Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4489156x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op dinsdag 15 februari 2011 om 17:57:
Zeg toch niemand dat je ze op moet eten, zijn wel meer plekken waar je ze kwijt kun or ;)

Was ik ook zeker niet van plan met die godsgruwelijk grote dingen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 februari 2011 om 21:21:
Ik heb goed nieuws :D

En je verteld het niet? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Mij maak je niet wijs dat het geen schade oplevert ;)
kijk eens om je heen naar mensen die veel gebruiken....

spraak , vergeetachtig , contact , lochies denken gaat achteruit...
merk aan me eigen lichaam al als ik regelmatig gebruik
aan me spraak en woorden gebruik vaak ergens niet opkomen...

denk als je je eigen lichaam redelijk aanvoeld je ook kan zeggen dat dit onderzoek dus niet echt kloppen zou....

Maargoed das mijn mening ;)

OT:
gaan nog steeds bruine bomen rond
ook weer war Rooie dollars (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het artikel gaat in feite alleen over cognitieve functies, gezien het brein nog een stuk meer behelst dan alleen cognitieve functies is dus de titel van het artikel waar men mee afsteekt per definite al fout.
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 15 februari 2011 om 21:47:
Mij maak je niet wijs dat het geen schade oplevert ;)
kijk eens om je heen naar mensen die veel gebruiken....

spraak , vergeetachtig , contact , logisch denken gaat achteruit...

denk als je je eigen lichaam redelijk aanvoelt je ook kan zeggen dat dit onderzoek dus niet echt kloppen zou....

Verder hier mee eens globaal.

Voor mij iig géén reden om het vaker te gaan gebruiken, dat artikel. Blijf lekker op steady low frequency state doorgaan..met dezelfde verantwoordingen in acht nemend.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 februari 2011 om 21:21:
geen-negatieve-invloed-brein.html

Het zou geen negatieve invloed cognities moeten heten. Want DAT is wat onderzocht is. Niet geen negatieve invloed op brein (N)

Waarschuw beheerder
-2
(permanent verbannen)
hier gaan wit duiven eekhoorns en appies in de buurt rond hardbasse lekker gegaan op die appies

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Ravert op dinsdag 15 februari 2011 om 17:54:
drie keer raden wat er bepalend is voor de grootte van de pil...

ja mja, in de eekhoorns zit zo'n beetje hetzelfde aantal mg, en dat eekhoorn-tablet is zowat 2x zo laag qua hoogte:P
Uitspraak van mrmenno op dinsdag 15 februari 2011 om 18:19:
De makers van die mcPP-rolexen waren gepakt op een parkeerplaats in Delft. Was uitgebreid in het nieuws. En ze komen uit mijn woonplaats, dus het nieuws ging hier ook rond. In een politiefilmpjes waren die roze en witte rolexlogo's in beeld, haha.

klopt had het gelezen. weet nu ook eindelijk weer waarom ik die dergelijke artikels uit de krant niet meer op internet kon terugzoeken. ze gebruiken verschillende tekst-koppen:rot:
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 15 februari 2011 om 18:26:
Altijd wel weer leuke dingetjes te vinden in dergelijke artikelen:

zat ook ff te grinniken toen ik dat verhaal las in de krant. leuke foutjes maken ze zo af en toe:P

Artiest {SHOWLIST artist 121077, 62474}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 15 februari 2011 om 00:16:
Je kan redelijk proeven of het mdma is....
Tenminste dat lukt mij altijd vrij goed

En de geur ervan als je er ongeveer 10 haalt hangt er toch altijd wel een typische mdma lucht in eht zakje van die dinger.
mja moet je wel goed geuren kunne onder schijden!:P
maar je herkent het goed als je het weet.
Waarschuw beheerder
k had weer oldschool een driehoek mitsubishi.
geen idee dat die dingen nog gemaakt werden, maar ze waren zeeeeeeeer welkom

goed naar de klote weer

Waarschuw beheerder
-1
Hier in de buurt had ik laatst van die dingen met een rare t erin gedrukt maar ze deden hun werk wel hoor zow.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 februari 2011 om 23:54:
En de geur ervan als je er ongeveer 10 haalt hangt er toch altijd wel een typische mdma lucht in eht zakje van die dinger.
mja moet je wel goed geuren kunne onder schijden!
maar je herkent het goed als je het weet.

:yes: Yes , net als het proeven idd.

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 15 februari 2011 om 21:52:
Voor mij iig géén reden om het vaker te gaan gebruiken, dat artikel. Blijf lekker op steady low frequency state doorgaan..met dezelfde verantwoordingen in acht nemend.

Snap ook nog steeds niet waarom dit soort "research" openbaar wordengemaakt ?
uiteindelijk hoor je er niets meer over en gaat het de doofpot in

nog zoiets

OT:
Bruine bomen en hoorde wat over Gele chanels
Wat ik hoorde over die gele chanel:
Hij werkte wel maar was niet hoog gedoseerd ( zou wel wel MDMA zijn zij ze )

Uitspraak van Lennart! op woensdag 16 februari 2011 om 00:02:
goed naar de klote weer

Is dat mistig + onweer :$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Lennart! op woensdag 16 februari 2011 om 00:02:
k had weer oldschool een driehoek mitsubishi.
geen idee dat die dingen nog gemaakt werden, maar ze waren zeeeeeeeer welkom

Ze worden ook niet gemaakt. Dit zijn hele slechte replica's van de legendes van vroeger :lol:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Midi-030 op woensdag 16 februari 2011 om 10:27:
legendes van vroeger

Klopt ! Ook al is de hedendaagse bruine boom sterker dan de oldtimer "blauwe driehoek Mitsubishi", het zal altijd wel een legende blijven. Zo zal een oude Ford GT of Mustang ook magischer blijven dan de nieuwe van vandaag de dag, terwijl die toch echt veeeeeel beter zijn :yes: Het is waarschijnlijk het gevoel wat je ermee hebt; voornamelijk nostalgie en was het je eerste echte goede MDMA pilletje en blijft ie je daarom zo bij ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier hebben we veel van die driehoekige pillen met een X er op, weet iemand wat dat is? Ben daar verder niet zo'n pro in, maar ze knalde wel lekker in hoor! En ik heb trouwens ook iets gehoord ja over die blauwe mitsubishi's hier in de buurt...

Waarschuw beheerder
+2
Hoe kan je een auto met karakter vergelijken met een opgefokt koekblik?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van {-Party Squad-} :facepalm: op woensdag 16 februari 2011 om 10:42:
Klopt ! Ook al is de hedendaagse bruine boom sterker dan de oldtimer "blauwe driehoek Mitsubishi", het zal altijd wel een legende blijven. Zo zal een oude Ford GT of Mustang ook magischer blijven dan de nieuwe van vandaag de dag, terwijl die toch echt veeeeeel beter zijn :yes: Het is waarschijnlijk het gevoel wat je ermee hebt; voornamelijk nostalgie en was het je eerste echte goede MDMA pilletje en blijft ie je daarom zo bij ;)

True!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 februari 2011 om 11:48:
Hoe kan je een auto met karakter vergelijken met een opgefokt koekblik?

en true! onder het mom van: Vroegah was alles betah! :no: niet altijd dus

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog altijd de bruine bomen hier en de Q dance
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 15 februari 2011 om 21:52:

idd :yes: Al is het alleen al vanwege het feit dat een lage gebruiksfrequentie het effect ten goede komt:)
Uitspraak van Tsjuk op dinsdag 15 februari 2011 om 21:47:
spraak , vergeetachtig , contact , lochies denken gaat achteruit...

Misschien heeft dat te maken met een laag serotonineniveau waar je dan een tijdje mee rondloopt. Serotonine regelt de activiteiten van een aantal andere neurotransmitters. Als dit ontregeld is kan je inderdaad even wat minder goed functioneren. Misschien is dit verminderde functioneren puur te wijten aan je lage serotonineniveau. (these: )Zodra je serotonine weer op peil is, werkt de rest ook weer gewoon goed mee. Misschien kan je hetgeen wat jij hebt ervaren zien als een tijdelijke ontregeling, maar niet als echt blijvende schade.

(bovenstaande is slechts een redenatie van mij, het is niet zo dat ik dit 100% zeker weet).

Uitspraak van Tsjuk op woensdag 16 februari 2011 om 02:03:
zelfde als dat er toen in "Engeland" een onderzoek gedaan zou zijn over roken en het krijgen van longkanker:
Dat 1 op de 4 mensen een bepaald GEN in hun bloed hadden dat ze kans hadden op longkanker.... Wat zou betekenen dat de overige 3 zouden kunnen roken zonder longkanker te kunnen krijgen ! dit door een simpele bloedtest.....
dat rokers dus de mogelijk hadden om te weten of zij "veilig" zouden roken
hoor je niets meer over... hup de doofpot in

Wat dat onderzoek zegt vind ik nog best plausibel. Ik meen dat het krijgen van kanker absoluut niet een heel groot gevaar is bij rokers. Dat is namelijk het krijgen van een hartaanval (als gevolg van dichtgeslibte aderen en een verminderde zuurstofopname door je longen waardoor je hart meer 'zijn best' moet doen om overal in je lichaam voldoende zuurstof te krijgen)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
rode playboys (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Ik doe geen gekke dingen meer in het wiekend
Gestopt met alles waar op anderen misbruik van je kunnen maken.

hahha the jokes on you

Waarschuw beheerder
Hier paarse jumbo's donderdag uitslag.
Witte duifjes 130
Q dance 160 mg

Waarschuw beheerder
Net even na gevraagd het waren T-mobiles 125mg
ook veel gezien hier oranje Q/powerbutton moeten zoon 170mg wezen.

Waarschuw beheerder
In het (op het moment) zonovergoten groningen nog steeds de bruine bomen..
en het is bijna weekend alweerr...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 16 februari 2011 om 02:03:
Gele chanels

2-3 jaar terug waren er volgens mij groene chanels en zat daar geen Mdma + Keta in ??

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 februari 2011 om 16:54:
ook veel gezien hier oranje Q/powerbutton moeten zoon 170mg wezen.

Heb je dat op P-R gelezen powerbutten :lol: Het klopt wel, maar volgens mij noemt in Nl iedereen ze oranje Q's
Zijn wel prima bonen iig :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr.Knots op woensdag 16 februari 2011 om 14:15:
Al is het alleen al vanwege het feit dat een lage gebruiksfrequentie het effect ten goede komt:)

Jep, en het het speciaal houdt :)

En ja, wel of geen cognitieve schade op lange (?? hoe lang trouwens?) termijn, die kater na afloop blijft.
En persoonlijk geloof ik dat dat best wat verteld over de schade die gedaan is (niet alles, maar wel een indicator)
Misschien heeft dat te maken met een laag serotonineniveau waar je dan een tijdje mee rondloopt.

Toch zijn dat nou in ieder geval wel een paar cognitieve functies die genoemd zijn ;)
Misschien kan je hetgeen wat jij hebt ervaren zien als een tijdelijke ontregeling, maar niet als echt blijvende schade.

Dat zou je mss idd zo kunnen zeggen ja :)
Uitspraak van Koos-matroos op woensdag 16 februari 2011 om 18:18:
Het klopt wel

Ja, wat betreft de bovengrens van de spreiding wel ja :P

Waarschuw beheerder
Heb je dat op P-R gelezen powerbutten Het klopt wel, maar volgens mij noemt in Nl iedereen ze oranje Q's
Zijn wel prima bonen iig

De wat ouderen die zeggen is gewoon een standaard aan en uit knop.

Waarschuw beheerder
2-3 jaar terug waren er volgens mij groene chanels en zat daar geen Mdma + Keta in ??

vorrig jaar waren er groene chanels met 130 mg als ik me niet vergis, waren lekkere p'tjes :)
Waarschuw beheerder
Ik belde voor de uitslag van de rode >> tekens, goedkope pilletjes, dacht dat ze niet zo sterk waren, zit er opeens 198 mg in. Leuk :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrmenno op donderdag 17 februari 2011 om 14:53:
rode >> tekens

Kan je een foto plaatsen?:)

Uitspraak van mrmenno op donderdag 17 februari 2011 om 14:53:
zit er opeens 198 mg in. Leuk

Holy shit, nog zo een!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op donderdag 17 februari 2011 om 15:05:
De fastforward van een tijdje terug waren ook rond de 200mg......

Maar die waren wit, of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr.Knots op donderdag 17 februari 2011 om 15:08:
Uitspraak van Ome Bertuz :X op donderdag 17 februari 2011 om 15:05:
De fastforward van een tijdje terug waren ook rond de 200mg......

Maar die waren wit, of niet?

Klopt idd
Waarschuw beheerder
Rode Fast Forwards? :o
Waarschuw beheerder
+1
Blijkbaar is niemand er bekend mee....en toch een 198mg uitslag. Verrassend
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Midi-030 op donderdag 17 februari 2011 om 18:29:
Blijkbaar is niemand er bekend mee....en toch een 198mg uitslag. Verrassend

......... er is ook vrijwel niemand bekend met witte kronen, ook daar een uitslag van 158. ;)