Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4489161x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 februari 2011 om 23:20:
Uitspraak van De Toon ig op donderdag 3 februari 2011 om 22:42:
oude canadezen

toch wel mijn favorieten.

+1....... die waren perfect:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 4 februari 2011 om 01:36:
Zou idd kunnen natuurlijk, maar goed [Goofy] heeft geen agenda staan. Kan net zo goed een lokaal iets zijn natuurlijk, vandaar de vraag aan hem

Goede analyse :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 4 februari 2011 om 01:36:
Zou idd kunnen natuurlijk, maar goed [Goofy] heeft geen agenda staan. Kan net zo goed een lokaal iets zijn natuurlijk, vandaar de vraag aan hem

Ja, voor hetzelfde gaat gaat hij naar Polen om daar een illegale underground gay party mee te pakken.....weet jij veel:X

ghehe:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De bananaman op vrijdag 4 februari 2011 om 06:50:
Is er iemand met overzicht welke pillen er op dit moment zoal zijn met een "geschatte" aantal mg's?
Carnaval staat voor de deur :P. Nog enkele weken om een keuze te maken.

Als ik jou was zou ik eerst kijken wat er te verkrijgen is bij jou in de buurt, anders geven we je te veel hoop ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op vrijdag 4 februari 2011 om 09:58:
Ja, voor hetzelfde gaat gaat hij naar Polen om daar een illegale underground gay party mee te pakken.....weet jij veel

:roflol:
..het kan allemaal bertuzz!:d
donateur
Ah ja, gelukkig heb je ook gespot dat er een lokaal feestje in Leiden is, zet je dat hier neer en vanavond dan lekker naar Polen ;p

Waarschuw beheerder
Q-dance en Eekhoorns en wat appies en bruine bomen hier in de buurt, mag niet klagen!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van De bananaman op vrijdag 4 februari 2011 om 06:50:
Is er iemand met overzicht welke pillen er op dit moment zoal zijn met een "geschatte" aantal mg's?

Wat ik in dit topic zoal voorbij zie komen zijn:

AH's 130 mg
Q-dance 165 mg
Eekhoorns 185 mg
Bruine bomen 190 mg

Dat zijn mijn schattingen van de gemiddelden dan ongeveer :)

Maar carnaval in Zuid-Holland? :s
Waarschuw beheerder
Blauwe mitsu is 126 mg MDMA getest, witte 114 mg.
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 februari 2011 om 13:34:
AH's 130 mg
Q-dance 165 mg
Eekhoorns 185 mg
Bruine bomen 190 mg

Dat zijn mijn schattingen van de gemiddelden dan ongeveer :)

Zijn ook wel ongeveer de labgemiddelden hoor :) (Y)

Waarschuw beheerder
+1
net was het nog 120 d. snuif:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op vrijdag 4 februari 2011 om 14:22:
Zijn ook wel ongeveer de labgemiddelden hoor :) (Y)

Dacht ik ook ;)
Maar denk ik zet het er maar bij, voordat mensen hier weer beginnen met schreeuwen :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaveRaveTeef op vrijdag 4 februari 2011 om 15:28:
Beroep: dealer

beetje balle dealer als je dan hier moet af komen nemen of niet?

weer zo'n losertje ja die ff een accountje aangemaakt heeft :roflol:
OT blauwe ah en groene eekhoorns
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ga je ook dubsteppen Goof? Ik trap er denk ook wel een eekhoorntje in daar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennuzzz op woensdag 2 februari 2011 om 22:50:
Hier op het moment blauwe & witte driehoek mitsubitshi's...
Qua uiterlijk zien ze er uit zoals Koos-matroos' avator. De witte zijn gewoon ook zuiver wit en hebben de grootte van de 'bekende' mitsu's van een jaar of 3/4 terug.

Mag ik vragen om een (recente) foto?
Omdat dit waarschijndelijk nog een heel oud voorraadje is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 3 februari 2011 om 21:15:
heb nou witte driehoeken met een x er op. iemand hier ervaring mee of een uitslag?

De witte driehoeken met een x zijn de laagst geteste van de 3 87 mg
De rode driehoeken met x zijn 99
De blauwe diamant(wiebertje) zijn 154 getest.

