Die met de roze spikkels schijnen getest te zijn op 140mg en iemand beweerde dat die met blauwe spikkels een stuk hoger zijn dan dat. Laat ik nou net die met de blauwe spikkels hebben. Ben benieuwd of iemand hier meer over kan vertellen.
Waarschuw beheerder
de speedy gonzales, en de canadees

die speedy gonzales heb ik laast eentje van gekregen van maatje van me
daar zou alleen speed inzitten maar die was iets meer geel wit
weet niet of die van jou echt zo wit is als op de foto of dat t aan de belichting licht
ben benieuwd .

Waarschuw beheerder
Hij is ergens tussen lichtgeel en lichtblauw in, verschilde per persoon wat er van gevonden werd bij mn vrienden :p
Werd bij testcentrum geclassificeerd als lichtgroen
Zuurtest werd iig wel zwart, en heb er mensen typisch mdma vaag van zien worden ;)

Maar er kan wel speed bijzitten, heb ze zelf niet geproefd dus kan er niet over oordelen!
Ik hoor het over 2 weken wel ;)
Waarschuw beheerder
Yoyo

Ben nieuw hier op het forum. Ik zag deze topic en heb toch een aantal vraagjes.

Ik heb toch al een aantal jaren ervaring met mdma, allez ervaring is veel gezegd :) Zo af en toe natuurlijk

Ik vraag mij af waarom het effect van pure mdma kristallen zo verschilt van mdma in pil vorm? Het is vergelijkbaar, maar toch telkens heel verschillend vind ik. Hoe komt dit?

Nog een vraagje: Vroeger, 2008 of 2009 denk ik, waren de blauwe driehoeken heel populair. met een mitsubishi logo. Herinnert iemand deze nog? Die bestaan al lang niet meer geloof ik. Waren die zuiver? Die heb ik vroeger vaak genomen, en het effect van die dingen waren toch heel verschillend van al de rest.

Ik heb nu een paarse met het zelda logo erop. Die ga ik morgen uitvoerig testen :D
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van teun2000 op vrijdag 29 april 2011 om 21:59:
Ik vraag mij af waarom het effect van pure mdma kristallen zo verschilt van mdma in pil vorm? Het is vergelijkbaar, maar toch telkens heel verschillend vind ik. Hoe komt dit?

Hangt van een hoop dingen af...... pillen zijn in principe makkelijker te doseren als je weet hoeveel MDMA er in een pil zit....
Een lik MDMA blijft toch min of meer een gok, tenzij je netjes afweegt.......
Dan heb je nog de kwaliteit van de MDMA die een beetje kan verschillen.....
Ook wordt (volgens mij) pure MDMA sneller in je bloed opgenomen, aangezien je maag niet eerst een pil hoeft te ontleden:p.....
Het is puurder, en net als pure chocolade merk je dat gewoon ;p.......
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van teun2000 op vrijdag 29 april 2011 om 21:59:
Nog een vraagje: Vroeger, 2008 of 2009 denk ik, waren de blauwe driehoeken heel populair. met een mitsubishi logo. Herinnert iemand deze nog? Die bestaan al lang niet meer geloof ik. Waren die zuiver? Die heb ik vroeger vaak genomen, en het effect van die dingen waren toch heel verschillend van al de rest.

Tolerantie verhaal........net als de stelling: vroeger waren pillen beter....;p
En het ligt er natuurlijk aan waarmee je toen vergeleek....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op vrijdag 29 april 2011 om 22:36:
Hangt van een hoop dingen af...... pillen zijn in principe makkelijker te doseren als je weet hoeveel MDMA er in een pil zit....
Een lik MDMA blijft toch min of meer een gok, tenzij je netjes afweegt.......
Dan heb je nog de kwaliteit van de MDMA die een beetje kan verschillen.....
Ook wordt (volgens mij) pure MDMA sneller in je bloed opgenomen, aangezien je maag niet eerst een pil hoeft te ontleden:p.....
Het is puurder, en net als pure chocolade merk je dat gewoon ;p.......

