Partyflock

Forumonderwerp · 877392
185 volgers · 4444168x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
naar bericht:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9266773/__Jongen_dood_na_fatale_xtc__.html

ot:

eekhoorns
ah

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dr Phill op maandag 14 maart 2011 om 22:58:
1e slachtoffer is hierdoor al helaas gevallen http://www.telegraaf.nl/binnenland/9266773/__Jongen_dood_na_fatale_xtc__.html

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 maart 2011 om 00:36:
naar bericht:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9266773/__Jongen_dood_na_fatale_xtc__.html

Die stond er al, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thepablo op maandag 14 maart 2011 om 16:27:
ik hoor geruchten over een nieuwe batch groene canadezen zo rond de ~165mg

Het woord gerucht hoef je niet meer te gebruiken, want ik had er een paar (nu nog maar 1) en heb er eentje laten testen op 160mg.
Ze zijn wat dunner en groter dan voorheen, maar wel mooier gedrukt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op maandag 14 maart 2011 om 23:09:
Idd, Vind het ook niet meer relaxt om gelijk Zombie-mode ergens rond te hobbellen

Thuis op de bank is dat soms nog wel eens grappig :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ? op maandag 14 maart 2011 om 22:04:
Oppassen hiermee...

Uitspraak van Dr Phill op maandag 14 maart 2011 om 22:58:
Daar zat geloof ik PMA in zoals hier eerder is gepost.

Uitspraak van Koos-matroos op maandag 14 maart 2011 om 23:09:
als je die nog neem, ben je wel vrij dom eigenlijk. :loser:

Pasgeleden hier nog hele goeie gehad hoor.

Op Ghosttown ook wat maten die er lekker op gingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Florin* op maandag 14 maart 2011 om 21:01:
Zit er ook een verschil in de space die je hebt met xtc?
Als er alleen mdma in zit, lijkt mij dat het vrijwel altijd hetzelfde is?

Afgelopen weekend zeker weer ervaren dat er altijd verschil in zit.

Vorige keer tijdens Hardbass exact hetzelfde gehad (2,25 eekhoorn) als afgelopen weekend. Op Hardbass echter zo hard erin geslagen dat ik ff moest zitten. Was afgelopen weekend niet 't geval, toen begon ik gruwelijk hard (en vet :P) te hallucineren. Rolstoelen, brilletjes, petjes, blauwe/gesminkte ogen, patroontjes op gezichten.. vanalles waar ik op Hardbass niets van gezien heb :P

echt 2 totaal verschillende ervaringen dus ;)!

Waarschuw beheerder
+1
wat een prutschrijver van dat artikeltje over die dode. ga eens beter titels leren maken!:rot:
als je dat al niet kan als schrijver......

Gefeliciteerd Towel en LeonM, ik vind jullie 2 waardige vervangers van Rimar en Ouwe Stijl!

OT: eekhoorns en appies
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op dinsdag 15 maart 2011 om 08:33:
Pasgeleden hier nog hele goeie gehad hoor.

Op Ghosttown ook wat maten die er lekker op gingen.

Dat is nou niet echt een risico wat ik zou willen nemen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 maart 2011 om 10:42:
eliciteerd Towel en LeonM, ik vind jullie 2 waardige vervangers van Rimar en Ouwe Stijl!

Ik ben niet zo lang bekend op het forum, wie van de 2 ben ik en hoe kenmerkt die zich :) ?

Sowieso ben ik blij dat LeonM weer terug is, zonder hem is het forum toch niet hetzelfde!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 maart 2011 om 10:42:
Gefeliciteerd Towel en LeonM, ik vind jullie 2 waardige vervangers van Rimar en Ouwe Stijl!

De pot verwijt de ketel.

Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 15 maart 2011 om 00:25:
wil wel eens weten hoe het proeft
aangezien ik me tong altijd tegen een pil aan douw
weet ik wel te zeggen wat er in zou zitten

Die: Witte klaver 4 , Licht groene plus en Roze 5 ster mogen wel in me verzameling
aangezien niemand ze op vreet ! maar hoop dat niemand er aan kan komen

Ik had er 3 lichtgroene plusjes na de test nog 2 ken je nagaan hoe snel die shit verspreid.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Towel op dinsdag 15 maart 2011 om 11:50:
Ik ben niet zo lang bekend op het forum, wie van de 2 ben ik en hoe kenmerkt die zich ?

