Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4488083x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Salmiak zat iets van 250 mg in...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ondergrond op zaterdag 18 december 2010 om 10:08:
Nou ja, Eva van vroeger was ook 200 mg. Gabbertonnetjes die waren 300 mg. (!!) 300 mg is levensgevaarlijk, je was 12 uur helemaal weg...

Uitspraak van ondergrond op zaterdag 18 december 2010 om 10:09:

geloof er geen zak van ;) heb je daar ooit een officieel test resultaat van gehad? Nee he :P?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk maar eens goed naar de oude Thunderdome video's (92 / 98) van vroeger (vooral de ogen)....EHBO post was altijd overbezet...Mensen black out van 1 pil....Je hebt een tijd gehad, hoe hoger hoe beter...:) Lag zelf ook soms half in coma van 1 pil...
Waarschuw beheerder
Ik vind het trouwens wel waanzinnig dat nu langzaam allemaal weer naar de 200 mg. worden getrokken...Heb je weer aan een paar pillen genoeg ipv 10...

Waarschuw beheerder
je kunt ook overdrijven! ;)
Uitspraak van ondergrond op zaterdag 18 december 2010 om 10:20:
Je hebt een tijd gehad, hoe hoger hoe beter..

:no: we hebben toen een tijd gehad dat er gevaarlijke pillen in omloop waren(Y) waar zelfs op feesten met plaatjes+info voor gewaarschuwd werd....
(haal jij nu niet de inhoud in de war met het gewicht?) iig die 300 en 250 mg zijn vroegr niet voorgekomen hoor..
(ben er zelf ook in `96 ingerold)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is ook waar wat je zegt, ontken ik niet....Je hebt zelfs idioten gehad die rattegif in pillen stopten...Ik weet niet of je het nog weet, maar vroeger stonden bij sommige het aantal mg. erop gestempeld...Dat was bij Eva o.a. ook zo...
Waarschuw beheerder
En wist je dat er minimaal 180 verschillende soorten varianten XTC zijn ?? MDMA is slechts 1 variant...

Waarschuw beheerder
de kraampjes waar je je pillen kon testen op feesten, keken alleen naar wat voor stofje erin zat doormiddel van 1 simpel testje..
bij afwijkende kleuren kreeg je je pil niet eens terug(Y)
Uitspraak van ondergrond op zaterdag 18 december 2010 om 10:27:
...Dat was bij Eva o.a. ook zo...

daar kan ik me niks meer van herinneren...er werd toen ook nog veel minder opgelet wat voor pilletje je had! als ie goed uit de test kwam, werd ie genuttigt!

maar dat zou de drukte bij ehbo posten kunnen verklaren.?! omdat er een groot aantal mensen hun spullen niet lieten testen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik weet 100 % zeker dat 300 mg. en 250 mg. wel degelijk er zijn geweest, sommige oudere lezers waarschijnlijk ook...Vroeger kon je pillen laten testen op feest, wisten ze niet hoeveel mg., maar wel hoe zuiver...
Waarschuw beheerder
Ik liet ze gelukkig wel testen....maar op sommige feesten waren P-tjes zo goed dat ik nauwelijks nog wat van het feest zelf kon herinneren :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ondergrond op zaterdag 18 december 2010 om 10:34:
maar wel hoe zuiver...

:no: ze wisten alleen te melden wat voor stofje erin zat.. maar de zuiverheid was daar niet van af te leiden!!
Waarschuw beheerder
Jawel...kleurtje...hoe donkerder bruin hoe beter (tot bijna zwart aan toe)...werd het geelachtig dan zat er speed in geloof ik (tis nogal lang geleden)...
Waarschuw beheerder
lijkt me zeer sterk dat ze die inhoud hadden ook het testen van pillen in een lab was toen niet zo als nu, en een drukker zet er een getal op wat ze willen hoeft nog geen waarheid te zijn.

pillen met 300mg mdma, hoe groot zijn die dingen dan wel niet geweest? zo groot als een rennie ofzo haha:p
Waarschuw beheerder
Ja, je hebt gelijk, Salmiak was idd net zo groot als een aspirientje (geen grapje).....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ondergrond op zaterdag 18 december 2010 om 10:44:
Jawel...kleurtje...hoe donkerder bruin hoe beter (tot bijna zwart aan toe)...

:/ je zult paars bedoelen...?mdma word paars en amphetamine word bruin!.. 2cb, oranje tot groen!
Uitspraak van ondergrond op zaterdag 18 december 2010 om 10:34:
sommige oudere lezers waarschijnlijk ook...

mischien dat er iemand is die er duidelijkheid over kwijt kan, maar ik denk echt dat het way over the top is wat je zegt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
In Parkzicht verkocht Ringo & zijn broer die...Ringo is al een tijdje dood....
Waarschuw beheerder
Zei toch dat het tijdje geleden was ? Kleurtjes weet ik niet meer pcc....Weet wel dat je het aan de kleur kon afleiden...en hoe sterker de kleur, hoe meer erin zat...
Waarschuw beheerder
kan de grote van de pillen toen niet duiden op een kennis gebrek t.a.v bindmiddelen, we zijn immers in 10 jaar niet alleen slimmer geworden/en ervaringen rijker omtrend mdma maar ook omtrend bindmiddelen.
Waarschuw beheerder
Maar je hebt idd gelijk dat die testen van toen geen ruk voorstellen bij de testen die ze tegenwoordig in het lab doen....P-tje word tot het bot toe in kaart gebracht (en maar goed ook)...

Waarschuw beheerder
dat is onzin!! als je het lijstje erbij pakt, kun je zien dat er ook andere stofjes waren die haast dezelfde kleur kregen...
dus zo duidelijk was dat niet!

er is hier 1 iemand die dat haarfijn weet uit te leggen, alleen denk dat ie nog slaapt :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 december 2010 om 10:48:
mdma word paars

of pikzwart
Waarschuw beheerder
Uitspraak van keepsmiling op zaterdag 18 december 2010 om 10:57:
of pikzwart

ligt eraan of je marquis ez-test etc. gebruikt, de indicator met het bijpassende kleurtje verteld alleen dat er een bepaalde stof in je snoepje zit, zonder bijsluiter die je verteld welk kleurtje wat is, maakt het niet uit hoe je reagens kleurt..
Waarschuw beheerder
haha ja ik zit ook al op de uitleg te wachten:p
Waarschuw beheerder
Dat schrijf ik ook, testen stelden toen geen ruk voor in vergelijking met nu...Het was toen redelijk koffiedik kijken...En dat van bindmiddelen weet ik te weinig van, ik haalde ze per 200 vroeger en maakte ze niet zelf....Toentertijd ging dat zo hard dat ze vrij snel op waren, maar met de pillen die er nu weer zijn lijkt er opeens weer opnieuw markt voor....

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ondergrond op zaterdag 18 december 2010 om 11:04:
testen stelden toen geen ruk voor in vergelijking met nu...Het was toen redelijk koffiedik kijken...

nou dan! dan was er ook niet te bepalen hoe zuiver een snoepje was..
Waarschuw beheerder
En nog een groot voordeel, de kans dat je rommel verkoopt word met de testen van tegenwoordig uiterst minimaal...En nu ga ik twijfelen, volgens mij was het ook donkerbruin tot zwart...
Waarschuw beheerder
Niet op feesten nee...maar ook toen waren er meer uitgebreidere testen die de markt in de gaten hielden (diverse instanties), natuurlijk niet te vergelijken met testen van nu...
Waarschuw beheerder
hier nog genoeg eekhoorntjes, vanavond op dirty dutch even aan een persoonlijke test onderwerpen :P
Waarschuw beheerder
Ik zou bijna jaloers worden (al ken ik dat gevoel niet)...:)

Waarschuw beheerder
gister heeft een maatje er 1 geconsumeerd.
ik citeer:
"deze rakkers zijn echt zwaar chill"
zullen dus wel goed zijn:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ondergrond wat ik wilde zeggen, twijfels over de kleuren is niet van toepassing.
Waarschuw beheerder
Pfff..en eigenlijk ook niet echt boeiend wat voor kleur....gewoon naar het lab brengen, dan weet je t zeker en maakt kleur geen drol uit :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ondergrond op zaterdag 18 december 2010 om 10:09:

*Krijgt een harde
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sedatephobiac op zaterdag 18 december 2010 om 10:06:
halfjes van ongeveer 100mg dan, zou voor mij een goede dosering zijn steeds

inderdad (Y) hopen dat ze lekker gedoseerd zijn :)
dat bedoel ik , halfjes gaan prima :yes: "lekker" hoor
Waarschuw beheerder
Ik heb voor vanavond Oranje volkswagens....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ NeLiZ ] op zaterdag 18 december 2010 om 12:45:
Ik heb voor vanavond Oranje volkswagens....

Pas je op > kan glad zijn op de weg (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en ik heb voor morgen 3 gram 5-htp
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 december 2010 om 12:58:
en ik heb voor morgen 3 gram 5-htp

Me herstel gaat eigenlijk altijd prima (Y)
dinsdag dip.. volgensmij 1x gehad :)

* klopt af

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Nou ja, Eva van vroeger was ook 200 mg. Gabbertonnetjes die waren 300 mg. (!!) 300 mg is levensgevaarlijk, je was 12 uur helemaal weg...

als ik 300mg neem ben ik na 60 minuten al fit omdat me serontine in 1 klap weg sodemietert

neemt niet weg dat het gevoel miljarden waard is qua gevoel!!

hoe meer je neemt in 1 keer des te sneller de lol er vanaf is!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Kopjekoffie op zaterdag 18 december 2010 om 10:01:
199 mg :vaag: Voor mij toch echt Te veel, gelukkig hier in de buurt +- 125 mg en dat is een prima rondje ook wat beteft de prijs/kwaliteit.

die prijzen zijn toch altijd hetzelfde

in blauwe bomen zat vaak al 170 180 dus 199 kan makkelijk
Waarschuw beheerder
Genoeg paarse pentagrammen! Ik vind ze heerlijk! Nog meer mensen ervaringen mee?
Waarschuw beheerder
:') 300 mg...

Had je een rugzakje bij je voor de snoepies?
Waarschuw beheerder
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat Salmiak getest waren op 165, er werd ons gezegd op 250 mg....Gezien de super grote (waren net zo groot als aspirine) en het waanzinnige waus zijn leek ons dat aannemelijk genoeg daar niet aan te twijfelen...Ik heb geen idee wat er nog meer in die Salmiak zat, maar je voelde je net of je in een space shuttle zat :) :)
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk naast die mdma ook nog een beetje speed oid er in, maakt het ook leuk:p
Waarschuw beheerder
Ik heb zo een vermoeden dat ze er een cocktail van maakten, Speed, Bruin, MDMA en wat je nog meer kunt verzinnen...
Waarschuw beheerder
Soms kan je op een tickel van 120 net zo lekker gaan als op een boompje van ±170. Denk dat je nu toch wel eens moet weten dat niet alleen je dosis mg's leidend is maar ook je o.a. je tolerantie, serotonine voorraad en een gezonde levensstijl.

Niets nieuws en wist men "vroegah ook wel":). Lijkt wel weer een mg wet loop te worden.

Qua mg's: blijf gewoon de labtest posten en of je EZ gebruiken.
Waarschuw beheerder
Jep...heb je gelijk in...ik slik een hele voorraad orthomoleculaire medicatie en een beetje chemische medicatie...Ik train er ook bij en neem veel complexe koolhydraten...Dat alles zorgt ervoor dat ik na 20 jaar nog steeds van 1 pil helemaal bruut uit mijn slof kan gaan :)
Waarschuw beheerder

De gabbertonnen die ik ooit heb gekregen werden toen getest op 184 mg dit was omstreeks 2001/2002. Maar ik heb gehoord dat er ook iets aan de test uitslagen is verranderd over de loop van de tijd of dit waar is weet ik niet.