Wat bedoel je met kwaliteit van MDMA? Hoeveel mdma er in zit in procenten uitgedrukt? dus zuiver of gemengd met iets. Of is er ook zoiets als echt kwaliteitsverschil? Dus 2 soorten mdma, allebei puur, maar één is slechte kwaliteit en de andere is goede kwaliteit?

Uitspraak van Ome Bertuz :X op vrijdag 29 april 2011 om 22:38:
Tolerantie verhaal........net als de stelling: vroeger waren pillen beter....;p
En het ligt er natuurlijk aan waarmee je toen vergeleek....

Het zal wel zoiets zijn. Vroeger beet ik alles kapot.. mijn lippen, mijn tong, alles gewoon. Nu beweegt het niet meer, maar staat het gewoon strak
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van teun2000 op vrijdag 29 april 2011 om 22:55:
Wat bedoel je met kwaliteit van MDMA?

Of is er ook zoiets als echt kwaliteitsverschil?

:yes:......en dan nog het placebo effect.....voor je gevoel denk je dat je harder gaat omdat je puur MDMA hebt gehad, de gedachte alleen kan al een extra effect geven:P

Het zal wel zoiets zijn. Vroeger beet ik alles kapot.. mijn lippen, mijn tong, alles gewoon. Nu beweegt het niet meer, maar staat het gewoon strak

Pcies, dat bedoel ik........ik had vroeger hetzelfde.
Lippen en wangen kapot kauwen, hallucineren, compleet ergens anders zijn.......nu heb ik dat meer onder controle en space ik niet meer zo abnormaal hard als vroegah:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wordt vanavond een hoop gesnoept hoor ik alweer! Ik doe gezellig met jullie mee.
Toepasselijk "oranje" q-tjes dan maar.
Waarschuw beheerder
weet niet of de vraag hier wordt toegestaan maarre,
iemand nog tips om de dinsdagdip te verminderen?
dat houd me toch al een tijdje tegen om weer eens te snoepen..

Waarschuw beheerder
5-htp
Waarschuw beheerder
hmm, effe gegoogled, als ik het goed dus de dag erna innemen wanneer de x is uitgewerkt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JSKI op zaterdag 30 april 2011 om 12:54:
hmm, effe gegoogled, als ik het goed dus de dag erna innemen wanneer de x is uitgewerkt?

sommige mensen doen het meteen als het uitgewerkt is, dat moet je niet doen... kans op serotonine syndroom. Maar als je daarna nog 4-5 uur niet slaapt, mag je hem ook wel al pakken. En anders pas na het slapen en dan weer meteen voor het slapen (ligt eraan hoe zwaar ze zijn).

Gewoon goed eten en vitamientjes vooraf en naderhand pakken. En als je je een beetje lam voelt de dagen erna gewoon dingen ondernemen (sporten e.d.) dan heb je er nooit last van. Zelfs 5htp zou niet eens nodig hoeven zijn maar helpt wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 april 2011 om 14:27:
sommige mensen doen het meteen als het uitgewerkt is, dat moet je niet doen... kans op serotonine syndroom. Maar als je daarna nog 4-5 uur niet slaapt, mag je hem ook wel al pakken. En anders pas na het slapen en dan weer meteen voor het slapen (ligt eraan hoe zwaar ze zijn).

Gewoon goed eten en vitamientjes vooraf en naderhand pakken. En als je je een beetje lam voelt de dagen erna gewoon dingen ondernemen (sporten e.d.) dan heb je er nooit last van. Zelfs 5htp zou niet eens nodig hoeven zijn maar helpt wel.

dus als ik vanavond eentje neem dan niet gelijk morgenavond aan de 5-thp ivm kans op dat syndroom?
dan maandagochtend maar nemen?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van JSKI op zaterdag 30 april 2011 om 15:25:
dus als ik vanavond eentje neem dan niet gelijk morgenavond aan de 5-thp ivm kans op dat syndroom?

Het is altijd beter om voorzichtig te zijn natuurlijk, maar volgens mij wordt het risico van serotonine syndroom nogal overschat. Als je je gewoon houdt aan de aanbevolen dosis 5-HTP kun je 4-6 uur na inname van je laatste halfje XTC zonder problemen 5-HTP nemen. Zelf pakte ik altijd bij thuiskomst 100 mg voordat ik een dutje ging doen (09:00-10:00), dan bij het wakker worden weer 100 mg (rond 16:00-17:00 meestal) en 's avonds voor ik écht ging slapen ook 100 mg. Misschien is het verstandig om 's middags over te slaan, aangezien het de eerste keer is dat je het probeert. Is trouwens wel een tijd geleden dat ik me hierin verdiept heb, zou me niets verbazen als er tegenwoordig weer andere supplementen zijn die de voorkeur hebben. :)
Waarschuw beheerder
2 paarse triforce gehad, erg lekker
en 3 rode/witte diamantjes, weet ik niet goed meer door mn vaagheid.
maar ze klapten er wel goed bovenop in ieder geval

Waarschuw beheerder
+1
Weet iemand wat over deze pillen? Ik kan ze nergens op internet vinden.
Een man bood ze gisteren tijdens het pissen in Amsterdam aan voor 5 euro voor zijn laatste 2 pilletjes.(we konden het niet laten)
Hij had het over blauwe wandelaartjes, volgens hem 180mg MDMA.
Het logo is een mannnetje met een wandelstok, aan de achterkant zit een breuklijn. De pil is blauw, niet egaal blauw maar soms donkere en lichtere plekjes. Hij ziet er een beetje poreus uit.

http://img863.imageshack.us/i/imag0182p.jpg

Ben benieuwd of iemand er hier wat over weet! Pill reports in ieder geval niet:P

Waarschuw beheerder
Donderdag de officiële uitslag binnen van de Oranje hartjes
Waarschuw beheerder
Gisteren zeer fijne knallers gehad, 160 mgrm groene appeltjes
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Zimm op vrijdag 29 april 2011 om 18:58:
Net Roze S-jes in huis.

160 mg...

Waar haal je deze wijsheid vandaan? :)

Artiest {SHOWLIST artist 121077, 62474}
Waarschuw beheerder
Die met breeklijn zijn van vorigjaar toch?
die waren rond de 110mg zijden ze. ik vond ze wel goed:)

maar iemand bekent met de groene vraagtekens (?) komt snel een foto van.
ik hd hem gistr van iemand in eindhoven met koningginnedag.
volgens mij waren ze echt goed wand die zag er uit:O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2011 om 16:03:
maar iemand bekent met de groene vraagtekens (?) komt snel een foto van.

Ook hier gesignaleerd, zit zeker M in maar hoeveelheid nog geen idee!
Artiest {SHOWLIST artist 162709, 79446}
Waarschuw beheerder
jodensterren van 10 jaar oud weet alleen niet wat er inzit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
van het weekend blauwe mercedessen gehad, dikke units. aantal mg weet ik niet, maar was goed vd kaart dus dat zal wel aardig gevuld zijn :D was de eerste keer na 3,5 jaar. heb de nacht van mn leven gehad :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2011 om 09:48:
van het weekend blauwe mercedessen gehad, dikke units. aantal mg weet ik niet, maar was goed vd kaart dus dat zal wel aardig gevuld zijn was de eerste keer na 3,5 jaar. heb de nacht van mn leven gehad

Lekkere pauze gehad :p!

Alle mercedessen op? :xtc:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2011 om 11:40:
Lekkere pauze gehad !

Alle mercedessen op?

whe idd. jups allemaal op en verteerd :lol: koninginnedag 3 stuks en gister een halve om de dag door te komen. nu gaar aan het werk :')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2011 om 12:08:
en gister een halve om de dag door te komen

Zal vast enorm hebben geholpen !

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2011 om 13:25:
Donderdag de officiële uitslag binnen van de Oranje hartjes

Staat daar verder nog iets op..? Tekst ofzo..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van StylliC op zondag 1 mei 2011 om 15:32:
Uitspraak van Zimm op vrijdag 29 april 2011 om 18:58:
Net Roze S-jes in huis.

160 mg...

Waar haal je deze wijsheid vandaan?

Testcentrum... Zijn verder schoon. Dit weekend hard op gegaan.