Ik plaats jullie niet zozeer in de persoonlijkheden van die andere 2 personen,
maar die 2 zaten ook vrijwel altijd te kibbelen..

Ik vermaakte me altijd prima als ik hun posts las, maar 1 van hen is er nu niet meer:(
Dus ga vooral zo door:lol:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 maart 2011 om 12:30:
De pot verwijt de ketel.

huh?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 maart 2011 om 12:58:
huh?

Begreep em ook niet...

Maar Leon doet het allemaal zelf, zijn posts vragen er om :D

Iedereen denkt het, ik zeg het....

Zonder LeonM is het forum niks aan:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Towel op dinsdag 15 maart 2011 om 11:50:
wie van de 2 ben ik en hoe kenmerkt die zich

Ingeval wekelijks gebruik en altijd opgewekt...me!, pillen inname met een sloot bier en altijd shagrijnig ...die ouwe(y)

Waarschuw beheerder
+1
hahah, amusementmaker nr 1 is weer terecht:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rimar op dinsdag 15 maart 2011 om 13:50:
Ingeval wekelijks gebruik en altijd opgewekt...me!, pillen inname met een sloot bier en altijd shagrijnig ...die ouwe

ouwe versnuiverd! toch maar weer een profieltje aangemaakt, je weet ook niet wat je wil he simpele :lol:

Liever 1 keer per kwartaal los met een sloot bier erbij dan elk weekend aan de pillen! Jij bent het levende, nou ja, bewijs dat elke weeek dope slecht voor je is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 maart 2011 om 13:54:
hahah, amusementmaker nr 1 is weer terecht:lol:

Nu dat stuk shagrijn nog:lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Rimar op dinsdag 15 maart 2011 om 13:50:
ngeval wekelijks gebruik en altijd opgewekt...me!

Misschien een belangrijk voetnootje: je moet niet denken dat men hier gelooft dat je elk weekend goed spaced :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op dinsdag 15 maart 2011 om 14:04:
Misschien een belangrijk voetnootje: je moet niet denken dat men hier gelooft dat je elk weekend goed spaced :)

Of Rimar zelf vind dat ie lekker spaced is persoonlijk. Misschien waardeert ie het contrast met de nuchtere state of mind wel zo erg dat t voor hem wekelijks de moeite waard is ondanks dat je dan fysiologisch/anatomisch niet een optimale space kan hebben vanwege dat je je serotonine voorraad sneller afbreekt dan dat je die weer kan opbouwen in zo'n korte tijd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 maart 2011 om 14:17:
Of Rimar zelf vind dat ie lekker spaced is persoonlijk. Misschien waardeert ie het contrast met de nuchtere state of mind wel zo erg dat t voor hem wekelijks de moeite waard is ondanks dat je dan fysiologisch/anatomisch niet een optimale space kan hebben vanwege dat je je serotonine voorraad sneller afbreekt dan dat je die weer kan opbouwen in zo'n korte tijd.

Dat is een hele mooie point of view, dat zou het inderdaad kunnen zijn!

Waarschuw beheerder
+1
Als je wekelijks MDMA gebruikt dan moet je serotonine voorraad op een gegeven moment lage nivo's bereiken, ook al neem je maar halfjes of kwartjes.
Echter MDMA heeft nog steeds dan een andere werking nl. door dopamine vrij te geven. Dopamine wordt wel weer heel snel opgebouwd.
Je zou kunnen zeggen dan heb je vooral een amfetamine effect wat ook een deel van de werking van mdma is. sommige mensen houden daar kennelijk van.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Groene eekhoorns en AH's gaan hier nog rond. Van de groene eekhoorns is er nu een druk die wat dunner is en niet zo mooi gedrukt is als de vorige, lijkt me persoonlijk sterk dat hier 185 mg in zit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oxygene op dinsdag 15 maart 2011 om 09:36:
Afgelopen weekend zeker weer ervaren dat er altijd verschil in zit.

ghehe, ok :) dank jullie wel voor de informaties.
nu kan ik goed voorbereid stuiteren :D

OT:
Ik kwam vorige week een strakke blauwe mercedes pil tegen met de logo die uitstak, niet ingegraveerd was, iemand ervaring met deze pil?
kon hem niet vinden op pillreport.
EDIT:
Gezellig forum trouwens, myn naam is florin :).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Red_bull op maandag 14 maart 2011 om 19:25:
ik hoor geruchten over een nieuwe batch groene canadezen zo rond de ~165mg

klopt heb vorige week gebeld voor uitslag 161 ,deze is stuk groter en dunner dan die eerdere canadezen wat wel opvalt is dat t veel mooier gedrukt is ,mooi glimmend hard pilletje stoft niet.
Vorige week ook zon geel hartje gekregen op een feesje zou 170mg bevatten deze week uitslag afwachten vond m wel oke .
Die rode hartjes had ik een paarweken terug een paar van gekregen had dr eentje weggebracht en was 121mg wel een mooie hard ptje glimt zelfs ook al hou je m een kwartier in je hand dan nog blijft ie oke .

Waarschuw beheerder
iemand bekend met rode driehoeken met kruis in t midden ?
Waarschuw beheerder
+1-1
[img width=470 height=324 cacheid=00025533000583539b633bf81a02c005fc]http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/5/17/orlyyrly128555563929663186.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van amandel123 op zondag 13 maart 2011 om 04:48:
gewoon volledige fotos blijven uploaden

Ok...jouw feest ;)

HANDEN OMHOOG !

[img width=398 height=298]http://www.pillreports.com/images/fullsize/25440.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wVw op dinsdag 15 maart 2011 om 18:04:
Ok...jouw feest

HANDEN OMHOOG !

Zien er mooi uit, welke zijn dat?
EDIT: Lees het al op pillreport

WvW: weet van wanten?
EDIT: dit dus ook :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Florin* op dinsdag 15 maart 2011 om 18:24:
WvW: weet van wanten?

Nee, Wil VolksWagen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 15 maart 2011 om 18:32:
Wil VolksWagen

die heb ik al :)
Uitspraak van Marco45 op dinsdag 15 maart 2011 om 15:36:
Van de groene eekhoorns is er nu een druk die wat dunner is en niet zo mooi gedrukt is als de vorige, lijkt me persoonlijk sterk dat hier 185 mg in zit.

Die zijn idd lager gedoseerd :( 140 mg geloof ik dat ik hier voorbij zag komen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 15 maart 2011 om 18:50:
die heb ik al :)

Nou, die wil je toch houwe? Dús wil je Volkswagen :lol: Ik heb er ook ééntje (vind ik zat) en daar ben ik heel blij mee.

Waarschuw beheerder
+3
donateur
Uitspraak van P P op dinsdag 15 maart 2011 om 18:58:
lassie, ff aanvegen, ontopic!

PP Even terug lezen over de discussie die hierover geweest is! ;)
Waarschuw beheerder
nog de bomen en oranje Q!

Waarschuw beheerder
OT: Oranje Q nog steeds

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 maart 2011 om 21:24:
Ja die zijn ongeveer 125-145mg

thanks, heb al lopen zoeken op pr maar kan er niks over vinden, ook niet op internet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marco45 op dinsdag 15 maart 2011 om 15:36:
an de groene eekhoorns is er nu een druk die wat dunner is en niet zo mooi gedrukt is als de vorige, lijkt me persoonlijk sterk dat hier 185 mg in zit.

heb je misschien afmetingen / foto ?
Waarschuw beheerder
Heb nu geen foto, maar wat het meest opvalt is dat de dubbele breeklijn erg onduidelijk is. In het midden van breeklijn zit klein kuiltje lijkt het wel. En ze zijn dus wat dunner, 1 a 2 mm.