Partyflock

Forumonderwerp · 877392
187 volgers · 4478407x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mrmenno op zondag 30 januari 2011 om 15:28:
2 keer zo veel winst is het niet hoor. 100 mg per pil extra kost tussen de 13 en 20 cent extra.

Wat?! Van die redenatie klopt echt niets.

We gaan er even vanuit dat het produceren van 100mg MDMA zoals jij zei 20cent kost, dan kost het maken van 1g MDMA 2EUR. Kosten van bindmiddel etc verwaarlozen we even.

Stel dat je als drukker 1g MDMA hebt, en je maakt er pillen van van 100mg, dan maak je dus in totaal 10. Die verkoop je vervolgens voor 4EUR per stuk. Je verdient dan 40EURO. Kosten deraf: 40-2=38EUR in je portomonnnee.

Stel dat je met diezelfde 1g MDMA nou pillen van 200mg maakt, dan maak je er dus in totaal 5. Die verkoop je vervolgens voor 4EUR per stuk, je verdient dan 20EUR. Kosten deraf: 20-2=18EUR in je portomonnee.

Ergo: drukkers kunnen beter matig gedoseerde pillen maken, daar ze dan meer pillen kunnen maken en dus meer geld kunnen verdienen.

Waarschuw beheerder
de prijs voor pillen dealer af is voor zwaar gedoseerde natuurlijk ook hoger (Y)
laag gedoseerd is bijvoorbeeld 35, dan zijn hoge natuurlijk duurder, a 65 cent.
als voorbeeld dan. uiteindelijk zijn degene met 120mg(T-mobiles) hier 2 euro als je ze per 10 koopt, en bomen en eekhoorns 3,50/3
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vS op zondag 30 januari 2011 om 15:38:
Wat?! Van die redenatie klopt echt niets.

We gaan er even vanuit dat het produceren van 100mg MDMA zoals jij zei 20cent kost, dan kost het maken van 1g MDMA 2EUR. Kosten van bindmiddel etc verwaarlozen we even.

Stel dat je als drukker 1g MDMA hebt, en je maakt er pillen van van 100mg, dan maak je dus in totaal 10. Die verkoop je vervolgens voor 4EUR per stuk. Je verdient dan 40EURO. Kosten deraf: 40-2=38EUR in je portomonnnee.

Stel dat je met diezelfde 1g MDMA nou pillen van 200mg maakt, dan maak je er dus in totaal 5. Die verkoop je vervolgens voor 4EUR per stuk, je verdient dan 20EUR. Kosten deraf: 20-2=18EUR in je portomonnee.

Ergo: drukkers kunnen beter matig gedoseerde pillen maken, daar ze dan meer pillen kunnen maken en dus meer geld kunnen verdienen

Haha, hier ga ik niet eens op in. Leer eerst maar wat marktwerking is en dat vraag in dit geval belangrijker is dan aanbod.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha wat je nu zegt versterkt alleen maar mijn punt: de vraag voor XTC is er altijd, en alleen het aanbod fluctueert. Feit is gewoon dat veel mensen maar 1 dealer hebben en die dus gewoon bepaald wat de klant gaat betalen voor 100, 140 of 190mg. Omdat XTC zo in trek is en relatief (tov een avondje zuipen) goedkoop is, betalen mensen toch wel, of het nou 2, 3 of 4EUR per pil is.

Ter versterking: Denk jij dat de hoeveelheid verkocht keukenzout in Nederland af zal nemen op het moment dat je ipv 50cent voor een kilo je 1EUR moet betalen in de supermarkt? Ik denk het niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vS op zondag 30 januari 2011 om 16:05:
Denk jij dat de hoeveelheid verkocht keukenzout in Nederland af zal nemen op het moment dat je ipv 50cent voor een kilo je 1EUR moet betalen in de supermarkt? Ik denk het niet.

zout hoort bij de basisbehoeftes van een mens :P

kan je beter stellen, denk je dat het aantal blikjes verkochte red bull in nederland zal gaan afnemen als ze ipv 1,50 2,50 zouden worden.
en daar is een antwoord op: :yes:
Waarschuw beheerder
Dat klopt. Maar de grap is ook dat er duizend en een andere soorten energydrinks te koop zijn bij duizend en een andere winkels. Bij X ligt dat wat anders.

Daarnaast krijg je van Red Bull niet last van belachelijke mate van buitenwereldse euphorie 4 uur lang....:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vS op zondag 30 januari 2011 om 16:20:
Daarnaast krijg je van Red Bull niet last van belachelijke mate van buitenwereldse euphorie 4 uur lang....:lol:

krijg jij dat wel van zout dan?:O
Waarschuw beheerder
Touché.

But you get the point...

Waarschuw beheerder
ben t met vS eens. mensen blijven vragen naar goede x. en daar komt het aloude rekensommetje weer aan. je betaalt 4-8 euro voor een kwalitatief zeer leuke avond. Tuurlijk is het mooi als het goedkoper kan. maar als het duurder zou worden, of zou verdubbelen zou er nog steeds vraag zijn.

laatste tijd idd prima doseringen allemaal.. benieuwd hoe lang het aanblijft.

In drenthe en Groningen in ieder geval bossen met bruine bomen en genoeg suiker.
Waarschuw beheerder
bruine bomen!
en oranje Q !
;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 16:16:
zout hoort bij de basisbehoeftes van een mens :P

Nederlanders gebruiken gemiddeld 8x meer zout dan de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Dus kan dat voor de nederlandse consument niet echt meer levensbehoefte noemen haha :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vS op zondag 30 januari 2011 om 16:05:
Hahaha wat je nu zegt versterkt alleen maar mijn punt: de vraag voor XTC is er altijd, en alleen het aanbod fluctueert. Feit is gewoon dat veel mensen maar 1 dealer hebben en die dus gewoon bepaald wat de klant gaat betalen voor 100, 140 of 190mg. Omdat XTC zo in trek is en relatief (tov een avondje zuipen) goedkoop is, betalen mensen toch wel, of het nou 2, 3 of 4EUR per pil is.

Ter versterking: Denk jij dat de hoeveelheid verkocht keukenzout in Nederland af zal nemen op het moment dat je ipv 50cent voor een kilo je 1EUR moet betalen in de supermarkt? Ik denk het niet.

De producenten krijgen te maken met afnemers en niet met gebruikers. Die bepalen de vraag direct, ik kan me voorstellen dat niet elke drukker meerdere afnemers kent, ten eerste. Ten tweede kan een afnemer sterke pillen waarschijnlijk veel sneller kwijtraken dan zwakke. Voor het aanbod maakt het niet uit, wat extra PMK uit China importeren is zo gebeurd. Even een kleine meerprijs vragen om de kosten te dekken en iedereen is tevreden. De vergelijking met keukenzout slaat nergens op, keukenzout is een primair goed en zal inderdaad altijd gekocht worden.

Waarschuw beheerder
2x zoveel winst bij lager gedoseerde p'tjes dan bij hoge, is sowieso bullshit.
Waarschuw beheerder
Die eekhoorns doen goed hun best (Y) Wat een stuiteren weer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 14:07:
Zou dom zijn van de drukkers als ze hiermee stoppen denk ik ?:P

hey huggy, soms/vaak is het stoppen van produceren geen eigen keuze he. Stoppen is dan meer vraag en minder aanbod en dan gaan de prijzen weer omhoog.

Waarschuw beheerder
Ik vind b.v. wel dat als je een lab zou beginnen dat je wel iemand bij de politie heb werken die je info kan geven of zoiets dergelijks.

Waarschuw beheerder
Veels te weining op de plank, hij mag wel weer eens gevuld worden :(
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 18:12:
Ik vind b.v. wel dat als je een lab zou beginnen dat je wel iemand bij de politie heb werken die je info kan geven of zoiets dergelijks.

Wat voor info stel jij je voor dat diegene van de politie dan aan diegene die het lab begint, moet geven? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 30 januari 2011 om 18:25:
Wat voor info stel jij je voor dat diegene van de politie dan aan diegene die het lab begint, moet geven?

Ja ik heb geen lab dus zou het ff niet weten eigenlijk.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maarja ik zit weer verkeerd te denken want diegene die het lab heeft die maakt zijn handen natuurlijk niet vuil.
Waarschuw beheerder
Qs en diamanten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 30 januari 2011 om 18:25:
Wat voor info stel jij je voor dat diegene van de politie dan aan diegene die het lab begint, moet geven?

Tja doe ff zo,n folder van die dingen in de andere wijk daar liggen de prijzen hoger 8)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 18:34:
maarja ik zit weer verkeerd te denken want diegene die het lab heeft die maakt zijn handen natuurlijk niet vuil

Oei jij kan geen boef worden :gaap:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van vS op zondag 30 januari 2011 om 13:52:
Valt me mee dat dit nog niet gepost was hier:

http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINNENLAND/article/detail/1829595/2011/01/30/Xtc-pillen-zijn-momenteel-sterk.dhtml

Idd...Stond ook op teletekst vandaag.

Over de afgelopen jaren was er een gemiddelde van 80 mg de pil.
Op dit moment is dat 139 mg(GEMIDDELD)de pil :) Krijg je als er kletsers uitkomen van tegen de 160 tot 200.Daar krijg je idd leuke gemiddeldes van :lol:
Grappig dat Trimbos er specifiek bij vermeld dat er nog niemand is opgenomen vanwege een te sterke dosis :)
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 14:07:
De Loor voorspelt dat ook de te hoog gedoseerde xtc-tabletten binnenkort weer van de markt zijn

Heel erg logisch !
Uitspraak van mrmenno op zondag 30 januari 2011 om 17:00:
wat extra PMK uit China importeren is zo gebeurd

Geloof je 't zelf?
Op dit moment wordt er jacht gemaakt op een aantal Aziatische types :( dus ze zijn wel degelijk bezig de aanvoer te proberen de strot door te snijden ).
Er kwam een oproep voorbij bij opsporing verzocht met een vaag fimpje van de bejaarde chinees die ze zoeken.
Ze zijn dus wel degelijk bezig,alleen de popos lopen met de digitale technieken tegenwoordig een beetje achter de feiten aan, want ze zijn wel erg desperate als ze via d tv z'n figuur zoeken imo.
Ikzelf houdt er iig serious rekening mee dat de hooggedoseerde bad boys in 1x weer pleitte kunnen zijn.

Gelukkig hebben we meer dan 15 goede maanden gehad om een crisis zoals in 2008 op te vangen :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 18:12:
als je een lab zou beginnen dat je wel iemand bij de politie heb werken die je info kan geven of zoiets

No Bad Feelings at all maar wat kan jij vaag lulluh joh :/

Uitspraak van mrmenno op zondag 30 januari 2011 om 15:50:
Leer eerst maar wat marktwerking is en dat vraag in dit geval belangrijker is dan aanbod

Min of meer maar de overgedoseerde boontjes vd laatste tijd is toch echt een luxe strijd tussen een aantal fabriekjes.Ze willen elkaar offcourse overtreffen.
Tis een apart klein wereldje,dat MDMA :)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 18:31:

Ja ik heb geen lab dus zou het ff niet weten eigenlijk.

Hmmm, maar dan spreek je eigenlijk je eigen uitspraak een beetje tegen. Kan nl. net zo goed of beter zijn dat als je een lab begint dat je vooral zorgt dat je niks met de politie te maken hebt 8) lijkt me beter (Y) Hoe dan ook.
Uitspraak van wVw op zondag 30 januari 2011 om 19:45:
Grappig dat Trimbos er specifiek bij vermeld dat er nog niemand is opgenomen vanwege een te sterke dosis :)

Mja, misschien is het ook wel zo dat het een beetje zichzelf reguleert he, slappe pillen -> meer stuk nemen -> probleem opgelost. Sterke pillen -> minder geneigd tot bijnemen -> zelfregulatie dus net zoveel/weinig ongelukken dan in feite :) Het houdt zich vanzelf een beetje in de hand denk ik :)
Gelukkig hebben we meer dan 15 goede maanden gehad om een crisis zoals in 2008 op te vangen :P

No Bad Feelings at all maar wat kan jij vaag lulluh joh :/

Min of meer maar de overgedoseerde boontjes vd laatste tijd is toch echt een luxe strijd tussen een aantal fabriekjes.Ze willen elkaar offcourse overtreffen.
Tis een apart klein wereldje,dat MDMA :)

:)(Y)

Waarschuw beheerder
Het was meer ook een beetje vragend bedoelt niet dat ik advies gaf dat je dat moet doen dus ik hield er rekening mee gecorrigeerd te worden.
Iedereen praat hier over van alles en nog wat dus ik ook. :)
No hard feelings.

[img width=720 height=576 cacheid=00119b53002f1eb96a907b151a02bd1fc1]http://4.bp.blogspot.com/_P5xcoNkNv-k/TO34yR1flJI/AAAAAAAADYw/4KEZobFV_ik/s1600/internet_tough_guy_-_because_its_easy_to_be_a_6_foot_4_olympic_powerlifter_and_streetfighting_god_from_behind_the_confines_of_a_keyboard.jpg[[/img]
Waarschuw beheerder
^:) Cheers dude !

Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 30 januari 2011 om 20:06:
zelfregulatie

Mmmmja...tot een zekere hoogte imo.
Als je die Aussies bezig ziet als er 1 goede import uit onze regio komt :[
Die knallen er gelijk 3 roze/rode rocksterren achterover omdat daar al tijden niets op grote schaal te krijgen is.
Volgende weekend lees je dat er een paar kritiek liggen vanwege en OD'tjuh :rot:
De betekenis van de tolerantie van de mensen in ons lage landje en het veelzijdige aanbod speelt hier ook wel een bescheiden rolletje I guess :P

:edit: En de juiste voorlichting door de juiste mensen uiteraard :lol:
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van wVw op zondag 30 januari 2011 om 20:26:
De betekenis van de tolerantie van de mensen in ons lage landje en het veelzijdige aanbod speelt hier ook wel een bescheiden rolletje I guess :P

Juist :)
Volgende weekend lees je dat er een paar kritiek liggen vanwege en OD'tjuh :rot:

Kan, maar voor echt OD-en op MDMA moet je nog wel redelijk dom aangelegd zijn of gewoon heel onverstandig er mee omgaan. Sure, je kunt wel al gauw tegen ervaringen aanlopen die hun doel voorbij schieten, en OD-en is alleszins wel mogelijk, maar gebeurd niet gek veel, gelukkig :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 30 januari 2011 om 20:31:
OD-en is alleszins wel mogelijk, maar gebeurd niet gek veel

Vandaar mijn voorliefde voor 3,4-METHYLENEDIOXY-N-METHYLAMPHETAMINE !
Ondanks dat het toch ook wel een paar duistere kanten heeft hoor :S

Moet je trouwens kijken naar het ghb gebruik en zijn nare gevolgen op dit moment.
Niet normaal als je ziet wat 't met mensen doet :( maar goed tis wel logisch ook als je ziet hoe makkelijk 't gaat hé?!
Je gootsteen hoeft maar 1x verstopt te hebben gezeten om 't te maken.
Geen goede ontwikkeling imho Ik ga nu ff Lassie likken dus... :roflol:

OT:
Bomen bruin en blauw
De laag gedoseerde playboys.
Diamanten bruin/grijs
That F*KKING $ - Laatste batch is echt prof en rond de 130!!!
Bruin zout wat wit/transp. wordt als je het crushed

Cheers iedereen :P
Waarschuw beheerder
-1
Oranje volkswagens,

Ervaringen?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 30 januari 2011 om 20:31:
Volgende weekend lees je dat er een paar kritiek liggen vanwege en OD'tjuh

Ik bedoel in het Land van Oz hé! :)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Volgende weekend lees je dat er een paar kritiek liggen vanwege en OD'tjuh

Kan, maar voor echt OD-en op MDMA moet je nog wel redelijk dom aangelegd zijn of gewoon heel onverstandig er mee omgaan. Sure, je kunt wel al gauw tegen ervaringen aanlopen die hun doel voorbij schieten, en OD-en is alleszins wel mogelijk, maar gebeurd niet gek veel, gelukkig

Yup........ meeste mensen die onderuit gaan na MDMA gebruik gaan onderuit door uitdroging en/of oververhitting.....
OD op MDMA komt niet vaak voor......
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van dtctimo op zondag 30 januari 2011 om 21:00:
Oranje volkswagens,

Ervaringen?

Denk dat het wel goed zit ;)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van wVw op zondag 30 januari 2011 om 21:13:
Uitspraak van dtctimo op zondag 30 januari 2011 om 21:00:
Oranje volkswagens,

Ervaringen?

