Partyflock

Forumonderwerp · 877392
184 volgers · 4423497x bekeken
Waarschuw beheerder
+154-34
donateur
Drugshandel is natuurlijk strafbaar! Pas dus een beetje op je bewoordingen en zorg dat je geen mensen uitlokt om contact op te nemen over de pillen die overal in jouw omgeving ruim verkrijgbaar zijn ;) We gaan dergelijke dubieuze posts afkeuren of bestraffen!

WANNEER JE OP ZOEK BENT NAAR INFORMATIE OVER EEN BEPAALDE PIL, GEBRUIK DAN DE ZOEKFUNCTIE .
(Bespaart jou een hoop zoekwerk en scheelt een hoop dubbele uitleg in het topic)

https://partyflock.nl/topic/1145289:Informatie_over_het_doorgeven_van_testuitslagen

Mensen die het nog niet gelezen hebben of er niet van weten, ik denk dat je heel veel mensen op prijs stelt vanaf heden dus geen namen van test centra te noemen. Alleen onder die voorwaarde kunnen deze vriendelijke mensen voor ons testen.

De Admin

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 november 2010 om 22:20:
zegeltjes

LSD :jaja:
Waarschuw beheerder
och, hoog kwaliteit is nog niet uit het zicht of we hebben goede dolfijntjes alweer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hyper73/Vannie Nessie op dinsdag 2 november 2010 om 18:44:
120-130 mg

blauwe kersen heb ik getest op 123, de 2e batch, vind die echt zo super, niet te veel precies goed!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van utrechtGC op dinsdag 2 november 2010 om 18:30:
heb trouwes naast groene canadezen ook nog aardig wat rooie dollartjes liggen. worden door zelfde perser/producent gemaakt btw.

Grapjas :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 22:49:
ik heb wel goede dolfijntjes 140 mg zijn echt super als iemand intresse heeft even mailen naar kamagra@live.nl

zeker blauwe? :)

vliegt idd weer wat
Uitspraak van zeropulse op dinsdag 2 november 2010 om 22:52:
hoog kwaliteit

rond

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 2 november 2010 om 22:20:
Spaart u ook nog airmiles en zegeltjes?

Uitspraak van KittyKet op dinsdag 2 november 2010 om 22:27:
LSD

Dan wordt ik vaste klant.
Waarschuw beheerder
Donderdag uitslag van blauwe wiebertjes en oranje qtjes zaterdag op zijn ook goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van zeropulse op dinsdag 2 november 2010 om 22:55:
blauwe kersen heb ik getest op 123, de 2e batch, vind die echt zo super, niet te veel precies goed!

Ik had vorige week uitslag van de blauwe kersen kwam jammer genoeg maar op een magere 105 mg.
Neemt niet weg dat ze gewoon goed zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kersen waren inderdaad heerlijk maar in de plaats hiervoor zou je ook dollars kunnen pakken doen het ook goed.
Op dit moment vind ik de dollars zeer goed en ook een zeer mooie prijs.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 2 november 2010 om 13:20:
Heeft toch geen zin als je je over 2 / 3 weken weer aanmeldt?

Ghehe, probeer dan 4/5...6/7, opwaartse verslavingspiraal(y)

Waarschuw beheerder
-6
(permanent verbannen)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 2 november 2010 om 23:59:
Wel zonder t hoop ik.

Tering he beetwetertje. Hou op met dat zielige gedoe. Als dit een klaslokaal was, had jij echt de pispaal geweest. Ga naar www.forum.dictee.com Of beter koop het. Zie net dat het te koop is. haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 3 november 2010 om 01:16:
had

was (H)
Waarschuw beheerder
beetwetertje

betwetertje (H)
donateur
Als dit een klaslokaal was, had jij echt de pispaal geweest.

Dat bepaal jij gelukkig niet :)

Ga naar www.forum.dictee.com Of beter koop het. Zie net dat het te koop is. haha

Haha, nee.

