Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4441851x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Hier ook nog steeds de oranje Q-dancejes :)
Hoorde iets over albert heijns maar die zouden wat minder moeten zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 20 maart 2011 om 17:22:
paarse eekhoorns en groenen

post dan is ff een pic jonge van die paarse ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 maart 2011 om 19:14:
Hier ook nog steeds de oranje Q-dancejes

Iets he :)

Artiest {SHOWLIST artist 121077, 62474}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 maart 2011 om 16:41:
en de man boven me moet meer vitamines eten..

vitamines? die eet ik genoeg;)
ik vreet mijn vingers altijd kaal op een feestje als ik adje ben!
dat hartje heb ik toen in de timeout kunnen krijgen.
bij Mad Dog A night of madness.
Ze zijn iig hoger gedoseert. met rond de 170 mg mdma.
ik vind ze persoon lijk bijna net zoo goed als de oranje qdance.
en zijn van de zelfde maker als de paarse playboys.
dus spulleke:)
geen problemen met slapen en of de dag erna sochtens met vreten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
hoe plaats je hier foto lol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
foto uploaden op www.imageshack.us

Na het uploaden op de foto klikken en met rechts de afbeeldingslocatie kopiëren... Deze hier posten of insluiten tussen [img]http://blablanla.jpg[./img] (. dus ff weghalen) (y):

Waarschuw beheerder
+1
Ik weet neit of dit al op deze forum stond maar die jonge die 16 maart is overleden kwam schijnbaar door deze jongens!
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=24179
Witte sterren!! Die vermijden lijkt me echt beter!;)
Waarschuw beheerder
-1
Paarse eekhoorntjes, hoeveel mg's zijn die nu ongeveer?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 maart 2011 om 19:14:

Ik vind het wel een lekker pilletje hoor (Y) Niks mis mee.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 maart 2011 om 23:50:
Witte sterren!! Die vermijden lijkt me echt beter!

Die zijn gewoon goed hoor.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op zaterdag 19 maart 2011 om 13:01:
ik voorstellen om de titel te wijzigen in Algemeen pillen topic. Hoe denken jullie hierover?

Dan verplaats het zich naar wat hebben jullie nog op de plank, eenmaal dat topic gewijzigd of verwijderd dan verplaatst het zich naar de tripreports dan xzit iedereen elke dag te trippen opdezelfde pillen en is elke dag ook weer de trip anders het is dweilen met de kraan open.
Ik snap niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan zou Partyflock echt moeten sluiten dan op elke website wordt gedealt in van alles.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 maart 2011 om 03:07:
Ik snap niet waarom er zo moeilijk wordt gedaan zou Partyflock echt moeten sluiten dan op elke website wordt gedealt in van alles.

Het feit dat het (volgens jou) op elke site gebeurt wil nog niet zeggen dat het is toegestaan. En het wil ZEKER niet zeggen dat Partyflock het dan ook maar moet toestaan "omdat het op elke website gebeurd." Dealen in drugs is gewoon niet toegestaan. Dat is zo klaar als een klontje. En dat staan we dus ook niet toe en dat zullen we ook niet toestaan. En jij kunt vinden dat er "moeilijk gedaan" wordt, maar wanneer je je gewoon aan het beleid houdt dan is er niks moeilijks aan.

Daar komt nog bij dat je in dit geval een punt mist. De reden om dit topic (eventueel) om te dopen in "Algemeen pillen topic" is NIET om de handel in drugs tegen te gaan. Daar hoeven we de naam niet voor te wijzigen. De reden hierachter is dat dit topic, zover ik begrepen heb uit de reacties van de mensen hier, van oudsher een gezellig kletstopic is. En dan wil ik daaraan graag tegemoet komen door het topic te herbenoemen. Dat mensen max. 2x per maand kunnen aangeven wat zich in de buurt bevind heeft WEL weer te maken met het tegen gaan van de handel.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 maart 2011 om 03:00:
Die zijn gewoon goed hoor.

hoe dan ook, dat risico wil je simpel weg gewoon NIET nemen!!

beter waarschuwen en vermijden, dan hard roepen dat ze goed zijn(Y)
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 maart 2011 om 23:50:
Witte sterren!! Die vermijden lijkt me echt beter

idd enige pagina`s terug word dat ook al gezegt!
meende ook een waarschuwing MET foto te hebben gezien...?! alleen die foto is van de site afgehaald..
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van actief op maandag 21 maart 2011 om 03:22:
En dan wil ik daaraan graag tegemoet komen door het topic te herbenoemen.

