Partyflock

Forumonderwerp · 877392
186 volgers · 4489152x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Heemstede, Haarlem e.o Q.dance ecstacy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .©. op dinsdag 7 december 2010 om 00:06:
r

Uitspraak van .©. op dinsdag 7 december 2010 om 00:06:
Hoe zat het met kamagra ? Als je zondag ochtens X genomen hebt en vervolgens maandag kamagra zou nemen ? enige oppepping of space mogelijk ?

space mogelijk zeker.. oppeppend is het niet echt.. je valt er zo van in slaap als je wil
just try
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 december 2010 om 20:12:
In Rotterdam duiken steeds meer 'oldies' op ...LEUK!!!!!!!

Nou vertel mij maar eens wat dat dan zijn.
Waarschuw beheerder
Zuur dat ik de FFjes niet meer kan krijgen...boompjes omgeving a'dam?
Waarschuw beheerder
...opwindend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zwabber1231 op vrijdag 10 december 2010 om 11:57:
iemand blauwe bomen omgeving denbosch?

ben ze nog niet tegengekomen.....

net uitslag binnen van Novadic-kentron....paarse playboy 169 mg
Waarschuw beheerder
+1
donateur
light blauw nike : 404701
20mg speed ( GEEN OVERIGE WERKENDE STOFFEN )

donker blauw nike : 404702

weggebracht in zaandam breidestichting:
023 5319294 = * ( tel nummer testcentrum @ Haarlem )

had de resultaten eerder kunnen hebben
als ik niet was vergeten te bellen 8)

* zet er bij dat het het nummer is van het testcentrum anders krijg ik weer een punt ( die ze later intrekken ) omdat ze denken dat ik me eigen nummer er bij ga zetten :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tsjuk op vrijdag 10 december 2010 om 13:39:
light blauw nike : 404701

donker blauw nike : 404702

Weinig verrassend maar toch goed dat de informatie naar buiten komt (y)

Blijkt wederom dat de oplichters-cub regelmatig met dit soort neppers toeslaat en vervolgens leugens ophangt als de lichte bevat wel mdma en de donkere niet (allemaal flauwekul).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Blauwe driehoeken 154 mg omg nijmegen.
Op pill reports staan ze onder bleu diamonds
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 13:57:
Weinig verrassend maar toch goed dat de informatie naar buiten komt (y)

Blijkt wederom dat de oplichters-cub regelmatig met dit soort neppers toeslaat en vervolgens leugens als de lichte bevat wel mdma en de donkere niet (allemaal flauwekul).

Preciess mijn gedachte. Ik heb geen zin om de posts van PF en van PR erbij te pakken, maar het wordt nu wel duidelijk wie de oplichters zijn. Op PR is er waarschijnlijk 1 die een paar useraccounts heeft.
Waarschuw beheerder
Hier in Utrecht weer Rode Duifjes. Weet iemand of dit weer gewoon de 120-130 mg lichting is?

Artiest Bladezzz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bovers op vrijdag 10 december 2010 om 14:09:
Rode Duifjes

Uitspraak van Bovers op vrijdag 10 december 2010 om 14:09:
120-130 mg

Die heb ik nog steeds :cheer: Maar dat zijn gegarandeerd de oude :yes:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 14:17:
Die heb ik nog steeds :cheer: Maar dat zijn gegarandeerd de oude :yes:

Ik herinner me dat rode duifjes uit 1991 ook goed waren. Moeten gegarandeerd dezelfde zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis. op vrijdag 10 december 2010 om 14:26:
gegarandeerd

Okok....die van een pagina of 350 terug dan, net voor 't dollars werden ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Thanks, zo zien ze er uit ja. Ik heb ze al een tijdje niet voorbij zien komen hier, daarom vroeg ik me af of er misschien een nieuwe lichting op de markt is gekomen. Ik ga er maar van uit dat dit dezelfde knallers zijn. Woehoe!
Waarschuw beheerder
Fuck, ik ben in de war met rode dollars :(

Maarrrrrrrr om even terug te komen op:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 14:37:
PR geblocked op m'n werk ;)

Probeer eens via www.youhide.com. Dat is een anonieme proxy en je hebt kans dat je daarmee wel op PR komt. Een andere anonieme proxy is www.schoolinternetten.nl.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis. op vrijdag 10 december 2010 om 14:51:
anonieme proxy is

:respect: Die was 'k ff vergeten :bloos:

Maar die dollars kwamen er idd direct achteraan, kon nog laatste partijtje opkopen (Y)

Waarschuw beheerder
Blijkt wederom dat de oplichters-cub regelmatig met dit soort neppers toeslaat en vervolgens leugens ophangt als de lichte bevat wel mdma en de donkere niet (allemaal flauwekul).

dus ook Mrbussy kletste wat uit zijn nek.....