Denk dat het wel goed zit

Ok thnx, begreep 140 mg..
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 30 januari 2011 om 21:21:
Ja die d moet weg

:[ WTF JIJ BENT ECHT ERG :lol:
Uitspraak van dtctimo op zondag 30 januari 2011 om 21:18:
Ok thnx, begreep 140 mg

Wilt u dit niet zo formuleren vanwege het schokkende effect wat zich teweegbracht in het verleden van het topic en de negatieve psychologische effecten die zich aandienden toen ditzelfde soort uitspraken geuit werden door lieden waar we op dit forum niet van gediend zijn.
Deze nietsontziende schavuiten hebben een iq van 213 en zijn te herkennen onder het pseudoniem HIGH QUALITY aka H.K.(durf 't in het Dutch gewoon niet meer te citeren:rot: ) or 'the ONEHUNDREDFORTY boys'

Tanhks :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
donateur
Uitspraak van wVw op zondag 30 januari 2011 om 20:47:
Geen goede ontwikkeling imho Ik ga nu ff Lassie likken dus... :roflol:

Wij moeten toch eens praten want je zegt nu héél rare dingen!:roflol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op zondag 30 januari 2011 om 22:11:
Wij moeten toch eens praten

:P Ja idd ! Want ik moet nog weten of je een reut'je of un tee'fje bent :lol:
Uitspraak van actief op zondag 30 januari 2011 om 22:11:
je zegt nu héél rare dingen

Ach...tis maar hoe jut interpenetreerde :P

Wist je dan niet dat er een leeuw bestond die eigenlijk Lassie heet en goed likken kon?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van wVw op zondag 30 januari 2011 om 22:33:
Wist je dan niet dat er een leeuw bestond die eigenlijk Lassie heet en goed likken kon?

Hoe denk je dat IK aan die naam gekomen ben? :roflol:
Uitspraak van wVw op zondag 30 januari 2011 om 22:33:
:P Ja idd ! Want ik moet nog weten of je een reut'je of un tee'fje bent :lol:

Een reu dus dat likken gaat 'm ècht niet worden! :lol:
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Uitspraak van wVw op zondag 30 januari 2011 om 22:08:
Ja die d moet weg

:[ WTF JIJ BENT ECHT ERG :lol:

Ach ja, ik laat een keer een foutje staan ;P
Uitspraak van wVw op zondag 30 januari 2011 om 22:08:
Deze nietsontziende schavuiten hebben een iq van 213 en zijn te herkennen onder het pseudoniem HIGH QUALITY aka H.K.(durf 't in het Dutch gewoon niet meer te citeren:rot: ) or 'the ONEHUNDREDFORTY boys'

Toch kwalijk dat het gemiddelde dan precies op 140 uitkomt :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op zondag 30 januari 2011 om 22:36:
Een reu dus dat likken gaat 'm ècht niet worden!

Ook dat is hoe je 't interpenetreert :lol:

ANd NoW On ToPiC pLeAsE :P

Plur

Waarschuw beheerder
-1
zo zit lassie dat we niet zo offtopic moeten gaan, en zo zit hij zelf ontiegelijk offtopic te lullen :9

ot; zal nogsteeds wel hetzelfde zijn...
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van wVw op zondag 30 januari 2011 om 20:47:
That F*KKING $ - Laatste batch is echt prof en rond de 130!!!

Van een half jaar geleden? Of is recentelijk de laatste batch gedrukt? Want de vorige van 120 was ook al geniaal!
Waarschuw beheerder
-1
gister weer een awakeningsje gehad :D damn wat blijft het toch een wondermiddel!
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 30 januari 2011 om 22:38:
Toch kwalijk dat het gemiddelde dan precies op 140 uitkomt

Ja idd je hebt gelijk :lol: maar zo stond 't vandaag op teletekst hoor :9 (tis weggehaald zie ik) Ben blij dat je 't ziet (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 januari 2011 om 22:43:
zo zit lassie dat we niet zo offtopic moeten gaan, en zo zit hij zelf ontiegelijk offtopic te lullen :9

Ik zit niet altijd maar te zeuren dat het weer on topic moet, alleen als het echt uit de hand loopt. Maar je hebt gelijk, laat ons on topic gaan. (Eyz, ik ben ook niet heilig heur! :lol: )

OT: Geen idee wat er in de buurt rondzwerft eigenlijk!