Waarvoor dank! Daarbij komt ook nog kijken dat er hier veel info te vinden is als mensen besluiten snoepjes te kopen.. Wie weet voorkomen we met z'n allen nog een hoop ellende!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van spac3D op zondag 20 maart 2011 om 23:43:
foto uploaden op www.imageshack.us

Na het uploaden op de foto klikken en met rechts de afbeeldingslocatie kopiëren... Deze hier posten of insluiten tussen [img]http://blablanla.jpg[./img] (. dus ff weghalen) (y):

de beste manier idd. en als dse foto heel groot is [img size=40]--url--[/img] gebruiken
Waarschuw beheerder
Hadden hier hele tijd groene eekhoorns maar sinds 1 week nu de nieuwe batch. Iets slechter gedrukt lijkt wel.

Breeklijn is minder zichtbaar en hij lijkt iets minder van kleur. ook is hij dunner. Iemand enig idee hoeveel mg deze is?

Heb gehoord dat er paarse aan zitten te komen iemand info?
Waarschuw beheerder
Gister paars hartje gekregen om te laten testen, mooi hard gedrukt. Donderdag even naar testcentrum brengen.. Moet +/- 160mg inzitten
[img width=533 height=399 cacheid=0011aed2002f3737f1335b251a02c05b9b]http://pic100.picturetrail.com/VOL917/4262955/9008470/395845711.jpg[/img]

Verder nog steeds Q'tjes hier in de buurt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Bij mij in de buurt zijn nu groene eekhoorntjes kheb er zelf ook, kan ik een tijd van knallen :P
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 maart 2011 om 19:10:
Ik heb Gister een paar van die gele hartjes kunne krijgen.
zien er goed uit en ze gaan ook lekker hard!!

ja heb daar ook eentje van geproeft ging idd lekker ja
uh heb ook een uitslag gehad van tc van dit hartje maar als ik t goed begrijp is dit topic daar dus niet meer voor en moet ik die uitslag in andere topic plaatsen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op vrijdag 18 maart 2011 om 15:59:
Uitslag witte rolex; 83 mg MDMA. Een chillertje dus Piccie volgt later, even geen pil en cam bij de hand nu

zijn andere dan die van vorig jaar ,ik vind deze wel liken op die emc die ik recentelijk tegen kwam is een andere emc dan die van aantal maanden terug zou rond de 100 in moeten zitten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wouterpostma op maandag 21 maart 2011 om 11:32:
Iemand enig idee hoeveel mg deze is?

ik dacht ong 140mg

ik wacht er ook op...als et goed is krijg ik ze volgend weekend...
dus nog ff afwachten...

zou als het goed is hetzelfde mg zijn als de 1-2 batch van de groene eekhoorn.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ar komt nog bij dat je in dit geval een punt mist. De reden om dit topic (eventueel) om te dopen in "Algemeen pillen topic" is NIET om de handel in drugs tegen te gaan. Daar hoeven we de naam niet voor te wijzigen. De reden hierachter is dat dit topic, zover ik begrepen heb uit de reacties van de mensen hier, van oudsher een gezellig kletstopic is. En dan wil ik daaraan graag tegemoet komen door het topic te herbenoemen. Dat mensen max. 2x per maand kunnen aangeven wat zich in de buurt bevind heeft WEL weer te maken met het tegen gaan van de handel.

(Y)

Hadden hier hele tijd groene eekhoorns maar sinds 1 week nu de nieuwe batch. Iets slechter gedrukt lijkt wel.

Breeklijn is minder zichtbaar en hij lijkt iets minder van kleur. ook is hij dunner. Iemand enig idee hoeveel mg deze is?