Je hapt wel goed, I like. Serotonine weer op een laag level?
Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vrijdag dan maar even naar het testcentrum om mijn sonicje en BYY te laten testen en dan zal ik uiteraard posten wat de testuitslagen zijn.
BYY hier op het forum 165mg heb ik gelezen en sonic niets over kunnen vinden?
donateur
Oude BYY waren aanvankelijk zo'n 128-150mg, later vanaf 114 á 120 ofzo, corrigerend voor de analyse-crisis bij het lab. Van uitschieters tot +- 165mg heb ik 2x gehoord (nog in 2008). Tja, wie weet, 't kan, maar; dubieus. Sowieso is stellen dat ze allemaal rond de 165 zijn, iets wat niet klopt..

Dit gaat wel over BYY toch? Want momenteel zijn er toch ook witte Yingyangs, dus WYY :P in omloop?

Of is er een nieuwe lading BYY's dat je weet? Want net wat ik zeg, die oude daar halen alleen de allerhoogste uitschieters dat misschien van, maar zeker niet je hele zakkie..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
TIMTOWTDI

IITYWIMIWHTKY

OT: Blauwe nike's

Ben benieuwd wanneer ik die paar Blauwe nike's magen gaan halen
"Hoor wel wat over uitslagen maar niets over blauwe nike's" frappant
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 3 november 2010 om 02:17:
Sowieso is stellen dat ze allemaal rond de 165 zijn, iets wat niet klopt..

Nee precies dat vind ik ook.
Heel scherp van je.
Het wordt tijd dat je dat nou eens wat vaker gaat melden.(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 3 november 2010 om 02:17:
Oude BYY waren aanvankelijk zo'n 128-150mg, later vanaf 114 á 120 ofzo, corrigerend voor de analyse-crisis bij het lab. Van uitschieters tot +- 165mg heb ik 2x gehoord (nog in 2008). Tja, wie weet, 't kan, maar; dubieus. Sowieso is stellen dat ze allemaal rond de 165 zijn, iets wat niet klopt..

Ik had zelf een testuitslag van een BYY van 147mg mdma zuiver (Y) uitgegeven in 2009 :)
laatste aanpassing
donateur
Die valt dan dus in de range. Ik had nog een 132mg (2009 ook). Destijds ook hier gemeld :)

Uitspraak van Dennie V op woensdag 3 november 2010 om 02:32:
Nee precies dat vind ik ook.
Heel scherp van je.
Het wordt tijd dat je dat nou eens wat vaker gaat melden.(Y)

Proef ik hier sarcasme of ben je serieus?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sonic 101 mg maar die zijn al tijd nie meer te krijgen groenen olifanten oranje q volop

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 3 november 2010 om 01:39:
Serotonine weer op een laag level?

Is die ooit laag geweest???? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
blijven lekkere dingen :)
[img width=533 height=400 cacheid=0002377c0005363450fa0d481a02b6ecdf]http://pic100.picturetrail.com/VOL917/4262955/9008470/393106367.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Iemand bekend met deze jongens? Moeten Groene nijntjes/bunny's voorstellen alleen logo is een beetje vervaagd.

[img width=640 height=360 cacheid=00117cca002ef690a9b894e91a02b6ed98]http://img710.imageshack.us/img710/607/20112009002.jpg[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 50875, 25631}
Waarschuw beheerder
+1
Lijkt wel fijngestampte kip kerrie man
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Randoman-dj op woensdag 3 november 2010 om 14:33:
Lijkt wel fijngestampte kip kerrie man

Haha ik moest precies aan hetzelfde denken toen ik ze zag. Zijn erg bitter dus het zit er in ieder geval niet in :P
Waarschuw beheerder
"zat kabouter spillebeen heen" - oh nee dat is een ander topic :)
Waarschuw beheerder
In het echt zijn ze toch meer groen als geen. Komt door de foto dat ze naar geel tinten.
Waarschuw beheerder
Lijken net van die rolletjes snoepjes van redband, maar dan beetje nat geweest zeker? haha

ziet er iig niet erg lekker uit...
Waarschuw beheerder
Jammer dat de oranje Q-tjes hier niet gesignaleerd zijn, ben nog wel zo'n trouwe Q-dance fan :)
Waarschuw beheerder
@ Henkieterreur, ik zou die pillen absoluut niet vertrouwen en ze gewoon door de wc spoelen! Ik heb het niet zo op onbekende knallers, naast het feit dat deze er niet uit zien (lees: niet professioneel gedrukt). Uit het verleden is gebleken dat slecht gedrukte pillen vaak rotzooi bleken te zijn. Maarja zeker weten doe je nauurlijk alleen door te testen.
Waarschuw beheerder
groene bunnys zijn gewoon prima. geen toppers, maar gewoon prima. zijn al meerdere keren in dit topic besproken.