Maar volgens mij zijn dit ook restjes want hier is al een paar weken niet meer aan te raken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauwedriehoeken op vrijdag 4 februari 2011 om 15:48:

26 januari 2011 20:56 ff terug bladeren staat een hele mooie foto van Ricardo Español :xtc:

Uitspraak van mrmenno op vrijdag 4 februari 2011 om 13:49:

Er was dus iets mis met die EZ test ? :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KurtCobain op vrijdag 4 februari 2011 om 15:47:
Ga je ook dubsteppen Goof?

kurt.. jamooi, eens kijken of het wat is.
Waarschuw beheerder
iemand bekend met diamantjes wit met blauwe spikkels?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op vrijdag 4 februari 2011 om 16:11:
Er was dus iets mis met die EZ test ?

:lol:

Moet wel zeggen dat naar verloop van jaren, die ez testjes ook niet meer optimaal werken or..
beste is gewoon na 1 jaar of 2 gewoon nieuwe halen..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [NL]Sjors op vrijdag 4 februari 2011 om 17:16:
iemand bekend met diamantjes wit met blauwe spikkels?

wel bekend met blauwe diamantje en witte mdma spikkels;)

Waarschuw beheerder
iemand bekend met lichtblauwe mercedesster met donkere pikkels ?

Waarschuw beheerder
+1

heb alleen uitslag van die witte : 116 mg, nog geen spreiding bekend :)
Liep onverwacht toch nog tegen een paar van die blauwe aan :D Na een stevige maaltijd met de nodige drank :rot: gaan we die nu toch nog maar ff aan een live-testje onderwerpen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 februari 2011 om 23:35:
Liep onverwacht toch nog tegen een paar van die blauwe aan Na een stevige maaltijd met de nodige drank gaan we die nu toch nog maar ff aan een live-testje onderwerpen

Ok ben benieuwd :P:D

Waarschuw beheerder
Nice :d
Hier nog altijd mijn geliefde bruine boompjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 februari 2011 om 23:52:
Ok ben benieuwd

niks mis mee verder, maar de AH's (ook 120-130) gaan toch net wat dieper en langer..:p
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 februari 2011 om 00:37:
Nice
Hier nog altijd mijn geliefde bruine boompjes

wees er maar beetje zuinig op :yes: Ziet er helaas toch wel beetje naar uit dat alles weer teruggaat naar de 100-140 mg (ook de kenners en experts op dit gebied voorpellen dat)
maar wat ik al zei..het zijn absoluut geen foute bonen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 februari 2011 om 00:59:
wees er maar beetje zuinig op :yes: Ziet er helaas toch wel beetje naar uit dat alles weer teruggaat naar de 100-140 mg (ook de kenners en experts op dit gebied voorpellen dat)
maar wat ik al zei..het zijn absoluut geen foute bonen (y)

ik hoop het niet, vind deze 'bijna 200mg' klappers toch wel errug lekker :D
nog ff flink wat inslaan binnenkort :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eekhoorns zijn gesignaleerd hier
Waarschuw beheerder
+1
wees er maar beetje zuinig op Ziet er helaas toch wel beetje naar uit dat alles weer teruggaat naar de 100-140 mg (ook de kenners en experts op dit gebied voorpellen dat)
maar wat ik al zei..het zijn absoluut geen foute bonen

Ik kan er niet met zitten als dat gebeurd,
150+ is en blijft een luxe
Waarschuw beheerder

Super! Bedankt voor je reactie!

Uitspraak van Blauwedriehoeken op vrijdag 4 februari 2011 om 15:48:

Dat mag zeker, ik kan je niet beloven dat ik aankomende dagen in de gelegenheid ben om een goede foto te nemen en te posten maar zal zorgen dat er een foto komt.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 februari 2011 om 23:35:
heb alleen uitslag van die witte : 116 mg, nog geen spreiding bekend

Hmm gemiddelde van de witte tot nu toe op 115 mg dus. Zegt natuurlijk niet alles, maar heb hier tot nu toe alleen maar goede verhalen gehoord van zowel de blauwe als de witte (recentelijk), dus dan gaan we dat binnenkort maar eens zelf ondervinden :D en tzt nog wel een keer eentje weg brengen voor een exacte test.

Grtz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van gerrit2 op vrijdag 4 februari 2011 om 16:11:
Er was dus iets mis met die EZ test ?

Haha nee. Ik had eerst een paar testers gekregen die ik weggebracht heb met dit resultaat, en vervolgens degenen die niet reageerden op de EZ-test. Maar nu ik ze goed bekijk zien ze er ook heel anders uit. Ik zal binnenkort wel even een fototje maken van beiden zodat ze te onderscheiden zijn. Ik heb alleen neppe blauwe gehad trouwens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Koos-matroos op zaterdag 5 februari 2011 om 12:54:
150+ is en blijft een luxe

als ik pillen met meer dan 120mg wil betaal ik ook gelijk het dubbele..

waarom zijn die dan zo'n luxe als (volgens mij) 2 pillen van bijv 80 precies dezelfde werking hebben als 1 van 160?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van who's your daddy op zaterdag 5 februari 2011 om 14:29:

waarom zijn die dan zo'n luxe als (volgens mij) 2 pillen van bijv 80 precies dezelfde werking hebben als 1 van 160?

meer = beter, volgens sommigen misschien, terwijl 2x 80mg veel makkelijker te doseren is. Geen gedoe met doormidden breken enzo. Alleen als je gepakt zou worden is hoe minder pillen, hoe kleiner je probleem, en dan zijn sterke pillen wel handig.
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Peetje85 op zaterdag 5 februari 2011 om 14:39:
meer = beter, volgens sommigen misschien, terwijl 2x 80mg veel makkelijker te doseren is. Geen gedoe met doormidden breken enzo. Alleen als je gepakt zou worden is hoe minder pillen, hoe kleiner je probleem, en dan zijn sterke pillen wel handig.

klopt zeker! :) Maar ik heb persoonlijk het liefst zo hoog mogelijk gedoseerde snoepjes, omdat ik het liefst zo min mogelijk bij me heb op een feestje... Het kan altijd gebeuren dat je om een stomme reden gepakt word en dan heb je met 1 of 2 eekhoorns/bomen veel minder problemen als wanneer je 5 of 6 diamantjes bij je hebt ondanks je in totaal evenveel MDMA bij je draagt. :)

Af en toe een pilletje op een feestje is leuk, maar een aantekening of strafblad is het mij allemaal echt niet waard. Voor die onzin heb ik net iets teveel tijd in mijn studie gestopt. (y)

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van who's your daddy op zaterdag 5 februari 2011 om 14:29:

in feite zou dat niet logisch zijn.

1 tablet is voordeliger te maken dan 2 lijkt me, scheelt afschrijving, bindmiddel etc.
En de zware jongens zou je tevens als 'voordeelverpakkingen' kunnen beschouwen :LOL:
Maar denk dat t eerder van belang is wie je connecties zijn en wat die ervoor vragen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op vrijdag 4 februari 2011 om 07:00:
Uitspraak van De Toon ig op donderdag 3 februari 2011 om 22:42:
oude canadezen

toch wel mijn favorieten.

hier in de buurt te krijgen (Y)

Waarschuw beheerder
ik geniet nog lekker van mijn bruine boompjes zolang die te krijgen zijn. hoop het iig niet dat de hoog gedoseerde van de markt gaan :(
vind het wel makkelijk, stuk minder tikkels mee naar binnen nemen bij feesten..
Waarschuw beheerder
+1
wees er maar beetje zuinig op Ziet er helaas toch wel beetje naar uit dat alles weer teruggaat naar de 100-140 mg (ook de kenners en experts op dit gebied voorpellen dat)
maar wat ik al zei..het zijn absoluut geen foute bonen

een maand of 4 geleden werd ook voorspelt dat er weer een mdma te kort kwam met minder gedoseerde pillen.. kijk wat we nu nog hebben.. zeker 5 verschillende hoog gedoseerde pillen nu op de markt. Ik hecht niet veel waarde aan die uitspraken van "experts".