140 mg Heb ik hier een resultaat voorbij zien komen..
De laatse batch Gr EH was iets slechter gedrukt idd, dunner en dus lagere mg dan de 1e en 2e batch...
Hoorde ook dat er paarse aan zitten te komen, en er zijn er hier wel meerdere die dat zeggen, maar ik heb ze nog niet gezien..
Ook niemand foto'tje hierzo dus ???

Wat ik wel cker weet is dat de groene EH niet meer gemaakt worden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 maart 2011 om 08:17:
idd enige pagina`s terug word dat ook al gezegt!
meende ook een waarschuwing MET foto te hebben gezien...?! alleen die foto is van de site afgehaald..

Ja wel die staat er wel op. en anders is het een best opvallende pil.
[img width=311 height=288 cacheid=0011aef4002f37748cbe8bef1a02c0613a]http://www.pillreports.com/images/fullsize/24179.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ben wel benieuwd wat de opvolger gaat worden van die q
want heb begrepen dat die ook op hun einde lopen
hoorde ook dat dr in de laatste batch q minder zat als die laatste eekhoorn idd maar 140 is en in die q ook minder zit dan zijn die nieuwe batch canadezen(160)en die gele swirl(155 )dus t zwaarst nu
vraag me dus af of dr een opvolger komt van die q en hoe veel daar dan in zit
Waarschuw beheerder
Hier 2 weken terug op donderdag de laatste Q weg gebracht en zaten gewoon weer op 167 mg.
Hier nu ook blauwe sterren maar dan meer een joden ster niet zoals de witte hierboven donderdag naar het test center brengen.

hier de link http://img713.imageshack.us/i/img00016201103211903.jpg/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jaaaa!! Hoog Kwaliteit is weer terug.

Lassie: Do your thing!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 maart 2011 om 18:31:
Ja wel die staat er wel op. en anders is het een best opvallende pil.

oh excuus :$ ik kon de foto zelf niet meer vinden!
maar als ik het dus goed heb, waren er 3 pillen waarvoor een waarschuwing rond ging? en die ster was er 1 van...? (+ wit klavertje en....?)

ot: heb na de bruine boom niks nieuws geprobeerd! augustus was last time..
word echt HOOG tijd :lol:
donateur
Uitspraak van DOOD-LOOD op maandag 21 maart 2011 om 10:59:
[img size=40]http://--url--[/img] gebruiken

img size 400 dan wel hoor, met 40 worden ze wel heel klein..
n hij lijkt iets minder van kleur. ook is hij dunner. Iemand enig idee hoeveel mg deze is?

Er gingen vorige week geloof ik geluiden rond van 140+mg, maar zou je even terug moeten zoeken..er is wat gepost over dunnere groene eekhoorns iig..onlangs. Waarschijnlik dit topic, anders één van de andere pillen gerelateerde topics.
Het feit dat het (volgens jou) op elke site gebeurt wil nog niet zeggen dat het is toegestaan. En het wil ZEKER niet zeggen dat Partyflock het dan ook maar moet toestaan "omdat het op elke website gebeurd." Dealen in drugs is gewoon niet toegestaan. Dat is zo klaar als een klontje. En dat staan we dus ook niet toe en dat zullen we ook niet toestaan. En jij kunt vinden dat er "moeilijk gedaan" wordt, maar wanneer je je gewoon aan het beleid houdt dan is er niks moeilijks aan.

Daar komt nog bij dat je in dit geval een punt mist. De reden om dit topic (eventueel) om te dopen in "Algemeen pillen topic" is NIET om de handel in drugs tegen te gaan. Daar hoeven we de naam niet voor te wijzigen. De reden hierachter is dat dit topic, zover ik begrepen heb uit de reacties van de mensen hier, van oudsher een gezellig kletstopic is. En dan wil ik daaraan graag tegemoet komen door het topic te herbenoemen. Dat mensen max. 2x per maand kunnen aangeven wat zich in de buurt bevind heeft WEL weer te maken met het tegen gaan van de handel.

(Y)
Uitspraak van Blauwedriehoeken op maandag 21 maart 2011 om 18:56:
de laatste Q weg gebracht en zaten gewoon weer op 167 mg.