zit iig geen rommel in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ravert op woensdag 3 november 2010 om 16:55:
zit iig geen rommel in.

geloof ik graag maar ze zien er niet echt TOP uit, hebben ze ipv bindmiddelen, verdwijnmiddelen gebruikt ofzo?
Ik zou ze zelf niet vertrouwen ook al had ik ze getest op 1xxmg, ziet er gewoon smerig uit...
donateur
Vandaag bij het testcentrum geweest om een sample MDA in te leveren.

Daar nog even gevraagd naar de spreiding van de oranje Q'tjes. Die stond daar bekend als 160-174mg.

Inmiddels zijn ze hier ook in grotere getallen opgedoken dan het ene exemplaar waar ik eerst mee naar het lab ging :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ Ravert: ik herken ze niet eens als bunny's. En ze zien er inderdaad gewoon smerig uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 3 november 2010 om 17:19:

:O Is dat een typfoutje maistro :) ??
Anders wel super idd, heb het spul al in geen jaren meer gezien..
Uitspraak van Henkieterreur op woensdag 3 november 2010 om 14:59:
In het echt zijn ze toch meer groen als geen. Komt door de foto dat ze naar geel tinten.

Als ik die foto zo zie, lijken ze wel verdacht veel op de smiley's die tijdje terug rond gingen, alleen waren die wel geel en niet groen...
Tering he beetwetertje. Hou op met dat zielige gedoe. Als dit een klaslokaal was, had jij echt de pispaal geweest. Ga naar www.forum.dictee.com Of beter koop het. Zie net dat het te koop is. haha

doe je naam eer aan amigo, Sjonnie :lol: :looser:
Uitspraak van Tsjuk op woensdag 3 november 2010 om 02:18:
TIMTOWTDI

IITYWIMIWHTKY

OT: Blauwe nike's

Ben benieuwd wanneer ik die paar Blauwe nike's magen gaan halen
"Hoor wel wat over uitslagen maar niets over blauwe nike's" frappant

Zegt wel iets toch dat je er nix over lees hierzo..
Waarschuw beheerder
+1-1
beetwetertje.

Moet zijn betwetertje.

had jij echt de pispaal geweest

Had....geweest, moet zijn was...geweest.

Of beter

"Of" mag in deze context niet met een hoofdletter.

haha

"haha" moet hier nu juist wel met een hoofdletter en dient afgesloten te worden met een punt.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 3 november 2010 om 10:26:
Is die ooit laag geweest???? :)

"Die" moet in deze context dat zijn. Indien level niet als Nederlands woord aangemerkt kan worden, kan men het woord "niveau" gebruiken. Verder voldoet 1 vraagteken.

:lol:
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Koos-matroos op woensdag 3 november 2010 om 17:56:
:O Is dat een typfoutje maistro :) ??

Nee hoor, correct geschreven ;)

Mja, nu net genoeg er van over om met z'n 2en of 3en te delen :) Maar eerst maar 'ns horen of het het is, ga ik op zich wel vanuit :)

Waarschuw beheerder
-2
:lol: technoasis op dreef..
Waarschuw beheerder
Groene nijntjes zijn gewoon goed! Wat ik had begrepen is dat de stempel die gebruikt werd niet helemaal oke was, er waren er ook niet veel van. Ik heb er zelf één laten testen bij A de Loor ( 133 mg) . Ik heb ze zelf geregeld tot me genomen, prima dingen. Jammer dat de stempel van nijntje niet ok was vandaar zien ze er vreemd uit. Op deze foto is de witbalans totaal niet goed, dat zal ook "nooit"lukken met een pocket, maar ze hebben een lime kleur!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha, 'iets' mis met de stempel... Heb je goed naar die dingen gekeken?
Je zou eerder denken dat ze helemaal vergeten zijn er een stempel in te zetten. Waarschijnlijk ligt het aan de mix en niet aan de stempel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 3 november 2010 om 17:19:

nice :D

als je daar ooit wat meer van kan krijgen dan dat kleine beetje wat je nu hebt kunnen krijgen
let me know :P
laatste aanpassing