Uitspraak van MrBusy op donderdag 28 oktober 2010 om 18:32:
zeker, in arnhem, 183mg, zonder sporen van cafeïne

Uitspraak van MrBusy op donderdag 28 oktober 2010 om 23:07:
ik heb geen flauw idee, maar ikdacht ik zeg het erbij, omdat er dus ook op PR staat dat er wel caffeïne in zit...
weet verder vrij weinig

Uitspraak van MrBusy op vrijdag 29 oktober 2010 om 16:07:
Natuurlijk, maar ik ben wel een beetje op de hoogte van wat er rond rolt, en ik ben ook nog wel een beetje slim genoeg om ff goed te kijken wat t nou precies is

is tot nu toe altijd goed gegaan, PR helpt daar ook een hoop aan mee ^^

Uitspraak van Blue Nike op maandag 15 november 2010 om 11:16:
2 uitslagen ervan maar zijn ook 2 verschillende met de nike logo.
uitslag 1 een dikke donkerblauwe met platte kanten 166mg mdma
uitslag 2 een dikke lichblauwe met 1 bolle kant 68mg speed

:loser: zijn jullie er beter van geworden heren???? rotzooi praatjes verkopen en verspreiden.... :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nieuwe partij van de oranje q lager uitgevallen dan de 1e ?????
Kreeg een uitlsag van iemand van 134 en nog een maatje van mij van 141 ?
Iemand recent deze dingen nog weg gebracht..
Had 4 weken geleden een uitslag van 168.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 16:01:
you`re right,. was ff stukkie ontlading 8)

Die ontlading snap ik, heb ik ook wel eens als ik op de wc zit, alhoewel dat meestal niet 'up' my ass is :lol:

Uitspraak van Blauwedriehoeken op vrijdag 10 december 2010 om 16:02:
Nieuwe partij van de oranje q lager uitgevallen dan de 1e ?????
Kreeg een uitlsag van iemand van 134 en nog een maatje van mij van 141 ?
Iemand recent deze dingen nog weg gebracht..
Had 4 weken geleden een uitslag van 168.

Lijkt me sterk meneer Blauwedriehoeken (hoezo eigenbelang;) ) Die dingen gaan al zo veel/vaak rond dat je ze niet meer ingeleverd krijgt bij de tc's, ze geven gewoon dan de uitslag die in de database staat. Hetzelfde zag je en zie je bij de blauwe bomen. De TC's zien die dingen ook zo vaak voorbij komen dat je ook niet meer dan een database uitslag krijgt.

Ik sluit af met het voor mij kenmerkende :

No Offence (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 16:11:
De TC's zien die dingen ook zo vaak voorbij komen dat je ook niet meer dan een database uitslag krijgt

Nee hoor ;) hier gaat het heel anders
Ze nemen hem gewoon van je aan , of hij blauwe groen rond of vierkant is :) je noemt op welk logo er op staat en hij word opgestuurd (y)

Ik vroeg al of die desbetreffende pil al eerder was ingeleverd ? Maar daar lette ze niet op hoor ;) interesseerde haar vrij weinig namelijk

*Ipost
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die ontlading snap ik

:lol: ach, heb gewoon zoveel schijt aan die lui, dat ik schijt te kort kom 8)

maaaaaaaar, je snapt me wel ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tsjuk op vrijdag 10 december 2010 om 16:21:
Nee hoor ;) hier gaat het heel anders
Ze nemen hem gewoon van je aan , of hij blauwe groen rond of vierkant is :) je noemt op welk logo er op staat en hij word opgestuurd (y)

Ik vroeg al of die desbetreffende pil al eerder was ingeleverd ? Maar daar lette ze niet op hoor ;) interesseerde haar vrij weinig namelijk

Tja, jij gaat zeker naar zo'n inleverpunt?
Dan lever je hem idd in en hoor je soms pas een week later dat ie in het systeem stond:rot:
Dat hoor ik dan liever direct.
Ik kan me vergissen, maar wat ik zie is dat ze zo min mogelijk echt voor een labtest willen opsturen als ie in het systeem staat.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Bassos8) op vrijdag 10 december 2010 om 16:10:
Minstens 2..

Allebij dezelfde spreiding of zit er een groot verschil in ?