Dat ene exemplaar dat je ingeleverd hebt wel dus, zegt niet alles over de rest van het zakje..
Uitspraak van Technoasis. op maandag 21 maart 2011 om 19:16:
Jaaaa!! Hoog Kwaliteit is weer terug.

Weer vrij gelaten lijkt ja..jeetje :O
Uitspraak van thepablo op maandag 21 maart 2011 om 19:36:
meer een joden ster

Pentagram :D

Dat is idd een pentagram ja :) Mooi dingetje :D

Waarschuw beheerder
Heb vandaag een "leuke" nieuwe pil mogen spotten hier!
Heeft nog geen naam hier, maar 't logo'tje is een grote driehoek die bestaat uit kleine driehoekjes, net als de TriForce van Zelda. Net effe een foto'tje voor jullie gemaakt, dus dit zijn dan de "Paarse TriForces" / "Paarse Driehoeken" :

[img width=500 cacheid=0011af15002f378c524f59d61a02c0652e]http://img862.imageshack.us/img862/4885/paars.jpg[/img]

B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
afbeelding krijg ik niet :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wtf die link doet niet als plaatje

maar zien er wel gaaf uit, triforce

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauwedriehoeken op maandag 21 maart 2011 om 18:56:
Hier nu ook blauwe sterren maar dan meer een joden ster niet zoals de witte hierboven donderdag naar het test center brengen.

Die pentagrammen heb ik ook gehad ong. 2 maanden geleden. De testuitslag was 110 mg(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 maart 2011 om 20:50:
TriForce

Ziek, ekte 4chan pillen b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op maandag 21 maart 2011 om 21:05:
Ziek, ekte 4chan pillen b)

niet voor newfags 8)

ben je van plan om ze te laten testen Rockstra?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 maart 2011 om 21:06:
niet voor newfags

Sowieso niet :woop:

[img width=457 height=457]http://cdn3.knowyourmeme.com/i/2420/original/457x457-Advice-King-newfags-can_t-triforce.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
-1
nog een paar canadezen van de 1e batch, 2 ff's 1e batch, 1 ff laatste batch, 2 q'tjes en wat pep :)

Waarschuw beheerder
Die paarse driehoeken zien er mooi uit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hee vreemd, Imageshack is een beetje aan het k*tten lijkt 't... Doet ie 't nu nog niet? Dan verzin ik wel wat anders :)..
En testen: Tuurlijk! Ik denk dat ik ze deze week nog wel dump bij de Jellinek of de Brijder!
Waarschuw beheerder
Zou die paarse de opvolger zijn van de groene eek?

Ik zal morgen even duidelijke foto maken van de oude batch eekhoorn en de nieuwe dunnere eekhoorn!
Waarschuw beheerder
Jode sterrre albert heintjes eekhoorns in een van deze dage de paarse 3 hoeke.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 maart 2011 om 20:50:
Heb vandaag een "leuke" nieuwe pil mogen spotten hier!

Bruut! Even op onderzoek uit om te kijken of die hier in de buurt ook al beland zijn!
Waarschuw beheerder
-2
Wat hier is?
Bruine bomen a 200 mg :p
Rolexjes
Q Dancejes
Groene candadeesjes (al maandjes terug maar zijn er nog)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 maart 2011 om 19:34:
oh excuus ik kon de foto zelf niet meer vinden!
maar als ik het dus goed heb, waren er 3 pillen waarvoor een waarschuwing rond ging? en die ster was er 1 van...? (+ wit klavertje en....?)

naja ik zouw het neit weten:P miss die roze mitshus ofzoo?? die vind ik maar beetje freakie..:P

Die paarse triforce zijn echt cooll!!
die wil ik wel eentje voor de collectie o:)
ben namelijk kwa playstation spellen fan van zelda games:P

Waarschuw beheerder
van oudsher een gezellig kletstopic i

Oké ja dat had ik zelf ook wel begrepen dat je over van alles kunt kletsen in dit topic, maar moet je daarvoor de naam veranderen?

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
175 mg driehoeken paarse

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 22 maart 2011 om 06:11:
75 mg driehoeken paarse

Weet je dit zeker?