Minstens idd, ik denk zelf eerder een stuk of minstens 6:lol:
gegevens per afzonderlijke batch zijn nooit bekend, tenzij de kleur van de pil veranderd is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 16:26:
Tja, jij gaat zeker naar zo'n inleverpunt?

me too! maar meende ook dat ze dan verplicht zijn om het op te sturen naar testlab?!

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 16:38:
me too! maar meende ook dat ze dan verplicht zijn om het op te sturen naar testlab?!

Welke ga jij dan heen?
Ik ben gewend aan of supersnel (A. de Loor) met betaling :)
Of een zgn. 1 op 1 sessie met een tc-medewerkster die dan een verhaaltje verteld, zuurtestje doet, even het p-tje in de database invoert etc.
Waarna je ofwel direct de database uitslag krijgt of hij staat er niet in en de pil wordt opgestuurd. Meestal heb je dan 1 of 2 weken daarna de uitslag.

Ik heb wel eens gehoord dat ze bijv. bij Brijder alles inleveren (loketje misschien?) en dat ze dan soms pas een week later horen dat ie in het systeem stond, dus dat de ingeleverde pil niet echt wordt ontleed zeg maar en dat je die dan weer terugkrijgt).

Die 1 op 1 sessie zijn altijd wel grappig, alleen je hebt vaak het idee dat jij meer weet dan hun maar dat je dan niet moet laten blijken;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb voor vandaag twee roze/rode driehoekjes met een X er op en paar blauwe boompjes, maar uh.. is dat wel verstandig om eerst die roze/rode x'jes te doen en dan blauwe boompjes of andersom? en mijn kameraad wil voor het eerst doen en ik geef hem een halve blauwe boom? ik bedoel dat is dan perfecte ervaring voor hem, op een halfje van die troep ga ik nooit zo super hard dus iemand nog tips ofz? of aanraders?
Waarschuw beheerder
Die dingen gaan al zo veel/vaak rond dat je ze niet meer ingeleverd krijgt bij de tc's, ze geven gewoon dan de uitslag die in de database staat.

Dat werkt hier niet zo ik heb ze zelf gister ook nog gewoon in kunnen leveren. Terwijl ze nix verranderd zijn als die van 4 weken geleden. Dit is bij de iris zorg in Nijmegen. En het gaat mij niet om het naar beneden halen van de Q's ik vroeg alleen of dit op waarheid berust kon zijn. Donderdag weet ik het met zekerheid maar misschien dat mensen hier dit verhaal ook al eerder konden bevestigen. Scheelt weer een hoop ellende.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 16:38:

Dit is bij ons juist omgedraait. Als ze het testje met de bekende vloeistof hebben gedaan en de maten en gewicht zijn ingevoerd vragen ze altijd of je wilt dat ze hem opsturen naar het tc.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Blauwe boompjes:D.
Van die dikke blauwe pillen die een veel te hoog MDMA percentage hebben.
Hebben jullie dat ook weleens? Als je de vorige dag een pil hebt geslikt. En dat je de volgende dag gaat blowen, dat je dan weer voor 10% de trip terug krijt? inclusief visuals :)
Waarschuw beheerder
@ Eddikt

uhu, eerlijk gezegd heb ik dat elke keer wel als ik blauwe boompjes doe haha

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Qtjes gespot hier in de buurt.
Waarschuw beheerder
hier in de buurt:
Puma's
Blauwe Boompjes
Roze Driehoekjes met X erop? (geen idee hoe die heten)
Q-Dancejes

nog wat andere rommel?
en dat allemaal in zo'n klein kut dorpje hierzo hahha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 16:45:
Welke ga jij dan heen?

VNN en tis hier ook gratis(Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 december 2010 om 16:45:
Die 1 op 1 sessie zijn altijd wel grappig

hier ook altijd 1 op 1 in een appart kamertje! ze noteren alle gegevens en daarna word ie in een zakje gedaan en sturen ze hem op!
ze willen in de toekomst ook zelf die dingen kunnen testen, maar omdat ze daar nu nog geen vergunning voor hebben, MOETEN ze het opsturen naar een testlab :)
vervolgens kun je week later bellen voor de uitslag...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eddikt op vrijdag 10 december 2010 om 17:16:
Van die dikke blauwe pillen die een veel te hoog MDMA percentage hebben.

boeiend! flinks draan :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eddikt op vrijdag 10 december 2010 om 17:16:
En dat je de volgende dag gaat blowen, dat je dan weer voor 10% de trip terug krijt? inclusief visual

wat dan jonge, daar doen we het voor ;p :smoke: